Zal dat een spandoek van @Caland zijn?quote:
2 aanvoerders kiezen die afwisselen is wel een beetje apartquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta voor vier keer volledig achter Henk Fraser.
Als ze het maar logisch vinden bij Sparta. Als het twee spelers zijn met overwicht, kan het best.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
2 aanvoerders kiezen die afwisselen is wel een beetje apart
sow koekoekquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord is alsnog minder leuk dan de F1.
Dat is ook nog wel een leuke.quote:
Ik denk dat hij op de bank start gezien de huidige situatie. Normaal zou hij hem wel opstellen tegen de Liverpool-press denk ik.quote:
Jij bent ook levensmoe.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:42 schreef tompsv18 het volgende:
Van 12.15u tot 21.45u Eredivisie, genot
Knap als je niet warm loopt voor de momenteel leukste confrontatie op de aardbol.quote:
Zou het wel leuk vinden als hij naar Bayern gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de bank start gezien de huidige situatie. Normaal zou hij hem wel opstellen tegen de Liverpool-press denk ik.
Verkapte friendly. Zelfs beide teams geven er niet om.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Knap als je niet warm loopt voor de momenteel leukste confrontatie op de aardbol.
Ik kijk er nog altijd liever naar dan dat ik naar ADO v Utrecht ga kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Verkapte friendly. Zelfs beide teams geven er niet om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |