goed gezegd makker.quote:
je moet je bek dichthouden teringlijerquote:
Je kunt beter achter Paxcon staan dan ervoor xdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Idioot. Wij staan hier volledig achter @:paxcon (lol)
(lol)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je kunt beter achter Paxcon staan dan ervoor xd
Moet jij weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:14 schreef JanCees het volgende:
Onlo stuurde een extreem grappig prank filmpje in de app
Ik lig dubbel
Dat roze kleurtje doet wat met een mens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:14 schreef JanCees het volgende:
Ik lig dubbel
Niet gekliktquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:14 schreef JanCees het volgende:
Ik lig dubbel
I bet you doquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan mijn collega users
@Zipportaltwitter:Freerott twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:10:06@jeannettehendri Volgens MediaTV: Maasstad ziekenhuis Rotterdam: Het gaat hier om een patiënt die vermoedelijk besmet is met Ebola. Momenteel wordt deze persoon samen met enkele andere personen in quarantaine gehouden. reageer retweet
Ebolacupquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:11 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Zipportaltwitter:Freerott twitterde op woensdag 07-08-2019 om 23:10:06@:jeannettehendri Volgens MediaTV: Maasstad ziekenhuis Rotterdam: Het gaat hier om een patiënt die vermoedelijk besmet is met Ebola. Momenteel wordt deze persoon samen met enkele andere personen in quarantaine gehouden. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |