Ah, rustig aanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
PM terugDeze week druk op werk, dus zat niet zo vaak op Fok.
Dat valt wel meequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:28 schreef aloa het volgende:
Het word wel steeds rustiger sinds dts gesloten is.
Valt wel op.
Maar laten we rustig aan doen.
Dat valt alleen jou opquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:28 schreef aloa het volgende:
Valt wel op.
wel weinig boeiende plekken om te posten nu.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:28 schreef aloa het volgende:
Valt wel op.
Maar laten we rustig aan doen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel weinig boeiende plekken om te posten nu.
Nou dank je, wat moet ik dan met mijn vrije tijd doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 01:51 schreef madam-april het volgende:
en enkel een paar users klikoën..
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou dank je, wat moet ik dan met mijn vrije tijd doen.
Oh en vertrouw murp, hij heeft leuke ideeën.
vertrouw Murp ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou dank je, wat moet ik dan met mijn vrije tijd doen.
Oh en vertrouw murp, hij heeft leuke ideeën.
Ik had geen problemen binnen dts de laatste maanden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:59 schreef murp het volgende:
Zelf deels verantwoordelijk zijn voor het gezeik in het DTS en nu gaan klagen
We kunnen het helaas niet altijd met elkaar eens zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
een fa die op de man gaat spelen ben wel klaar met deze discussie.
best lopende topicreeks op fok! dicht op een sneaky liegende manier en nu zo gaan doen het vertrouwen in mensen is weer een stukje minder geworden.
Geen idee, lijkt me ook niet de bedoeling. Ik heb boor de rest ook geen kennis daarvan of voorbeelden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn vraag was duidelijk: waarom mag er in ONZ-SC selectief weggepest worden maar moest DTS dicht om precies dezelfde reden?
Kan dat brainstormen niet beter voor de schermen middels een los en apart topic?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:08 schreef murp het volgende:
En ik ben samen met devzero al een beetje brainstormen voor een alternatief. Niet echt een alternatief want het lijkt mij wel handig dat het ergens over gaat en niet pagina’s vol met smilies en dat users elkaar punten misgunnen.
Ik ben het niet altijd met je eens, maar kan me hier wel in vinden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 15:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik had me liever buiten deze discussie gehouden. Echter voel ik nu toch de noodzaak om enkele zaken onder woorden te brengen, wat de rest misschien iets minder handig brengt.
Om te beginnen begrijp ik volledig waarom DTS gesloten is, er was veel gezeik, dat is voor het admin-team nooit leuk. Wat ik echter niet begrijp, een mod heeft de sfeer aardig lopen vergallen voor 1,5 maand, en komt er ook nog doodleuk mee weg. Nou worden er geen uitspraken gedaan rondom mods, en zal er achter de schermen vast het e.e.a zijn gedaan en besproken, maar dit kwam de sfeer niet ten goede, hoe kan het dat iemand met een voorbeeldfunctie bijdraagt aan het sluiten aan 1 van de meest succesvolle reeksen?
Anderzijds heb ik sterk het idee dat er met 2 maten gemeten wordt. Dit komt niet alleen van mij af. Na het sluiten van DTS zijn een hoop users natuurlijk op zoek gegaan naar een nieuw topic. Logisch vervolg is dat ze bij de ONZ-SC terecht komen. Een SC, die volgens users, open zou staan voor nieuwe leden. Echter worden nieuwe mensen, waaronder @:aloa en @:dr.Mikey en ik stelselmatig en selectief weggepest. Tegen deze wandaden wordt niet opgetreden en ik vind dit ook zeer kwalijk, waarom wordt dat wel toegelaten maar DTS moet gelijk dicht?
Je krijgt nu dus het probleem dat mensen geen zin meer hebben in FOK!. Omdat er voor een hoop geen plek meer is, dat gevoel wordt tenminste overgebracht. Je komt alleen de ONZ-SC binnen als je een vagina bezit of op de universiteit zit. Posts worden compleet genegeerd, al post je normaal mee. Er worden serieus heksenjachten op DTS users opgezet, en dit allemaal zonder straffen. Waar is de harde hand, die ook over DTS ging?
Vervolgens worden er beloftes gemaakt, die niet worden nagekomen. Maar mensen selectief wegpesten is blijkbaar wel oke. Dan lees ik een paar posts hier boven oplossingen als mensen verwijderen, iets wat ook nergens over gaat. Alles om maar mensen naar beneden te halen, op mensen te haten, mensen dusdanig te zieken tot ze het zat zijn. Ik vind wel dat we met zijn allen naar een oplossing moeten zoeken, waar wij dit probleem ook met zijn allen veroorzaakt hebben.
Ik heb er geen probleem mee om een nieuw soort concept voor DTS te ontwikkelen, ik ben creatief genoeg om het spelelement minder vijandig te maken, waar je dan dus een soortgelijke sfeer als in Dagbagger zou krijgen. Ik wil het best helemaal uitwerken, maar dat duurt wel even, en ik vraag me serieus af of het nut heeft. Gaan jullie er iets mee doen, of is het bij voorbaat al nee? Want eerdere beloftes zijn helaas ook niet ingelost.
TL:DR:
-Waarom DTS wel dicht, maar mag ONZ-SC mensen selectief wegpesten?
-Hoe kan het dat een mod DTS verziekt en hier mee wegkomt?
-Waarom worden er valse beloftes gedaan, naar users die 'leven' voor DTS?
-Is er interesse in een nieuw concept voor DTS, en kan dit mogelijk doorgang vinden?
Hoor graag terug, dan kan ik ergens mee aan de slag!![]()
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kan dat brainstormen niet beter voor de schermen middels een los en apart topic?
Er zijn meer Users die graag meedenken over een oplossing.
Tijdens jouw vakantie verkeerden we nog in de veronderstelling dat DTS weer open zou gaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:23 schreef murp het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat.
Dat had ook gewoon gekund tijdens mijn vakantie.
Ik had van de week gewoon een leuk idee en het leek me leuk om even op in te haken mbt het DTS. Alleen heb ik geen scriptkennis dus had ik hulp nodig die dat wel had.
Maar het is natuurlijk nog leuker als er meer van zulke reeksen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |