Had ik ook. Ben toendertijd 20 kilo afgevallen. Maar dat kwam door stress. Zag er niet goed uitquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
ja okee
maar van het gewicht waar ik afkom lijkt 10kg niet echt veel
rustig maar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HET SPIJT ME VRESELIJK DAT IK NIET OP JAN DE VISSER REAGEER. WAT EEN INHOUDELIJKE INFORMATIE HEB IK GEMIST
HUILEN IN FB
Hmm, ja kan me wel voorstellen dat je het zelf zo ziet maar als je gewoon niet naar je lichaam zou kijken en die 10kg niet relatief ziet maar gewoon absoluut..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja okee
maar van het gewicht waar ik afkom lijkt 10kg niet echt veel
heb niet echt veel stress eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had ik ook. Ben toendertijd 20 kilo afgevallen. Maar dat kwam door stress. Zag er niet goed uit
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 zakken aardappels. Is veel man.
zékerquote:
Doe eens beter je best manquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
true wel
maarja is niet verkeerd om beetje streng te zijn voor once
Als je hier komt om te stoken ga dan maar weer. Volgens mij is Flips erg duidelijk tegen je geweestquote:
Ruben koet ouwe baas.quote:
ik doe niks jij komt vijandig doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hier komt om te stoken ga dan maar weer. Volgens mij is Flips erg duidelijk tegen je geweest
Ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja goh echt iedereen is hypocriet
10 kilo patat om hem te testen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
heb zin om tien kilo post op te sturen naar WP
Ik zeg het maar alvast.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik doe niks jij komt vijandig doen.
iedereen behalve jijquote:
ik doe meequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 kilo patat om hem te testen.
zou na 300g al nekken denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 kilo patat om hem te testen.
Iedereen behalve jezus christus en ikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen behalve jij
[..]
ik doe mee
echtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou na 300g al nekken denk ik
Niet? Je gaf het vorige keer eigenhandig toe met die discussie weetj e nogquote:
klopt zo zijn mensen draaiend als een blad aan een boom waar de wind er mee speelt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja goh echt iedereen is hypocriet
dit is niet wat hypocriet betekent maar okquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt zo zijn mensen draaiend als een blad aan een boom waar de wind er mee speelt.
Ik heb nog nooit een discussie gehad op FOK! ik geef slechts zo nu en dan een audiëntiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Je gaf het vorige keer eigenhandig toe met die discussie weetj e nog
Daar heeft Mikey wel vaker last van. Hij noemt ons ook elitair terwijl het gemiddelde jaarinkomen hier onder modaal ligtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is niet wat hypocriet betekent maar ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |