Toto zit normaal ook aan de pitmuur.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:44 schreef winterapfel het volgende:
Wat is eigenlijk de afweging dat Toto in de garage (aan z'n tafeltje) zit, en anderen (bijv Horner) aan de pitmuur?
Waarom zouden ze hierin verschillende keuzes maken?
Iedereen klaagt daar over. Is ook in Nederlandse praatprogramma's besproken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:30 schreef Armani XL het volgende:
Leclerc is wel een beetje een zeikventje aan het worden. Klagen dat het zo glad was op de uitloopstrook.
In de race was ie er al twee keer op hetzelfde punt afgegaan dus hij wist dat het daar glad was. Hij neemt zelf het risico.
Dan kijk jij andere interviews blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 10:01 schreef VacaLoca het volgende:
Ik mag Leclerc echt niet. Zure arrogantie verstopt achter overdreven pc diplomatieke manier van antwoorden elke keer.
Blijft een Franstalige he. Die taal beheersen maakt je instant douchebag ofzo.
Nee niet gaaf. Gewoon doodnormale foto van Max die in de pitlane rijdt.quote:
Doet het leuk Kvyat. Maar heeft nooit en laat niet zien dat hij echt het talent heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Sinds z'n terugkeer doet hij het anders prima. Een wissel met Gasly heeft hij inmiddels wel verdiend.
Wolff zit nooit aan de pitmuur, altijd in de pitbox.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Toto zit normaal ook aan de pitmuur.
Maar waarom dit keer niet, geen idee.
ik dacht niet dat Toto normaliter aan de pitmuur zit, hij zat altijd met Lauda in de box.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Toto zit normaal ook aan de pitmuur.
Maar waarom dit keer niet, geen idee.
[..]
Iedereen klaagt daar over. Is ook in Nederlandse praatprogramma's besproken.
[..]
Dan kijk jij andere interviews blijkbaar.
Gewoon top kerel. Leuke vent. Down to earth.
[..]
Nee niet gaaf. Gewoon doodnormale foto van Max die in de pitlane rijdt.
er zijn er ook genoeg die Max niet kunnen uitstaan, dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:15 schreef BroesWillems het volgende:
Vind Leclerc wel sympathiek overkomen in de "Drive to Survice" docu op Netflix.
Klopt, net zoals Vettel, krijgt ook veel gezeur. Maar dat lijkt me oprecht een toffe gast om een biertje mee te drinkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zijn er ook genoeg die Max niet kunnen uitstaan, dat hoort er nu eenmaal bij
Misschien is het onstuimigheid, maar voorlopig lijkt het ook nog op een beetje gebrek aan race-inzicht. Super op vrijdag en zaterdag, tegenvallend op zondag. Die supersnelle stint op z'n nieuwe inters afgelopen zondag was ook een vrij nutteloze actie, bijvoorbeeld. En in Oostenrijk waande hij zich veilig vooraan, terwijl hij eigenlijk helemaal nog niet zo'n grote voorsprong had opgebouwd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht niet dat Toto normaliter aan de pitmuur zit, hij zat altijd met Lauda in de box.
Leclerc lijkt me ook een prima gast hoor maar het belangrijkste aan een coureur vind ik dat ze snel zijn en snelheid heeft hij wel, het onstuimige moet er nog een beetje af
dat is ook weer waar, qua racen is hij nog niet geweldig al ben ik even kwijt hoe vorig jaar was bij Alfaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien is het onstuimigheid, maar voorlopig lijkt het ook nog op een beetje gebrek aan race-inzicht. Super op vrijdag en zaterdag, tegenvallend op zondag. Die supersnelle stint op z'n nieuwe inters afgelopen zondag was ook een vrij nutteloze actie, bijvoorbeeld. En in Oostenrijk waande hij zich veilig vooraan, terwijl hij eigenlijk helemaal nog niet zo'n grote voorsprong had opgebouwd.
Aardige, intelligente gast idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Klopt, net zoals Vettel, krijgt ook veel gezeur. Maar dat lijkt me oprecht een toffe gast om een biertje mee te drinken
Vettel lijkt me in het normale leven echt een van de aardigste gasten op de grid.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Klopt, net zoals Vettel, krijgt ook veel gezeur. Maar dat lijkt me oprecht een toffe gast om een biertje mee te drinken
Wil zich vooral nog beetje teveel bewijzen volgens mij. Dat hij in Oostenrijk geen groter gat trok was vooral een fout van zijn team had ik de indruk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien is het onstuimigheid, maar voorlopig lijkt het ook nog op een beetje gebrek aan race-inzicht. Super op vrijdag en zaterdag, tegenvallend op zondag. Die supersnelle stint op z'n nieuwe inters afgelopen zondag was ook een vrij nutteloze actie, bijvoorbeeld. En in Oostenrijk waande hij zich veilig vooraan, terwijl hij eigenlijk helemaal nog niet zo'n grote voorsprong had opgebouwd.
-edit- Ook slechte coaching vanuit Ferrari natuurlijk, maar ja, what do you expect...?
Is medium dan ook ècht medium?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:24 schreef Tijn het volgende:
Weer de C2, C3 en C4 voor de Hungaroring. Het is jammer dat ze steeds 3 compounds kiezen die vlak naast elkaar liggen. Waarom niet de C1, C3 en C5? Dan is hard echt hard, en soft is echt soft.
Ik kan me ook voorstellen dat ze bv kiezen voor C1, C2 en C4 voor een circuit. Dan zijn de hards en mediums relatief hard, maar is de soft toch lekker grippy.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:54 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Wolff zit nooit aan de pitmuur, altijd in de pitbox.
Ik vind ze allebei niet goed genoeg. Ik zie ook niet in waarom er niet gewoon een coureur van buiten naast Max gezet kan worden. Webber kwam toch ook niet uit de opleiding en deed het best aardig. Als je niemand hebt die goed genoeg is zou ik het niet te ingewikkeld maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doet het leuk Kvyat. Maar heeft nooit en laat niet zien dat hij echt het talent heeft.
Staat nooit er goed voor. Haalt geen bijzondere uitslagen, gister dan eens een keer.
Nooit echt iets dat je zegt van zo die heeft talent.
Ik zou dan eerder Albon na dit seizoen ruilen met Gasly. Die laat imho meer zien dat er wat in zit dan Kvyat.
Kvyat heeft prima laten zien dat hij echt talent heeft (voor de wissel met Max), hij was alleen wat onstuimig en wisselvallig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doet het leuk Kvyat. Maar heeft nooit en laat niet zien dat hij echt het talent heeft.
Staat nooit er goed voor. Haalt geen bijzondere uitslagen, gister dan eens een keer.
Nooit echt iets dat je zegt van zo die heeft talent.
Ik zou dan eerder Albon na dit seizoen ruilen met Gasly. Die laat imho meer zien dat er wat in zit dan Kvyat.
En structureel in het begin van 2015 en 2016 een halve seconde langzamer dan Ricciardo en de voornaamste reden dat ze hem met Max gewisseld hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kvyat heeft prima laten zien dat hij echt talent heeft (voor de wissel met Max), hij was alleen wat onstuimig en wisselvallig.
Maar hij deed het helemaal niet zo slecht naast RIC. Ook gewoon podia gehaald. 95 punten in zijn enige volledige jaar RBR, waar hij ook wat vroeg terecht kwam door het vetrek van Vettel.
En 25 punten in de 3 races waar hij in 2016 voor RBR van start ging (in Australië kapte de wagen ermee en heeft hij de start niet gehaald).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |