OKquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ted was de mede-eigenaar van FOK! die na een conflict is uitgekocht door Danny.
dan had hij wel in Monaco gewoondquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Woont inmiddels in Thailand, zal dus geen slechte deal geweest zijn
Als ik 100 miljoen pak zou ik daar nog niet willen wonen. Wat een kutland vol neppe kutmensen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan had hij wel in Monaco gewoond
Thailand ga je naartoe als je met weinig geld toch wannabe rich wilt zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Woont inmiddels in Thailand, zal dus geen slechte deal geweest zijn
Thailand is wel leuk hoor maar om er te wonen met veel vrije tijd lijkt me moeilijk, ik heb er ook gewoond maar toen had ik het nog wel vrij druk overdagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tedgod ligt lekker hoeren in Thailand te neuken op de kosten van @:Danny
ik ook niet maar Thailand ga je met 100 miljoen ook niet heenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik 100 miljoen pak zou ik daar nog niet willen wonen. Wat een kutland vol neppe kutmensen.
Bangkok staat altijd nog op mijn planningquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thailand is wel leuk hoor maar om er te wonen met veel vrije tijd lijkt me moeilijk, ik heb er ook gewoond maar toen had ik het nog wel vrij druk overdag
Je zal daar toch ook wel plekken hebben voor de ultrarijken? Denk Californië maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet maar Thailand ga je met 100 miljoen ook niet heen
Denk belastingquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal daar toch ook wel plekken hebben voor de ultrarijken? Denk Californië maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Wat is er zo speciaal aan plekken als Dubai en Monaco dat alle rijken daar samenklonteren.
belastingdruk, nou ja het ontbreken daarvan en zonder al teveel problemen witwassenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal daar toch ook wel plekken hebben voor de ultrarijken? Denk Californië maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Wat is er zo speciaal aan plekken als Dubai en Monaco dat alle rijken daar samenklonteren.
Max heeft een mooi huis in Monacoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
belastingdruk, nou ja het ontbreken daarvan en zonder al teveel problemen witwassen
16 miljoen, een appartement ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal een appartement zijn, het gaat meer om het adres
fontvieille aan de haven dacht ikquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
is hij verhuisd dan? Want tot voor kort zat hij in hetzelfde gebouw als Massa en Ricciardo
quote:
Ik kijk naar b&b daarna slimste mens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kun je mooi naar jouw club PSV kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |