dat geloof ik graag maar ik heb een rauwe melk allergiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik draag geen schadelijke bacteriën of ziekteverwekkers bij me.
Las een keer dat in ieder glas melk wel een vingerhoedje pus zit omdat de uiers van koeden altijd ontstoken zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik draag geen schadelijke bacteriën of ziekteverwekkers bij me.
Ach smaakt prima.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las een keer dat in ieder glas melk wel een vingerhoedje pus zit omdat de uiers van koeden altijd ontstoken zijn.
Overal zit wel iets inquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort verhalen doen mij echt niks als ik iets lekker vind.
Dan krijg je mijn melk niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
dat geloof ik graag maar ik heb een rauwe melk allergie
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Las een keer dat in ieder glas melk wel een vingerhoedje pus zit omdat de uiers van koeden altijd ontstoken zijn.
kopje is toch geen koequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan krijg je mijn melk niet.
[..]
Ga je gangquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
oh
mag ik het ook niet zelf pasteuriseren?
kom ik binnenkort een litertje melk bij je halenquote:
koeien die ik dagelijks zie zijn niet vaardig genoeg om te lezen en schrijven laat staan een account op fok te hebbenquote:
Is goed, kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom ik binnenkort een litertje melk bij je halen
[..]
koeien die ik dagelijks zie zijn niet vaardig genoeg om te lezen en schrijven laat staan een account op fok te hebben
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is goed, kijk er naar uit.
Wie weet ben ik wel een nieuwe soort koe, met handen en enige vorm van intelligentie.
Beter dan varkensquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Hybride koeien die de wereld gaan overnemen
Ama lieve schat, ik ga vreemd vandaag. Geen pizza tonijn maar funghiquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort verhalen doen mij echt niks als ik iets lekker vind.
trek ff mn klompen aan en kom jou kant opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn uiers staan tot uw beschikking
Bah bah bah.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ama lieve schat, ik ga vreemd vandaag. Geen pizza tonijn maar funghi
hahahahahhaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Gvd word ik wakker, zijn we voorbij station harderwijk
nog zeekoeien in de trein gespot?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Gadverquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon pizza met pizza nemen
[ afbeelding ]
Je moet ook niet slapen in de trein.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Weet je hoe lekker dat is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet slapen in de trein.
Nee want ik ben altijd bang om m'n station dan voorbij te rijden. Laatst één keer gehad. Doodmoe in de trein, val in slaap, word net wakker na het station waar ik eruit moestquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker dat is.
Beetje boekie lezen, jezelf laten vervoeren zonder op het verkeer te hoeven letten. Weinig mis meequote:
Dat is een nadeel waar ik gelukkig nog geen last van heb gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee want ik ben altijd bang om m'n station dan voorbij te rijden. Laatst één keer gehad. Doodmoe in de trein, val in slaap, word net wakker na het station waar ik eruit moest
Geef aan mij dan, ik betaal 120 euro per maandquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb trouwens gratis abonnement 1e klas jaar door maar nog nooit gebruikt
Ik weet dus niet eens wat het kost of zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef aan mij dan, ik betaal 120 euro per maand
Dat is matig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Zo. Gelijk stijfje nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
trek ff mn klompen aan en kom jou kant op
Dat is zonde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb trouwens gratis abonnement 1e klas jaar door maar nog nooit gebruikt
Voor eerste klas? Ik 104¤ voor 2e klas dal vrij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef aan mij dan, ik betaal 120 euro per maand
Ja,120/130 zoiets. Ook dalvrij. Die 2 tientjes voor super chille stoelen,rustiger, altijd plek + telefoon opladen neem ik graag voor liefquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is zonde.
[..]
Voor eerste klas? Ik 104¤ voor 2e klas dal vrij.
En dat op zwarte zaterdagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben nu officieel aan het zwartrijden
Vaak nog goedkoper dan een kaartje ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb de NS klantenservice al aan de lijn. Ze wachten buiten op jequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef Solotovski het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |