abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188341417
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:03 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

300.000 euro ontvangen als Liverpool zijnde is een speler gewoon weggeven hoor. Als deze jongen al 2 jaar in de gaten is gehouden zal het wel ok zijn. Als het echt een toptalent was geweest hadden ze gewoon zn contract verlengt toch? Maar dit lijkt me echt een paniek aankoop.
Als die zijn contract had verlengd hadden we hem toch ook niet kunnen overnemen? Want dan was die schijnbaar goed genoeg om op termijn Liverpool speler te zijn? Tot elk bedrag dat Feyenoord kan betalen zou het voor Liverpool praktisch weggeven zijn. Ze hebben geld als water namelijk.
pi_188341432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:12 schreef CR7 het volgende:

[..]

Als die zijn contract had verlengd hadden we hem toch ook niet kunnen overnemen? Want dan was die schijnbaar goed genoeg om op termijn Liverpool speler te zijn? Tot elk bedrag dat Feyenoord kan betalen zou het voor Liverpool praktisch weggeven zijn. Ze hebben geld als water namelijk.
Dat is dus mijn punt. Ze zien er niets meer in. Het is niet eens een bankzitter bij het eerste elftal het gaat om een jeugdspeler. Ik ben benieuwd, we gaan het zien.
pi_188341489
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:15 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Dat is dus mijn punt. Ze zien er niets meer in. Het is niet eens een bankzitter bij het eerste elftal het gaat om een jeugdspeler. Ik ben benieuwd, we gaan het zien.
Oh sorry je wou een eerste elftal speler van een top 5 club. Ja droom dan maar lekker verder.
pi_188341499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:24 schreef CR7 het volgende:

[..]

Oh sorry je wou een eerste elftal speler van een top 5 club. Ja droom dan maar lekker verder.
Ja dat is wat ik wou.
pi_188341500
quote:

[..]

Wat zit je nou te zaniken? Jij dacht dat we even de stand-in van Van Dijk bij Liverpool weg konden halen?
pi_188341503
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:25 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ja dat is wat ik wou.
dan zit je bij de verkeerde club :)
pi_188341506
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Wat zit je nou te zaniken? Jij dacht dat we even de stand-in van Van Dijk bij Liverpool weg konden halen?
Dat is jouw aanname.
pi_188341508
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:26 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Dat is jouw aanname.
Ok
pi_188341560
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 00:53 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ja maar t probleem is dat Basel dat nu ook weet. Ze hadden beter kunnen zeggen dat St Juste voor een bos wortels en een broccoli is verkocht. Maar ja, Sjaakje Troost hé.
Nja, in de NL media houden we de act wel goed vol, twee spelers voor 9 miljoen verkocht maar stellig blijven volhouden dat er geen cent beschikbaar is en versterking alleen haalbaar is met investeerders :')

Zelfs al zou Vilhena 1/3e van de transfersom mee hebben gekregen (dat zeiden geruchten toch?) en moeten we 1 miljoen afstaan aan Heerenveen, hou je daar gewoon een miljoen of 14 aan over. Dan blijft er hooguit nog een paar miljoen aan de strijkstok hangen aan opleidingsvergoedingen en andere afspraken.. Volgens mij moet dat geld voor Van Wolfswinkel & voor die Argentijnen er echt wel zijn :X
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 08:34:21 #160
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188341584
Vind het wel positief allemaal hoor. Jonge speler voor een paar ton gekocht, die zal je gegarandeerd met winst verkopen. Karsdorp terug dus dat is een upgrade tov St Juste en zeker tov Nieuwkoop en je verdient lekker op st juste.

Nog een betere standin in de spits erbij en het kan best nog wel goedkomen
Laffe huichelaar
pi_188341593
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:32 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nja, in de NL media houden we de act wel goed vol, twee spelers voor 9 miljoen verkocht maar stellig blijven volhouden dat er geen cent beschikbaar is en versterking alleen haalbaar is met investeerders :')

Zelfs al zou Vilhena 1/3e van de transfersom mee hebben gekregen (dat zeiden geruchten toch?) en moeten we 1 miljoen afstaan aan Heerenveen, hou je daar gewoon een miljoen of 14 aan over. Dan blijft er hooguit nog een paar miljoen aan de strijkstok hangen aan opleidingsvergoedingen en andere afspraken.. Volgens mij moet dat geld voor Van Wolfswinkel & voor die Argentijnen er echt wel zijn :X
Maar spelers huren kost ook geld hé.

Het lijkt mij wel aannemelijk dat er nu nog zo'n 3 a 4 miljoen over is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 8 augustus 2019 @ 08:39:32 #162
269692 Divje
brr brr patapim
pi_188341633
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:26 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Dat is jouw aanname.
Wat jij hier allemaal zegt zijn geen aannames wou je zeggen?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_188341648
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Adolfo Gaich komt echt niet hoor.

Sowieso houdt Feyenoord een miljoen of 7 over van de transfer van St Juste.

Johnston 300.000 euro, van Wolfswinkel komt misschien wel op 1,6 miljoen, Ié en Karsdorp kosten ook een huursom (wellicht ook een miljoen per stuk?), dus dan houdt je nog maar 3 miljoen over.

Maar wel genoeg om nog iets te kunnen op de transfermarkt ja. :)

Als er echt nog wat geld op de plank lag van vorige transfers dan heeft Feyenoord wellicht nog wel 7 miljoen te besteden, wie weet. Maar daar ben ik ondertussen toch aan gaan twijfelen.
Op basis hiervan?
Maar die kladblokberekening is alleen van St Juste - waarbij ik het erg onwaarschijnlijk acht dat een speler van 3.5mln (ié volgens Transfermarkt) een huursom van 1 mln heeft - en nog geen cent meegenomen van Vilhena. + dat je daar Van Wolfswinkel al hebt meegerekend als aankoop :P

Dan ga ik er vanuit dat er nog een 6 mln van Vilhena is, en nog wel een paar miljoen lag, dan zitten we niet zo ver van elkaar af, qua schatting ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_188341652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:32 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Tenzij je nog ergens een gat hebt dat eerst gevuld moet worden voordat je nieuwe spelers kan kopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188341663
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:34 schreef timmmmm het volgende:
Vind het wel positief allemaal hoor. Jonge speler voor een paar ton gekocht, die zal je gegarandeerd met winst verkopen. Karsdorp terug dus dat is een upgrade tov St Juste en zeker tov Nieuwkoop en je verdient lekker op st juste.

Nog een betere standin in de spits erbij en het kan best nog wel goedkomen
Dit zijn imo echter geen transfers die pas ná de eerste competitiewedstrijd tot stand hadden kunnen komen.. Zeker zo'n verdediger van Liverpool had vorige week toch ook wel al aan kunnen sluiten?
pi_188341675
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tenzij je nog ergens een gat hebt dat eerst gevuld moet worden voordat je nieuwe spelers kan kopen.
Die gaten zijn eindeloos bij Feyenoord, als je dat geld niet heel snel uitgeeft verdwijnt het echt in hele diepe zwarte gaten en zie je 't nooit meer terug :P
pi_188341703
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:43 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Die gaten zijn eindeloos bij Feyenoord, als je dat geld niet heel snel uitgeeft verdwijnt het echt in hele diepe zwarte gaten en zie je 't nooit meer terug :P
Dit klinkt niet als solide bedrijfsvoering.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 08:46:51 #168
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188341706
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit klinkt niet als solide bedrijfsvoering.
Dat is Feyenoord niet vreemd, toch? :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 8 augustus 2019 @ 08:47:29 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188341712
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dit zijn imo echter geen transfers die pas ná de eerste competitiewedstrijd tot stand hadden kunnen komen.. Zeker zo'n verdediger van Liverpool had vorige week toch ook wel al aan kunnen sluiten?
dat is de tol die je betaalt voor het wachten op een vervanger van Van Geel, wat ze nu doen komt op mij allemaal paniekerig over maar wie weet pakt het nog goed uit ook.
pi_188341719
Of het een bruikbare speler is moet blijken. Maar liever een jeugdspeler die zijn opleiding heeft genoten bij een van de grootste clubs ter wereld. En daar bij de onder 23 ook nog eens aanvoerder was. Dan een jeugdspeler uit de Balkan. (ignjatovic, babovic etc?
pi_188341720
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is de tol die je betaalt voor het wachten op een vervanger van Van Geel, wat ze nu doen komt op mij allemaal paniekerig over maar wie weet pakt het nog goed uit ook.
Niets doen was beter?
  donderdag 8 augustus 2019 @ 08:50:13 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188341734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Niets doen was beter?
dat zal niet maar beleid zie ik hier ook weer niet in
  donderdag 8 augustus 2019 @ 08:56:29 #173
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188341802
quote:

[..]

Ja zelfs sepp van de berg is hem voorbij
pi_188341813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Paniekerig omdat ze nu allemaal snel achter elkaar volgen?

Het is duidelijk dat deze transfers al klaar stonden voor het moment dat er het beschikbare geld was.

De transfers kunnen voor die tijd best zorgvuldig tot stand zijn gekomen.

Uiteraard hoeft dit niet het geval te zijn, het blijft tenslotte wel Feyenoord. :)

Maar het is wel het logische scenario.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 8 augustus 2019 @ 09:00:35 #175
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188341854
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja, maar ik kan me op zich ook wel voorstellen dat dit bij liverpool echt helemaal niemand boeit dus ook geen prio heeft, ook al wil Feyenoord er wél haast mee maken.

Het belangrijkste is dat er wat gebeurt en dit vind ik prima stappen. Sowieso valt het me tot nu toe niet tegen.

Met Fer heb je een bepalende speler op het middenveld die Vilhena goed kan vervangen. Narsingh moeten we nog maar zien maar het is in ieder geval fijn dat je keuzes hebt als een Larsson geblesseerd raakt of weer 8 wedstrijden lang geen knikker raakt. Je hebt een investering gedaan in de verdediging waar het zelfs als het geen basisklant blijkt wel heel gek moet lopen wil je er geen geld op verdienen en je hebt nu als ie zijn niveau haalt de beste rechtsback van de competitie.

Nog een spits en een verdediger en we zijn compleet. Dan heb je in de verdediging genoeg smaken zodat je niet met die trage lui opgescheept zit en dan hoef je Vente ook niet meer op te stellen. 3de spits is goed genoeg voor die jongen. v. Wolfswinkel klinkt goed, maar een exotische verrassing uit Argentinië lijkt me ook wel leuk. En die Sinisterra begint ook al wat te laten zien.

Het kan nog wel wat worden op deze manier
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 09:08:32 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188341941
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 08:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zal niet maar beleid zie ik hier ook weer niet in
0 beleid. Pure wanhoop. Gehaald omdat Dirkteur wat rond ging bellen of er nog ergens een goede speler te verkrijgen was. Paniekvoetbal omdat ze zagen dat het met het circus achterin niks werd. Maar Sjaak de connecties/kunde/kennis niet heeft om hier doelgericht op in te spelen.

Sjaak is gewoon een parodie op een technisch directeur. En dat is precies wat er al jaaaaren mis is bij Feyenoord, duidelijk beleid. Je kan het Sjaak ook niet kwalijk nemen. Hij is maar naar voren geschoven omdat er niemand anders gevonden is.
4045
onlogisch
pi_188342031
ANNOUNCE.
pi_188342068
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

0 beleid. Pure wanhoop. Gehaald omdat Dirkteur wat rond ging bellen of er nog ergens een goede speler te verkrijgen was. Paniekvoetbal omdat ze zagen dat het met het circus achterin niks werd. Maar Sjaak de connecties/kunde/kennis niet heeft om hier doelgericht op in te spelen.

Sjaak is gewoon een parodie op een technisch directeur. En dat is precies wat er al jaaaaren mis is bij Feyenoord, duidelijk beleid. Je kan het Sjaak ook niet kwalijk nemen. Hij is maar naar voren geschoven omdat er niemand anders gevonden is.
:')
Zullen we nou gewoon ff wachten tot we die gozer hebben zien spelen voor we hem compleet afmaken?
blablablabla
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 09:24:40 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188342137
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:19 schreef Elan het volgende:

[..]

:')
Zullen we nou gewoon ff wachten tot we die gozer hebben zien spelen voor we hem compleet afmaken?
Volgens mij mis je het punt hier. Misschien speelt hij de sterren van de hemel en is het de rots in de branding die Feyenoord straks nodig heeft. Over zijn kwaliteiten wil ik me absoluut nog niet uitlaten. Het gaat me hier meer om het 'beleid' dat Feyenoord al zolang voert.
4045
onlogisch
pi_188342149
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tot voor kort was er juist super duidelijk beleid.

Je kon de aankopen, opstelling en trainer zo uittekenen.
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 09:26:57 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188342176
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Tot voor kort was er juist super duidelijk beleid.

Je kon de aankopen, opstelling en trainer zo uittekenen.
In de periode van Geel was er een stijgende lijn te zien ja. Alleen na het kampioensjaar werd er weer flink met geld gesmeten en dat pakte alles behalve goed uit. Eens te meer blijkt dat van Geel een uitstekende TD is met een lege beurs. Gevuld maakt hij ongelukkige keuzes.
4045
onlogisch
pi_188342187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

In de periode van Geel was er een stijgende lijn te zien ja. Alleen na het kampioensjaar werd er weer flink met geld gesmeten en dat pakte alles behalve goed uit. Eens te meer blijkt dat van Geel een uitstekende TD is met een lege beurs. Gevuld maakt hij ongelukkige keuzes.
Je zegt net dat er al jaren onduidelijk beleid is. Dat is dus niet zo. :+
pi_188342203
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bedankt voor het samenvatten van de afgelopen 3 jaar van dit topic :).
pi_188342232
Wel leuke nieuwe inzichten onlo! Heb je dit allemaal zelf bedacht?

Heb het gevoel dit al vaker gelezen te hebben namelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2019 09:31:24 ]
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 09:31:17 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188342233
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je zegt net dat er al jaren onduidelijk beleid is. Dat is dus niet zo. :+
Ik heb het over de afgelopen 15/20 jaar. Eigenlijk na het kampioenschap 99/winst Uefacup 02.
Met als enig lichtpuntje van Geel op sommige punten.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 09:31:53 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188342238
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:31 schreef aTypisch het volgende:
Wel leuke nieuwe inzichten onlo! Heb je dit allemaal zelf bedacht?

Heb het gevoel dit al vaker gelezen te hebben namelijk.
Dit heb ik ook steevast met jouw posts.
4045
onlogisch
pi_188342242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Volgens mij mis je het punt hier. Misschien speelt hij de sterren van de hemel en is het de rots in de branding die Feyenoord straks nodig heeft. Over zijn kwaliteiten wil ik me absoluut nog niet uitlaten. Het gaat me hier meer om het 'beleid' dat Feyenoord al zolang voert.
Dit soort experimenten met relatief jonge spelers heb ik onder Van Geel amper gezien.

Stel dat het een schot in de ros blijkt, dan met je mooi spekkoper met je 3 ton. Is het niks dan beperk je je verlies.

Stuk verstandiger imo dan miljoenen uitgeven aan de Amrabatjes en de Larssons van deze wereld.
blablablabla
pi_188342275
quote:
9s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit heb ik ook steevast met jouw posts.
Jijbakkengod
  donderdag 8 augustus 2019 @ 09:36:15 #189
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188342298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit soort experimenten met relatief jonge spelers heb ik onder Van Geel amper gezien.

Stel dat het een schot in de ros blijkt, dan met je mooi spekkoper met je 3 ton. Is het niks dan beperk je je verlies.

Stuk verstandiger imo dan miljoenen uitgeven aan de Amrabatjes en de Larssons van deze wereld.
Het is ook nooit goed, bij sommige. Een aanvoerder van Liverpool u23 ophalen voor 300k. Dat is gewoon een prima deal. Hoe kun je daarop tegen zijn!? :') Omdat hij geen uitzicht heeft bij de beste verdediging van de wereld. Nou nou _O-

Al is het een gokje, of al is het een speler die al een jaar gevolgd is... Voor 300k kan je het altijd proberen. Misschien was hij wel niks, en ontwikkelt hij zich bij Feyenoord juist fantastisch?

In de toekomst graag meer van dit soort gokjes svp.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 09:41:45 #190
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188342359
Vanavond dus Geertruida voor de leeuwen. In misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Ik heb een slecht voorgevoel. Zeker na de wedstrijd tegen Red Bull Salzburg.

Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 09:43:37 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188342396
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:41 schreef satecl het volgende:
Vanavond dus Geertruida voor de leeuwen. In misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Ik heb een slecht voorgevoel. Zeker na de wedstrijd tegen Red Bull Salzburg.
Zo'n Geertruida is niet in staat clowns als Bottegod en vd Heijden uit de basis te spelen. Ik heb daar ook geen hoge verwachtingen van.
4045
onlogisch
  donderdag 8 augustus 2019 @ 09:49:02 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188342470
300k is geen gokje want je kan er onmogelijk verlies op maken en als de anderen beter zijn stel je die op
Laffe huichelaar
pi_188342888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:41 schreef satecl het volgende:

EIGEN JEUGD JAAAA!!!
  donderdag 8 augustus 2019 @ 10:19:30 #194
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188342948
Mochten alle geruchten(van toch wel betrouwbare bronnen) doorgaan, hebben we deze transferzomer dus 10(!!) nieuwe spelers. Met Sinisterra, die vorig seizoen bijna geen minuut heeft gespeeld, kan je een volledig nieuw elftal maken :9

pi_188343073
Johnson is bovendien gewoon gescout in de Premier Leauge u23. Of Kuyt nu gebeld heeft of niet(ook een loos gerucht).

Wordt er eens 'gescout' buiten Nederland is het weer niet goed.
pi_188343098
Hoor dat de concurrent van Van Wolfswinkel bij Basel naar West Ham gaat, dus Basel zou 'm niet meer kwijt willen voorlopig?
  donderdag 8 augustus 2019 @ 10:47:01 #197
139407 jorienvdherik
pi_188343249
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 10:19 schreef satecl het volgende:
Mochten alle geruchten(van toch wel betrouwbare bronnen) doorgaan, hebben we deze transferzomer dus 10(!!) nieuwe spelers. Met Sinisterra, die vorig seizoen bijna geen minuut heeft gespeeld, kan je een volledig nieuw elftal maken :9

[ afbeelding ]
En koop er nog maar 1.
En koop er nog maar 2.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 10:50:33 #198
139407 jorienvdherik
pi_188343299
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 10:32 schreef T3hTommay het volgende:
Hoor dat de concurrent van Van Wolfswinkel bij Basel naar West Ham gaat, dus Basel zou 'm niet meer kwijt willen voorlopig?
Klopt:

West Ham plukt Ajeti weg bij Basel
West Ham United voegt Albian Ajeti aan de selectie toe op de slotdag van de Engelse transfermarkt. De 22-jarige aanvaller komt over van FC Basel en tekent voor vier jaar. Ajeti kwam vorige maand nog tot scoren namens de Zwitsers in Eindhoven tegen PSV (tweede voorronde Champions League).
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 10:57:59 #199
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188343393
hendrikshelene twitterde op donderdag 08-08-2019 om 10:37:04 Johnston moest bij Liverpool B min of meer plaats maken voor Sepp vd Berg die onder Jaap Stam (te) weinig speelde bij PEC. #logica 🧐 #misschienappelsmetperenmaartoch reageer retweet
HELENED @Zipportal
  donderdag 8 augustus 2019 @ 10:58:41 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188343400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 09:36 schreef satecl het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed, bij sommige. Een aanvoerder van Liverpool u23 ophalen voor 300k. Dat is gewoon een prima deal. Hoe kun je daarop tegen zijn!? :') Omdat hij geen uitzicht heeft bij de beste verdediging van de wereld. Nou nou _O-

Al is het een gokje, of al is het een speler die al een jaar gevolgd is... Voor 300k kan je het altijd proberen. Misschien was hij wel niks, en ontwikkelt hij zich bij Feyenoord juist fantastisch?

In de toekomst graag meer van dit soort gokjes svp.
die Johnston kan best goed uitpakken maar het gaat om het geheel, zo'n Kelly die te licht blijkt na 2 oefenpotjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')