Prima beleid.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:18 schreef Thunder0x het volgende:
Schijnt dus dat Kuyt Liverpool heeft gebeld of ze nog aanbevelingen hebben qua spelers. Hier is Johnston uitgerold.
😂
Ruim 5 centimeter korter dan John de Wolf en De Ligt. Na 1,80 is gewoon prima voor een verdediger. Ik vind snelheid veel belangrijker.quote:
Mogen enkele clubs ook wel eens bij Feyenoord doen, ben je direct van Ayoub en vBeek af.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:18 schreef Thunder0x het volgende:
Schijnt dus dat Kuyt Liverpool heeft gebeld of ze nog aanbevelingen hebben qua spelers. Hier is Johnston uitgerold.
😂
Snap het wel. Slechter dan PAOK en Basel is Feyenoord niet. (lol)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
Ah oketwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 07-08-2019 om 19:33:22💬 | Rick Karsdorp keert vol vertrouwen terug op het oude nest."Zou niet weten waarom we niet kampioen kunnen worden"https://t.co/jbIcp85cgz reageer retweet
https://www.instagram.com/p/BzBlLoBAg6c/?igshid=xsrejl0011yequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Ruim 5 centimeter korter dan John de Wolf en De Ligt. Na 1,80 is gewoon prima voor een verdediger. Ik vind snelheid veel belangrijker.
Vind je? Ik vind het niet echt logisch. Liverpool gaat een veelbelovende speler echt niet aan Feyenoord zomaar geven. Ik denk dat deze meneer boven aan stond in hen rijtje doe toch maar niet.quote:
Doet me een beetje denken aan This In Englandquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BzBlLoBAg6c/?igshid=xsrejl0011ye
Je snapt opeens waarom hij het niet gered heeft in Engeland
Uiteraard gaan ze niet hun beste spelers aanbevelen aan andere clubs en voor een schijntje wegdoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het niet echt logisch. Liverpool gaat een veelbelovende speler echt niet aan Feyenoord zomaar geven. Ik denk dat deze meneer boven aan stond in hen rijtje doe toch maar niet.
Zie mijn PI.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het niet echt logisch. Liverpool gaat een veelbelovende speler echt niet aan Feyenoord zomaar geven. Ik denk dat deze meneer boven aan stond in hen rijtje doe toch maar niet.
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 07-08-2019 om 11:20:00RE: Johnston - am being told that yes, Kuyt, connected the dots with his former club, but that Feyenoord had also scouted him previously in the U23 Premier League. reageer retweet
Liverpool is ook van een ander niveau. Ze hebben van Dijk, Matip, Joe Gomes, Lovren en dan komt er vast nog wel iets uit de o19(Hoever bijvoorbeeld). Chelsea laat ook Redan gaan. Arsenal liet ook Malen gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
ja meer middenvelders halen aubquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:58 schreef satecl het volgende:
Heeft Kuyt nog niet wat connecties bij Fenerbahce? nog even een Turkse slager op het middenveld zou niet verkeerd zijn.
Ik wist niet dat we Nouri ook al hadden aangetrokkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:01 schreef -XOR- het volgende:
Het gaat me hier even allemaal te snel vandaag maar resumerend:
Jullie kern bestaat nu dus uit een kale trainer, een negroide keeper die occasioneel een foutje maakt, een teruggekeerde verloren zoon die zowel als back als op het middenveld kan spelen, een jonge en zeer talentvolle middenvelder uit de eigen gelederen, een aankoop uit de premier league, een spits die niet scoort, een eeuwig mokkende Marokkaan en ik las hier ergens dat er ook nog een paar Argentijnen gingen komen.
Dit kan nog best eens een aardig jaar voor jullie worden.
Ja bedankt, Hans.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post Icon.
Dat is de smiley of teken boven het tekstvak waar je typt. Met een post icon geef je de daadwerkelijke intonatie van je post weer.
Eén van deze dus :
[ afbeelding ]
Hij wordt niet gegeven hij is gekocht. Het is ook nooit goed. Is het een veelbelovende speler van een topclub en wordt die gehuurd dan creëeren we weer geen vermogen. Kopen we er één dan is die vast niet goed genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Serieuze vraag gaat dit over Ajax of Feyenoord?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:01 schreef -XOR- het volgende:
Het gaat me hier even allemaal te snel vandaag maar resumerend:
Jullie kern bestaat nu dus uit een kale trainer, een negroide keeper die occasioneel een foutje maakt, een teruggekeerde verloren zoon die zowel als back als op het middenveld kan spelen, een jonge en zeer talentvolle middenvelder uit de eigen gelederen, een aankoop uit de premier league, een spits die niet scoort, een eeuwig mokkende Marokkaan en ik las hier ergens dat er ook nog een paar Argentijnen gingen komen.
Dit kan nog best eens een aardig jaar voor jullie worden.
Leuk dat je de grap ook snapt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Serieuze vraag gaat dit over Ajax of Feyenoord?want dit kan net zo goed slaan op Ten Hag, Onana, Blind, Ziyech en Dolberg. Ahhahahah
Karim kwam ook snel terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet het nog maar zien met Karsdorp. Hij kan het natuurlijk onmogelijk slechter doen dan dat circus wat er nu achterin staat, maar snel terugkerende spelers zijn zelden een succes gebleken de afgelopen jaren. Clasie, Bakkal, Boetius.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Bron: Parodie op een krantquote:Feyenoord mikt op twee Argentijnen
Door MARCEL VAN DER KRAAN
Feyenoord wacht nog op een kapitaalinjectie, maar verkent ondertussen wel al de Zuid-Amerikaanse markt. De Rotterdammers hebben twee Argentijnse versterkingen op het oog.
De belangrijkste man bij Feyenoord, president-commissaris Toon van Bodegom, is midden in de transferperiode aan de andere kant van de wereld. Van Bodegom, die druk bezig is om investeerders over de streep te trekken en Feyenoord weer van nieuwe miljoenen te voorzien, speelt een belangrijke rol.
De échte versterkingen moeten mogelijk worden dankzij de kapitaalinjectie die later dit seizoen moet plaatshebben. In Argentinië heeft Feyenoord zowel een aanvaller (Alvaro Martin Barreal, 18 jaar) als een centrale verdediger (Marcos Senesi, 22 jaar) op het oog.
Beide spelers zijn al uitgebreid gescout, maar kunnen met het huidige budget van Feyenoord nog niet naar Nederland worden gehaald. Het tweetal moet bij elkaar namelijk zo’n twaalf miljoen euro kosten. Barreal heeft in alle vertegenwoordigende teams van Argentinië gespeeld en komt uit voor Velez Sarsfield. Barreal is een kopsterke verdediger die bij San Lorenzo voetbalt.
Feyenoord speelt donderdagavond in de derde voorronde van de Europa League tegen Dinamo Tbilisi (19.30 uur).
Nou moeten we niet gaan lopen te overdrijven met al die transfers. Van Wolfswinkel en die Portugees en dan is het genoeg toch?quote:Feyenoord hoopt zich nog te versterken met twee Argentijnen. De Rotterdammers hebben hier voorlopig nog geen budget voor, maar de stadionclub hoopt de transfers te realiseren dankzij de hulp van investeerders.
Dit meldt De Telegraaf. In Argentinië heeft Feyenoord zowel de 18-jarige aanvaller Alvaro Martin Barrea en de 22-jarige centrale verdediger Marcos Senesi op het oog. Het tweetal moet volgens de krant twaalf miljoen euro kosten.
Eens! Haal je weer een leger gemixte nazaten die je allemaal weer moet voeden en een slaapplek innemen. Klaar straks.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nou moeten we niet gaan lopen te overdrijven met al die transfers. Van Wolfswinkel en die Portugees en dan is het genoeg toch?
MEERRRRRRRRquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nou moeten we niet gaan lopen te overdrijven met al die transfers. Van Wolfswinkel en die Portugees en dan is het genoeg toch?
We nemen het mee naar achterenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:31 schreef Maver24 het volgende:
Senesi moet echt komen, die is echt heel goed.
Voordat St. Juste wegging bood Feyenoord één miljoen. Basel vraagt twee miljoen. Nu is St. Juste weg en heeft Feyenoord meer geld dus do the math.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:44 schreef fetX het volgende:
Genot. Wat een dag. Komt vWolfswinkel nou nog?
Gaat echt niet gebeuren. Er is volop interesse in hem en wij hebben het geld nog niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:31 schreef Maver24 het volgende:
Senesi moet echt komen, die is echt heel goed.
Ja maar t probleem is dat Basel dat nu ook weet. Ze hadden beter kunnen zeggen dat St Juste voor een bos wortels en een broccoli is verkocht. Maar ja, Sjaakje Troost hé.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Voordat St. Juste wegging bood Feyenoord één miljoen. Basel vraagt twee miljoen. Nu is St. Juste weg en heeft Feyenoord meer geld dus do the math.
[..]
Gaat echt niet gebeuren. Er is volop interesse in hem en wij hebben het geld nog niet.
Wen er maar aan want dat gaat nog wel vaker gebeuren dit seizoenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:48 schreef aTypisch het volgende:
Jammer dat we al twee punten thuis tegen een promovendus hebben laten liggen.
Hooguit nog 2 keer. Stel je niet aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wen er maar aan want dat gaat nog wel vaker gebeuren dit seizoen
Ja dat is toch best vaak?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Hooguit nog 2 keer. Stel je niet aan.
*snikquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is toch best vaak?
Debiel
Feyenoord zal het bod met een paar ton gaan verhogen en dan komt dat wel rond is de verwachting.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja maar t probleem is dat Basel dat nu ook weet. Ze hadden beter kunnen zeggen dat St Juste voor een bos wortels en een broccoli is verkocht. Maar ja, Sjaakje Troost hé.
Heeft al een persoonlijk akkoord, alleen de clubs moeten er nog uitkomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 01:11 schreef Elan het volgende:
Basel trouwens thuis verloren vandaag, CL kwalificatie lijkt daardoor ver weg.
Misschien speelt dat nog mee in zijn afweging.
Ayoub, Tapia(achterin?) en Wehrmann zullen wel klaar zijn bij Feyenoord. Als Fer dan geblesseerd raakt(is de afgelopen jaren elk seizoen wel een keer gebeurd), hou je niet zoveel over. Een middenveld met El Bathouaui, Burger en Kokcu is wel erg onervaren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja meer middenvelders halen aub
Nieuwe dag; nieuwe spelersquote:Feyenoord aast op Senesi en Barreal
Feyenoord hoopt zich nog te versterken met twee Argentijnen. De Rotterdammers hebben hier voorlopig nog geen budget voor, maar de stadionclub hoopt de transfers te realiseren dankzij de hulp van investeerders.
Dit meldt De Telegraaf. In Argentinië heeft Feyenoord zowel de 18-jarige aanvaller Alvaro Martin Barrea en de 22-jarige centrale verdediger Marcos Senesi op het oog. Het tweetal moet volgens de krant twaalf miljoen euro kosten.
Maar dit begint wel een beetje op 2007 te lijken....quote:De Rotterdammers hebben hier voorlopig nog geen budget voor, maar de stadionclub hoopt de transfers te realiseren dankzij de hulp van investeerders.
300.000 euro ontvangen als Liverpool zijnde is een speler gewoon weggeven hoor. Als deze jongen al 2 jaar in de gaten is gehouden zal het wel ok zijn. Als het echt een toptalent was geweest hadden ze gewoon zn contract verlengt toch? Maar dit lijkt me echt een paniek aankoop.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij wordt niet gegeven hij is gekocht. Het is ook nooit goed. Is het een veelbelovende speler van een topclub en wordt die gehuurd dan creëeren we weer geen vermogen. Kopen we er één dan is die vast niet goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |