dat geloof ik graag maar ik heb een rauwe melk allergiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik draag geen schadelijke bacteriën of ziekteverwekkers bij me.
Las een keer dat in ieder glas melk wel een vingerhoedje pus zit omdat de uiers van koeden altijd ontstoken zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik draag geen schadelijke bacteriën of ziekteverwekkers bij me.
Ach smaakt prima.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las een keer dat in ieder glas melk wel een vingerhoedje pus zit omdat de uiers van koeden altijd ontstoken zijn.
Overal zit wel iets inquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort verhalen doen mij echt niks als ik iets lekker vind.
Dan krijg je mijn melk niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
dat geloof ik graag maar ik heb een rauwe melk allergie
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Las een keer dat in ieder glas melk wel een vingerhoedje pus zit omdat de uiers van koeden altijd ontstoken zijn.
kopje is toch geen koequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan krijg je mijn melk niet.
[..]
Ga je gangquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
oh
mag ik het ook niet zelf pasteuriseren?
kom ik binnenkort een litertje melk bij je halenquote:
koeien die ik dagelijks zie zijn niet vaardig genoeg om te lezen en schrijven laat staan een account op fok te hebbenquote:
Is goed, kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom ik binnenkort een litertje melk bij je halen
[..]
koeien die ik dagelijks zie zijn niet vaardig genoeg om te lezen en schrijven laat staan een account op fok te hebben
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is goed, kijk er naar uit.
Wie weet ben ik wel een nieuwe soort koe, met handen en enige vorm van intelligentie.
Beter dan varkensquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Hybride koeien die de wereld gaan overnemen
Ama lieve schat, ik ga vreemd vandaag. Geen pizza tonijn maar funghiquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit soort verhalen doen mij echt niks als ik iets lekker vind.
trek ff mn klompen aan en kom jou kant opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn uiers staan tot uw beschikking
Bah bah bah.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ama lieve schat, ik ga vreemd vandaag. Geen pizza tonijn maar funghi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |