abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 juli 2019 @ 18:05:51 #201
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_188191483
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:31 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Dus nu grosjean eens een keer een botsing vermijdt, is het weer niet goed !
_O-
pi_188191869
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het is een gevaarlijk precedent wat ze nu gecreëerd hebben. Schade of niet, uitwijken of niet, het zou geen reet uit moeten maken, waar het om gaat is de veiligheid van de mensen in de pitstraat. Nu creëren ze een situatie waar het kan lonen om het risico te nemen op een unsafe release die je simpelweg kan afkopen met een boete. Dat komt de veiligheid van de mensen in de pitstraat niet ten goede natuurlijk.
Precies.

Tevens vraag ik me af naar vergelijkbare situaties waarin eenzelfde straf werd gegeven. Ik kan ze me zo 123 niet heugen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 29 juli 2019 @ 18:28:39 #203
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_188191885
Probleem voor Renault.
Vrachtwagen in de greppel onderweg naar Hongarije.

https://m.gpupdate.net/nl(...)j-eenzijdig-ongeval/
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_188191966
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 18:28 schreef Lionheaad het volgende:
Probleem voor Renault.
Vrachtwagen in de greppel onderweg naar Hongarije.

https://m.gpupdate.net/nl(...)j-eenzijdig-ongeval/
:o
vosss is de naam,
  maandag 29 juli 2019 @ 18:33:58 #205
62913 Blik
The one and Only!
pi_188192005
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2019 18:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Precies.

Tevens vraag ik me af naar vergelijkbare situaties waarin eenzelfde straf werd gegeven. Ik kan ze me zo 123 niet heugen.
Zelfs op Reddit, dat niet perse met een oranje bril op naar Max kijkt, waren de meningen vrij unaniem over dat dit toch echt niet kon
pi_188192026
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het is een gevaarlijk precedent wat ze nu gecreëerd hebben. Schade of niet, uitwijken of niet, het zou geen reet uit moeten maken, waar het om gaat is de veiligheid van de mensen in de pitstraat. Nu creëren ze een situatie waar het kan lonen om het risico te nemen op een unsafe release die je simpelweg kan afkopen met een boete. Dat komt de veiligheid van de mensen in de pitstraat niet ten goede natuurlijk.
Maar toen dit Max overkwam was het 1 en al gehuil uit heel Nederland omdat het onterecht is dat een coureur straf krijgt.
Beetje hypocriet dat mensen hier nou achter gaan staan nu het ineens niet om Max gaat.
pi_188192099
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 18:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar toen dit Max overkwam was het 1 en al gehuil uit heel Nederland omdat het onterecht is dat een coureur straf krijgt.
Beetje hypocriet dat mensen hier nou achter gaan staan nu het ineens niet om Max gaat.
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat een terechte straf eentje voor het team moet zijn in zo een geval.

De kloterij is dat in de regels iets anders staat. En niet toegepast is geworden in de laatste 2 situaties. Beiden hadden volgens de regels bestraft moeten worden met een 10s stop and go. En niet in geval van Max 5 seconden en 2 strafpunten en in Leclerc zijn geval een boete voor het team. Die straffen staan helemaal niet in het reglementenboek. Bij een unsafe release hoort een 10 seconden stop/go en niets anders. BEHALVE als de coureur vanwege de unsafe release zijn auto in de prak duwt en niet meer verder kan; pas dan krijgt het team een boete. Het staat er letterlijk in; lees maar na, artikel 28.13c en 38.3d

Dat men de regels aan moet passen zodat in zo een geval het team een straf krijgt lijkt mij evident, maar dan nog is het maar de vraag of men dat dan ook toepast op die manier.

Dat hele F1 handboek is gewoon veel en veel te dik.

[ Bericht 8% gewijzigd door vosss op 29-07-2019 18:52:38 ]
vosss is de naam,
pi_188192117
Toch wel sneu dat Williams zelfs nu geen punten wist te halen.

Hulkenberg erg jammer. Maar gewoon dom. Net als Bottas en Leclerc.
Kon vooral bij Bottas zoveel schelen voor kampioenschap. Flinke klap terug pakken op de niets scorende Hamilton.

Hamilton paar stomme momenten. Zo niet iets voor Hamilton. Zat er totaal niet in. Mercedes had het niet.

Max gwn degelijk. Best veel fouten gemaakt maar wel uit de muur gehouden en alle toppers die voorin zaten niet.
Goede teamstrategie ook.
Gasly gwn weer dom.
Gun het hem wel, maar ja die gaat aan de media druk ten onder.
Maar wie anders? De torro rosso jongens is ook nog niets. Mss dat Albon een kans kan verdienen?

Vettel sterk. Niet echt een fout gezien. Gewoon top richting die 2e plek.
pi_188192162
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2019 18:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat een terechte straf eentje voor het team moet zijn in zo een geval.

Toen dit Max overkwam toen was iedereen er over eens dat het team straf moest krijgen niet Max.
Dat klopt.

Maar ik zie nu andere reactie dan dat jij ziet blijkbaar?
Nu het niet om Max gaat willen ze ineens dat coureur (ook) straf krijgt.

Tja handboek. Voor consistentie goed te volgen. Maar alleen maar goed dat de stewards leren.
  maandag 29 juli 2019 @ 18:42:35 #210
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188192178
Max veel fouten gemaakt, Red Bull goede strategie en Vettel geen fouten gezien... lol _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_188192197
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 18:41 schreef bianconeri het volgende:

Maar ik zie nu andere reactie dan dat jij ziet blijkbaar?
Nu het niet om Max gaat willen ze ineens dat coureur (ook) straf krijgt.
Ik zie dat nergens. Men wil louter dat men hun eigen regels hanteert. Dat die niet fair zijn in het geval dat het team een fout maakt doet er niet zo veel toe. Unsafe release is geen boete voorr het team en geen 5s en 2 strafpunten.

Men wil gewoon consistentie. Dat is wat men wil. Ik zie nergens dat men vind dat Leclerc nu een straf moet krijgen omdat het niet Max betreft. Leclerc moet een straf krijgen omdat dat in de regels staat.
vosss is de naam,
pi_188192227
quote:

[..]

Niet iedereen. Die straf was gewoon terecht omdat hij er voordeel van had, net zoals Leclerc nu. Gelijke monikken, gelijke kappen, maar dat gebeurt hier niet.

En over die DT van Vergne, waar eerder over gesproken werd, dat was toen de kleinste straf die ze hadden. Sinds die tijd zijn de 5 en 10 seconden straf erbij gekomen, dus niet te vergelijken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 juli 2019 @ 18:49:02 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_188192298
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 18:42 schreef daNpy het volgende:
Max veel fouten gemaakt, Red Bull goede strategie en Vettel geen fouten gezien... lol _O-
?

Ferrari had pas een goede strategie met Leclerc _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 29 juli 2019 @ 18:51:17 #214
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188192343
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 18:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

?

Ferrari had pas een goede strategie met Leclerc _O_
Sja, die gele banden was gewoon een taktische blunder, met een heftige spin van Max tot gevolg.
Daarnaast de slechte start en 1x wijdlopen omdat een inhaalactie mislukte = "veel"?

Vettel geen fouten gezien -> niet uitgezonden ja.
Niks tegen Vettel, goede prestatie. Maar zijn auto ís nu eenmaal sneller en met 5 SC's heeft hij toch wel voordeel gehad door makkelijk aan te kunnen sluiten. Het is maar net hoe je kijkt.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_188192352

Schiet mij maar lek. Ik snap er echt geen kut meer van.

Als 28.13c dan volgt 38.3d

Het IS 28.13c; waarom volgt dan 38.3d niet?!?!?! 8)7
vosss is de naam,
pi_188192437
Er staat letterlijk NIETS van een boete voor het team in de regels. Behalve als de coureur DANKZIJ de unsafe release niet verder kan rijden. Daar was geen enkele sprake van.

En die 5s en 2 strafpunten staan er ook niet in.

8)7
vosss is de naam,
pi_188192448
En de verduidelijking van die knaker van de FIA slaat als een lul op een drumstel :r
vosss is de naam,
pi_188192464
quote:

[..]

Meeste Max fans hebben dan ook geen idee hoe het werkt en roepen maar wat. Die straf was toen gewoon terecht.
pi_188192615
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 18:56 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Meeste Max fans hebben dan ook geen idee hoe het werkt en roepen maar wat. Die straf was toen gewoon terecht.
Nee. Een straf was terecht. Namelijk 10s stop and go. De 5s en 2 strafpunten-straf was iet terecht. En die staat, voor dat vergrijp, ook helemaal niet in hun regels
vosss is de naam,
pi_188192617
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_188192856
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2019 19:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee. Een straf was terecht. Namelijk 10s stop and go. De 5s en 2 strafpunten-straf was iet terecht. En die staat, voor dat vergrijp, ook helemaal niet in hun regels
Die straf is nooit uitgedeeld voor een unsafe release en is veel te zwaar.

Je verwart unsafe release met released in an unsafe condition, oftewel als bijvoorbeeld niet alle wielen goed vast zitten na een pitstop.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 29 juli 2019 @ 19:20:48 #222
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_188192961
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 juli 2019 @ 19:48:31 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_188193413
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 18:45 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet iedereen. Die straf was gewoon terecht omdat hij er voordeel van had, net zoals Leclerc nu. Gelijke monikken, gelijke kappen, maar dat gebeurt hier niet.

En over die DT van Vergne, waar eerder over gesproken werd, dat was toen de kleinste straf die ze hadden. Sinds die tijd zijn de 5 en 10 seconden straf erbij gekomen, dus niet te vergelijken.
Het vreemde is dat in Monaco nog een straf voor Bottas miste: driving unnecessary slowly behind the safety car. Hij hield de coureurs achter hem bewust op om een double stack mogelijk te maken én werd hier actief in gestuurd door het team.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_188193479
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2019 19:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het vreemde is dat in Monaco nog een straf voor Bottas miste: driving unnecessary slowly behind the safety car. Hij hield de coureurs achter hem bewust op om een double stack mogelijk te maken én werd hier actief in gestuurd door het team.
De SC was toen nog net niet op de baan. Net zoals gisteren bij de eerste SC
  Redactie Frontpage / Sport maandag 29 juli 2019 @ 19:54:51 #225
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_188193500
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 19:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De SC was toen nog net niet op de baan. Net zoals gisteren bij de eerste SC
Nee, maar SC-condities gelden wel en dat betekent gereduceerde snelheid, maar niet te langzaam
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_188193551
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 19:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Die straf is nooit uitgedeeld voor een unsafe release en is veel te zwaar.

Je verwart unsafe release met released in an unsafe condition, oftewel als bijvoorbeeld niet alle wielen goed vast zitten na een pitstop.
Shoot! :@
vosss is de naam,
pi_188193648
Waarom zit Max eigenlijk niet gewoon bij Mercedes? Die is toch een stuk beter dan Hamilton :X
blablablabla
pi_188193680
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:04 schreef Elan het volgende:
Waarom zit Max eigenlijk niet gewoon bij Mercedes? Die is toch een stuk beter dan Hamilton :X
Nou, precies daarom eigenlijk niet :P
Mercedes zit niet te wachten op een Hamilton vs Rosberg 2.0.
Bottas is een brave 2e rijder. En hun goldenboy inwisselen voor Verstappen doen ze voorlopig niet aangezien Lewis goed is voor de PR en ook gewoon veel races wint. Max zijn enigste kans is als Lewis met pensioen gaat. Of wanneer Mercedes bang is dat hij naar Ferrari gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2019 20:09:57 ]
pi_188193831
Ik heb echt genoten, niet alleen van de actie maar ook bijna alle coureurs waar ik een voorkeur voor heb hadden een mooi resultaat en degene die ik wat overrated vind hadden vaak een slecht resultaat.
Max nu ook kunnen laten zien wat hij in de regen kan als hij vooraan rijdt zoals. Geen last van dirty air of spray van andere auto's, binnen een paar bochten heeft ie bijna 2 seconde voorsprong na een SC. Dan zie je ook meteen aan Lewis wat voor een verschil dat maakt of hij vooraan rijdt in 1 een snelle auto en 2. dus de extra voordelen heeft. Ook hoe dicht Max nog op Bottas kon rijden voor een groot deel in het begin.
Ik gun het Vettel ook dat hij een mooie P2 (vanaf P20) heeft na alle pech die hij de laatste tijd heeft bij Ferrari en de (in mijn ogen onterechte roep) dat LeClerk het beter doet terwijl hij al 3 crashes gehad heeft op belangrijke momenten in een half seizoen. Max had al veel meer laten zien voordat hij zn crashes had en Leklerc wat mij betreft nog niet zo heel veel laten zien om als Max zn gelijke gezien te mogen worden, maar de wens is de vader van de gedachte.
Kvyat ook zo iemand die ik het onwijs gun. Vecht zich goed terug na een zware periode en laat zien waarom hij in het zitje van Gasly moet zitten die er wederom niet veel van bakt, was ook vaak de langzaamste van alle Honda's en dat in een RB.
Stroll vind ik dat wel weer een beetje onterecht, hele race in de achterhoede en met 1 laatste pitstop op het juiste moment toch nog 4de worden, gelukkig wordt hij dan nog wel ingehaald door Vettel en Kvyat.
Sainz ben ik redelijk neutraal over, heeft ook vaak mazzel dit jaar, vandaag ook weer.
En dan verder eigenlijk de Merc's, Bottas wederom geen topper en Lewis die laat zien dat het als hij niet in de perfecte situatie ziet hij wel een stukje minder is.
EDIT:naja en Renault, ik vind het lekker voor Renault, maar erg jammer voor de coureurs
pi_188193834
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 09:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat hij op die gele banden geen grip kreeg heeft toch niets met foutjes van hem te maken?Hooguit de keuze voor de medium, maar dat leek me een teamcall. Was meer een wonder dat hij hem op de baan hield. Dat die 360 goed afloopt is combinatie van geluk en kunde.
En Hamilton maakt ook gewoon een fout, dat ziek zijn is een lam excuus. Als je in de auto gaat zitten ben je fit genoeg.
Bovendien reed Hamilton 34 van de 61 ronden geloof ik gewoon op pole, als je ziek bent dan kun je dit niet. Ze zeggen dan ook wel, de pijn voel je alleen wanneer je verliest, niet wanneer je wint.
pi_188193917
Even een andere vraag: Nu RBR met Max Verstappen het veel beter lijkt te doen dan van te voren verwacht was en RBR ineens op de constructor er beter voor staat. Heeft dit ook een negatieve gevolgen voor Gasly? Immers als de derde plaats het hoogst haalbaar is, dan is het geduld misschien groter bij RBR voor Gasly om te kunnen groeien. Verstappen zorgt er nu wel voor dat de druk bij Gasly steeds groter wordt niet alleen om de gap, maar ook om het geld dat te verdienen is met de constructor kampioenschap om de tweede plaats te halen. Met andere woorden Gasly zit echt in de problemen.
pi_188194213
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:20 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Bovendien reed Hamilton 34 van de 61 ronden geloof ik gewoon op pole, als je ziek bent dan kun je dit niet. Ze zeggen dan ook wel, de pijn voel je alleen wanneer je verliest, niet wanneer je wint.
Na die 34 ronden was het dan ook op. Door ziekte (afhankelijk van wat en hoe ernstig) kun je best wel even presteren, maar ben je veel eerder moe dan normaal en dat lijkt hier het geval te zijn.
pi_188194233
quote:
Tis zijn eerste seizoen dat hij zo goed is. Begin vorig jaar behoorlijk wat punten laten liggen en andere laten spinnen. Ocon was gewoon Karma. :P
pi_188194313
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:26 schreef MakkieR het volgende:
Even een andere vraag: Nu RBR met Max Verstappen het veel beter lijkt te doen dan van te voren verwacht was en RBR ineens op de constructor er beter voor staat. Heeft dit ook een negatieve gevolgen voor Gasly? Immers als de derde plaats het hoogst haalbaar is, dan is het geduld misschien groter bij RBR voor Gasly om te kunnen groeien. Verstappen zorgt er nu wel voor dat de druk bij Gasly steeds groter wordt niet alleen om de gap, maar ook om het geld dat te verdienen is met de constructor kampioenschap om de tweede plaats te halen. Met andere woorden Gasly zit echt in de problemen.
Marko zegt van niet maar de resultaten laten suggeren dat het een beter idee is om Kvyat weer om te ruilen
pi_188194326
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:20 schreef opreis het volgende:
Ik heb echt genoten, niet alleen van de actie maar ook bijna alle coureurs waar ik een voorkeur voor heb hadden een mooi resultaat en degene die ik wat overrated vind hadden vaak een slecht resultaat.
Max nu ook kunnen laten zien wat hij in de regen kan als hij vooraan rijdt zoals. Geen last van dirty air of spray van andere auto's, binnen een paar bochten heeft ie bijna 2 seconde voorsprong na een SC. Dan zie je ook meteen aan Lewis wat voor een verschil dat maakt of hij vooraan rijdt in 1 een snelle auto en 2. dus de extra voordelen heeft. Ook hoe dicht Max nog op Bottas kon rijden voor een groot deel in het begin.
Ik gun het Vettel ook dat hij een mooie P2 (vanaf P20) heeft na alle pech die hij de laatste tijd heeft bij Ferrari en de (in mijn ogen onterechte roep) dat LeClerk het beter doet terwijl hij al 3 crashes gehad heeft op belangrijke momenten in een half seizoen. Max had al veel meer laten zien voordat hij zn crashes had en Leklerc wat mij betreft nog niet zo heel veel laten zien om als Max zn gelijke gezien te mogen worden, maar de wens is de vader van de gedachte.
Kvyat ook zo iemand die ik het onwijs gun. Vecht zich goed terug na een zware periode en laat zien waarom hij in het zitje van Gasly moet zitten die er wederom niet veel van bakt, was ook vaak de langzaamste van alle Honda's en dat in een RB.
Stroll vind ik dat wel weer een beetje onterecht, hele race in de achterhoede en met 1 laatste pitstop op het juiste moment toch nog 4de worden, gelukkig wordt hij dan nog wel ingehaald door Vettel en Kvyat.
Sainz ben ik redelijk neutraal over, heeft ook vaak mazzel dit jaar, vandaag ook weer.
En dan verder eigenlijk de Merc's, Bottas wederom geen topper en Lewis die laat zien dat het als hij niet in de perfecte situatie ziet hij wel een stukje minder is.
EDIT:naja en Renault, ik vind het lekker voor Renault, maar erg jammer voor de coureurs
Leclerc 2 maal pole, zijn tweede of derde race bij een top team bijna gewonnen. Het niet winnen kwam niet door hem.... Nogmaals nu in het vijfde seizoen is Max zijn wilde fouten kwijt. Leclerc is in zijn 2de seizoen.
pi_188194342
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:46 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Tis zijn eerste seizoen dat hij zo goed is. Begin vorig jaar behoorlijk wat punten laten liggen en andere laten spinnen. Ocon was gewoon Karma. :P
2017 was Max ook ijzersterk, en vorig jaar 3/4 van het jaar
pi_188194470
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:52 schreef opreis het volgende:

[..]

2017 was Max ook ijzersterk, en vorig jaar 3/4 van het jaar
2015 in de Toro Rosso ook erg weinig fouten gemaakt geloof ik.
pi_188194514
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Leclerc 2 maal pole, zijn tweede of derde race bij een top team bijna gewonnen. Het niet winnen kwam niet door hem.... Nogmaals nu in het vijfde seizoen is Max zijn wilde fouten kwijt. Leclerc is in zijn 2de seizoen.
Wat is er zo geweldig aan 2 maal pole als dat is wat je auto kan, er zijn zat coureurs die wel eens het maximale uit hun auto halen, maar dan op P7 kwalificeren? 1x daarvan hoefde hij het ook niet op te nemen tegen Vettel. In Bahrein was hij goed, maar verder heb ik hem niet heel veel spectaculairs zien doen, in Silverstone was hij ook leuk bezig, maar had dan toch de mazzel dat zn teamgenoot Max eruit ramt. Het niet winnen in Oostenrijk kwam door hem, hij had Canada ook kunnen winnen. Hij had gister ook een goede kans om te winnen als hij niet gecrasht zou zijn.
Die wilde fouten van Max zijn ook het resultaat in het willen halen van een podium met een auto die daar net niet goed genoeg voor is, dan neem je wel eens wat meer risico. En nogmaals, Max heeft met mindere auto's meer laten zien dan Charles. Die RB is bijna altijd de 3de auto geweest.
En in je 2de seizoen 3 grote fouten in een half jaar, ik denk dat er heel veel coureurs zijn die in hun 2de jaar minder crashes in een half jaar hadden dan hij nu.
pi_188194559
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:58 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

2015 in de Toro Rosso ook erg weinig fouten gemaakt geloof ik.
Uit mijn hoofd Monaco en Silverstone, maar verder wel een sloot aan inhaalacties waar je u tegen zegt, die ook het nodige risico met zich meenamen
pi_188194618
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:00 schreef opreis het volgende:

[..]

Wat is er zo geweldig aan 2 maal pole als dat is wat je auto kan, er zijn zat coureurs die wel eens het maximale uit hun auto halen, maar dan op P7 kwalificeren? 1x daarvan hoefde hij het ook niet op te nemen tegen Vettel. In Bahrein was hij goed, maar verder heb ik hem niet heel veel spectaculairs zien doen, in Silverstone was hij ook leuk bezig, maar had dan toch de mazzel dat zn teamgenoot Max eruit ramt. Het niet winnen in Oostenrijk kwam door hem, hij had Canada ook kunnen winnen. Hij had gister ook een goede kans om te winnen als hij niet gecrasht zou zijn.
Die wilde fouten van Max zijn ook het resultaat in het willen halen van een podium met een auto die daar net niet goed genoeg voor is, dan neem je wel eens wat meer risico. En nogmaals, Max heeft met mindere auto's meer laten zien dan Charles. Die RB is bijna altijd de 3de auto geweest.
En in je 2de seizoen 3 grote fouten in een half jaar, ik denk dat er heel veel coureurs zijn die in hun 2de jaar minder crashes in een half jaar hadden dan hij nu.
Hij had Canada kunnen winnen ? Misschien laat mijn geheugen mij in de steek maar dacht dat Leclerc aardig wat pace tekort kwam in Canada.
pi_188194659
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:04 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Hij had Canada kunnen winnen ? Misschien laat mijn geheugen mij in de steek maar dacht dat Leclerc aardig wat pace tekort kwam in Canada.
Leclerc ja, er mankeerde toch niets aan die Ferrari waar hij in reed? Als Vettel zijn Ferrari op pole kan zetten en de race als eerste over de finish kan komen dan kan je toch zeggen dat het aan de coureur Leclerc lag dat hij daar niet won?
pi_188194663
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:46 schreef potjecreme het volgende:

[..]

:')
  maandag 29 juli 2019 @ 21:12:55 #243
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188194757
Bottas moest hard stampen om strollebol bij te houden en daardoor pushte hij te hard. _O-.

https://www.gpblog.com/nl(...)ll-in-te-halen-.html
And so is the past
pi_188194832
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:07 schreef opreis het volgende:

[..]

Leclerc ja, er mankeerde toch niets aan die Ferrari waar hij in reed? Als Vettel zijn Ferrari op pole kan zetten en de race als eerste over de finish kan komen dan kan je toch zeggen dat het aan de coureur Leclerc lag dat hij daar niet won?
Ah op die manier.

Gun hem nog wat tijd. Ik had sowieso niet verwacht dat hij gelijk Vettel de baas zou zijn. Ik vind dat hij het steeds beter gaat doen. Het is pas zijn 2de seizoen he.
pi_188194837
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:51 schreef opreis het volgende:

[..]

Marko zegt van niet maar de resultaten laten suggeren dat het een beter idee is om Kvyat weer om te ruilen
Kvyat :r
Man die gast heeft nog nooit echt wat goed gedaan. Alsof die het ook maar iets beter gaat doen in de RBR.

quote:
Kan Max daar mooi als 2e rijder zitten?
Ik denk dat Max daar niet op zit te wachten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Nattekat op 29-07-2019 22:30:02 (Persoonlijk gedoe weggehaald) ]
pi_188194908
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:17 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ah op die manier.

Gun hem nog wat tijd. Ik had sowieso niet verwacht dat hij gelijk Vettel de baas zou zijn. Ik vind dat hij het steeds beter gaat doen. Het is pas zijn 2de seizoen he.
Dat tijd gunnen vind ik z'n onzin. Welke echte toppers hadden veel tijd nodig? Leclerc is echt wel goed hoor, en hij zal ook nog wel wat beter worden dan hij nu is. Maar ik zie nog weinig uitzonderlijks in hem.
pi_188194973
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:00 schreef opreis het volgende:

[..]

Niet veel coureurs zitten in een Ferrari en de druk die daarbij komt kijken. Al met al doet hij het goed. Het wilde gaat er wel uit.

De wilde fouten vorig jaar warengewoon gretigheid. Op die momenten was de rbr de beste van het veld. Ric heeft die races gewonnen.

Leclerc heeft niet de agressie die een Verstappen of Hamilton hebben. Hij is een andere type rijder. Hierdoor heeft hij andere acties. Leclerc komt er wel.
pi_188195076
Onpopulaire mening: Hamilton heeft alleen maar geluk dat ie in een goede auto zit, echter zodra die in verkeer terecht komt of achter mensen zit, dan bakt ie er geen zak van.

En uiteindelijk zelfs gaat roepen dat ie de auto wil parkeren, nee, laat hem maar snel ophoepelen uit de Formule 1.
pi_188195078
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet veel coureurs zitten in een Ferrari en de druk die daarbij komt kijken. Al met al doet hij het goed. Het wilde gaat er wel uit.

De wilde fouten vorig jaar warengewoon gretigheid. Op die momenten was de rbr de beste van het veld. Ric heeft die races gewonnen.

Leclerc heeft niet de agressie die een Verstappen of Hamilton hebben. Hij is een andere type rijder. Hierdoor heeft hij andere acties. Leclerc komt er wel.
Wederom zn drogreden als de druk die bij Ferrari is. Geloof mij maar, tenzij je papa een F1 team voor je koopt hebben al die jongens druk om te presteren. Gasly heeft dat nu bij Red Bull. Een Norris moet ook presteren bij Mclaren, anders is hij ook weg. Dat is al bij de F2 en de F3. Massa kon jaren lang aanploeteren bij Ferrari, Kimi kon dat ook.
Wat voor garantie heb je dat dat wilde er wel uit gaat?
En Leclerc heeft zeker wel de agressie, heb je Monaco niet gezien? Silverstone niet gezien?
  maandag 29 juli 2019 @ 21:39:38 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188195264
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Leclerc heeft NIET de agressie?!
Iedere x als hij in de problemen komt is het door zijn agressie...
En zijn F3-tijd gemist zeker? :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188195299
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Wederom zn drogreden als de druk die bij Ferrari is. Geloof mij maar, tenzij je papa een F1 team voor je koopt hebben al die jongens druk om te presteren. Gasly heeft dat nu bij Red Bull. Een Norris moet ook presteren bij Mclaren, anders is hij ook weg. Dat is al bij de F2 en de F3. Massa kon jaren lang aanploeteren bij Ferrari, Kimi kon dat ook.
Wat voor garantie heb je dat dat wilde er wel uit gaat?
En Leclerc heeft zeker wel de agressie, heb je Monaco niet gezien? Silverstone niet gezien?
Ik heb Max nog nooit zo roekeloos gezien als Leclerc in die races was.

Kimi op Spa misschien, maar dan nog was dat niet op een manier dat het leek alsof hij een rode lap voor zich had.
  maandag 29 juli 2019 @ 21:41:41 #252
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188195305
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Onpopulaire mening: Hamilton heeft alleen maar geluk dat ie in een goede auto zit, echter zodra die in verkeer terecht komt of achter mensen zit, dan bakt ie er geen zak van.

En uiteindelijk zelfs gaat roepen dat ie de auto wil parkeren, nee, laat hem maar snel ophoepelen uit de Formule 1.
Jammer is dat, Ham kan echt wel prima rijden. Dat gedrag is totaal onnodig.
  maandag 29 juli 2019 @ 22:04:16 #253
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188195935
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Voor een "onpopulaire mening" is het volgens mij nodig dat het merendeel van het volk het met je oneens is i.p.v. andersom hoor. ;)

Ik ben het er niet mee eens of oneens. In de kwalificatie is ie wel een absolute meester (ook al heeft ie de beste auto van het veld) maar in de race wordt ie tegenwoordig te weinig getest om er echt iets over te kunnen zeggen. In zijn jonge jaren was zijn talent duidelijker zichtbaar, maar het lukte hem nooit om matige auto's (die zowel McLaren als Mercedes echt wel gehad hebben) naar een hoger niveau te trekken. Het is altijd wel een snelle coureur geweest maar ik herinner me van hem niet het soort heldendaden dat de echte legendarische coureurs wel eens vertoonden.
  maandag 29 juli 2019 @ 22:08:16 #254
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_188196061
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 20:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Leclerc 2 maal pole,
Oh, op vrijdag wint hij FP1 en 2 ook vaak.

Jammer voor hem dat de punten pas op zondag verdeeld worden. B-)

In de nieuwe RTL Slipstream die net online is gezet vertelt Allard Kalff trouwens over een gerucht dat gaat dat er allerlei dingen bij Ferrari achter de schermen spelen, met Nicolas Todt (de zoon van de FIA-baas, ja) die voor Leclerc probeert te regelen dat Vettel in zijn dienst moet gaan rijden enzo. En dat dat de reden is dat Vettel het niet bepaald meer naar z'n zin heeft daar.

-edit- ff linkje erbij

[ Bericht 11% gewijzigd door Jane op 29-07-2019 22:20:55 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 29 juli 2019 @ 23:56:38 #255
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188198192
And so is the past
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 00:07:28 #256
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_188198324
Verstappen/RBR wereldrecord pitstop met 1.88 seconden _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 30 juli 2019 @ 00:28:09 #257
1986 Jane
pi_188198542
quote:
Hamilton over die handschoenen! :D _O-
pi_188198953
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Kvyat :r
Man die gast heeft nog nooit echt wat goed gedaan. Alsof die het ook maar iets beter gaat doen in de RBR.
[..]

Sinds z'n terugkeer doet hij het anders prima. Een wissel met Gasly heeft hij inmiddels wel verdiend.
pi_188199353
quote:
Max kneep te hard, toen Toto hem een hand gaf? :D

...óf het tafeltje nam wraak en sloeg terug?

:+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_188199593
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 06:12 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Max kneep te hard, toen Toto hem een hand gaf? :D

...óf het tafeltje nam wraak en sloeg terug?

Wat is eigenlijk de afweging dat Toto in de garage (aan z'n tafeltje) zit, en anderen (bijv Horner) aan de pitmuur?
Waarom zouden ze hierin verschillende keuzes maken?
  Forum Admin dinsdag 30 juli 2019 @ 08:30:15 #261
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_188199924
Leclerc is wel een beetje een zeikventje aan het worden. Klagen dat het zo glad was op de uitloopstrook.

In de race was ie er al twee keer op hetzelfde punt afgegaan dus hij wist dat het daar glad was. Hij neemt zelf het risico.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  dinsdag 30 juli 2019 @ 09:57:20 #262
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_188200750
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:30 schreef Armani XL het volgende:
Leclerc is wel een beetje een zeikventje aan het worden. Klagen dat het zo glad was op de uitloopstrook.

Hij heeft natuurlijk ook een goede leermeester. ;)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_188200791
Ik mag Leclerc echt niet. Zure arrogantie verstopt achter overdreven pc diplomatieke manier van antwoorden elke keer.

Blijft een Franstalige he. Die taal beheersen maakt je instant douchebag ofzo.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 10:02:00 #264
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_188200792
Istie gaaf of wat? (komt van RB Instagram)

Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_188200817
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef mikieu het volgende:

[..]

Ik heb Max nog nooit zo roekeloos gezien als Leclerc in die races was.

Kimi op Spa misschien, maar dan nog was dat niet op een manier dat het leek alsof hij een rode lap voor zich had.
Leclerc rijd zo roekeloos omdat hij anders de snelheid niet heeft om mensen als Ham en Max bij te benen imo. En dit was gewoon dom en Frans arrogant( Ja ik weet dat het een monegask is ): er al 2 x afgaan op dat stuk en hem houden met inters en dan denken dat je met slicks hetzelfde kunstje kan flikken. Dat ging dus niet.

Op het moment wilt hij gewoon net TE graag, wat we bij Max vorig seizoen ook zagen.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:07:58 #266
1986 Jane
pi_188201431
Die onboard van Max inclusief radio, na de restart in lap 46 is wel nice.
RB verwachtte ook dat Bottas Kvyat en Stroll wel ff in zou halen.

Op een gegeven moment, nadat Kvyat Stroll heeft ingehaald:
GP: The car behind you is Dany, Dany Kvyat
Max: What happened to Bottas?
GP: He's still behind Stroll. B-)

_O-

En dat gesprekje daarna over de banden is ook grappig.
Max: Are you happy as well?
GP denkt, wat is dit voor een persoonlijke chit chat ineens? Kan dat niet na de race?
GP (droog): Yeah, I'm delighted at the moment
Max: That's good to hear, but I meant the tyres

:D

https://streamable.com/gn0u9
pi_188201485
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 08:30 schreef Armani XL het volgende:

In de race was ie er al twee keer op hetzelfde punt afgegaan dus hij wist dat het daar glad was. Hij neemt zelf het risico.
Hij gaf wel toe dat het zijn eigen fout was.

En Hulkenberg klaagde ook over dat stuk. Het asfalt is daar anders dan bij een normale uitloopstrook op de rest van het circuit, omdat daar een dragstrip ligt.
pi_188201538
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:13 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En Hulkenberg klaagde ook over dat stuk. Het asfalt is daar anders dan bij een normale uitloopstrook op de rest van het circuit, omdat daar een dragstrip ligt.
Iets wat iedereen weet. En zelfs een redelijke leek weet dat aan het begin van een dragstrip rubber en olie ligt, wat een zeepbaan wordt met regen. Dus daar moet je vanaf blijven. Als daar een muur zat, gingen ze er ook niet regelmatig tegen aan.
pi_188201549
quote:

[..]

Slipcursus bij Kimi nemen, die hielt hem daar heel netjes.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:19:53 #270
1986 Jane
pi_188201550
quote:

[..]

Maar hij impliceerde gelijk ook dat 'zo'n klein foutje' hem niet de race had mogen kosten. Terwijl hij er al 2x bijna afgegaan was daar. Ik vond Leclercs reactie daarom ook ergerlijk en sluit me aan bij Allard Kalff: "Je hoort daar niet de rijden en gras is ook glad".
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:24:17 #271
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188201603
Geen zin om alle posts door te lezen, maar waarom kreeg bij de unsafe release van Leclerc afgelopen zondag het team een penal, en bij Max in Monaco de coureur?
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:30:07 #272
1986 Jane
pi_188201678
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef tja77 het volgende:
Geen zin om alle posts door te lezen, maar waarom kreeg bij de unsafe release van Leclerc afgelopen zondag het team een penal, en bij Max in Monaco de coureur?
Niemand weet het, maar het schept wel een gevaarlijk precedent als rijke teams zo'n unsafe release gewoon kunnen afkopen.

Btw, nu ik weet dat Leclercs manager de zoon van Jean Todt is, vrees ik ook dat dat er iets mee te maken heeft.
pi_188201696
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:07 schreef Jane het volgende:

_O-

GP denkt, wat is dit voor een persoonlijke chit chat ineens? Kan dat niet na de race?

Bedankt, mooi om even terug te zien.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:37:23 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188201750
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:30 schreef Jane het volgende:

[..]

Niemand weet het, maar het schept wel een gevaarlijk precedent als rijke teams zo'n unsafe release gewoon kunnen afkopen.

Btw, nu ik weet dat Leclercs manager de zoon van Jean Todt is, vrees ik ook dat dat er iets mee te maken heeft.
ik denk niet dat zijn macht zover rijkt, de stewards wilden gewoon zijn race niet verpesten maar op zich een vreemde beslissing.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:37:31 #275
1986 Jane
pi_188201751
Ook bizar: die wereldrecord-pitstop werd dus pas 3 bochten van te voren besloten. _O_
pi_188201842
quote:

_O-

Engineer:'Looking after these tires, aren't you Max?'
10 seconden later: 'that was a purple one (laptime)'

pi_188201897
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef tja77 het volgende:
Omdat die van Max werd gezien als "causing a collision" na een unsafe release en daar bij Leclerc geen sprake van was, aldus Masi.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:49:59 #278
1986 Jane
pi_188201927
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:47 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat die van Max werd gezien als "causing a collision" na een unsafe release en daar bij Leclerc geen sprake van was, aldus Masi.
Ik hoop dat LEC de cheque naar GRO dan inmiddels op de post gedaan heeft. B-)
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:56:23 #279
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188202015
quote:

[..]

Feitelijk correct maar Grosjean remde. Oftewel de uitkomst en het handelen van het slachtoffer bepaald de strafmaat.... :')
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:57:20 #280
342627 tja77
pi_188202029
quote:

[..]

Dus omdat Grosjean vol in de ankers gaat, wordt Leclerc gematst?
Beetje kromme redenatie, het gaat mijn inziens om de fout, niet om het gevolg van die fout.
Zowel in Monaco als Hockenheim was er sprake van dezelfde fout.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:02:58 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188202100
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Beetje kromme redenatie, het gaat mijn inziens om de fout, niet om het gevolg van die fout.
mee eens, op zich vind ik het beter dat het team bestraft wordt ipv de rijder maar dat moet je dan wel vanaf de eerste race doen en die boetes mogen dan ook wel wat hoger of constructeurspunten afpakken
pi_188202134
OdemzG twitterde op zondag 28-07-2019 om 23:22:23 I can't believe Hamilton was proper ready to give up and somehow snuck 2 points 😔😔😔 #GermanGP https://t.co/UTDJTgp8Tq reageer retweet
Helemaal gemist, erg zwak van Hamilton.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:06:40 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188202143
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:05 schreef BroesWillems het volgende:
OdemzG twitterde op zondag 28-07-2019 om 23:22:23 I can't believe Hamilton was proper ready to give up and somehow snuck 2 points 😔😔😔 #GermanGP https://t.co/UTDJTgp8Tq reageer retweet
ach hij kan het zich permitteren
pi_188202168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

ach hij kan het zich permitteren
"Still I Rise" Achter op je helm plakken, maar bij de eerste tegenslag de auto aan de kant willen zetten. :')
pi_188202191
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:05 schreef BroesWillems het volgende:
Hamilton is gewoon een klein kind, janken als ie niet op P1 staat.
pi_188202205
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:37 schreef Jane het volgende:
Ook bizar: die wereldrecord-pitstop werd dus pas 3 bochten van te voren besloten. _O_
Én de voorvleugel werd aangepast
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:12:54 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188202242
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

"Still I Rise" Achter op je helm plakken, maar bij de eerste tegenslag de auto aan de kant willen zetten. :')
:) was niet de eerste tegenslag maar ben het wel met je eens hoor maar het verbaast me verder niet van hem
pi_188202259
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:56 schreef daNpy het volgende:

[..]

Feitelijk correct maar Grosjean remde. Oftewel de uitkomst en het handelen van het slachtoffer bepaald de strafmaat.... :')
Jup. Dat is bij veel incidenten.
Net zoals ik geloof 2017 dat ze niet wilde ingrijpen vanwege de stand in het WK.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:15:19 #289
1986 Jane
pi_188202279
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

mee eens, op zich vind ik het beter dat het team bestraft wordt ipv de rijder maar dat moet je dan wel vanaf de eerste race doen en die boetes mogen dan ook wel wat hoger of constructeurspunten afpakken
Over dat laatste heb ik ook na zitten denken, maar daarmee straf je de kleinere/lager geklasseerde teams ook onevenredig hard. Mercedes kan zich doorgaans wel een paar puntjes per race permitteren, terwijl het behoorlijk zuur zou zijn als je Williams straks hun ene punt weer gaat afnemen. En als ze dan weer op 0 staan, komen ze dan daarna in de min te staan of kunnen ze los gaan qua unsafe releases?

Een coureur straffen voor een teamfout lijkt oneerlijk, maar als je er langer over nadenkt is het de enige manier om ervoor te zorgen dat er geen misbruik van gemaakt wordt.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:15:40 #290
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188202287
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jup. Dat is bij veel incidenten.
Net zoals ik geloof 2017 dat ze niet wilde ingrijpen vanwege de stand in het WK.
Nog zo'n bullshit ja, als je op P1 staat kun je dus alles maken :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 juli 2019 @ 12:15:50 #291
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_188202294
Die gesprekken van Max en zijn engineer zijn leuk om te volgen zeg _O_
pi_188202423
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Lewis is zo melodramatisch. Zijn laatste insta post bijvoorbeeld. Alsof hij zichzelf moed aan het inpraten is. #nevergiveup #keepbelieving

Waar heeft hij het over? Hoe zou het er überhaupt uit zien als hij wel op zou geven? Dat hij thuisblijft omdat hij het niet meer ziet zitten ofzo?

Het feit is dat hij de titel onmogelijk mis kan lopen maar in zijn eigen hoofd maakt hij er een soort episch Hollywood scenario van waarin hij met vereende krachten tegen de stroom in alsnog de kastanjes uit het vuur weet te slepen, zoals alleen Lewis Hamilton dat kan natuurlijk. Het is zo'n ontzettende aandacht vragende kleuter. Misselijkmakend.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:40:25 #293
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188202580
Volgens Mol in de F1 aan tafel podcast kreeg Leclerc geen tijdstraf omdat hij sneller naar links/de fastlane moest omdat hij een teamlid van een ander team moest ontwijken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:43:29 #294
342627 tja77
pi_188202618
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:40 schreef TAV74 het volgende:
Volgens Mol in de F1 aan tafel podcast kreeg Leclerc geen tijdstraf omdat hij sneller naar links/de fastlane moest omdat hij een teamlid van een ander team moest ontwijken.
Zou kunnen, maar dat staat feitelijk los van de release op het moment dat Grosjean daar rijdt in de pitlane. Ferrari had Leclerc niet mogen releasen maar een seconde of wat moeten wachten.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:44:17 #295
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_188202627
quote:

_O-

Cool!

Fuck it let’s pit
  dinsdag 30 juli 2019 @ 12:53:12 #296
80382 manny
30 is best veel
pi_188202740
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

dat is natuurlijk in het normale leven ook zo.

als ik door rood rij en een voetganger raak dan krijg ik meer straf dan dat ik door rood rij en de voetganger springt nog net op zij. in feite is de overtreding exact hetzelfde.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 30 juli 2019 @ 13:02:23 #297
342627 tja77
pi_188202869
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:53 schreef manny het volgende:

[..]

als ik door rood rij en een voetganger raak dan krijg ik meer straf dan dat ik door rood rij en de voetganger springt nog net op zij. in feite is de overtreding exact hetzelfde.
Ja en nee.
Want een race is natuurlijk iets anders dan een voetganger die te allen tijden beschermd wordt in het verkeer.
Daarnaast krijg je een boete (voor rood licht) en een extra opgelegde sanctie voor het raken van een voetganger (rijontzegging of erger).
  dinsdag 30 juli 2019 @ 13:06:32 #298
80382 manny
30 is best veel
pi_188202929
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 13:02 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ja en nee.
Want een race is natuurlijk iets anders dan een voetganger die te allen tijden beschermd wordt in het verkeer.
Daarnaast krijg je een boete (voor rood licht) en een extra opgelegde sanctie voor het raken van een voetganger (rijontzegging of erger).
eens hoor. en je zou ook kunnen stellen dat F1 pro's gewoon straf moeten krijgen onafhankelijk van het handelen van (een eventueel) slachtoffer
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 30 juli 2019 @ 13:25:03 #299
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188203221
Met deze erbij nu toch wel drie heerlijke races achter elkaar _O_

Hungaroring is doorgaans vrij saai maar misschien valt er komend weekend daar ook nog een drupje regen?
pi_188203292
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 12:53 schreef manny het volgende:

[..]

Dit weekend kreeg de TomTom van Leclerc een straf voor het door rood rijden van Leclerc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')