Nee joh, is mijn kat toch nietquote:
Het ziet er niet uit. En heeft ook lekker veel nut, wat kleurtjes veranderen. Maar goed, als het ggmm bezig houdt.quote:
Ik heb niks veranderd en ik kan geen forumkleuren veranderen, totaalidioot.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. En heeft ook lekker veel nut, wat kleurtjes veranderen. Maar goed, als het ggmm bezig houdt.
Hoe moeilijk kan dat zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd en ik kan geen forumkleuren veranderen, totaalidioot.
Dat komt op mij nogal over om te veranderen om het veranderen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:
En het heeft nut in de zin dat er een nieuw categorie is en er dus een nieuwe kleur moet komen.
Oei, we hadden er even geen rekening mee gehouden hoe dit op jou over zou komen!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt op mij nogal over om te veranderen om het veranderen.
Raar dat jullie geen rekening houden met de users als je veranderingen aanbrengt aan het forum.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, we hadden er even geen rekening mee gehouden hoe dit op jou over zou komen!
De meeste users zijn niet autistisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar dat jullie geen rekening houden met de users als je veranderingen aanbrengt aan het forum.
Dus dan maakt het niet uit wat voor verandering je aanbrengt wil je zeggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
De meeste users zijn niet autistisch.
Nee, dan maakt een nieuwe categorie aanmaken in dit geval niet zoveel voor ze uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus dan maakt het niet uit wat voor verandering je aanbrengt wil je zeggen.
Ja, vandaar dat ik zei; Dat komt op mij nogal over om te veranderen om het veranderen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dan maakt een nieuwe categorie aanmaken in dit geval niet zoveel voor ze uit.
Veel mensen denken 'hm' en gaan dan weer verder met hun leven.
Jankenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. En heeft ook lekker veel nut, wat kleurtjes veranderen. Maar goed, als het ggmm bezig houdt.
Ja, en vandaar dat ik zei dat hoe het op jou overkomt in dit geval niet zoveel boeit. Je reactie vervolgens dat we geen rekening houden met users was inderdaad nogal misplaatst en irrelevant, aanzien dit zo niet-boeiend is dat het op jou enkel overkomt als veranderen om veranderenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik zei; Dat komt op mij nogal over om te veranderen om het veranderen.
Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gaat het wel goed met je @:maxi-mus ?
Niet alleen op mij, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en vandaar dat ik zei dat hoe het op jou overkomt in dit geval niet zoveel boeit. Je reactie vervolgens dat we geen rekening houden met users was inderdaad nogal misplaatst en irrelevant, aanzien dit zo niet-boeiend is dat het op jou enkel overkomt als veranderen om veranderen
Richt een clubje op.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet alleen op mij, maar dit geheel terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |