Wat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Wiens kloon is #anoniem?ik moet het weten
Weet je niet wat #anoniem is?quote:
Een kloon van een user, duidelijkquote:
Een kloon van vele users.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Een kloon van een user, duidelijk
Dus de vraag is welke, maar bedankt voor de waardevolle toevoegingquote:
Ik kan ze hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:36 schreef scrupuleus het volgende:
Stop dit gesprek om een goede manier coin, anders ben ik genoodzaakt om je vrouw in te lichten.
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:35 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dus de vraag is welke, maar bedankt voor de waardevolle toevoeging
Dus jij bent hierbij betrokken? Wiens kloon ben jij?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.
Ja, maar ze zijn duidelijk niet van jouquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
de vraag is meer of je ze ook hebt.
MIJN NAAM IS HAAS!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:40 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dus jij bent hierbij betrokken? Wiens kloon ben jij?
Ik vraag u Coin verder te verleiden in zijn dm.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:40 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dus jij bent hierbij betrokken? Wiens kloon ben jij?
Rodawa, ben jij het? Zeg op, anders voel ik de noodzaak iets heel vervelends te doenquote:
Ik vraag u mij verder te verleiden in mijn dmquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:40 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn duidelijk niet van jou
Maar ik kan jullie niet allebei tegelijkertijd verleiden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vraag u mij verder te verleiden in mijn dm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |