Die gast zit ook alweer gewoon op de bank haha.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:49 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord mist duidelijk een type Liam Kelly
Dat was een onzinnig idee natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Het hele idee was trouwens toch dat Berghuis vanaf het middenveld gaat spelen of is dat weer veranderd
Dat ben ik met je eens ouwe reusquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een onzinnig idee natuurlijk.
Waarom ze denken dat je een slimme buitenspeler een jasje aan kunt doen en zeggen: "Jij bent nu een 10". Ik snap het niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een onzinnig idee natuurlijk.
Snap ik ook niet, want als Toornstra terug is ga je die toch niet op de flank zetten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Het hele idee was trouwens toch dat Berghuis vanaf het middenveld gaat spelen of is dat weer veranderd
Ik dacht dat het ook een idee van Berghuis zelf was welquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom ze denken dat je een slimme buitenspeler een jasje aan kunt doen en zeggen: "Jij bent nu een 10". Ik snap het niet.
Inderdaad, die zet je gewoon op de bankquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:54 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, want als Toornstra terug is ga je die toch niet op de flank zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |