Toto zit normaal ook aan de pitmuur.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:44 schreef winterapfel het volgende:
Wat is eigenlijk de afweging dat Toto in de garage (aan z'n tafeltje) zit, en anderen (bijv Horner) aan de pitmuur?
Waarom zouden ze hierin verschillende keuzes maken?
Iedereen klaagt daar over. Is ook in Nederlandse praatprogramma's besproken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:30 schreef Armani XL het volgende:
Leclerc is wel een beetje een zeikventje aan het worden. Klagen dat het zo glad was op de uitloopstrook.
In de race was ie er al twee keer op hetzelfde punt afgegaan dus hij wist dat het daar glad was. Hij neemt zelf het risico.
Dan kijk jij andere interviews blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:01 schreef VacaLoca het volgende:
Ik mag Leclerc echt niet. Zure arrogantie verstopt achter overdreven pc diplomatieke manier van antwoorden elke keer.
Blijft een Franstalige he. Die taal beheersen maakt je instant douchebag ofzo.
Nee niet gaaf. Gewoon doodnormale foto van Max die in de pitlane rijdt.quote:
Doet het leuk Kvyat. Maar heeft nooit en laat niet zien dat hij echt het talent heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Sinds z'n terugkeer doet hij het anders prima. Een wissel met Gasly heeft hij inmiddels wel verdiend.
Wolff zit nooit aan de pitmuur, altijd in de pitbox.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Toto zit normaal ook aan de pitmuur.
Maar waarom dit keer niet, geen idee.
ik dacht niet dat Toto normaliter aan de pitmuur zit, hij zat altijd met Lauda in de box.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Toto zit normaal ook aan de pitmuur.
Maar waarom dit keer niet, geen idee.
[..]
Iedereen klaagt daar over. Is ook in Nederlandse praatprogramma's besproken.
[..]
Dan kijk jij andere interviews blijkbaar.
Gewoon top kerel. Leuke vent. Down to earth.
[..]
Nee niet gaaf. Gewoon doodnormale foto van Max die in de pitlane rijdt.
er zijn er ook genoeg die Max niet kunnen uitstaan, dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:15 schreef BroesWillems het volgende:
Vind Leclerc wel sympathiek overkomen in de "Drive to Survice" docu op Netflix.
Klopt, net zoals Vettel, krijgt ook veel gezeur. Maar dat lijkt me oprecht een toffe gast om een biertje mee te drinkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zijn er ook genoeg die Max niet kunnen uitstaan, dat hoort er nu eenmaal bij
Misschien is het onstuimigheid, maar voorlopig lijkt het ook nog op een beetje gebrek aan race-inzicht. Super op vrijdag en zaterdag, tegenvallend op zondag. Die supersnelle stint op z'n nieuwe inters afgelopen zondag was ook een vrij nutteloze actie, bijvoorbeeld. En in Oostenrijk waande hij zich veilig vooraan, terwijl hij eigenlijk helemaal nog niet zo'n grote voorsprong had opgebouwd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht niet dat Toto normaliter aan de pitmuur zit, hij zat altijd met Lauda in de box.
Leclerc lijkt me ook een prima gast hoor maar het belangrijkste aan een coureur vind ik dat ze snel zijn en snelheid heeft hij wel, het onstuimige moet er nog een beetje af
dat is ook weer waar, qua racen is hij nog niet geweldig al ben ik even kwijt hoe vorig jaar was bij Alfaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien is het onstuimigheid, maar voorlopig lijkt het ook nog op een beetje gebrek aan race-inzicht. Super op vrijdag en zaterdag, tegenvallend op zondag. Die supersnelle stint op z'n nieuwe inters afgelopen zondag was ook een vrij nutteloze actie, bijvoorbeeld. En in Oostenrijk waande hij zich veilig vooraan, terwijl hij eigenlijk helemaal nog niet zo'n grote voorsprong had opgebouwd.
Aardige, intelligente gast idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Klopt, net zoals Vettel, krijgt ook veel gezeur. Maar dat lijkt me oprecht een toffe gast om een biertje mee te drinken
Vettel lijkt me in het normale leven echt een van de aardigste gasten op de grid.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Klopt, net zoals Vettel, krijgt ook veel gezeur. Maar dat lijkt me oprecht een toffe gast om een biertje mee te drinken
Wil zich vooral nog beetje teveel bewijzen volgens mij. Dat hij in Oostenrijk geen groter gat trok was vooral een fout van zijn team had ik de indruk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien is het onstuimigheid, maar voorlopig lijkt het ook nog op een beetje gebrek aan race-inzicht. Super op vrijdag en zaterdag, tegenvallend op zondag. Die supersnelle stint op z'n nieuwe inters afgelopen zondag was ook een vrij nutteloze actie, bijvoorbeeld. En in Oostenrijk waande hij zich veilig vooraan, terwijl hij eigenlijk helemaal nog niet zo'n grote voorsprong had opgebouwd.
-edit- Ook slechte coaching vanuit Ferrari natuurlijk, maar ja, what do you expect...?
Is medium dan ook ècht medium?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:24 schreef Tijn het volgende:
Weer de C2, C3 en C4 voor de Hungaroring. Het is jammer dat ze steeds 3 compounds kiezen die vlak naast elkaar liggen. Waarom niet de C1, C3 en C5? Dan is hard echt hard, en soft is echt soft.
Ik kan me ook voorstellen dat ze bv kiezen voor C1, C2 en C4 voor een circuit. Dan zijn de hards en mediums relatief hard, maar is de soft toch lekker grippy.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:54 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Wolff zit nooit aan de pitmuur, altijd in de pitbox.
Ik vind ze allebei niet goed genoeg. Ik zie ook niet in waarom er niet gewoon een coureur van buiten naast Max gezet kan worden. Webber kwam toch ook niet uit de opleiding en deed het best aardig. Als je niemand hebt die goed genoeg is zou ik het niet te ingewikkeld maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doet het leuk Kvyat. Maar heeft nooit en laat niet zien dat hij echt het talent heeft.
Staat nooit er goed voor. Haalt geen bijzondere uitslagen, gister dan eens een keer.
Nooit echt iets dat je zegt van zo die heeft talent.
Ik zou dan eerder Albon na dit seizoen ruilen met Gasly. Die laat imho meer zien dat er wat in zit dan Kvyat.
Kvyat heeft prima laten zien dat hij echt talent heeft (voor de wissel met Max), hij was alleen wat onstuimig en wisselvallig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doet het leuk Kvyat. Maar heeft nooit en laat niet zien dat hij echt het talent heeft.
Staat nooit er goed voor. Haalt geen bijzondere uitslagen, gister dan eens een keer.
Nooit echt iets dat je zegt van zo die heeft talent.
Ik zou dan eerder Albon na dit seizoen ruilen met Gasly. Die laat imho meer zien dat er wat in zit dan Kvyat.
En structureel in het begin van 2015 en 2016 een halve seconde langzamer dan Ricciardo en de voornaamste reden dat ze hem met Max gewisseld hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kvyat heeft prima laten zien dat hij echt talent heeft (voor de wissel met Max), hij was alleen wat onstuimig en wisselvallig.
Maar hij deed het helemaal niet zo slecht naast RIC. Ook gewoon podia gehaald. 95 punten in zijn enige volledige jaar RBR, waar hij ook wat vroeg terecht kwam door het vetrek van Vettel.
En 25 punten in de 3 races waar hij in 2016 voor RBR van start ging (in Australië kapte de wagen ermee en heeft hij de start niet gehaald).
Maar de fouten die hij maakte waren ook wel serieus. Niet voor niks de torpedo. Gasly heeft nu echt geluk dat er geen megatalent of marketingstunt bij Torro Rosso rijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kvyat heeft prima laten zien dat hij echt talent heeft (voor de wissel met Max), hij was alleen wat onstuimig en wisselvallig.
Maar hij deed het helemaal niet zo slecht naast RIC. Ook gewoon podia gehaald. 95 punten in zijn enige volledige jaar RBR, waar hij ook wat vroeg terecht kwam door het vetrek van Vettel.
En 25 punten in de 3 races waar hij in 2016 voor RBR van start ging (in Australië kapte de wagen ermee en heeft hij de start niet gehaald).
Maakt dat hem "talentloos" en "heeft hij nooit iets bijzonders laten zien" zoals bianconeri beweert?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En structureel in het begin van 2015 en 2016 een halve seconde langzamer dan Ricciardo en de voornaamste reden dat ze hem met Max gewisseld hebben.
Onstuimig en wisselvallig schreef ik he? Maar talentloos en nooit iets bijzonders laten zien? Dat is gewoon niet waarquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar de fouten die hij maakte waren ook wel serieus. Niet voor niks de torpedo. Gasly heeft nu echt geluk dat er geen megatalent of marketingstunt bij Torro Rosso rijd.
Ook die fouten vielen mee. Behoorlijk geframed. Helaas trappen velen in de frames van de media.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar de fouten die hij maakte waren ook wel serieus. Niet voor niks de torpedo. Gasly heeft nu echt geluk dat er geen megatalent of marketingstunt bij Torro Rosso rijd.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook die fouten vielen mee. Behoorlijk geframed. Helaas trappen velen in de frames van de media.
Bij mij had een reclamebord naast het benzinestation het verpest zondagquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef daNpy het volgende:
Ik ga deze race live missen denk ik, wordt dus weer radio en telefoon uit voor een of andere josti de uitslag weer verpest
Sorry zit op Spa, ingeschreven met een aantal auto's voor verschillende racesquote:
Bij mij een nieuwsbericht een tijd terug al, begon metquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij had een reclamebord naast het benzinestation het verpest zondag
Ah, dat is wel tof jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry zit op Spa, ingeschreven met een aantal auto's voor verschillende races
Wie plant er dan ook weer 2 F1 races achter elkaarquote:
Mja, daarna een maand niksquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wie plant er dan ook weer 2 F1 races achter elkaar
Ik zit 1 september op Spa. Tegen een spotprijs (<100E) kaartje + busreisquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry zit op Spa, ingeschreven met een aantal auto's voor verschillende races
Achja de garage hier moet toch afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Leuk, mijn vriendin is er ook wel eens geweest, dan wel het weekend incl kamperen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zit 1 september op Spa. Tegen een spotprijs (<100E) kaartje + busreis
Op deze baan kan niet worden ingehaald, wel goed voor de economie, elke hoer uit het hele land reist daar naar toe om zaken te doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:04 schreef Gruj0 het volgende:
Whiskers2009 en potjecreme verdedigen Kvyat.
Voor mij zijn hij, Vettel en Max echte toppers. Max is van een uitzonderlijk kaliber, maar hij heeft dat vooral te danken aan zijn genetische aanleg (vader/moeder en een hardwerkende vader).
Trouwens deze Hongaarse baan is voor mij een van de beste banen in de F1. Velen zullen het vast niet met mij eens zijn, maar ik vind deze baan gewoon leuker.
Na Frankrijk, Oostenrijk, Engeland en Duitsland kijk ik nu weer een keer livequote:
Alsof je een keuze hebt, met een lege bundelquote:
Morgen nieuwe maandquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:03 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Alsof je een keuze hebt, met een lege bundel
Ik heb voor 3 tientjes per maand 20 gieg en dan ben ik ook nog mn toestel aan het betalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Niet gewoon de mb-aanvuller pakken voor 10 euro..
RIP Sepang.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:04 schreef Gruj0 het volgende:
Trouwens deze Hongaarse baan is voor mij een van de beste banen in de F1. Velen zullen het vast niet met mij eens zijn, maar ik vind deze baan gewoon leuker.
Er is maar een baantje wat hun baantje is en daar heeft Max een paar GP's geleden nog gewonnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:19 schreef Nober het volgende:
Gaat Red Bull eindelijk weer eens winnen op hun baantje? Tis al sinds 2014 niet meer gelukt.
Het scheelt niet veel of ieder baantje is van hen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is maar een baantje wat hun baantje is en daar heeft Max een paar GP's geleden nog gewonnen.
Dat einde met die orange army.quote:
Oh nee helemaal mee eens hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet goed genoeg. Ik zie ook niet in waarom er niet gewoon een coureur van buiten naast Max gezet kan worden. Webber kwam toch ook niet uit de opleiding en deed het best aardig. Als je niemand hebt die goed genoeg is zou ik het niet te ingewikkeld maken.
Sorry hoor maar sommigen mensen hebben nou eenmaal een leven?quote:
Dit dus. Eigenlijk elk race weekend.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef daNpy het volgende:
Ik ga deze race live missen denk ik, wordt dus weer radio en telefoon uit voor een of andere josti de uitslag weer verpest
Talent heeft elke F1 coureur. Maar hij steekt er totaal niet bovenuit. Ik zie totaal geen reden om hem boven Gasly te zetten. Kvyat doet al jaren mee maar is gewoon grijze middenmoot.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mee eens, zijn slechte naam is beetje onzin. Maar hij is geen coureur die boven komt drijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Ook die fouten vielen mee. Behoorlijk geframed. Helaas trappen velen in de frames van de media.
Talentloos ben je sowieso niet als je in de F1 zit. Maar hij is gewoon grijze middenmoot.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt dat hem "talentloos" en "heeft hij nooit iets bijzonders laten zien" zoals bianconeri beweert?
En de helft daarvan ook nog in een mindere auto!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wat betreft kvyat, hij heeft meer podiums dan Gasly.
Ok top. Ik had hier anders van wakker gelegen vannachtquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:32 schreef Tijn het volgende:
Hoerenwekker. De tussen-n is in principe standaard. Er zijn een paar uitzonderingen waarin-ie wegvalt, maar in de meeste gevallen is-ie er wel.
Die allang gezien. Vaal zijn die minidrivers filmpjes leuker en interessanter dan de race zelfquote:
Norris is goed bezig, maar Russel? Nu is het met die knakenbak waarin hij rijdt wel enorm lastig om te zien hoe hij zelf presteert, maar ik heb nu niet echt het idee dat hij veel speciaals laat zien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:04 schreef bianconeri het volgende:
Maar bv een Norris of Russel zou ik qua huidige F1 grid dan aan denken.
leuk gedaan, wel jammer dat the Schu ingehaald gaat wordenquote:
Bij Sky zijn ze ook altijd heel positief over Russel, maar de voornaamste reden daarvoor is dat het een Brit is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Norris is goed bezig, maar Russel? Nu is het met die knakenbak waarin hij rijdt wel enorm lastig om te zien hoe hij zelf presteert, maar ik heb nu niet echt het idee dat hij veel speciaals laat zien.
en zelfs Kubica heeft meer punten dan hem![]()
Iddquote:Op woensdag 31 juli 2019 07:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die allang gezien. Vaal zijn die minidrivers filmpjes leuker en interessanter dan de race zelf
Maar wat veel belangrijker is....spreekt hij Nederlands?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij Sky zijn ze ook altijd heel positief over Russel, maar de voornaamste reden daarvoor is dat het een Brit is.
Ik wou net zeggen dat er niets saaier kon zijn dan de GP van Frankrijk, maar dit filmpje heeft het ruimschoots overtroffen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die allang gezien. Vaal zijn die minidrivers filmpjes leuker en interessanter dan de race zelf
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat veel belangrijker is....spreekt hij Nederlands?
Het schijnt trouwens dat Hulkenberg Nederlands spreekt. Ik weet niet of dat al bekend was hier?
dat Max bijna 25 jaar later dezelfde GP wintquote:
Als Netflix slim is gaan ze dat lekker melken. Shot erin van die Vettel banner die van Mercedes van de tribune moest. Dan een disclaimer dat Hamilton niet te zien zal zijn omdat hij dat niet wilt. En daarna een crash compilatie met als slapstick die pit erin waar een auto met een gecensureerd blokje erop gepit wordt. Paar mooie geluidseffecten eronder en eindigen met een shot van Vettel op het podium en dan Toto die op tafel slaatquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hamilton geeft geen toestemming om beelden van hem te gebruiken in D2S seizoen 2..
https://www.gpblog.com/nl(...)hele-tijd-ziek-.html
Als het team naar hem geluisterd had, had hij punten kunnen hebben zonder de straf van de Alfa'squote:Op woensdag 31 juli 2019 07:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Norris is goed bezig, maar Russel? Nu is het met die knakenbak waarin hij rijdt wel enorm lastig om te zien hoe hij zelf presteert, maar ik heb nu niet echt het idee dat hij veel speciaals laat zien.
had er al iets over gelezenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hamilton geeft geen toestemming om beelden van hem te gebruiken in D2S seizoen 2..
twitter:keithcollantine twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 21:50:02Pardon my cynicism, but this feels rather conveniently timed on the only weekend of the year Netflix happens to be following him around.https://t.co/2JkMRrHpjD #F1 #GermanGP reageer retweet
Regisseurtje gespotquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:28 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Als Netflix slim is gaan ze dat lekker melken. Shot erin van die Vettel banner die van Mercedes van de tribune moest. Dan een disclaimer dat Hamilton niet te zien zal zijn omdat hij dat niet wilt. En daarna een crash compilatie met als slapstick die pit erin waar een auto met een gecensureerd blokje erop gepit wordt. Paar mooie geluidseffecten eronder en eindigen met een shot van Vettel op het podium en dan Toto die op tafel slaat![]()
Top show
dit was nog best een gevaarlijk momentjetwitter:racefansdotnet twitterde op maandag 29-07-2019 om 16:18:17A fan captured the moment @LewisHamilton went off while @Charles_Leclerc was walking back to the pits during the Safety Car period on lap 29. #F1 #GermanGP https://t.co/wqvY7q47Nv reageer retweet
Denk dat die daar vrij weinig over te zeggen heeft, ga er van uit dat Netflix al die contracten volledig heeft dichtgetimmerd juist om zulke dingen te voorkomen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
@Janetwitter:tonisokolov1011 twitterde op maandag 29-07-2019 om 18:49:32Seriously, how the hell is this not a penalty for Hamilton? #F1 #GermanGP https://t.co/M1dun6Z7mJ reageer retweet
Wow dat ging maar net goedquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:52 schreef Tarado het volgende:
@:Janetwitter:tonisokolov1011 twitterde op maandag 29-07-2019 om 18:49:32Seriously, how the hell is this not a penalty for Hamilton? #F1 #GermanGP https://t.co/M1dun6Z7mJ reageer retweet
daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Lil' Lewis het ziek zijn scenario bedacht heeft zodat zijn overwinning (die er niet kwam) nog epischer geweest zou zijn en omdat het de Netflix aflevering "interessanter" zou maken.
"Omg you guys, I'm feeling so sick! I don't know if I can even race!" En dan wat shots erbij van een bezorgd kijkende Toto: "You can do it Lewis, you are the biggest champion in Formula 1. Look at the croud, you cannot dissapoint these people! They all came for you." En dan Lewis, 5 minuten voor de start van de eerste training: "OK you guys, I am going to race. With the help of God I will be able to make it. I cannot let Team LH44 and Petronas AMG Mercedes down! Everybody is counting on me!"
Ik zie het al helemaal voor me. Maar nu het hele weekend in het water gevallen is heeft Lewis er geen zin meer in natuurlijk en wil hij het zo snel mogelijk vergeten.
Plausibel inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Lil' Lewis het ziek zijn scenario bedacht heeft zodat zijn overwinning (die er niet kwam) nog epischer geweest zou zijn en omdat het de Netflix aflevering "interessanter" zou maken.
"Omg you guys, I'm feeling so sick! I don't know if I can even race!" En dan wat shots erbij van een bezorgd kijkende Toto: "You can do it Lewis, you are the biggest champion in Formula 1. Look at the croud, you cannot dissapoint these people! They all came for you." En dan Lewis, 5 minuten voor de start van de eerste training: "OK you guys, I am going to race. With the help of God I will be able to make it. I cannot let Team LH44 and Petronas AMG Mercedes down! Everybody is counting on me!"
Ik zie het al helemaal voor me. Maar nu het hele weekend in het water gevallen is heeft Lewis er geen zin meer in natuurlijk en wil hij het zo snel mogelijk vergeten.
Viel me ook al op ja, gele vlag = vaart minderen, niet eraf vliegenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:50 schreef Tarado het volgende:
dit was nog best een gevaarlijk momentjetwitter:racefansdotnet twitterde op maandag 29-07-2019 om 16:18:17A fan captured the moment @:LewisHamilton went off while @:Charles_Leclerc was walking back to the pits during the Safety Car period on lap 29. #F1 #GermanGP https://t.co/wqvY7q47Nv reageer retweet
Is dit ook het incidentje waar de stewards nog onderzoek naar gedaan hebben, en waarvan geconcludeerd werd dat het een foutje van het systeem was? Het ziet er niet uit als dat laatste.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:52 schreef Tarado het volgende:
@:Janetwitter:tonisokolov1011 twitterde op maandag 29-07-2019 om 18:49:32Seriously, how the hell is this not a penalty for Hamilton? #F1 #GermanGP https://t.co/M1dun6Z7mJ reageer retweet
Zeker in vergelijk met nog een rondje rijden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
Als je al die zaken optelt is Hammie met 5 seconden wel erg goed weggekomen ...
Edit: Nee je hebt gelijk, hij rijdt daar inderdaad tamelijk vreemd en is niet gespindquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is dit ook het incidentje waar de stewards nog onderzoek naar gedaan hebben, en waarvan geconcludeerd werd dat het een foutje van het systeem was? Het ziet er niet uit als dat laatste.
Het zou weinig uitmaken. Het verschil tussen 0 of 2 punten is voor een Mercedes ook niet zo groot.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
Daar gaat het niet om. Als er iets gebeurt dat tegen de regels is zou dat aangepakt moeten worden. In het licht van Bianchi had hij voor het van de baan afschieten straf verdiend, en daarna nog voor het in gevaar brengen van Sainz die niet had kunnen verwachten dat hammie plots op zijn rem zou gaan staan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zou weinig uitmaken. Het verschil tussen 0 of 2 punten is voor een Mercedes ook niet zo groot.
mee eens hoor, dit kan gewoon nietquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als er iets gebeurt dat tegen de regels is zou dat aangepakt moeten worden. In het licht van Bianchi had hij voor het van de baan afschieten straf verdiend, en daarna nog voor het in gevaar brengen van Sainz die niet had kunnen verwachten dat hammie plots op zijn rem zou gaan staan.
Daar gaan we weer. Het resultaat is van ondergeschikt belang, het gaat om de (foute) actie........quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zou weinig uitmaken. Het verschil tussen 0 of 2 punten is voor een Mercedes ook niet zo groot.
En dan zelf bestraft worden. Je kan niet winnen van de scheidsrechter ....quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:31 schreef Peterselieman het volgende:
Om zijn punt te maken had Sainz eigenlijk door moeten rijden ipv in te houden.
En dit had toch ook gemogen als je Russell ziet die achter de SC Stroll inhaalt?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:31 schreef Peterselieman het volgende:
Om zijn punt te maken had Sainz eigenlijk door moeten rijden ipv in te houden.
Mwah. Eigenlijk vind ik die straf een beetje flauw.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een onzin!quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je moet ondertussen toch ook wel je Pappenheimers kennen hier hè....quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Was je er bij? Weet je hoe ziek hij wel of niet was?
Waarschijnlijk niet, dus kun je hier ook niet over oordelen.
toch sluit ik niet uit dat er een kern van waarheid in zitquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je moet ondertussen toch ook wel je Pappenheimers kennen hier hè....
Lokale_Notabele vindt het geweldig om zijn tal te spuwen ovrr Lewis zijn levensstijl en act.
Gewoon een kwestie van begrijpende lezen. Ik sluit niet uit.... impliceert al dat er een hypothese volgt, dus nee, hij was er niet bij, hij weet niet of hij wel of niet ziek was en ik lees ook geen oordeel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Je kunt het ook gewoon negeren hequote:Op woensdag 31 juli 2019 12:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Straf is niet flauw, Hamilton flikte vorig jaar bijna hetzelfde. Regels gelden ook voor hem. Gewoon straf dus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mwah. Eigenlijk vind ik die straf een beetje flauw.
Het alternatief was een heel rondje rijden en overal op de baan stukken vleugel achterlaten en dus andere coureurs in gevaar brengen of benadelen.
Natuurlijk had Hamilton dan meer tijd verloren, maar daar zijn de regels niet voor bedoeld
Het kwam ter sprake bij missedapex, daar verwezen ze naar iirc Rosberg die een straf kreeg voor het volbrengen van een rondje met schade. Ik denk Oostenrijk 2016 https://www.formula1.com/(...)-hamilton-clash.html
Als we louter nog mogen oordelen over zaken waar we zelf bij aanwezig waren dan kunnen we dit forum wel sluiten!quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Als hij écht ziek was, had-ie Ocon moeten laten instappen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat een onzin!
WTF?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:52 schreef Tarado het volgende:
Norris doet het zeker top.quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Alsof je Ocon laat instappen en niet zelf gaat racenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als hij écht ziek was, had-ie Ocon moeten laten instappen.
Als je zelf toch in die auto gaat zitten, moet je verder niet zeuren.
Maandagquote:
Nico Rosberg zei dat ze bij Mercedes bepalen of Bottas een contractverlenging krijgt op basis van z'n prestaties in Duitsland en Hongarije. Aangezien Duitsland een DNF werd, hangt alles nu dus van Hongarije af.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:33 schreef MakkieR het volgende:
Klopt het verhaal eigenlijk dat Toto gezegd zou hebben dat Bottas tot de GP in Hongarije de tijd krijgt zich te bewijzen. Ik hoorde dit op een podcast.
Misschien een apart topic aanmaken als weer 1 online komtquote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
Hm, gerucht via journalist Rencken (racefans) dat voor het nieuwe seizoen een swap Vettel-Verstappen kan plaatsvinden![]()
Mag hopen van niet
Hope soquote:
Ja er wordt zelfs geroepen meer dan 50% kans.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
Hm, gerucht via journalist Rencken (racefans) dat voor het nieuwe seizoen een swap Vettel-Verstappen kan plaatsvinden![]()
Mag hopen van niet
Dat Vettel terug wil naar Red Bull lijkt me waarschijnlijker dan Max naar Ferrari.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:57 schreef Tijn het volgende:
Er is no way dat Verstappen volgend jaar in een Ferrari zit en ik kan me ook totaal niet voorstellen dat Vettel terug naar Red Bull wil.
Tsja, Dieter Rencken kreeg dan weer te horen dat het van Lewis "de slechtste vorm van mannengriep is die je je kunt voorstellen":quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:35 schreef Jane het volgende:
[..]
WTF?
Over dat ziek zijn van Lewis... Tja, je weet het natuurlijk nooit zeker, maar het viel me wel op dat zijn stem tijdens de persco's een stuk zieker en zieliger klonk dan over de teamradio tijdens de race
of toen hij tijdens FP3 zo 'vriendelijk' om andere handschoenen vroeg.
Als Vettel al teruggaat naar Red Bull, dan denk ik dat-ie Gasly vervangt en naast Max komt te rijden, niet in plaats van.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat Vettel terug wil naar Red Bull lijkt me waarschijnlijker dan Max naar Ferrari.
Het verhaal is verzonnen door een Italiaan
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
Mag hopen van niet
Ik kan ook wel een willekeurige percentage uit m'n linkerduim zuigen, maar zonder onderbouwing is zo'n percentage gewoon lariekoek.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja er wordt zelfs geroepen meer dan 50% kans.
Nou als dat echt zo blijkt te zijn gooit hij een grote kans weg...
en waarom zou hij naar Ferrari gaan, daar hebben 2 multi wereldkampioenen zich de afgelopen 10 jaar het hoofd gestoten, ik zie hem niet bij RBR vertrekken maar als hij dat doet moet het wel Mercedes zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof er niks van
Ook absoluut niet wat RBR wil. Die willen Max de jongste wereldkampioen F1 ever maken. En o.a. Horner zegt juist dat hij zich absoluut geen zorgen maakt dat Max weg wil/gaat.
Enige optie (vooralsnog ook hoogst hoogst hoogst onwaarschijnlijk) is Vettel naast Max bij RBR volgend jaar. Maar dan nog blijft voornoemd doel staan.
Dat denk ik ook. Maar zoals het er nu uitziet, zou RBR best volgend jaar een serieuze gooi naar de titel kunnen doen. Als dat lukt, waarom zou Max dan überhaupt weggaan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
en waarom zou hij naar Ferrari gaan, daar hebben 2 multi wereldkampioenen zich de afgelopen 10 jaar het hoofd gestoten, ik zie hem niet bij RBR vertrekken maar als hij dat doet moet het wel Mercedes zijn.
lijkt me ook, al ben ik nog niet overtuigd van die gooi naar de titel kunnen doen, tenminste een serieuzequote:Op woensdag 31 juli 2019 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar zoals het er nu uitziet, zou RBR best volgend jaar een serieuze gooi naar de titel kunnen doen. Als dat lukt, waarom zou Max dan überhaupt weggaan?
geloof er niks vanquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
Mag hopen van niet
Red Bull is bezig met 4D-sandbagging-tactics: dit jaar wisselvallig doen en dan volgend jaar met de nieuwe V-TEC iedereen weg blazen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook, al ben ik nog niet overtuigd van die gooi naar de titel kunnen doen, tenminste een serieuze
Het lijkt mij meer realistisch dat Verstappen volgend jaar bij Mercedes zit als Bottas gekickt wordt na een slecht Hongaars resultaat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:57 schreef Tijn het volgende:
Er is no way dat Verstappen volgend jaar in een Ferrari zit en ik kan me ook totaal niet voorstellen dat Vettel terug naar Red Bull wil.
Geloof ik óók niks van. Die blijft gewoon bij RBR in 2020.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer realistisch dat Verstappen volgend jaar bij Mercedes zit als Bottas gekickt wordt na een slecht Hongaars resultaat.
p.s. zag net op herhaling de race en hoe bizar is het dat op ronde 48 Hamilton met 4 pitstops 12e ligt en het kneusje Stroll met 5 pitstops heel even op de eerste plaats.![]()
Heeft iemand trouwens nog iets gehoord van Hamilton zijn tweede under investigation? te langzaam rijden achter de SC?
Tijd zat om naar Ferrari (of Merc of welk ander team dan ook) te gaanquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:11 schreef tja77 het volgende:
Max volgend seizoen WDC bij RBR.
Jaar erop naar Ferrari en vervolgens met Ferrari hetzelfde flikken. Dat zou hem echt onsterfelijk maken.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:18 schreef DeeBee het volgende:
En als hij 6 DNF's heeft in de tweede seizoenshelft wil iedereen weer wel een Ferrari.
Ik zeg ook meer realistisch dan Max bij Ferrari, maar uiteraard Max bij RBR is en blijft het meest realistische. Het hangt allemaal af van wat Max wil, wat Mercedes wil en of RBR hem wil laten gaan. Hoe dan ook Mercedes of RBR het blijft een moeilijke keuze. Zeker als RBR in de lift zit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof ik óók niks van. Die blijft gewoon bij RBR in 2020.
Max gaat alleen naar Ferrari als hij dat team naar zijn hand kan zettenquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:11 schreef tja77 het volgende:
Max volgend seizoen WDC bij RBR.
Jaar erop naar Ferrari en vervolgens met Ferrari hetzelfde flikken. Dat zou hem echt onsterfelijk maken.
En als het vooral een team is waar je ook wat mee kan. Waar bekwame mensen zitten of waar je die binnen mag (laten) halen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max gaat alleen naar Ferrari als hij dat team naar zijn hand kan zetten
Vooral dat laatste zal belangrijk zijn. Zorgen dat het team minder in de panic mode zit, maar bouwt aan een nieuw tijdperk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als vooral het een team is waar je ook wat mee kan. Waar bekwame mensen zitten of waar je die binnen mag (laten) halen.
Nou ja, liever een Mercedes, maar verder is dat dan ook gewoon logisch toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:18 schreef DeeBee het volgende:
En als hij 6 DNF's heeft in de tweede seizoenshelft wil iedereen weer wel een Ferrari.
Verstappen lijkt me, de snelste coureur met nog hele toekomst voor zichquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:29 schreef tja77 het volgende:
Vraag me af dat als alle huidige coureurs beschikbaar zouden zijn voor de topteams, wie er het hoogst in pikorde zou staan.
Ik hoop van niet, eerder het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:38 schreef potjecreme het volgende:
Ik hoop zondag op de eerste winst in f1 van Leclerc.
Z’n laatste overwinning?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, eerder het tegenovergestelde.
Pciesquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:47 schreef Jane het volgende:
Ik hoop vooral dat Leclerc gewoon een penalty krijgt als hij weer een overtreding begaat.
En zo nee, hoop ik dat karma weer z'n werk doet, net als afgelopen zondag.
Hij moet wel erg falen om het zondag al te laten gebeuren, maar ik heb zelf eigenlijk nauwelijks twijfel of Verstappen verslaat Bottas dit seizoen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou wel lekker zijn als Bottas blijft falen en Verstappen naar P2 in het kampioenschap kan.
Enige motor die nog niet stuk is gegaan dit seizoen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij moet wel erg falen om het zondag al te laten gebeuren, maar ik heb zelf eigenlijk nauwelijks twijfel of Verstappen verslaat Bottas dit seizoen.
Er van uitgaand dat de Honda betrouwbaar blijft. (Dit sowieso... alsjeblieft)
Wordt een keer tijd dusquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enige motor die nog niet stuk is gegaan dit seizoen.
zitten wel aan de limiet van te gebruiken power unit onderdelen, schijnen in Monza met een upgrade te komen en dan zullen ze een straf moeten pakkenquote:
Maar dat is voornamelijk omdat ze updates vanuit Japan krijgen en die ook willen gebruiken. Dat was van te voren al zo bedacht. Het is niet uit onbetrouwbaarheid dat ze extra motoronderdelen willen inzetten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
zitten wel aan de limiet van te gebruiken power unit onderdelen, schijnen in Monza met een upgrade te komen en dan zullen ze een straf moeten pakken
https://maxf1.net/en/2019-f1-power-unit-elements-usage/
Die 50% heeft ie gewoon gelijk in hè: het gebeurt, of het gebeurt niet. 50/50.....quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een willekeurige percentage uit m'n linkerduim zuigen, maar zonder onderbouwing is zo'n percentage gewoon lariekoek.
Dus ook 50% kans dat Max naar Williams toe gaatquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 50% heeft ie gewoon gelijk in hè: het gebeurt, of het gebeurt niet. 50/50.....
Mensen die niet gewoon 2 staatsloten kopen en dus elke maand de jackpot winnen wang met 1 lot is 50% kans dus met 2 loten 100% kans!!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ook 50% kans dat Max naar Williams toe gaat
Ja, zo werken a priori kansen inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 50% heeft ie gewoon gelijk in hè: het gebeurt, of het gebeurt niet. 50/50.....
Joh sssst straks gaat iedereen dat doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die niet gewoon 2 staatsloten kopen en dus elke maand de jackpot winnen wang met 1 lot is 50% kans dus met 2 loten 100% kans!!!
Verdorie, daarom win ik dus nooit wat met m’n kwart staatslot.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die niet gewoon 2 staatsloten kopen en dus elke maand de jackpot winnen wang met 1 lot is 50% kans dus met 2 loten 100% kans!!!
Het ergste is dat dit volkomen logisch klinktquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Moet je eerst miljardair voor zijn. Kun je daarna miljonair wordenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:41 schreef vosss het volgende:
Allemaal miljonairs volgende maand! Zullen we samen een F1 team kopen van onze jackpots?
Zijn laatste DNF dus? Wat een Leclerc supporter ben jij toch!quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, eerder het tegenovergestelde.
Hamilton wordt een van de coureurs zodat we hem daarna meteen kunnen ontslaan wegens divagedragquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:46 schreef tja77 het volgende:
Welk team gaan we kopen, en wie worden de coureurs?
Vind een eventueel verhaal dat hij in een seizoen een keer of vier bijna binnen is maar de overwinning toch steeds misloopt ook wel docuwaardigquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:38 schreef potjecreme het volgende:
Ik hoop zondag op de eerste winst in f1 van Leclerc.
Om aan het eind toch 1 te pakken en die op te dragen aan Jules.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind een eventueel verhaal dat hij in een seizoen een keer of vier bijna binnen is maar de overwinning toch steeds misloopt ook wel docuwaardig
Of je neemt Hamilton en Stroll, en dan maak je de auto van Hamilton stiekem extra traag zodat Stroll de betere rijder lijkt. "Sorry Lewis, we hebben echt de hele auto uit elkaar gehaald maar we hebben echt niks kunnen vinden".quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Hamilton wordt een van de coureurs zodat we hem daarna meteen kunnen ontslaan wegens divagedrag
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Of je neemt Hamilton en Stroll, en dan maak je de auto van Hamilton stiekem extra traag zodat Stroll de betere rijder lijkt. "Sorry Lewis, we hebben echt de hele auto uit elkaar gehaald maar we hebben echt niks kunnen vinden".
Prima ontknoping. Leclerc krijgt Abu Dhabiquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Om aan het eind toch 1 te pakken en die op te dragen aan Jules.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met de prestatieclausule van Max en hoe de RBR nu presteert.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
Mag hopen van niet
Ik zat zelf te denken aan Japan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prima ontknoping. Leclerc krijgt Abu Dhabi
Ik zeg nee. Max moet iig naar plek 2 in het WDC, dus die moet zoveel mogelijk punten harken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nah die gun ik Honda. Ik zeg knotsgekke regenrace die Albon wint.
The power of dreams...quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg nee. Max moet iig naar plek 2 in het WDC, dus die moet zoveel mogelijk punten harken.Gun het Albon op zich wel hoor, maar pas als plek 2 voor Max redelijk veilig is. Dus geef hem AD en een knotsgekke regenrace in de woestijn
Is die al geweest dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:55 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat een slap gelul hier zeg. Dacht hier iets te kunnen lezen over de gp van Hongarije..
Ik ben benieuwd hoe goed die updates op de Williams daadwerkelijk zijn. Als ze de achterstand op het middenveld kunnen halveren zou het mooi zijn. Dan hou je in een aantal races de Haas ver achter jequote:Op woensdag 31 juli 2019 22:43 schreef Gruj0 het volgende:
Het zou een soort cliffhanger zijn wanneer in Abu Dhabi opeens Kubica of Russel als eerste over de streep zou komen.
twitter:grandprixradio twitterde op woensdag 31-07-2019 om 16:00:46‘Renault-krachtbron doorbreekt grens van duizend pk’https://t.co/gYYIRdPKY8 reageer retweet
Ze weten nu eindelijk hoe ze stickers met vier cijfers erop kunnen maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:09 schreef Gehrman het volgende:
twitter:grandprixradio twitterde op woensdag 31-07-2019 om 16:00:46‘Renault-krachtbron doorbreekt grens van duizend pk’https://t.co/gYYIRdPKY8 reageer retweet
Ze hebben hun duizendste paard gekocht voor op de ranch.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze weten nu eindelijk hoe ze stickers met vier cijfers erop kunnen maken?
Ja, maar geeft niet, want ik kan er ook geen genoeg van krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waren deze geweldige onboard beelden van Max al hier gepost?
Krijgen dus 2 race strepen over de auto!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:09 schreef Gehrman het volgende:
16v plaatje op de achterkant.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:41 schreef mikieu het volgende:
[..]
Krijgen dus 2 race strepen over de auto!!
En dan nog niet mee kunnen komenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:09 schreef Gehrman het volgende:
VR6!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
16v plaatje op de achterkant.
RIC plof, nu ploft ie gewoon harder.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En dan nog niet mee kunnen komen
Ja gewoon een beetje meer spanning ende sensatie om het Amerikaanse publiek te trekkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RIC plof, nu ploft ie gewoon harder.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:46 schreef beantherio het volgende:
Zowel voor de zaterdag als de zondag is er nu (in ieder geval op Accuweather) een voorspelling van mogelijke regen- en onweersbuien.
Corrado?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
Dat is mn huidige circuit bak.
Veel te zwaar man. Zeker voor het vermogen wat er komtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
Dat is mn huidige circuit bak.
twitter:AlbertFabrega twitterde op donderdag 01-08-2019 om 13:05:16Las unidades de UP montadas hasta Hungría .Power unit element used up to Hungary. https://t.co/T7XN3oC3Fo reageer retweet
denk niet dat het iets zal uithalenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alfa Romeo is heeft officieel beroep aangetekend:
https://www.nu.nl/formule(...)in-gp-duitsland.html
Lijkt me ook, want onderstaande lijkt me geen argumentquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk niet dat het iets zal uithalen
Ook in natte weersomstandigheden moeten de wagens gewoon aan de eisen voldoen.quote:Alfa Romeo, dat zondag al aankondigde genoeg bewijs te kunnen vinden om in beroep te gaan, is van mening dat de natte weersomstandigheden de oorzaak zijn van de problemen bij de koppeling. Volgens de renstal ging het om een storing waar ze niks aan konden doen.
quote:zaterdagochtend 8:45, 3 augustus 2019, op Sky Sport F1: "Honda Come Good"
Former Formula 1 champion Jenson Button catches up with the highly talented young Red Bull driver Max Verstappen. Also in HD
Tss... Op Assen nog een Porsche ingehaald.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Veel te zwaar man. Zeker voor het vermogen wat er komt
Heb je een FOK!vlag bij?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:55 schreef Funzel het volgende:
Vanaf morgen aanwezig op het circuit, zin aan
Ik hoop dat je een paraplu nodig hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:55 schreef Funzel het volgende:
Alleen wat goedkope poncho's dus een klein buitje voor de start vind ik voldoende.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een paraplu nodig hebt.
Het hele weekend
Niet vervelend bedoelt
Cool!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:55 schreef Funzel het volgende:
Sowieso niet het hele weekend. Hoogstens de race en misschien de kwalificatie. Anders hebben de mindere goden te lang de tijd om aan de omstandigheden te wennen. Gaat ten koste van het spektakel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een paraplu nodig hebt.
Het hele weekend
Niet vervelend bedoelt
Dat idee kreeg ik al toen ik aan het kijken was.. De afgelopen races waren inderdaad niet zo goed geregisseerd. Hopen op wat beters!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
Hopelijk hebben we aanstaande zaterdag een betere regisseur dan afgelopen weekend.
Leuk filmpje van twee minuten van afgelopen zaterdag Q3 en hoe veel actie totaal gemist werd.
https://streamable.com/amp_player/fxu7l?__twitter_impression=true
Silverstone was gewoon goede regie. Hockemheim minder maar er gebeurde op elke meter van de baan wel wat en dat iedere ronde.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al toen ik aan het kijken was.. De afgelopen races waren inderdaad niet zo goed geregisseerd. Hopen op wat beters!
Zoals dat 6 seconden durende shot wachtend op een auto zekerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Silverstone was gewoon goede regie. Hockemheim minder maar er gebeurde op elke meter van de baan wel wat en dat iedere ronde.
Silverstone goede regie? Zoals dat shot van het publiek tijdens de inhaalactie van Hamilton en Bottas?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Silverstone was gewoon goede regie. Hockemheim minder maar er gebeurde op elke meter van de baan wel wat en dat iedere ronde.
Dit gaat over Q3, niet over de racequote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al toen ik aan het kijken was.. De afgelopen races waren inderdaad niet zo goed geregisseerd. Hopen op wat beters!
Is dat niet dezelfde regisseur?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit gaat over Q3, niet over de race
Uiteraard. Je moet er niet aan denken dat andere teams dat voordeel ook krijgen. Dat moet wel voorbehouden blijven aan Ferrari.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook even hier ivm invloed op aankomende race:
Geen precedent gezet, er zullen geen boetes meer worden uitgedeeld na een unsafe release:
https://www.autosport.com(...)ine-wont-be-repeated
In de pitboxquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tss... Op Assen nog een Porsche ingehaald.
grapje hoop ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Silverstone was gewoon goede regie.
Man man man.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen precedent gezet, er zullen geen boetes meer worden uitgedeeld na een unsafe release:
Het zou kunnen, maar ik denk dat ze nog net tekort komen op de Benzquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:50 schreef Gezicht het volgende:
Heeft Red Bull een auto voor pole komende zaterdag?
Zo weet je toch onderhand niet meer waar je naar zit te kijken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn ze nou al die elementen die niet meer aan de vleugel mogen langzaamaan naar de sidepods aan het verplaatsen?quote:
holy moly daar is veel gaande aan uitsteeksels, extra spoilers nog meer vleugeltjesquote:
Binnenkort ook verboten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:07 schreef manny het volgende:
[..]
holy moly daar is veel gaande aan uitsteeksels, extra spoilers nog meer vleugeltjes
quote:
Zoals ze de auto even de goeie kant op zetten met een spin blijft altijd goudquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:57 schreef wdn het volgende:
Max bocht 14: https://streamable.com/d5ydv
Max z’n snelste rondje met 3 keer geel volgens mijquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:25 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari snelste in S1, Mercedes in S2, RB en Mercedes ongeveer gelijk in S3.
Hij kan er echt geen zak van hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:57 schreef wdn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:13 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Max z’n snelste rondje met 3 keer geel volgens mij
Technisch kan het wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan niet
Moet minstens één keer groen tussen zitten.
1 2 3 4 5 | Sec 1 Sec 2 Sec 3 totaal Ronde 1 0:30 0:33 0:33 1:36 Sector 1 groen Ronde 2 0:33 0:30 0:33 1:36 Sector 2 groen Ronde 3 0:33 0:33 0:30 1:36 Sector 3 groen Ronde 4 0:31 0:31 0:31 1:33 Snelste tijd, alles geel. |
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan niet
Nadenken, altijd lastig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan niet
Spinning is winningquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:57 schreef wdn het volgende:
Bottas hele sessie binnen gestaan wegens nieuwe power unit (? dacht ik).quote:
Dank je...hoop dat hety= opgelost wordt bij Maxquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Bottas hele sessie binnen gestaan wegens nieuwe power unit (? dacht ik).
Max 2x gespind wegens onstabiele achterkant.
Verder ben ik het al vergeten.
die zullen ze ook niet voor iedereen omruilenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:02 schreef Nober het volgende:
Bottas is toch een prima tweede viool, waarom zou je die wegsturen?
Onacceptabel dat er zulk glad gras naast de baan ligt.quote:
Aardige klap nog.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kom weer net op tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |