abonnement Unibet Coolblue
pi_188659493
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom worden kuttopics en posts zo vaak gesloten met de tekst ONZ is verderop en zo, kan daar misschien tegen opgetreden worden hier is dat niveau toch ook niet welkom. :o
Aah goeie, ga ik ook doen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_188659504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:41 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Aah goeie, ga ik ook doen
Rustig aan papoea
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 augustus 2019 @ 18:30:46 #153
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188673122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

HET SPIJT ME VRESELIJK DAT IK NIET OP JAN DE VISSER REAGEER. WAT EEN INHOUDELIJKE INFORMATIE HEB IK GEMIST

HUILEN IN FB :'(
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Daar heeft Mikey wel vaker last van. Hij noemt ons ook elitair terwijl het gemiddelde jaarinkomen hier onder modaal ligt
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je hier komt om te stoken ga dan maar weer. Volgens mij is Flips erg duidelijk tegen je geweest
Klein voorbeeld wat er gebeurd als ik ergens rustig mee post gelijk opent er een de aanval en krijgt steun van anderen. Maar is een sc vriendje van Flippie dus dit is een mooie test.

@murp
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 28 augustus 2019 @ 18:32:35 #154
319979 Fok-it
All is well
pi_188673149
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

[..]

[..]

Klein voorbeeld wat er gebeurd als ik ergens rustig mee post gelijk opent er een de aanval en krijgt steun van anderen. Maar is een sc vriendje van Flippie dus dit is een mooie test.

@:Murp
OF heeft zich wel aangepast en post nu gewoon normaal mee. Zelfs I. en hij praten weer alsof er niks aan de hand is. Toch wel gek dat jij dat niet kan. Hm. Zou het dan toch echt niet aan jou liggen? Hmmm zou wel heel raar zijn he?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 augustus 2019 @ 18:33:35 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188673162
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

OF heeft zich wel aangepast en post nu gewoon normaal mee. Zelfs I. en hij praten weer alsof er niks aan de hand is. Toch wel gek dat jij dat niet kan. Hm. Zou het dan toch echt niet aan jou liggen? Hmmm zou wel heel raar zijn he?
gast ik post daar 1x en je gaat gelijk aanvallend doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 28 augustus 2019 @ 18:35:28 #156
319979 Fok-it
All is well
pi_188673187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

gast ik post daar 1x en je gaat gelijk aanvallend doen.
Flips heeft je gevraagd (Lees: Geadviseerd) gewoon normaal mee te posten hier. En next thing you do is weer gewoon random shitposten. Wat wil je daarmee bereiken? Het is geen DTS of een ander nutteloos kuttopic. Het is een SC waar gepraat wordt. Gooi die onzin ergens anders
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_188673248
Zo Nederland weer rondgezworven met de trein. Wel afzien hoor met dit weer.

En dan heb je nog de laatste restanten vakantiegangers. De ergste vind ik nog die baardmannetjes in de 20 die quasi interessant lopen te doen met een rugzak en een kaki t-shirt :r

De kindertijd is voorbij gelukkig. Die liepen alleen gillend te rennen door het gangpad. Maar daar had ik een oplossing voor. Heel pet ongeluk zonder te weten knipoog knipoog vlak voor zo'n snotjong mijn tas in het gangpad zetten.
Altijd lachen. Wel sorry zeggen natuurlijk, ik zag dat locomotiefje niet aankomen.
Het is dan gelijk voorbij. En een gebler!!!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 augustus 2019 @ 18:40:08 #158
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188673252
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Flips heeft je gevraagd (Lees: Geadviseerd) gewoon normaal mee te posten hier. En next thing you do is weer gewoon random shitposten. Wat wil je daarmee bereiken? Het is geen DTS of een ander nutteloos kuttopic. Het is een SC waar gepraat wordt. Gooi die onzin ergens anders
ik post een mooi filmpje over jan de Visser en gelijk ga je aanvallend doen laat mij lekker posten wat ik wil je begint gelijk te doen alsof het jouw topic is gaat mij vertellen hoe ik moet posten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 28 augustus 2019 @ 18:41:21 #159
213457 engine
pi_188673270
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:39 schreef Sigaartje het volgende:
Zo Nederland weer rondgezworven met de trein. Wel afzien hoor met dit weer.

En dan heb je nog de laatste restanten vakantiegangers. De ergste vind ik nog die baardmannetjes in de 20 die quasi interessant lopen te doen met een rugzak en een kaki t-shirt :r

De kindertijd is voorbij gelukkig. Die liepen alleen gillend te rennen door het gangpad. Maar daar had ik een oplossing voor. Heel pet ongeluk zonder te weten knipoog knipoog vlak voor zo'n snotjong mijn tas in het gangpad zetten.
Altijd lachen. Wel sorry zeggen natuurlijk, ik zag dat locomotiefje niet aankomen.
Het is dan gelijk voorbij. En een gebler!!!
Goede feedback _O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_188673278
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:39 schreef Sigaartje het volgende:
Zo Nederland weer rondgezworven met de trein. Wel afzien hoor met dit weer.

En dan heb je nog de laatste restanten vakantiegangers. De ergste vind ik nog die baardmannetjes in de 20 die quasi interessant lopen te doen met een rugzak en een kaki t-shirt :r

De kindertijd is voorbij gelukkig. Die liepen alleen gillend te rennen door het gangpad. Maar daar had ik een oplossing voor. Heel pet ongeluk zonder te weten knipoog knipoog vlak voor zo'n snotjong mijn tas in het gangpad zetten.
Altijd lachen. Wel sorry zeggen natuurlijk, ik zag dat locomotiefje niet aankomen.
Het is dan gelijk voorbij. En een gebler!!!
Verkeerde topic sigaarvriend?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 28 augustus 2019 @ 18:42:59 #161
319979 Fok-it
All is well
pi_188673297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ik post een mooi filmpje over jan de Visser en gelijk ga je aanvallend doen.
Omdat je naar mij verwees in je reacties. Ga nou niet zo lopen doen. Dan kan je een spottende reactie verwachten. En wat is je doel van het posten van random namen en filmpjes? Want het enige wat je wilt is dat mensen je niet negeren, dat laat je wel blijken in alle moeite die je stopt in deze FB-reacties. Maar je gooit je eigen glazen in? Post gewoon normaal mee zonder bullshit. Toon interesse in anderen en zie dat andere mensen ook interesse in jou tonen. Het is niet voor niets een chat.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 28 augustus 2019 @ 18:43:59 #162
319979 Fok-it
All is well
pi_188673308
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:39 schreef Sigaartje het volgende:
Zo Nederland weer rondgezworven met de trein. Wel afzien hoor met dit weer.

En dan heb je nog de laatste restanten vakantiegangers. De ergste vind ik nog die baardmannetjes in de 20 die quasi interessant lopen te doen met een rugzak en een kaki t-shirt :r

De kindertijd is voorbij gelukkig. Die liepen alleen gillend te rennen door het gangpad. Maar daar had ik een oplossing voor. Heel pet ongeluk zonder te weten knipoog knipoog vlak voor zo'n snotjong mijn tas in het gangpad zetten.
Altijd lachen. Wel sorry zeggen natuurlijk, ik zag dat locomotiefje niet aankomen.
Het is dan gelijk voorbij. En een gebler!!!
We nemen het mee naar achter.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_188673420
Oeps shit ik dacht dat dit SC was.
Haal maar weg beste mods
Sorry
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_188673438
Yo, ik kijk hier later vanavond naar als een van mijn collega's niet al eerder tijd heeft.
Heb eerst een etentje en seks.
Raad ik jullie ook allemaal aan.
Kus.
pi_188673473
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Yo, ik kijk hier later vanavond naar als een van mijn collega's niet al eerder tijd heeft.
Heb eerst een etentje en seks.
Raad ik jullie ook allemaal aan.
Kus.
Dan kan mij treinverhaal ook wel blijven staan.
Neuk ze! Wie is de gelukkige?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_188673482
Seks bij deze hitte :')
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_188674049
Klagen over onzin posts in een onzin subforum vind ik eigenlijk wel opvallend
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 28 augustus 2019 @ 19:27:57 #168
319979 Fok-it
All is well
pi_188674081
quote:
3s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
Klagen over onzin posts in een onzin subforum vind ik eigenlijk wel opvallend
Nja hij kan ook nog maanden blijven posten en maanden genegeerd worden en hier nog wat deeltjes FB aan besteden. Dat kan ook natuurlijk.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_188674305
Ja basta jullie vinden elkaar maar aardig en gauw ook.


Opgelost slotje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188684702
nvmd knopje gevonden, Ik: :')
nee, jij dan!
pi_188684754
@Flippiee hoe was het? :)
pi_188691438
Mods, kunnen die "2 meter 18 en ik ben onverslaanbaar" topics van BassieW niet gewoon weg? Er is er nu weer 1 bijgekomen, maar begint wel een beetje vermoeiend te worden zo. Nu weten we het wel toch?
  Forum Admin donderdag 29 augustus 2019 @ 18:36:42 #173
58651 crew  murp
murp
pi_188691749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:25 schreef Jantje2k het volgende:
Mods, kunnen die "2 meter 18 en ik ben onverslaanbaar" topics van BassieW niet gewoon weg? Er is er nu weer 1 bijgekomen, maar begint wel een beetje vermoeiend te worden zo. Nu weten we het wel toch?
Heb je linkies?
Dan kan ik even een massasluiting plegen :')
  Forum Admin donderdag 29 augustus 2019 @ 18:39:24 #174
58651 crew  murp
murp
pi_188691815
Ik snap niet dat jullie in het laagdrempeligste subforum trouwens "ruzie"zoeken of het gevoel krijgt dat je genegeerd wordt.
Ik kan natuurlijk niet tegen user A zeggen dat hij met user B moet praten. Als je genegeerd wordt kan je het altijd bij jezelf zoeken of ga gewoon in de 80 andere SC's posten.
pi_188692050
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:39 schreef murp het volgende:
Ik snap niet dat jullie in het laagdrempeligste subforum trouwens "ruzie"zoeken of het gevoel krijgt dat je genegeerd wordt.
Ik kan natuurlijk niet tegen user A zeggen dat hij met user B moet praten. Als je genegeerd wordt kan je het altijd bij jezelf zoeken of ga gewoon in de 80 andere SC's posten.
Het ging mij om het topic dat je hier had gesloten. En nee, je hoeft daar niet te posten, maar:
• Het vervuilt de topiclijst
• Het is een al meermaals uitgevoerde troll, als je op Google zoekt naar 2meter18 vind je op meerdere fora topics met precies dezelfde teksten

Ja, dat vind ik eigenlijk wel irritant worden. Er is al een reeks met 3(!) topics waar hij zijn ei kwijt kan toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')