Je bent vandaag niet echt in vorm he?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:15 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de TT niet gebruikt wordt voor zaken die afwijken van de standaard.
Ik doe 100 dingen tegelijkertijdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent vandaag niet echt in vorm he?
De hele week al niet trouwens. De afgelopen dagen woorden vergeten en nog meer spelfouten dan normaal. Wat is er aan de hand?
Valt mij ook op, Lenny.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent vandaag niet echt in vorm he?
De hele week al niet trouwens. De afgelopen dagen woorden vergeten en nog meer spelfouten dan normaal. Wat is er aan de hand?
Waarom doe je dat dan? Multitasken is nou niet echt iets waar een mens goed in is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe 100 dingen tegelijkertijd
Dan wil er wel eens wat misgaan.
Viel er maar iets op jou.quote:
Sorry Lenny, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan? Multitasken is nou niet echt iets waar een mens goed in is.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
Viel er maar iets op jou.
Jojoortje bijvoorbeeld.
Ken jij alles uit je hoofd of zo?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat ze de verzekering oplichten.
Veel wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij alles uit je hoofd of zo?
Ja kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat ze de verzekering oplichten.
@Mortaxx heeft zijn zoektocht naar jou wat uitbreiding gegeven.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:48 schreef KingRoland het volgende:
Waarom krijg ik steeds van die gay dating app reclames
Ga eens weg, homofoob.quote:
oh oké sorryquote:
goed gezegd makker.quote:
je moet je bek dichthouden teringlijerquote:
Je kunt beter achter Paxcon staan dan ervoor xdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Idioot. Wij staan hier volledig achter @:paxcon (lol)
(lol)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je kunt beter achter Paxcon staan dan ervoor xd
Moet jij weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:14 schreef JanCees het volgende:
Onlo stuurde een extreem grappig prank filmpje in de app
Ik lig dubbel
Dat roze kleurtje doet wat met een mens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:14 schreef JanCees het volgende:
Ik lig dubbel
Niet gekliktquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:14 schreef JanCees het volgende:
Ik lig dubbel
I bet you doquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan mijn collega users
@Zipportaltwitter:Freerott twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:10:06@jeannettehendri Volgens MediaTV: Maasstad ziekenhuis Rotterdam: Het gaat hier om een patiënt die vermoedelijk besmet is met Ebola. Momenteel wordt deze persoon samen met enkele andere personen in quarantaine gehouden. reageer retweet
Ebolacupquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:11 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Zipportaltwitter:Freerott twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:10:06@:jeannettehendri Volgens MediaTV: Maasstad ziekenhuis Rotterdam: Het gaat hier om een patiënt die vermoedelijk besmet is met Ebola. Momenteel wordt deze persoon samen met enkele andere personen in quarantaine gehouden. reageer retweet
Pics van je wasbord?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Net weer 40 min cardio en 1 uur kracht gedaan @:charmed_angel #ROADTORIPPEDAF
Pics van jou in bad?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Charlotte3 het volgende:
Zo, lekker in bad... met m’n Rituelen.
Foto's zeggen meer dan woordenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Charlotte3 het volgende:
Alweer?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Er is een wielrenner dood @:knutdeijsbeer
Picsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Charlotte3 het volgende:
Hou je de douchekop onderwater op je pun?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Charlotte3 het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hou je de douchekop onderwater op je pun?
misschien moet je eens oprecht geïnteresseerd zijn in de jongeman.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft onze Scrummeister je dit gestuurd??
en waarom stuurt hij mij nooit dit
#VRAGEN
@Scrummie2.0 en ik zijn #applebroeders voor het levenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
misschien moet je eens oprecht geïnteresseerd zijn in de jongeman.
Jaloers kreng.quote:
De zeep van Scrum is al een tijdje op.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft onze Scrummeister je dit gestuurd??
en waarom stuurt hij mij nooit dit
#VRAGEN
@Scrummie2.0 je moet nieuwe sturenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
De zeep van Scrum is al een tijdje op.
Alsof Scrum het daarvoor doet, gewoon een lieve jongenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch weer gelachen.
En dat allemaal voor wat naaktfoto's
@:scrummie2.0
Hij hoefde er niks voor terug, dat maakt hem bijzonder. Zou je wat van kunnen leren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch weer gelachen.
En dat allemaal voor wat naaktfoto's
@:scrummie2.0
Wat een gentleman.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij hoefde er niks voor terug, dat maakt hem bijzonder. Zou je wat van kunnen leren.
Aardigheid.
Oh. Denk je dat je ook een cadeau had gekregen als je geen tieten had gehad?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij hoefde er niks voor terug, dat maakt hem bijzonder. Zou je wat van kunnen leren.
Aardigheid.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Denk je dat je ook een cadeau had gekregen als je geen tieten had gehad?
Ik spreek enkel de waarheid.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De vraag is: lieg je tegen jezelf of tegen ons?
Uiteraard.quote:
Je moet de groeten hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:elan
Hoe is het eigenlijk met die kat afgelopen?
van Geel. Van hoort met een hoofdletter te beginnen, varken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de periode van Geel was er een stijgende lijn te zien ja. Alleen na het kampioensjaar werd er weer flink met geld gesmeten en dat pakte alles behalve goed uit. Eens te meer blijkt dat van Geel een uitstekende TD is met een lege beurs. Gevuld maakt hij ongelukkige keuzes.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:46 schreef Zipportal het volgende:
Om het Feyenoord topic niet te bevuilen:
[..]
van Geel. Van hoort met een hoofdletter te beginnen, varken.
@:ggmm
@:caland
Voor nog meer leuke feitjes kun je mij of @:Caland altijd een DM sturen.
Wat lul jij?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alsof Onlo dit snaptquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt mag je wel een nieuwe kleur voor VBL kiezen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:53 schreef napoleonfour het volgende:
Nog 2 uur wachten tot Drizzt weer wakker is
Wat is er mis met roze?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt mag je wel een nieuwe kleur voor VBL kiezen.
https://htmlcolorcodes.com/
- hij mag niet op de kleur van een andere categorie lijken
- hij mag niet te donker zijn want de zwarte tekst moet leesbaar blijven
- Onlogisch moet hem mooi vinden
#teamGroenekleurquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roze was prima toch??quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
wmb niksquote:
niet mis met roze dus houden zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, is mijn kat toch nietquote:
Het ziet er niet uit. En heeft ook lekker veel nut, wat kleurtjes veranderen. Maar goed, als het ggmm bezig houdt.quote:
Ik heb niks veranderd en ik kan geen forumkleuren veranderen, totaalidioot.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. En heeft ook lekker veel nut, wat kleurtjes veranderen. Maar goed, als het ggmm bezig houdt.
Hoe moeilijk kan dat zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd en ik kan geen forumkleuren veranderen, totaalidioot.
Dat komt op mij nogal over om te veranderen om het veranderen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:
En het heeft nut in de zin dat er een nieuw categorie is en er dus een nieuwe kleur moet komen.
Oei, we hadden er even geen rekening mee gehouden hoe dit op jou over zou komen!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt op mij nogal over om te veranderen om het veranderen.
Raar dat jullie geen rekening houden met de users als je veranderingen aanbrengt aan het forum.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, we hadden er even geen rekening mee gehouden hoe dit op jou over zou komen!
De meeste users zijn niet autistisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar dat jullie geen rekening houden met de users als je veranderingen aanbrengt aan het forum.
Dus dan maakt het niet uit wat voor verandering je aanbrengt wil je zeggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
De meeste users zijn niet autistisch.
Nee, dan maakt een nieuwe categorie aanmaken in dit geval niet zoveel voor ze uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus dan maakt het niet uit wat voor verandering je aanbrengt wil je zeggen.
Ja, vandaar dat ik zei; Dat komt op mij nogal over om te veranderen om het veranderen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dan maakt een nieuwe categorie aanmaken in dit geval niet zoveel voor ze uit.
Veel mensen denken 'hm' en gaan dan weer verder met hun leven.
Jankenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. En heeft ook lekker veel nut, wat kleurtjes veranderen. Maar goed, als het ggmm bezig houdt.
Ja, en vandaar dat ik zei dat hoe het op jou overkomt in dit geval niet zoveel boeit. Je reactie vervolgens dat we geen rekening houden met users was inderdaad nogal misplaatst en irrelevant, aanzien dit zo niet-boeiend is dat het op jou enkel overkomt als veranderen om veranderenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik zei; Dat komt op mij nogal over om te veranderen om het veranderen.
Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gaat het wel goed met je @:maxi-mus ?
Niet alleen op mij, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en vandaar dat ik zei dat hoe het op jou overkomt in dit geval niet zoveel boeit. Je reactie vervolgens dat we geen rekening houden met users was inderdaad nogal misplaatst en irrelevant, aanzien dit zo niet-boeiend is dat het op jou enkel overkomt als veranderen om veranderen
Richt een clubje op.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet alleen op mij, maar dit geheel terzijde.
Ik merk het.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo boeiend vind ik het nou ook weer niet.
Ik stip het enkel aan, en verveel mij te pletter in de wachtkamer van de tandarts. Ik wilde het Feyenoord-topic niet verder vervuilen.quote:
Oei, sterkte bij de tandarts maat. Hopelijk niks ernstigs?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stip het enkel aan, en verveel mij te pletter in de wachtkamer van de tandarts. Ik wilde het Feyenoord-topic niet verder vervuilen.
Bedankt, nee gewoon controle.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, sterkte bij de tandarts maat. Hopelijk niks ernstigs?
Dus je zeurt alleen om het zeuren?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo boeiend vind ik het nou ook weer niet.
Ja, dat zei ik net inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus je zeurt alleen om het zeuren?
Zo snel was ik nog niet joh. Ik wacht op drizzt.quote:
Ik ben ook razend nieuwsgierig naar mijn mannetje.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo snel was ik nog niet joh. Ik wacht op drizzt.
Dankjewel lieverd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vervelend. Als je ergens over wilt praten, de deur van de SC staat altijd open.
Misschien kan je hem een presentje toesturen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vervelend. Als je ergens over wilt praten, de deur van de SC staat altijd open.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je hem een presentje toesturen.
Ik heb nog 2 entree bewijzen voor een uitje naar keuze liggen. Als hij daar interesse in heeft mag hij ze hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel had je er totaal gekregen dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 entree bewijzen voor een uitje naar keuze liggen. Als hij daar interesse in heeft mag hij ze hebben.
Dat is erg lief van je.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 entree bewijzen voor een uitje naar keuze liggen. Als hij daar interesse in heeft mag hij ze hebben.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, daar wist ik niets van. Hopelijk heeft ze een leuke dagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef Elan het volgende:
Scrummie heeft gratis kaartjes voor uitjes naar keuze, en charlotte gaat naar Blijdorp.
Hmmm
Niks mis met Blijdorp hèquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef Elan het volgende:
Scrummie heeft gratis kaartjes voor uitjes naar keuze, en charlotte gaat naar Blijdorp.
Hmmm
ik ben anti dierentuinquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis met Blijdorp hè
Vind Artis leuker. Zie ook: KLB / Diergaarde Blijdorp anno 2015quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis met Blijdorp hè
Hoezo? Ik vind het met die kleine leuk om te gaan. Niet iedere week zoals sommige gezinnen doen vanwege een abo maar eens in de zoveel tijd is wel prima.quote:
Komt ie weer hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind Artis leuker. Zie ook: KLB / Diergaarde Blijdorp anno 2015
Haha ja, ze kan ook gewoon naar haar ouders kijken. Dan ziet ze genoeg dieren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef Elan het volgende:
Hmmm
Haha, dat ook zeker wel ja!quote:Op donderdag 21 september 2017 15:08 schreef GGMM het volgende:
Een volwassen man die in zijn eentje naar de dierentuin gaat is ook twijfelachtig hoor.
Beter een echte stadsdierentuin in plaats van proberen de wildernis van fucking Congo te simuleren in een stad waardoor je amper nog dieren ziet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt ie weer hoor
Artis ben ik al zeker 25 jaar niet geweest.
prima hoor, maar ik vind het altijd wat treurigs hebben die opgesloten beesten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het met die kleine leuk om te gaan. Niet iedere week zoals sommige gezinnen doen vanwege een abo maar eens in de zoveel tijd is wel prima.
Burgers Zoo vind ik het leukste.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter een echte stadsdierentuin in plaats van proberen de wildernis van fucking Congo te simuleren in een stad waardoor je amper nog dieren ziet.
Ja dat is ook zeker zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
prima hoor, maar ik vind het altijd wat treurigs hebben die opgesloten beesten.
Heeft Den Haag eigenlijk een dierentuin (buiten de Schilderswijk) ?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Burgers Zoo vind ik het leukste.
Ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zijn jullie in Wild Lands geweest in Emmen?
Ja, dat is echt pure aids geworden. Die oude was veel toffer. Een achtbaan in een dierentuinquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zijn jullie in Wild Lands geweest in Emmen?
De Vogelkelderquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft Den Haag eigenlijk een dierentuin (buiten de Schilderswijk) ?
Ja dat vond ik ook redelijk apart. De dieren hebben daar verder wel echt heel veel ruimte, alleen hebben ze dan weer heel weinig dierenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, dat is echt pure aids geworden. Die oude was veel toffer. Een achtbaan in een dierentuin
dan nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics
(hier en niet in de app aub, antwoord alsjeblieft niet met 'in de app')
quote:
Ik vond het voor 1 keer leuk om te zien, maar ja, het is nu meer een pretpark dan een dierentuin. Had ook veel meer met de oude, dit is echt iets om 1 keer heen te gaan (en dan betaal je veel te veel).quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, dat is echt pure aids geworden. Die oude was veel toffer. Een achtbaan in een dierentuin
http://chubbyparade.com/forum/showthread.php?t=6440quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-sms-bom~a8de7f10/
(lol)
HOLLED.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:36 schreef JanCees het volgende:
ben alleen geen fan van hole punch in het midden
Welkequote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:15 schreef Saind het volgende:
ik heb een nieuwe telefoon zonder notch en met 3.5mm jack
genot
wat is een notch?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:15 schreef Saind het volgende:
ik heb een nieuwe telefoon zonder notch en met 3.5mm jack
genot
OnePlus genot.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Al heb ik zelf Oneplus
Baasquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:38 schreef Doublepain het volgende:
Over half jaartje mag ik weer een nieuwe nemen
Sowieso Iphone XI god nemen
De Iceman is familie.quote:
Korte ep welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:JanCees
@:Doublepain
linkse gekkie doet gek.
Geniet ervan Caland.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:04 schreef Caland het volgende:
Ik zit alweer in de trein naar Rotterdam, vrij genomen
Sixpackie freddy’s erbij
Moet jij weten
Moet zo kapper, kan nu noeit checkenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
linkse gekkie doet gek.
Heeft die gozer poliepen op z'n stembanden dat hij altijd zo schraal praat.quote:
noeitquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet zo kapper, kan nu noeit checken
Dat is meestal wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geniet ervan Caland.
Hopelijk ten tijde van de wedstrijd zo ver heen dat je het niet meer mee krijgt.
Dat meisje van the Netherlands stemt sowieso FVDquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
linkse gekkie doet gek.
Verstandige meid.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat meisje van the Netherlands stemt sowieso FVD
Waarom vraag je datquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:26 schreef Elan het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/1341562
Kan jij dit lezen @:GGMM
je bent wel lekker op tijdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meestal wel de bedoeling ja
Is het ook wel hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het altijd enorm spannend als je topics niet kunt openen.
Sorry
Prima borsten welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:26 schreef Elan het volgende:
Elke mod krijgt automatisch toegang tot kpdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:26 schreef Elan het volgende:
Is geen KPD, het gaat over inzamelingsactie voor TedGOD. Helaas kan ik alleen de titel lezen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Elke mod krijgt automatisch toegang tot kpd
wie is Ted?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is geen KPD, het gaat over inzamelingsactie voor TedGOD. Helaas kan ik alleen de titel lezen.
GGMM zal wel geen bedrijfsgeheimen met ons gaan delen
OKquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ted was de mede-eigenaar van FOK! die na een conflict is uitgekocht door Danny.
dan had hij wel in Monaco gewoondquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Woont inmiddels in Thailand, zal dus geen slechte deal geweest zijn
Als ik 100 miljoen pak zou ik daar nog niet willen wonen. Wat een kutland vol neppe kutmensen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan had hij wel in Monaco gewoond
Thailand ga je naartoe als je met weinig geld toch wannabe rich wilt zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Woont inmiddels in Thailand, zal dus geen slechte deal geweest zijn
Thailand is wel leuk hoor maar om er te wonen met veel vrije tijd lijkt me moeilijk, ik heb er ook gewoond maar toen had ik het nog wel vrij druk overdagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tedgod ligt lekker hoeren in Thailand te neuken op de kosten van @:Danny
ik ook niet maar Thailand ga je met 100 miljoen ook niet heenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik 100 miljoen pak zou ik daar nog niet willen wonen. Wat een kutland vol neppe kutmensen.
Bangkok staat altijd nog op mijn planningquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thailand is wel leuk hoor maar om er te wonen met veel vrije tijd lijkt me moeilijk, ik heb er ook gewoond maar toen had ik het nog wel vrij druk overdag
Je zal daar toch ook wel plekken hebben voor de ultrarijken? Denk Californië maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet maar Thailand ga je met 100 miljoen ook niet heen
Denk belastingquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal daar toch ook wel plekken hebben voor de ultrarijken? Denk Californië maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Wat is er zo speciaal aan plekken als Dubai en Monaco dat alle rijken daar samenklonteren.
belastingdruk, nou ja het ontbreken daarvan en zonder al teveel problemen witwassenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal daar toch ook wel plekken hebben voor de ultrarijken? Denk Californië maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Wat is er zo speciaal aan plekken als Dubai en Monaco dat alle rijken daar samenklonteren.
Max heeft een mooi huis in Monacoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
belastingdruk, nou ja het ontbreken daarvan en zonder al teveel problemen witwassen
16 miljoen, een appartement ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal een appartement zijn, het gaat meer om het adres
fontvieille aan de haven dacht ikquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
is hij verhuisd dan? Want tot voor kort zat hij in hetzelfde gebouw als Massa en Ricciardo
quote:
Ik kijk naar b&b daarna slimste mens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kun je mooi naar jouw club PSV kijken.
Eens jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:18 schreef Doublepain het volgende:
@:Jancees
Jammer dat ie met de kneus Donny samenwerkt
Vieze gaylordquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:21 schreef onlogisch het volgende:
@:JanCees kan niet zo lachen om mijn gifje in DE APP
Gewoon oprottenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:21 schreef onlogisch het volgende:
@:JanCees kan niet zo lachen om mijn gifje in DE APP
Erg donker in dat filmpje. Zie helemaal niets!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |