SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreta was hier.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hehe. Gelukkig rijdt ze dan nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:42 schreef Greys het volgende:
Deze foto's.
Z'n vrouw slaapt tijdens alle road trips.
https://m.facebook.com/st(...)&id=1629491510673642
Dit zie ik nu pasquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:43 schreef Greys het volgende:
Nog steeds gniffelen om Krea was here in de OP dat inmiddels Kreta is geworden.
Dat was mij nog niet opgevallenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:43 schreef Greys het volgende:
Nog steeds gniffelen om Krea was here in de OP dat inmiddels Kreta is geworden.
quote:
Dat staat er al 86 topics in.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit zie ik nu pasOf is het nieuw?
Assholequote:
De T is wel nieuwquote:
Krea was here, inderdaad. Maar die Kreta-change was me ontgaanquote:
Ik heb bewust Cyan al de hele avond niet getagd, en wat doe je...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben jij de oom van. @:Cyan9 ofzo.
Nee, ik weet zeker dat m’n zus niet nog ergens een onbekende koter heeft rondlopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben jij de oom van. @:Cyan9 ofzo.
Cyan is te leuk om niet te taggen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb bewust Cyan al de hele avond niet getagd, en wat doe je...
SPOILER: Nog een spinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarschuwing: dit red je met 1 meloen niet.SPOILER: Nog een spinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:
Dank uquote:
Cyan is de koter-stage al ontgroeid hoor. Hij is geen Naatje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat m’n zus niet nog ergens een onbekende koter heeft rondlopen.
Oh Jesas garistas daar gaat m'n nachtrust en vergeet dat luik ook maar ik blijf wel boven piesen.SPOILER: Nog een spinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dit had ik moeten lezen voor ik de spoiler open klikte.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschuwing: dit red je met 1 meloen niet.
Normaal gesproken mee eens, zolang hij er geen spinnen bijhaaltquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Cyan is te leuk om niet te taggen.![]()
Kusje op de oorlel @:Cyan9
Ja, maar dit is duidelijk nep. Dan is het niet eng meer.SPOILER: Nog een spinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
M’n zus heeft mijn leeftijd, het zou mogelijk geweest kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Cyan is de koter-stage al ontgroeid hoor. Hij is geen Naatje.
Wel met een paar sjoelstenen die keihard de verkeerde kant op worden geramdquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschuwing: dit red je met 1 meloen niet.
Dave komt wel vaker te laatquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit had ik moeten lezen voor ik de spoiler open klikte.
Die huntsman spider foto uit Australiė die ik vandaag ergens zag doet daar niet voor onder anders.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar dit is duidelijk nep. Dan is het niet eng meer.
Sorry (!), ik blijf het lastig vinden om te reageren op iets wat nog niet gepost is.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dave komt wel vaker te laat
@:Kreator
Ja, dat is dan een ander verhaalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Die huntsman spider foto uit Australiė die ik vandaag ergens zag doet daar niet voor onder anders.
Ja jemig, ik zet het in een spoiler én ik geef die spoiler een accurate titel mee! Wat wil je nog meer van me? *gooit armen in de lucht*quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Jesas garistas daar gaat m'n nachtrust en vergeet dat luik ook maar ik blijf wel boven piesen.![]()
Maar het kan wel!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
Ik ben kampioen in spuit-11-posten
Dat ken ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Sorry (!), ik blijf het lastig vinden om te reageren op iets wat nog niet gepost is.
SPOILER: Nóg een spinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ik zag je editquote:
Ik dacht dat het zoiets als in je spoiler daarna zou zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja jemig, ik zet het in een spoiler én ik geef die spoiler een accurate titel mee! Wat wil je nog meer van me? *gooit armen in de lucht*
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SweetSPOILER: Nóg een spinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik moet niet al te voorspelbaar worden hequote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zoiets als in je spoiler daarna zou zijn.
Trustenquote:
Gebiedende wijs zonder T is niets mis meequote:
quote:
Neequote:
Of Sieneke en The Common Linnets!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Dat is in jaren het verschil tussen De Toppers en Anouk
Of....quote:
Wij proberen altijd weer wat nieuws, bij een nieuw topicquote:
quote:
Huur de aircomannen maar inquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:26 schreef Strani het volgende:
Voor de onwetenden onder ons, ik neem aan dat de TT niet waar is dan? Anders staan op mijn kosten morgen drie afgetrainde 'aircomannen' bij haar op de stoep.
Once you go sky, you never go.....quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij proberen altijd weer wat nieuws, bij een nieuw topic
Blij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Once you go sky, you never go.....
eh ja wat eigenlijk
Once you go sky, you never go dry?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Once you go sky, you never go.....
eh ja wat eigenlijk
My maaaaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Once you go sky, you never go dry?
Oeiiiiiiiquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Met andere woorden, volledige bevrediging is bij Sky out of the question?
waarom klikte ik gvdSPOILER: Nog een spinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou niet voor het eerst zijn dat er wat wordt gerommeld met de TTquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:57 schreef Greys het volgende:
Het is echt.
(Waarom zou het dat niet zijn?)
Bedankt voor de felicitaties.
Nu wel!quote:
Greys to the rescue, op haar birthdayquote:
Als het dit jaar niet waar is was het vorig jaar ook niet waar en dat zou een domino-effect creėren met enorme gevolgen voor onze ruimte en tijdrekening.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd @:Greys
Ik weet niet zeker of het echt is, maar liever één keer te veel dan één keer te weinig gefeliciteerd
Ah zo. Ik zat ook maar aan te rommelen. Wist dat het fixable was, maar nu weet ik het voor de volgende keerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu wel!![]()
(er stond ergens [afbeelding] in de link, even weggehaald en toen deed ie het!)
Er gebeuren hier wel gekkere dingen in het topicquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:57 schreef Greys het volgende:
Het is echt.
(Waarom zou het dat niet zijn?)
Bedankt voor de felicitaties.
Hier maken we geen grappen over!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat er wat wordt gerommeld met de TT
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zolang je er nog uitziet als 33 zou ik me er niet te druk om maken
Gefeliciteerd!
YES ik wil graag Rotterdam voor m'n verjaardag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Er gebeuren hier wel gekkere dingen in het topic
Gefeliciteerd Kreesie!!!! En het wordt vast weer een geweldig jaar met een hoop ESF-vreugde en zulks!!
Dan gaan ik dat voor je regelen hoor!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
YES ik wil graag Rotterdam voor m'n verjaardag.
Maar dat geloofd toch ook niemand? We hebben je immers pas nog gezien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier maken we geen grappen over!
(En m'n '46, bijna 50' was al een niet zo subtiele hint vond ik zelf)
Truequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat geloofd toch ook niemand? We hebben je immers pas nog gezien.![]()
Had dan bijna 30 gezegd.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan gaan ik dat voor je regelen hoor!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat geloofd toch ook niemand? We hebben je immers pas nog gezien.![]()
Had dan bijna 30 gezegd.
Ik dacht eerst écht dat je daarmee wilde zeggen dat de fout van Dave in post #46 zat. Daar vond ik weinig mis mee, en toen begon er wat te dagenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier maken we geen grappen over!
(En m'n '46, bijna 50' was al een niet zo subtiele hint vond ik zelf)
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt wij draaien.
Oh dat zie ik nu pas. Wat een idioot toeval.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht eerst écht dat je daarmee wilde zeggen dat de fout van Dave in post #46 zat. Daar vond ik weinig mis mee, en toen begon er wat te dagen
Serendipityquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zie ik nu pas. Wat een idioot toeval.![]()
Hoge verwachtingenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vorig jaar wist @:ijs_beer voor @:Greys te regelen dat Ronaldo de taart aan zou snijden.
Reuze benieuwd waarmee hij dit jaar komt om dat te overtreffen.
[..]
Dat gaat niet gebeuren toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, voor we het weten is het alweer mei en gaat het dak eraf in de MECC (wel handig; kan jij ook eindelijk eens rechtop staan daar).
Nou, als het dak er nķet afgaat in de MECC, dan heb je een probleemquote:
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, als het dak er nķet afgaat in de MECC, dan heb je een probleem
Veel ESF'ers hoeven het dak er niet eens af te hebben. Maar we kunnen dan niet enthousiast meespringen neequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:39 schreef I. het volgende:
[..]
Dat wel ja.Maar ik niet alleen, heel ESF ook.
Gewoon veel te klein, daar wordt niemand blij van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel ESF'ers hoeven het dak er niet eens af te hebben. Maar we kunnen dan niet enthousiast meespringen nee
Dan ken je onze @Dave nog nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 02:03 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon veel te klein, daar wordt niemand blij van.
Deze leuke meneer mag ook wel taart maken voor mij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en natuurlijk:
Gefeliciteerd @:Greys![]()
Omdat het vorig jaar zo'n succes was (imo iig) heb ik dezelfde meneer gevraagd een taart te maken. Hij is meteen weer aan de slag gegaan.
[ afbeelding ]
Dat je je bestelling bij de pabo nog kunt plaatsen en dat die eerder bezorgd wordt dan dat Dave klaar is.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dave komt wel vaker te laat
@:Kreator
Ja, maar de fout zįt ook in 46! “Heren” moest “Here” zijn!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht eerst écht dat je daarmee wilde zeggen dat de fout van Dave in post #46 zat. Daar vond ik weinig mis mee, en toen begon er wat te dagen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:56 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet zo goed of dit nou
kannibalisme is
[ afbeelding ]
Vanderpoel is sowieso nogal overrated.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:56 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet zo goed of dit nou
kannibalisme is
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vorig jaar wist @:ijs_beer voor @:Greys te regelen dat Ronaldo de taart aan zou snijden.
Reuze benieuwd waarmee hij dit jaar komt om dat te overtreffen.
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:24 schreef MaGNeT het volgende:
Dit jaar komt Duncan de taart toch aansnijden?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Cyan is te leuk om niet te taggen.![]()
Kusje op de oorlel @:Cyan9
Ik heb een reputatie hoog te houden als het om het gebruik van slechte dingen gaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was toch wel de slechtste sitcom van de 21e eeuw.
Hee buurmanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:49 schreef sp3c het volgende:
en groei je nog steeds?
dat kan echt niet meer hoor nu
Dat doe ik thuis met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef sp3c het volgende:
hey Haags
waarom kom jij eigenlijk nooit sjoelen
mwehehequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik thuis met mijn vriendin.
Weenie of dit een compliment is..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:52 schreef sp3c het volgende:
als er een plek geschikt is voor epische oneliners ...
nu begin ik ook te twijfelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weenie of dit een compliment is..
vorige wel ff, daarvoor was al een tijd geledenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar jij was erbij vorige meet?
Ik durf niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
vorige wel ff, daarvoor was al een tijd geleden
kwartiertje kan welquote:
Oh dat valt mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:56 schreef sp3c het volgende:
OV vanaf centraal is het een kwartier of 20 minuten ofzo met dat trammetje
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:57 schreef sp3c het volgende:
en je moet sowieso Greus laten tellen, die gooit dan drank in dr ... kruis
alles nat
super lachen
Klinkt allemaal toppie!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:58 schreef sp3c het volgende:
veel grappiger dan mensen die de toeristische route naar dat cafe nemen
Jij bent mijn vriend en tevens buurman, ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef sp3c het volgende:
ik roep volgende keer wel als ik ga, dat weet ik nog niet
straatcommander. komt ook zogenaamd
@:straatcommando.
In de breedte hooguit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:49 schreef sp3c het volgende:
en groei je nog steeds?
dat kan echt niet meer hoor nu
Ik denk niet dat ik hier dan zou kunnen posten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:15 schreef Faux. het volgende:
Jezus al dat blauw, weten we zeker dat dit topic niet per ongeluk naar FC geschopt is?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hier dan zou willen posten.
Allemaal naar pride?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:41 schreef Kreator het volgende:
Er zijn vandaag 3 mensen op kantoor. Vd 35. DIT. IS. SAAI.
Zelfs het goddelijke popje is er niet vandaag.
A'dam onveilig maken. Nee, geen pride😀quote:
Ah gossie en dan ben ik ook nog eens een dagje weg💋quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:41 schreef Kreator het volgende:
Er zijn vandaag 3 mensen op kantoor. Vd 35. DIT. IS. SAAI.
Zelfs het goddelijke popje is er niet vandaag.
Misschien lastig te omzeilen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
A'dam onveilig maken. Nee, geen pride😀
Ja...quote:
Goed dat je het zegt! Dan blijf ik daar wegquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
A'dam onveilig maken. Nee, geen pride😀
De pride is eigenlijk morgen volgens mij. Maar er zal vast al wel het een en ander bezig zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Dan blijf ik daar weg
Ik bedoelde niet vanwege de pride, maar omdat jij daar de boel onveilig gaat lopen te makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De pride is eigenlijk morgen volgens mij. Maar er zal vast al wel het een en ander bezig zijn.
Onveilig op een onschuldige manier!😀quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet vanwege de pride, maar omdat jij daar de boel onveilig gaat lopen te maken
Is het tijdverschil tussen Nederland en Spanje zo groot ja?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:11 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen deze morgen, mensen van het goede leven!
De pride is al bijna een week aan de gang toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De pride is eigenlijk morgen volgens mij. Maar er zal vast al wel het een en ander bezig zijn.
Jazeker! Uurtje of vier, vijf, denk ik?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is het tijdverschil tussen Nederland en Spanje zo groot ja?
Ah ja, dan inderdaad goedemorgen.....quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker! Uurtje of vier, vijf, denk ik?
Een huillach van Cinderelladreamer, mijn leven als faalhaas is officieel compleet nu!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah ja, dan inderdaad goedemorgen.....
Oh dacht dat het een soort knipoog was.....sorry hoor!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Een huillach van Cinderelladreamer, mijn leven als faalhaas is officieel compleet nu!
Haha nee, dat is het bepaald niet. Maar ik kan er goed mee leven hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dacht dat het een soort knipoog was.....sorry hoor!
Oh gelukkig maar.......quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, dat is het bepaald niet. Maar ik kan er goed mee leven hoor
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Een huillach van Cinderelladreamer, mijn leven als faalhaas is officieel compleet nu!
Ja jeetje zeg ha ha, m'n pi is al niet goed en nu gebruik ik ook al verkeerde smileysquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:37 schreef I. het volgende:
[..]!
Die hebben we in ONZ ook al een paar keer voorbij zien komen, maar nu blijkt dat ie anders bedoeld was.
Heb je gedronken? Omdat je nu de drankneus-smiley gebruikt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg ha ha, m'n pi is al niet goed en nu gebruik ik ook al verkeerde smileys
Ik leef met je mee hoor want ik ben soms ook helemaal het spoor bijster. Het zou handig zijn dat als je op een smiley klikt dat de betekenis er dan ook bij staat. Is wel zo gebruiksvriendelijk voor, en dan spreek ik natuurlijk voor mijzelfquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg ha ha, m'n pi is al niet goed en nu gebruik ik ook al verkeerde smileys
Ach, dit is ook wel leuk, dat je opeens zo'n smiley krijgt van iemand waarvan je het totaal niet zou verwachten. Houdt de boel spannendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:24 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik leef met je mee hoor want ik ben soms ook helemaal het spoor bijster. Het zou handig zijn dat als je op een smiley klikt dat de betekenis er dan ook bij staat. Is wel zo gebruiksvriendelijk voor, en dan spreek ik natuurlijk voor mijzelf, de wat oudere medemens
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De pride is al bijna een week aan de gang toch?
Morgen is de Canal Parade, dan ga ik er wel heen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, dit is ook wel leuk, dat je opeens zo'n smiley krijgt van iemand waarvan je het totaal niet zou verwachten. Houdt de boel spannend
Man man man ik kom nog uit de tijd dat er alleen radio was dus hoezo spannend? Soms ja heel soms voel ik mij super dom maar aan de andere kant leer ik ook zoveel en vindt ik het allemaal zo leuk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, dit is ook wel leuk, dat je opeens zo'n smiley krijgt van iemand waarvan je het totaal niet zou verwachten. Houdt de boel spannend
Jij bent geboren in de tijd dat de wereld nog zwart-wit wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:34 schreef summer52 het volgende:
[..]
Man man man ik kom nog uit de tijd dat er alleen radio was dus hoezo spannend? Soms ja heel soms voel ik mij super dom maar aan de andere kant leer ik ook zoveel en vindt ik het allemaal zo leuk!
Er is niks doms aan zolang je blijft lerenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:34 schreef summer52 het volgende:
[..]
Man man man ik kom nog uit de tijd dat er alleen radio was dus hoezo spannend? Soms ja heel soms voel ik mij super dom maar aan de andere kant leer ik ook zoveel en vindt ik het allemaal zo leuk!
Gelukkig heb je ons nog!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef MaLo het volgende:
Het is zo saai op mijn werk nu. Echt het hoogtepunt (of dieptepunt, het is maar hoe je het bekijkt) van de vakantieperiode. Ik moet bereikbaar zijn. Meer heb ik vandaag ook niet meer te doen.
Ach, jij hangt vanavond toch dronken over een bierfietsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:50 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zijn jullie lief stil! Heb ik straks niet veel terug te lezen🥰
Zulke overdreven rustige dagen heb ik ook wel eens, en dan nog vind ik niet dat ik het kan maken om te gaan zitten Netflixen of zo. Behoorlijk saai kan dat zijn jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef MaLo het volgende:
Het is zo saai op mijn werk nu. Echt het hoogtepunt (of dieptepunt, het is maar hoe je het bekijkt) van de vakantieperiode. Ik moet bereikbaar zijn. Meer heb ik vandaag ook niet meer te doen.
Ik ook. Ik ga naar het jaarlijke speciaalbierfeest in Ermelo, als buienradar aangeeft dat ik er droog heen kan fietsen. Dat wordt nog wel spannend, want het regent al de hele tijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, jij hangt vanavond toch dronken over een bierfiets
Alles wat nu valt, valt vanavond nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga naar het jaarlijke speciaalbierfeest in Ermelo, als buienradar aangeeft dat ik er droog heen kan fietsen. Dat wordt nog wel spannend, want het regent al de hele tijd
Nat op de terugweg is fijner dan nat op de heenwegquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alles wat nu valt, valt vanavond niet
En anders met de bus of treinquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga naar het jaarlijke speciaalbierfeest in Ermelo, als buienradar aangeeft dat ik er droog heen kan fietsen. Dat wordt nog wel spannend, want het regent al de hele tijd
Jij gaat gewoonquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef sp3c het volgende:
ik roep volgende keer wel als ik ga, dat weet ik nog niet
straatcommander. komt ook zogenaamd
@:straatcommando.
Jij weet meer dan ik!😳quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, jij hangt vanavond toch dronken over een bierfiets
Leuk! Veel plezier daar!😄quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh wauw wat leuk!😀quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze uit mogen praten maar tóch maar even getweet..
[ afbeelding ]
In Ermelo is plezier een zekerheidje! De onofficiele hoofdstad van de Veluwe. Daar zullen ze in Harderwijk en Putten wel weer anders over denken, maar die mensen hebben het gewoon verkeerd.quote:
Wij zijn samen een buiquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker samen even klagen over het weer jatoggg.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heb je gedronken? Omdat je nu de drankneus-smiley gebruikt?
Dat valt te overzienquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:33 schreef MaLo het volgende:
Ja, gelukkig heb ik jullie en the rest of the internet en nog wat collega's, anders was het echt niet vol te houden![]()
Nog 2,5 dag werken en dan eindelijk vakantie
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je nou al terug naar huis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:06 schreef Aoibhin het volgende:
Dat moment dat je de metro uitstapt, de trein naar Utrecht recht voor je neus klaarstaat en hij wegrijdt zodra j er het perron op stapt 😠
Ja ik ben saai he😶quote:
Oostenrijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat valt te overzienGa je ook nog ergens heen?
In de trein die je gemist hebt?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand heeft het in de trein over dm'en, zou het een fokster zijn?😯
Er ging 10 min later weer een andere😄 viel dus meequote:
Dat was ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand heeft het in de trein over dm'en, zou het een fokster zijn?😯
Zit je in de trein nu? Ben je met een andere dame?😯quote:
Nee grapjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zit je in de trein nu? Ben je met een andere dame?😯
Flauwerd🤣quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee grapje
Huhu superleuk maar niet heus.
Nog een bepaalde reden voor?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Ben komende week misschien wel in Amsterdam.
Leuk! Ik was net naar een tentoonstelling over kabbala. Was interessant😀quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil naar de tentoonstelling 'Cool Japan', in het tropenmuseum.
Ah!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk! Ik was net naar een tentoonstelling over kabbala. Was interessant😀
Het kan ook samengaan. Met wiet en al het museum in🤣quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah!
Kijk ons heel intellectueel naar tentoonstellingen gaan, en de buitenlanders maar denken dat we heel de dag aan de wiet zitten daar
Heeft het optreden van Madonna je daartoe geļnspireerd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk! Ik was net naar een tentoonstelling over kabbala. Was interessant😀
Dat optreden van Madonna heeft me vooral geļnspireerd tot het keihard weggooien van de afstandsbedieningquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft het optreden van Madonna je daartoe geļnspireerd?
Foto van Aoibhin's afstandsbediening:quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat optreden van Madonna heeft me vooral geļnspireerd tot het keihard weggooien van de afstandsbediening
Aardig accuraatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Foto van Aoibhin's afstandsbediening:
[ afbeelding ]
Thaisquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:53 schreef Guanabana het volgende:
Zometeen Thais bestellen, dat wordt heerlijk nassen![]()
![]()
![]()
Idemquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb geen zin om nog de deur uit te gaan, dus ik denk dat het hier diepvriespizza wordt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:53 schreef Guanabana het volgende:
Zometeen Thais bestellen, dat wordt heerlijk nassen![]()
![]()
![]()
Hoezo wat is er dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:17 schreef Strani het volgende:
Je komt straks toch nog wel gewoon posten op vrijdagavonden en zaterdagen, @:Aoibhin ?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:52 schreef Em31 het volgende:
Leuk gedaan deze van de AHTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:17 schreef Strani het volgende:
Je komt straks toch nog wel gewoon posten op vrijdagavonden en zaterdagen, @:Aoibhin ?
Ik geef het op ha ha, ben met zoonlief in de eftelingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ben je dan aan het eten, dat je nu aangeeft dat het heel lekker is?
Oh leuk Efteling!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik geef het op ha ha, ben met zoonlief in de efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |