bericht is verwijderd. En de TR is net door mij afgevinktquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldus Dr.Mikey die ook graag normaal wilt mee posten in de SC. Uit het niets sneren. Maar dat dit gewoon blijft staan na een TR zegt natuurlijk ook al alles he jongens?
was gewoon een prima opmerking in de lijn van je verhaal niet eens haat dragend ofzo. lange tenen heb je voor iemand die continu mij en oud users loopt te bashen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldus Dr.Mikey die ook graag normaal wilt mee posten in de SC. Uit het niets sneren. Maar dat dit gewoon blijft staan na een TR zegt natuurlijk ook al alles he jongens?
dit bedoel ik dus iemand random zwakzinnig noemen weer proberen om andere users tegen mij persoonlijk op te stoken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:39 schreef Fok-it het volgende:
Gras is groen
Water is nat
Mikey gedraagt zich andermaal als een zwakzinnige
Doet iedereen lieverdquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus iemand random zwakzinnig noemen weer proberen om andere users tegen mij persoonlijk op te stoken.
gek he als jij al maanden loopt te stoken moet mischien aangifte tegen je gaan doen voor cyberpesten. snap ook niet dat jij niet al een ban hebt vorige keer hier ook al tal van voorbeelden gepost maar jij blijft er mee wegkomen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet iedereen lieverdKijk maar naar de rest van de reacties op jou. Net als vannacht
Je bent niet gewenst
![]()
![]()
Hmm ja. Misschien zijn de mods en admins jou ook wel beetje zat hier? Trek je conclusies zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gek he als jij al maanden loopt te stoken moet mischien aangifte tegen je gaan doen voor cyberpesten. snap ook niet dat jij niet al een ban hebt vorige keer hier ook al tal van voorbeelden gepost maar jij blijft er mee wegkomen.
dan falen ze in hun functioneren mods en admins moeten altijd objectief zijn maar je bent nu overstapt met mij naar suïcidale neigingen aan te praten zie ik.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm ja. Misschien zijn de mods en admins jou ook wel beetje zat hier? Trek je conclusies zou ik zeggen
Haha nou als je daar al suicidale neigingen van krijgt zou ik de hulp toch echt buiten fok zoeken. Maar alweer meer dan genoeg dialoog met jou voor 24 uur. De mazzelquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dan falen ze in hun functioneren mods en admins moeten altijd objectief zijn maar je bent nu overstapt met mij naar suïcidale neigingen aan te praten zie ik.
misschien moet jij dat ook maar doen.Jij moet wel echt een heel zielig leven hebben dat je mij al maanden aanvalt en mensen tegen mij opstookt. En als je dat eventjes niet aan het doen bent post je over fokkers die je in het verleden al heb weggepest erg triest als je daar je plezier in het leven uit moet halen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nou als je daar al suicidale neigingen van krijgt zou ik de hulp toch echt buiten fok zoeken. Maar alweer meer dan genoeg dialoog met jou voor 24 uur. De mazzel
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
Vakantie is voorbij, dus DTS kan weer open toch?
Ja wat, hele reden was dat het zomervakantie wasquote:
Neuh, maar dat weet jij ook echt welquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja wat, hele reden was dat het zomervakantie was
Lol, nee. Weet dat Murp ergens zei dat er te weinig mods waren ofzo in de vakantiequote:Op zaterdag 28 september 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neuh, maar dat weet jij ook echt wel
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lol, nee. Weet dat Murp ergens zei dat er te weinig mods waren ofzo in de vakantie
quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:59 schreef murp het volgende:
DTS brengt heel veel onrust met zich mee. Zoals iedereen wel weet. Dit komt voornamelijk door elkaar te "irriteren" door elkaar geen punten te gunnen. En de onderlinge ruzies die daar op volgen is ook niet fijn. Daar gaat voor de crew van FOK! ook heel veel tijd in zitten.
Daarom is er besloten om even een zomerstop in te voeren op DTS.
Mocht ik het fout hebben dan bied ik natuurlijk mijn excuses aan en gooi in DTS weer open, maar ik ben van mening om even (zoiezo de komende 3 weken) even DTS dicht te gooien en kijken hoe het dan gaat op ONZ.
Voor de rest heb ik niets tegen de users die daar posten en is dit geen persoonlijke kwestie.
Het is nu even voorlopig klaar en de reeks gaat vanavond dicht.
Ik ben zo eerlijk en open mogelijk geweest op dit moment. Ik hoop dat jullie dit respecteren. Jullie hoeven het natuurlijk niet eens te zijn en jullie mogen echt even balen, maar da dat op een normale toon. Anders had ik het niet zo uit hoeven leggen.
gr murp
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:52 schreef murp het volgende:
[..]
DTS komt niet in de huidige vorm terug. Waarschijnlijk als er iets nieuws komt gaat het ook geen DTS heten
Vind ik ook jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
Vakantie is voorbij, dus DTS kan weer open toch?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is om weerstand tegen te gaan. Eerst tijdelijk dicht, dan mogelijk in andere vorm weer open, dan helemaal niet
inmiddels is onz dood sinds dts weg is en zijn er veel users vertrokken en houden ze de afzeikenslowchat(onz sc) wel open.quote:
Neuken?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |