Pics van je wasbord?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Net weer 40 min cardio en 1 uur kracht gedaan @:charmed_angel #ROADTORIPPEDAF
Pics van jou in bad?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Charlotte3 het volgende:
Zo, lekker in bad... met m’n Rituelen.
Foto's zeggen meer dan woordenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Charlotte3 het volgende:
Alweer?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Er is een wielrenner dood @:knutdeijsbeer
Picsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Charlotte3 het volgende:
Hou je de douchekop onderwater op je pun?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef Charlotte3 het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hou je de douchekop onderwater op je pun?
misschien moet je eens oprecht geïnteresseerd zijn in de jongeman.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft onze Scrummeister je dit gestuurd??
en waarom stuurt hij mij nooit dit
#VRAGEN
@Scrummie2.0 en ik zijn #applebroeders voor het levenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
misschien moet je eens oprecht geïnteresseerd zijn in de jongeman.
Jaloers kreng.quote:
De zeep van Scrum is al een tijdje op.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft onze Scrummeister je dit gestuurd??
en waarom stuurt hij mij nooit dit
#VRAGEN
@Scrummie2.0 je moet nieuwe sturenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
De zeep van Scrum is al een tijdje op.
Alsof Scrum het daarvoor doet, gewoon een lieve jongenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch weer gelachen.
En dat allemaal voor wat naaktfoto's
@:scrummie2.0
Hij hoefde er niks voor terug, dat maakt hem bijzonder. Zou je wat van kunnen leren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch weer gelachen.
En dat allemaal voor wat naaktfoto's
@:scrummie2.0
Wat een gentleman.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij hoefde er niks voor terug, dat maakt hem bijzonder. Zou je wat van kunnen leren.
Aardigheid.
Oh. Denk je dat je ook een cadeau had gekregen als je geen tieten had gehad?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij hoefde er niks voor terug, dat maakt hem bijzonder. Zou je wat van kunnen leren.
Aardigheid.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Denk je dat je ook een cadeau had gekregen als je geen tieten had gehad?
Ik spreek enkel de waarheid.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De vraag is: lieg je tegen jezelf of tegen ons?
Uiteraard.quote:
Je moet de groeten hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:elan
Hoe is het eigenlijk met die kat afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |