Hoezo? Ik vind het met die kleine leuk om te gaan. Niet iedere week zoals sommige gezinnen doen vanwege een abo maar eens in de zoveel tijd is wel prima.quote:
Komt ie weer hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind Artis leuker. Zie ook: KLB / Diergaarde Blijdorp anno 2015
Haha ja, ze kan ook gewoon naar haar ouders kijken. Dan ziet ze genoeg dieren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef Elan het volgende:
Scrummie heeft gratis kaartjes voor uitjes naar keuze, en charlotte gaat naar Blijdorp.
Hmmm
Haha, dat ook zeker wel ja!quote:Op donderdag 21 september 2017 15:08 schreef GGMM het volgende:
Een volwassen man die in zijn eentje naar de dierentuin gaat is ook twijfelachtig hoor.
Beter een echte stadsdierentuin in plaats van proberen de wildernis van fucking Congo te simuleren in een stad waardoor je amper nog dieren ziet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt ie weer hoor
Artis ben ik al zeker 25 jaar niet geweest.
prima hoor, maar ik vind het altijd wat treurigs hebben die opgesloten beesten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het met die kleine leuk om te gaan. Niet iedere week zoals sommige gezinnen doen vanwege een abo maar eens in de zoveel tijd is wel prima.
Burgers Zoo vind ik het leukste.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter een echte stadsdierentuin in plaats van proberen de wildernis van fucking Congo te simuleren in een stad waardoor je amper nog dieren ziet.
Ja dat is ook zeker zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
prima hoor, maar ik vind het altijd wat treurigs hebben die opgesloten beesten.
Heeft Den Haag eigenlijk een dierentuin (buiten de Schilderswijk) ?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Burgers Zoo vind ik het leukste.
Ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zijn jullie in Wild Lands geweest in Emmen?
Ja, dat is echt pure aids geworden. Die oude was veel toffer. Een achtbaan in een dierentuinquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zijn jullie in Wild Lands geweest in Emmen?
De Vogelkelderquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft Den Haag eigenlijk een dierentuin (buiten de Schilderswijk) ?
Ja dat vond ik ook redelijk apart. De dieren hebben daar verder wel echt heel veel ruimte, alleen hebben ze dan weer heel weinig dierenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, dat is echt pure aids geworden. Die oude was veel toffer. Een achtbaan in een dierentuin
dan nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics
(hier en niet in de app aub, antwoord alsjeblieft niet met 'in de app')
quote:
Ik vond het voor 1 keer leuk om te zien, maar ja, het is nu meer een pretpark dan een dierentuin. Had ook veel meer met de oude, dit is echt iets om 1 keer heen te gaan (en dan betaal je veel te veel).quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, dat is echt pure aids geworden. Die oude was veel toffer. Een achtbaan in een dierentuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |