0 beleid. Pure wanhoop. Gehaald omdat Dirkteur wat rond ging bellen of er nog ergens een goede speler te verkrijgen was. Paniekvoetbal omdat ze zagen dat het met het circus achterin niks werd. Maar Sjaak de connecties/kunde/kennis niet heeft om hier doelgericht op in te spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal niet maar beleid zie ik hier ook weer niet in
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0 beleid. Pure wanhoop. Gehaald omdat Dirkteur wat rond ging bellen of er nog ergens een goede speler te verkrijgen was. Paniekvoetbal omdat ze zagen dat het met het circus achterin niks werd. Maar Sjaak de connecties/kunde/kennis niet heeft om hier doelgericht op in te spelen.
Sjaak is gewoon een parodie op een technisch directeur. En dat is precies wat er al jaaaaren mis is bij Feyenoord, duidelijk beleid. Je kan het Sjaak ook niet kwalijk nemen. Hij is maar naar voren geschoven omdat er niemand anders gevonden is.
Volgens mij mis je het punt hier. Misschien speelt hij de sterren van de hemel en is het de rots in de branding die Feyenoord straks nodig heeft. Over zijn kwaliteiten wil ik me absoluut nog niet uitlaten. Het gaat me hier meer om het 'beleid' dat Feyenoord al zolang voert.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen we nou gewoon ff wachten tot we die gozer hebben zien spelen voor we hem compleet afmaken?
Tot voor kort was er juist super duidelijk beleid.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0 beleid. Pure wanhoop. Gehaald omdat Dirkteur wat rond ging bellen of er nog ergens een goede speler te verkrijgen was. Paniekvoetbal omdat ze zagen dat het met het circus achterin niks werd. Maar Sjaak de connecties/kunde/kennis niet heeft om hier doelgericht op in te spelen.
Sjaak is gewoon een parodie op een technisch directeur. En dat is precies wat er al jaaaaren mis is bij Feyenoord, duidelijk beleid. Je kan het Sjaak ook niet kwalijk nemen. Hij is maar naar voren geschoven omdat er niemand anders gevonden is.
In de periode van Geel was er een stijgende lijn te zien ja. Alleen na het kampioensjaar werd er weer flink met geld gesmeten en dat pakte alles behalve goed uit. Eens te meer blijkt dat van Geel een uitstekende TD is met een lege beurs. Gevuld maakt hij ongelukkige keuzes.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tot voor kort was er juist super duidelijk beleid.
Je kon de aankopen, opstelling en trainer zo uittekenen.
Je zegt net dat er al jaren onduidelijk beleid is. Dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de periode van Geel was er een stijgende lijn te zien ja. Alleen na het kampioensjaar werd er weer flink met geld gesmeten en dat pakte alles behalve goed uit. Eens te meer blijkt dat van Geel een uitstekende TD is met een lege beurs. Gevuld maakt hij ongelukkige keuzes.
Bedankt voor het samenvatten van de afgelopen 3 jaar van dit topicquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de periode van Geel was er een stijgende lijn te zien ja. Alleen na het kampioensjaar werd er weer flink met geld gesmeten en dat pakte alles behalve goed uit. Eens te meer blijkt dat van Geel een uitstekende TD is met een lege beurs. Gevuld maakt hij ongelukkige keuzes.
Ik heb het over de afgelopen 15/20 jaar. Eigenlijk na het kampioenschap 99/winst Uefacup 02.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je zegt net dat er al jaren onduidelijk beleid is. Dat is dus niet zo.
Dit heb ik ook steevast met jouw posts.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:31 schreef aTypisch het volgende:
Wel leuke nieuwe inzichten onlo! Heb je dit allemaal zelf bedacht?
Heb het gevoel dit al vaker gelezen te hebben namelijk.
Dit soort experimenten met relatief jonge spelers heb ik onder Van Geel amper gezien.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het punt hier. Misschien speelt hij de sterren van de hemel en is het de rots in de branding die Feyenoord straks nodig heeft. Over zijn kwaliteiten wil ik me absoluut nog niet uitlaten. Het gaat me hier meer om het 'beleid' dat Feyenoord al zolang voert.
Jijbakkengodquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb ik ook steevast met jouw posts.
Het is ook nooit goed, bij sommige. Een aanvoerder van Liverpool u23 ophalen voor 300k. Dat is gewoon een prima deal. Hoe kun je daarop tegen zijn!?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit soort experimenten met relatief jonge spelers heb ik onder Van Geel amper gezien.
Stel dat het een schot in de ros blijkt, dan met je mooi spekkoper met je 3 ton. Is het niks dan beperk je je verlies.
Stuk verstandiger imo dan miljoenen uitgeven aan de Amrabatjes en de Larssons van deze wereld.
Zo'n Geertruida is niet in staat clowns als Bottegod en vd Heijden uit de basis te spelen. Ik heb daar ook geen hoge verwachtingen van.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:41 schreef satecl het volgende:
Vanavond dus Geertruida voor de leeuwen. In misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Ik heb een slecht voorgevoel. Zeker na de wedstrijd tegen Red Bull Salzburg.
EIGEN JEUGD JAAAA!!!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:41 schreef satecl het volgende:
Vanavond dus Geertruida voor de leeuwen. In misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Ik heb een slecht voorgevoel. Zeker na de wedstrijd tegen Red Bull Salzburg.
En koop er nog maar 1.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:19 schreef satecl het volgende:
Mochten alle geruchten(van toch wel betrouwbare bronnen) doorgaan, hebben we deze transferzomer dus 10(!!) nieuwe spelers. Met Sinisterra, die vorig seizoen bijna geen minuut heeft gespeeld, kan je een volledig nieuw elftal maken![]()
[ afbeelding ]
Klopt:quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:32 schreef T3hTommay het volgende:
Hoor dat de concurrent van Van Wolfswinkel bij Basel naar West Ham gaat, dus Basel zou 'm niet meer kwijt willen voorlopig?
HELENED @Zipportaltwitter:hendrikshelene twitterde op donderdag 08-08-2019 om 10:37:04Johnston moest bij Liverpool B min of meer plaats maken voor Sepp vd Berg die onder Jaap Stam (te) weinig speelde bij PEC. #logica 🧐 #misschienappelsmetperenmaartoch reageer retweet
die Johnston kan best goed uitpakken maar het gaat om het geheel, zo'n Kelly die te licht blijkt na 2 oefenpotjesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, bij sommige. Een aanvoerder van Liverpool u23 ophalen voor 300k. Dat is gewoon een prima deal. Hoe kun je daarop tegen zijn!?Omdat hij geen uitzicht heeft bij de beste verdediging van de wereld. Nou nou
![]()
Al is het een gokje, of al is het een speler die al een jaar gevolgd is... Voor 300k kan je het altijd proberen. Misschien was hij wel niks, en ontwikkelt hij zich bij Feyenoord juist fantastisch?
In de toekomst graag meer van dit soort gokjes svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |