Hoeveel fatsoenlijke keepers heeft de Eredivisie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef Bolasie het volgende:
Sorry maar een fatsoenlijke keeper pakt deze bal gewoon.
Een aantal van diezelfde mensen waren gister heel druk met Ajax en PSV.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Ik zag van mensen vanmiddag in het Feyenoord-topic allemaal reactie dat ze zowaar zin hadden in het nieuwe seizoen.
Benieuwd hoe het daar nu mee gaat.
1.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel fatsoenlijke keepers heeft de Eredivisie?
Nul.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel fatsoenlijke keepers heeft de Eredivisie?
2,vergeet Benjamin van Leer niet.quote:
Met welk geld?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Feyenoord na deze wedstrijd wel verdedigers kopen?
Gemeentegeld.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JanCees het volgende:
https://upload.streamja.com/mp4/kx/KXmq.mp4
Feyenoord snapt niet helemaquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben Vilhena toch verkocht.
Ik heb eigk geen idee hoeveel daarvan al op is gegaan aan Fer, Narsingh, Kelly en het verlengen van Berghuisquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben Vilhena toch verkocht.
Goed commentaar, wel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JanCees het volgende:
Vermeergodquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JanCees het volgende:
Nja die nemen vooral de salarissen over en daar was al wat ruimte voor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eigk geen idee hoeveel daarvan al op is gegaan aan Fer, Narsingh, Kelly en het verlengen van Berghuis
Waardeloze user. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die niet naar Feyenoord-Sparta kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Coco. het volgende:
Kan je nagaan dat @:Mexicanobakker nu dat saaie F1 kijkt.
Die is voetbalmoe dankzij PSV denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Coco. het volgende:
Ah, dan mag ik hopen dat ze iets gaan halen jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die nemen vooral de salarissen over en daar was al wat ruimte voor.
Ik ben Bommelmoe.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is voetbalmoe dankzij PSV denk ik.
Eerst de loting morgen maar afwachten voor de volgende voorronde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: alleen Ajax gaat de groepsfase van een Europees toernooi halen.
staat feyenoord achter? xdquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Coco. het volgende:
En ze kunnen transfervrij vast ook nog wel een verdediger ergens oppikken, of desnoods huren bij een grote club.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dan mag ik hopen dat ze iets gaan halen ja
Anderzijds, als je voor Haps meer betaalt dan Tagliafico moet ik het nog zien allemaal
Type Cuco Martina?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze kunnen transfervrij vast ook nog wel een verdediger ergens oppikken, of desnoods huren bij een grote club.
Ik geef FC Barcelona ook wel een kans.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand een streamable?quote:
Kerstquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang geef je hem nog bij PSV?
Dat hoop ik toch niet zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vrees er voor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst de loting morgen maar afwachten voor de volgende voorronde.
Lijkt me niet dat PSV niet doorkomt tegen wat Noorse wegwerkers (ja dit is naïef)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |