Er is voorlopig wel genoeg ellende uit Heerenveen naar Ajax gekomen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:02 schreef MC-Morgan het volgende:
Van der Heide![]()
Toekomstig Ajacied. U leest het hier voor het eerst.
Ik lees net dat hij al eerder de overstap kon maken.quote:Arjen van der Heide wees Ajax twee jaar geleden de deur, toen de club hem probeerde te verleiden tot een overstap naar Amsterdam. De zeventienjarige aanvaller koos er bewust voor om bij SC Heerenveen te blijven.
Dat is waar. Helaas.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is voorlopig wel genoeg ellende uit Heerenveen naar Ajax gekomen.
Als je moet kiezen tussen John de Wolf of Regi Blinker, wie kies je dan?quote:
Regi Blinker.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen John de Wolf of Regi Blinker, wie kies je dan?
Geen RigoGod helaasquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta volledig achter Halil Dervisoglu en Abdou Harroui.
Hoe is het met die jongen? Ik zag dat hij laatst k-o ging.quote:
Trainde geloof ik gister weer met de groep mee. Zit op de bank.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe is het met die jongen? Ik zag dat hij laatst k-o ging.
Ik ben benieuwd wat zijn reactie hierop is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Toine van Peperstraten heeft niet echt een grote rol meer bij FOX he?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zijn reactie hierop is.
Misschien op vakantie? Was ook niet bij Radio2 doordeweeks waar hij een programma heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Toine van Peperstraten heeft niet echt een grote rol meer bij FOX he?
Goed clublied is dat.quote:
Zal dat een spandoek van @Caland zijn?quote:
2 aanvoerders kiezen die afwisselen is wel een beetje apartquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta voor vier keer volledig achter Henk Fraser.
Als ze het maar logisch vinden bij Sparta. Als het twee spelers zijn met overwicht, kan het best.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
2 aanvoerders kiezen die afwisselen is wel een beetje apart
sow koekoekquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord is alsnog minder leuk dan de F1.
Dat is ook nog wel een leuke.quote:
Ik denk dat hij op de bank start gezien de huidige situatie. Normaal zou hij hem wel opstellen tegen de Liverpool-press denk ik.quote:
Jij bent ook levensmoe.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:42 schreef tompsv18 het volgende:
Van 12.15u tot 21.45u Eredivisie, genot
Knap als je niet warm loopt voor de momenteel leukste confrontatie op de aardbol.quote:
Zou het wel leuk vinden als hij naar Bayern gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de bank start gezien de huidige situatie. Normaal zou hij hem wel opstellen tegen de Liverpool-press denk ik.
Verkapte friendly. Zelfs beide teams geven er niet om.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Knap als je niet warm loopt voor de momenteel leukste confrontatie op de aardbol.
Ik kijk er nog altijd liever naar dan dat ik naar ADO v Utrecht ga kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Verkapte friendly. Zelfs beide teams geven er niet om.
Die gast zit ook alweer gewoon op de bank haha.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:49 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord mist duidelijk een type Liam Kelly
Dat was een onzinnig idee natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Het hele idee was trouwens toch dat Berghuis vanaf het middenveld gaat spelen of is dat weer veranderd
Dat ben ik met je eens ouwe reusquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een onzinnig idee natuurlijk.
Waarom ze denken dat je een slimme buitenspeler een jasje aan kunt doen en zeggen: "Jij bent nu een 10". Ik snap het niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een onzinnig idee natuurlijk.
Snap ik ook niet, want als Toornstra terug is ga je die toch niet op de flank zetten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Het hele idee was trouwens toch dat Berghuis vanaf het middenveld gaat spelen of is dat weer veranderd
Ik dacht dat het ook een idee van Berghuis zelf was welquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom ze denken dat je een slimme buitenspeler een jasje aan kunt doen en zeggen: "Jij bent nu een 10". Ik snap het niet.
Inderdaad, die zet je gewoon op de bankquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:54 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, want als Toornstra terug is ga je die toch niet op de flank zetten.
Die is veel te laat ja, en wilderquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
Deze actie van Fer vind ik erger dan die van Auassar.
Of dat Berghuis dat zelf wil terwijl hij veel meer vrijheid heeft door vanaf de flank te komen in een vrije rol.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom ze denken dat je een slimme buitenspeler een jasje aan kunt doen en zeggen: "Jij bent nu een 10". Ik snap het niet.
En het spel is ook niet dusdanig variabel zoals bij Ajax.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat Berghuis dat zelf wil terwijl hij veel meer vrijheid heeft door vanaf de flank te komen in een vrije rol.
Tegen wie spelen die ook alweer?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord ligt er donderdag dus uit, wat is dit slecht zeg.
Een clubje dat onder Cork City FC staat op de coëfficientenranglijstquote:
Die kunnen er he-le-maal niks van. Dus dat kan nog wel spannend worden hahaha.quote:
Coach van het jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb Kokcu bij Scorito. Twee mega kansen gemist al. Je verwacht het niet.
Jij ook bedankt voor je inspirerende werk als Forum Admin.quote:
Ik doe het graag.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je inspirerende werk als Forum Admin.
Je bent ook wel een enorme sukkel als je de vertrekkende VD Beek opstelt.quote:
De beste speler van de KKD vorig seizoen.quote:
Ik ken alleen Carbonell en de keeper van VVV niet.quote:
Oh ik volg de KKD totaal niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De beste speler van de KKD vorig seizoen.
Sané speelt gewoon overigens.
Moet jij wetenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond Detective Pikachu erg matig, zelfs voor een simpele actiefilm.
Ik geef hem een 5.
Als Van de Beek vertrekt, wordt het wel lastig om productieve mids te vinden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent ook wel een enorme sukkel als je de vertrekkende VD Beek opstelt.
Verder toch wel aardig gescoord?
Zeker.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Van de Beek vertrekt, wordt het wel lastig om productieve mids te vinden.
Ook geen nostalgische gevoelens?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef hem een 5.
Helemaal niet nee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook geen nostalgische gevoelens?
ik vond het wel leukquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef hem een 5.
Ik vond die film kwalitatief ook erg matig maar heb mij er wel een beetje mee vermaakt. Al was dat einde weer matig.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk
wel een kut plot
Ja het plot en einde zijn kut, maar dat had ik wel verwacht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond die film kwalitatief ook erg matig maar heb mij er wel een beetje mee vermaakt. Al was dat einde weer matig.
Bill Nighty is wel een god.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk
wel een kut plot
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:rubensosa @:tompsv18 @:calimero31 @:dj_day-v
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Die Sinisterra gaan alle andere Eredivisieclubs nog een hoop plezier aan beleven
Blind paard.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Die Sinisterra gaan alle andere Eredivisieclubs nog een hoop plezier aan beleven
Mooi gescout door Steef. @aTypischquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:13 schreef Tagliano het volgende:
achquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Wat is er van Bilal eigenlijk geworden?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ach
feyenoord is kampioen geworden met als derde buitenspeler Bilal
dan heb ik liever Sini
Die speelt nu niet voor Kayserisporquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er van Bilal eigenlijk geworden?
geen ideequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt ergens onderaan in de Turkse competitie.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze werden vorig jaar 10e.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Speelt ergens onderaan in de Turkse competitie.
Net als vorig seizoen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Microfoons staan op de verkeerde plek he
Niets noemenswaardig dus. Beetje zoals de eerste helft net.quote:
Slechter dan Feyenoord kunnen ze niet zijn (lol)quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niets noemenswaardig dus. Beetje zoals de eerste helft net.
Tot over 55 minuten jongens.quote:
Dat gezeik over de aarde?quote:
waarom ik geen hartje kutwijfquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
Tevens is dit mijn 100.000e post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciale dank natuurlijk aan de mensen van de VBL SC.
Onlo, Haags
, Smoof, Don, JeeCee, LR, Scrum, Saind, Tarado, C_A, Napo, Rens, DP, Knut, Inso
, GGMM, Lenny, L_L, Tukker
Drizzt, Scrup, Elan, Maxi, Kapi, Stijn, Coco, Caland.
En ja ik ben vast mensen vergeten.
tsja, je zit ook 90+ minuten naar voetbal te kijkenquote:
Samenvatting?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tsja, je zit ook 90+ minuten naar voetbal te kijken
je zou denken dat je ook wel tijd hebt op je dag om wat te leren
Mehquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tsja, je zit ook 90+ minuten naar voetbal te kijken
je zou denken dat je ook wel tijd hebt op je dag om wat te leren
Financieel systeem is kapoet.quote:
Je kan het tijdens de rust van elke Eredivisiewedstrijd kijken vanavond. Geen excuses.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh
Misschien kan je in 2 zinnen de conclusie geven, dan leer ik ook en kan ik gewoon voetbal blijven kijken.
Alleen fan voor zover ik weet. Ik denk niet dat hij het niveau van bijvoorbeeld een Lex Immers weet te behalen.quote:
Mensen die het geluid aan hebben in de rustquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan het tijdens de rust van elke Eredivisiewedstrijd kijken vanavond. Geen excuses.
Naar John de Wolf wil je niet luisteren.
Als je te brutaal wordt, dan krijg je de deksel op je neus.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan het tijdens de rust van elke Eredivisiewedstrijd kijken vanavond. Geen excuses.
Naar John de Wolf wil je niet luisteren.
Bedankt, die gaat ik dus niet kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef hem een 5.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
Tevens is dit mijn 100.000e post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciale dank natuurlijk aan de mensen van de VBL SC.
Onlo, Haags
, Smoof, Don, JeeCee, LR, Scrum, Saind, Tarado, C_A, Napo, Rens, DP, Knut, Inso
, GGMM, Lenny, L_L, Tukker
Drizzt, Scrup, Elan, Maxi, Kapi, Stijn, Coco, Caland.
En ja ik ben vast mensen vergeten.
Wie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:31 schreef Coco. het volgende:
Gaat Jojoortje nu haar account opheffen en een nieuwe aanmaken met een gevatte username?
ja dat kun je echt zien aan filmpje waarin ze al zijn onrustige momentjes aan elkaar plakkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Tagliano het volgende:
Stam is veel onrustiger dan toen hij bij PEC zat of ligt dat aan mij
Op de foto mogen met de vlambassadeur, dat moet een hoogtepunt voor die jongens zijn geweest.quote:
Ik wou het eigenlijk niet op basis daarvan zeggenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef aTypisch het volgende:
ja dat kun je echt zien aan filmpje waarin ze al zijn onrustige momentjes aan elkaar plakken
Dat vond ik ook al ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Tagliano het volgende:
Valt het je nu pas op?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef GGMM het volgende:
Typisch voelt zich altijd erg aangevallen als er iets negatiefs over Feyenoord gezegd wordt.
Op basis waarvan dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wou het eigenlijk niet op basis daarvan zeggen
Ik zie hem de hele eerste helft al druk doenquote:
Hij is wat haar kwijt door de stress heb ik het ideequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Tagliano het volgende:
Aangepast.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef GGMM het volgende:
Typisch voelt zich altijd erg aangevallen.
Dat valt best mee, maar het is wel fijn als je dingen benoemt die ergens op gebaseerd zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef GGMM het volgende:
Typisch voelt zich altijd erg aangevallen als er iets negatiefs over Feyenoord gezegd wordt.
als je het veldspel bekijkt valt er iig genoeg te coachenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie hem de hele eerste helft al druk doen
Misschien met reden hoor, maar het is voor mijn gevoel wel anders dan hoe hij bij PEC bezig was
Ja dingen waar jij het mee eens bent dusquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat valt best mee, maar het is wel fijn als je dingen benoemt die ergens op gebaseerd zijn.
Zoals:
Die verdediging is kut.
Vente kan echt niet
Vermeer is na Onana de beste keeper van de Eredivisie
Kokcu kan ver komen
Feyenoord moet in zee met die Amerikanen om nog kans te maken om aan te haken bij de top 2
En niet:
Jaap is onrustiger want ik heb een filmpje gezien
Heb je een puntquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je het veldspel bekijkt valt er iig genoeg te coachen
Unnerstal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:37 schreef aTypisch het volgende:
Vermeer is na Onana de beste keeper van de Eredivisie
Hij heeft het toch in het verleden wel aardig gedaan.quote:
Hoeveel fatsoenlijke keepers heeft de Eredivisie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef Bolasie het volgende:
Sorry maar een fatsoenlijke keeper pakt deze bal gewoon.
Een aantal van diezelfde mensen waren gister heel druk met Ajax en PSV.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Ik zag van mensen vanmiddag in het Feyenoord-topic allemaal reactie dat ze zowaar zin hadden in het nieuwe seizoen.
Benieuwd hoe het daar nu mee gaat.
1.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel fatsoenlijke keepers heeft de Eredivisie?
Nul.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel fatsoenlijke keepers heeft de Eredivisie?
2,vergeet Benjamin van Leer niet.quote:
Met welk geld?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Feyenoord na deze wedstrijd wel verdedigers kopen?
Gemeentegeld.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JanCees het volgende:
https://upload.streamja.com/mp4/kx/KXmq.mp4
Feyenoord snapt niet helemaquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben Vilhena toch verkocht.
Ik heb eigk geen idee hoeveel daarvan al op is gegaan aan Fer, Narsingh, Kelly en het verlengen van Berghuisquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben Vilhena toch verkocht.
Goed commentaar, wel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JanCees het volgende:
Vermeergodquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JanCees het volgende:
Nja die nemen vooral de salarissen over en daar was al wat ruimte voor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eigk geen idee hoeveel daarvan al op is gegaan aan Fer, Narsingh, Kelly en het verlengen van Berghuis
Waardeloze user. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die niet naar Feyenoord-Sparta kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Coco. het volgende:
Kan je nagaan dat @:Mexicanobakker nu dat saaie F1 kijkt.
Die is voetbalmoe dankzij PSV denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Coco. het volgende:
Ah, dan mag ik hopen dat ze iets gaan halen jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die nemen vooral de salarissen over en daar was al wat ruimte voor.
Ik ben Bommelmoe.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is voetbalmoe dankzij PSV denk ik.
Eerst de loting morgen maar afwachten voor de volgende voorronde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: alleen Ajax gaat de groepsfase van een Europees toernooi halen.
staat feyenoord achter? xdquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Coco. het volgende:
En ze kunnen transfervrij vast ook nog wel een verdediger ergens oppikken, of desnoods huren bij een grote club.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dan mag ik hopen dat ze iets gaan halen ja
Anderzijds, als je voor Haps meer betaalt dan Tagliafico moet ik het nog zien allemaal
Type Cuco Martina?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze kunnen transfervrij vast ook nog wel een verdediger ergens oppikken, of desnoods huren bij een grote club.
Ik geef FC Barcelona ook wel een kans.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand een streamable?quote:
Kerstquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang geef je hem nog bij PSV?
Dat hoop ik toch niet zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vrees er voor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst de loting morgen maar afwachten voor de volgende voorronde.
Lijkt me niet dat PSV niet doorkomt tegen wat Noorse wegwerkers (ja dit is naïef)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |