Wie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:31 schreef Coco. het volgende:
Gaat Jojoortje nu haar account opheffen en een nieuwe aanmaken met een gevatte username?
ja dat kun je echt zien aan filmpje waarin ze al zijn onrustige momentjes aan elkaar plakkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Tagliano het volgende:
Stam is veel onrustiger dan toen hij bij PEC zat of ligt dat aan mij
Op de foto mogen met de vlambassadeur, dat moet een hoogtepunt voor die jongens zijn geweest.quote:
Ik wou het eigenlijk niet op basis daarvan zeggenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef aTypisch het volgende:
ja dat kun je echt zien aan filmpje waarin ze al zijn onrustige momentjes aan elkaar plakken
Dat vond ik ook al ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Tagliano het volgende:
Valt het je nu pas op?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef GGMM het volgende:
Typisch voelt zich altijd erg aangevallen als er iets negatiefs over Feyenoord gezegd wordt.
Op basis waarvan dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wou het eigenlijk niet op basis daarvan zeggen
Ik zie hem de hele eerste helft al druk doenquote:
Hij is wat haar kwijt door de stress heb ik het ideequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Tagliano het volgende:
Aangepast.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef GGMM het volgende:
Typisch voelt zich altijd erg aangevallen.
Dat valt best mee, maar het is wel fijn als je dingen benoemt die ergens op gebaseerd zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef GGMM het volgende:
Typisch voelt zich altijd erg aangevallen als er iets negatiefs over Feyenoord gezegd wordt.
als je het veldspel bekijkt valt er iig genoeg te coachenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie hem de hele eerste helft al druk doen
Misschien met reden hoor, maar het is voor mijn gevoel wel anders dan hoe hij bij PEC bezig was
Ja dingen waar jij het mee eens bent dusquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat valt best mee, maar het is wel fijn als je dingen benoemt die ergens op gebaseerd zijn.
Zoals:
Die verdediging is kut.
Vente kan echt niet
Vermeer is na Onana de beste keeper van de Eredivisie
Kokcu kan ver komen
Feyenoord moet in zee met die Amerikanen om nog kans te maken om aan te haken bij de top 2
En niet:
Jaap is onrustiger want ik heb een filmpje gezien
Heb je een puntquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je het veldspel bekijkt valt er iig genoeg te coachen
Unnerstal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:37 schreef aTypisch het volgende:
Vermeer is na Onana de beste keeper van de Eredivisie
Hij heeft het toch in het verleden wel aardig gedaan.quote:
Hoeveel fatsoenlijke keepers heeft de Eredivisie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef Bolasie het volgende:
Sorry maar een fatsoenlijke keeper pakt deze bal gewoon.
Een aantal van diezelfde mensen waren gister heel druk met Ajax en PSV.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
Ik zag van mensen vanmiddag in het Feyenoord-topic allemaal reactie dat ze zowaar zin hadden in het nieuwe seizoen.
Benieuwd hoe het daar nu mee gaat.
1.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel fatsoenlijke keepers heeft de Eredivisie?
Nul.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel fatsoenlijke keepers heeft de Eredivisie?
2,vergeet Benjamin van Leer niet.quote:
Met welk geld?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Feyenoord na deze wedstrijd wel verdedigers kopen?
Gemeentegeld.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JanCees het volgende:
https://upload.streamja.com/mp4/kx/KXmq.mp4
Feyenoord snapt niet helemaquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben Vilhena toch verkocht.
Ik heb eigk geen idee hoeveel daarvan al op is gegaan aan Fer, Narsingh, Kelly en het verlengen van Berghuisquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben Vilhena toch verkocht.
Goed commentaar, wel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JanCees het volgende:
Vermeergodquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef JanCees het volgende:
Nja die nemen vooral de salarissen over en daar was al wat ruimte voor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eigk geen idee hoeveel daarvan al op is gegaan aan Fer, Narsingh, Kelly en het verlengen van Berghuis
Waardeloze user. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die niet naar Feyenoord-Sparta kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Coco. het volgende:
Kan je nagaan dat @:Mexicanobakker nu dat saaie F1 kijkt.
Die is voetbalmoe dankzij PSV denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Coco. het volgende:
Ah, dan mag ik hopen dat ze iets gaan halen jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die nemen vooral de salarissen over en daar was al wat ruimte voor.
Ik ben Bommelmoe.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is voetbalmoe dankzij PSV denk ik.
Eerst de loting morgen maar afwachten voor de volgende voorronde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: alleen Ajax gaat de groepsfase van een Europees toernooi halen.
staat feyenoord achter? xdquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Coco. het volgende:
En ze kunnen transfervrij vast ook nog wel een verdediger ergens oppikken, of desnoods huren bij een grote club.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dan mag ik hopen dat ze iets gaan halen ja
Anderzijds, als je voor Haps meer betaalt dan Tagliafico moet ik het nog zien allemaal
Type Cuco Martina?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze kunnen transfervrij vast ook nog wel een verdediger ergens oppikken, of desnoods huren bij een grote club.
Ik geef FC Barcelona ook wel een kans.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand een streamable?quote:
Kerstquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang geef je hem nog bij PSV?
Dat hoop ik toch niet zeg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vrees er voor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst de loting morgen maar afwachten voor de volgende voorronde.
Lijkt me niet dat PSV niet doorkomt tegen wat Noorse wegwerkers (ja dit is naïef)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |