Vroeger was wel beter toen mocht je nog roken in de trein bus metroquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:32 schreef wietparkiet het volgende:
vind trein echt kut je kan er niet eens blowen zonder dat er meteen mensen gaan zeiken
lekker manquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb gtje geklapt in de trein
Gtje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb gtje geklapt in de trein
dat heb jij niet meer bewust meegemaakt hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vroeger was wel beter toen mocht je nog roken in de trein bus metro
gaytje geklapt. In het kader van de pridequote:
Godverquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gaytje geklapt. In het kader van de pride
haha nee klopt alleen op filmpjes gezienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb jij niet meer bewust meegemaakt hoor
sjonge jongequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winnen welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
blij dat feyenoord morgen moet spelen.
moet wel.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zonder spitsquote:
quote:
overloperquote:
Beste club van Rotterdamquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat Sparta is zo slecht heb je geen spits nodig
Nee hoor, vitesse is een schijtclub.quote:
van mij mag ajax altijd van iedereen verliezen zeker in de eredivisie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, vitesse is een schijtclub.
Ze worden toch kampioen, dus kunnen ze beter winnen tegenover eventuele concurrentenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
van mij mag ajax altijd van iedereen verliezen zeker in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |