Ik merk het.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo boeiend vind ik het nou ook weer niet.
Ik stip het enkel aan, en verveel mij te pletter in de wachtkamer van de tandarts. Ik wilde het Feyenoord-topic niet verder vervuilen.quote:
Oei, sterkte bij de tandarts maat. Hopelijk niks ernstigs?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stip het enkel aan, en verveel mij te pletter in de wachtkamer van de tandarts. Ik wilde het Feyenoord-topic niet verder vervuilen.
Bedankt, nee gewoon controle.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, sterkte bij de tandarts maat. Hopelijk niks ernstigs?
Dus je zeurt alleen om het zeuren?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo boeiend vind ik het nou ook weer niet.
Ja, dat zei ik net inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus je zeurt alleen om het zeuren?
Zo snel was ik nog niet joh. Ik wacht op drizzt.quote:
Ik ben ook razend nieuwsgierig naar mijn mannetje.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo snel was ik nog niet joh. Ik wacht op drizzt.
Dankjewel lieverd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vervelend. Als je ergens over wilt praten, de deur van de SC staat altijd open.
Misschien kan je hem een presentje toesturen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vervelend. Als je ergens over wilt praten, de deur van de SC staat altijd open.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je hem een presentje toesturen.
Ik heb nog 2 entree bewijzen voor een uitje naar keuze liggen. Als hij daar interesse in heeft mag hij ze hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel had je er totaal gekregen dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 entree bewijzen voor een uitje naar keuze liggen. Als hij daar interesse in heeft mag hij ze hebben.
Dat is erg lief van je.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 entree bewijzen voor een uitje naar keuze liggen. Als hij daar interesse in heeft mag hij ze hebben.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, daar wist ik niets van. Hopelijk heeft ze een leuke dagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef Elan het volgende:
Scrummie heeft gratis kaartjes voor uitjes naar keuze, en charlotte gaat naar Blijdorp.
Hmmm
Niks mis met Blijdorp hèquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef Elan het volgende:
Scrummie heeft gratis kaartjes voor uitjes naar keuze, en charlotte gaat naar Blijdorp.
Hmmm
ik ben anti dierentuinquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis met Blijdorp hè
Vind Artis leuker. Zie ook: KLB / Diergaarde Blijdorp anno 2015quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis met Blijdorp hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |