Ik heb Max nog nooit zo roekeloos gezien als Leclerc in die races was.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Wederom zn drogreden als de druk die bij Ferrari is. Geloof mij maar, tenzij je papa een F1 team voor je koopt hebben al die jongens druk om te presteren. Gasly heeft dat nu bij Red Bull. Een Norris moet ook presteren bij Mclaren, anders is hij ook weg. Dat is al bij de F2 en de F3. Massa kon jaren lang aanploeteren bij Ferrari, Kimi kon dat ook.
Wat voor garantie heb je dat dat wilde er wel uit gaat?
En Leclerc heeft zeker wel de agressie, heb je Monaco niet gezien? Silverstone niet gezien?
Jammer is dat, Ham kan echt wel prima rijden. Dat gedrag is totaal onnodig.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Onpopulaire mening: Hamilton heeft alleen maar geluk dat ie in een goede auto zit, echter zodra die in verkeer terecht komt of achter mensen zit, dan bakt ie er geen zak van.
En uiteindelijk zelfs gaat roepen dat ie de auto wil parkeren, nee, laat hem maar snel ophoepelen uit de Formule 1.
Voor een "onpopulaire mening" is het volgens mij nodig dat het merendeel van het volk het met je oneens is i.p.v. andersom hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Onpopulaire mening: Hamilton heeft alleen maar geluk dat ie in een goede auto zit, echter zodra die in verkeer terecht komt of achter mensen zit, dan bakt ie er geen zak van.
En uiteindelijk zelfs gaat roepen dat ie de auto wil parkeren, nee, laat hem maar snel ophoepelen uit de Formule 1.
Oh, op vrijdag wint hij FP1 en 2 ook vaak.quote:
Hamilton over die handschoenen!quote:
Sinds z'n terugkeer doet hij het anders prima. Een wissel met Gasly heeft hij inmiddels wel verdiend.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kvyat
Man die gast heeft nog nooit echt wat goed gedaan. Alsof die het ook maar iets beter gaat doen in de RBR.
[..]
Max kneep te hard, toen Toto hem een hand gaf?quote:
Wat is eigenlijk de afweging dat Toto in de garage (aan z'n tafeltje) zit, en anderen (bijv Horner) aan de pitmuur?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Max kneep te hard, toen Toto hem een hand gaf?![]()
...óf het tafeltje nam wraak en sloeg terug?
Hij heeft natuurlijk ook een goede leermeester.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:30 schreef Armani XL het volgende:
Leclerc is wel een beetje een zeikventje aan het worden. Klagen dat het zo glad was op de uitloopstrook.
Leclerc rijd zo roekeloos omdat hij anders de snelheid niet heeft om mensen als Ham en Max bij te benen imo. En dit was gewoon dom en Frans arrogant( Ja ik weet dat het een monegask is ): er al 2 x afgaan op dat stuk en hem houden met inters en dan denken dat je met slicks hetzelfde kunstje kan flikken. Dat ging dus niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ik heb Max nog nooit zo roekeloos gezien als Leclerc in die races was.
Kimi op Spa misschien, maar dan nog was dat niet op een manier dat het leek alsof hij een rode lap voor zich had.
Hij gaf wel toe dat het zijn eigen fout was.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:30 schreef Armani XL het volgende:
Leclerc is wel een beetje een zeikventje aan het worden. Klagen dat het zo glad was op de uitloopstrook.
In de race was ie er al twee keer op hetzelfde punt afgegaan dus hij wist dat het daar glad was. Hij neemt zelf het risico.
Iets wat iedereen weet. En zelfs een redelijke leek weet dat aan het begin van een dragstrip rubber en olie ligt, wat een zeepbaan wordt met regen. Dus daar moet je vanaf blijven. Als daar een muur zat, gingen ze er ook niet regelmatig tegen aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij gaf wel toe dat het zijn eigen fout was.
En Hulkenberg klaagde ook over dat stuk. Het asfalt is daar anders dan bij een normale uitloopstrook op de rest van het circuit, omdat daar een dragstrip ligt.
Slipcursus bij Kimi nemen, die hielt hem daar heel netjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Hulkenberg klaagde ook over dat stuk. Het asfalt is daar anders dan bij een normale uitloopstrook op de rest van het circuit, omdat daar een dragstrip ligt.
Maar hij impliceerde gelijk ook dat 'zo'n klein foutje' hem niet de race had mogen kosten. Terwijl hij er al 2x bijna afgegaan was daar. Ik vond Leclercs reactie daarom ook ergerlijk en sluit me aan bij Allard Kalff: "Je hoort daar niet de rijden en gras is ook glad".quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niemand weet het, maar het schept wel een gevaarlijk precedent als rijke teams zo'n unsafe release gewoon kunnen afkopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef tja77 het volgende:
Geen zin om alle posts door te lezen, maar waarom kreeg bij de unsafe release van Leclerc afgelopen zondag het team een penal, en bij Max in Monaco de coureur?
Bedankt, mooi om even terug te zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:07 schreef Jane het volgende:
Die onboard van Max inclusief radio, na de restart in lap 46 is wel nice.
RB verwachtte ook dat Bottas Kvyat en Stroll wel ff in zou halen.
Op een gegeven moment, nadat Kvyat Stroll heeft ingehaald:
GP: The car behind you is Dany, Dany Kvyat
Max: What happened to Bottas?
GP: He's still behind Stroll.
![]()
En dat gesprekje daarna over de banden is ook grappig.
Max: Are you happy as well?
GP denkt, wat is dit voor een persoonlijke chit chat ineens? Kan dat niet na de race?
GP (droog): Yeah, I'm delighted at the moment
Max: That's good to hear, but I meant the tyres
https://streamable.com/gn0u9
ik denk niet dat zijn macht zover rijkt, de stewards wilden gewoon zijn race niet verpesten maar op zich een vreemde beslissing.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Niemand weet het, maar het schept wel een gevaarlijk precedent als rijke teams zo'n unsafe release gewoon kunnen afkopen.
Btw, nu ik weet dat Leclercs manager de zoon van Jean Todt is, vrees ik ook dat dat er iets mee te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |