Engineer:'Looking after these tires, aren't you Max?'quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:07 schreef Jane het volgende:
Die onboard van Max inclusief radio, na de restart in lap 46 is wel nice.
RB verwachtte ook dat Bottas Kvyat en Stroll wel ff in zou halen.
Op een gegeven moment, nadat Kvyat Stroll heeft ingehaald:
GP: The car behind you is Dany, Dany Kvyat
Max: What happened to Bottas?
GP: He's still behind Stroll.
![]()
En dat gesprekje daarna over de banden is ook grappig.
Max: Are you happy as well?
GP denkt, wat is dit voor een persoonlijke chit chat ineens? Kan dat niet na de race?
GP (droog): Yeah, I'm delighted at the moment
Max: That's good to hear, but I meant the tyres
https://streamable.com/gn0u9
Omdat die van Max werd gezien als "causing a collision" na een unsafe release en daar bij Leclerc geen sprake van was, aldus Masi.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef tja77 het volgende:
Geen zin om alle posts door te lezen, maar waarom kreeg bij de unsafe release van Leclerc afgelopen zondag het team een penal, en bij Max in Monaco de coureur?
Ik hoop dat LEC de cheque naar GRO dan inmiddels op de post gedaan heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat die van Max werd gezien als "causing a collision" na een unsafe release en daar bij Leclerc geen sprake van was, aldus Masi.
Feitelijk correct maar Grosjean remde. Oftewel de uitkomst en het handelen van het slachtoffer bepaald de strafmaat....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat die van Max werd gezien als "causing a collision" na een unsafe release en daar bij Leclerc geen sprake van was, aldus Masi.
Dus omdat Grosjean vol in de ankers gaat, wordt Leclerc gematst?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
mee eens, op zich vind ik het beter dat het team bestraft wordt ipv de rijder maar dat moet je dan wel vanaf de eerste race doen en die boetes mogen dan ook wel wat hoger of constructeurspunten afpakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus omdat Grosjean vol in de ankers gaat, wordt Leclerc gematst?
Beetje kromme redenatie, het gaat mijn inziens om de fout, niet om het gevolg van die fout.
Zowel in Monaco als Hockenheim was er sprake van dezelfde fout.
Helemaal gemist, erg zwak van Hamilton.twitter:OdemzG twitterde op zondag 28-07-2019 om 23:22:23I can't believe Hamilton was proper ready to give up and somehow snuck 2 points 😔😔😔 #GermanGP https://t.co/UTDJTgp8Tq reageer retweet
ach hij kan het zich permitterenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:05 schreef BroesWillems het volgende:
Helemaal gemist, erg zwak van Hamilton.twitter:OdemzG twitterde op zondag 28-07-2019 om 23:22:23I can't believe Hamilton was proper ready to give up and somehow snuck 2 points 😔😔😔 #GermanGP https://t.co/UTDJTgp8Tq reageer retweet
"Still I Rise" Achter op je helm plakken, maar bij de eerste tegenslag de auto aan de kant willen zetten.quote:
Hamilton is gewoon een klein kind, janken als ie niet op P1 staat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:05 schreef BroesWillems het volgende:
Én de voorvleugel werd aangepastquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:37 schreef Jane het volgende:
Ook bizar: die wereldrecord-pitstop werd dus pas 3 bochten van te voren besloten.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
"Still I Rise" Achter op je helm plakken, maar bij de eerste tegenslag de auto aan de kant willen zetten.
Jup. Dat is bij veel incidenten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Feitelijk correct maar Grosjean remde. Oftewel de uitkomst en het handelen van het slachtoffer bepaald de strafmaat....
Over dat laatste heb ik ook na zitten denken, maar daarmee straf je de kleinere/lager geklasseerde teams ook onevenredig hard. Mercedes kan zich doorgaans wel een paar puntjes per race permitteren, terwijl het behoorlijk zuur zou zijn als je Williams straks hun ene punt weer gaat afnemen. En als ze dan weer op 0 staan, komen ze dan daarna in de min te staan of kunnen ze los gaan qua unsafe releases?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, op zich vind ik het beter dat het team bestraft wordt ipv de rijder maar dat moet je dan wel vanaf de eerste race doen en die boetes mogen dan ook wel wat hoger of constructeurspunten afpakken
Nog zo'n bullshit ja, als je op P1 staat kun je dus alles makenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup. Dat is bij veel incidenten.
Net zoals ik geloof 2017 dat ze niet wilde ingrijpen vanwege de stand in het WK.
Lewis is zo melodramatisch. Zijn laatste insta post bijvoorbeeld. Alsof hij zichzelf moed aan het inpraten is. #nevergiveup #keepbelievingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
"Still I Rise" Achter op je helm plakken, maar bij de eerste tegenslag de auto aan de kant willen zetten.
Zou kunnen, maar dat staat feitelijk los van de release op het moment dat Grosjean daar rijdt in de pitlane. Ferrari had Leclerc niet mogen releasen maar een seconde of wat moeten wachten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:40 schreef TAV74 het volgende:
Volgens Mol in de F1 aan tafel podcast kreeg Leclerc geen tijdstraf omdat hij sneller naar links/de fastlane moest omdat hij een teamlid van een ander team moest ontwijken.
Cool!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:07 schreef Jane het volgende:
Die onboard van Max inclusief radio, na de restart in lap 46 is wel nice.
RB verwachtte ook dat Bottas Kvyat en Stroll wel ff in zou halen.
Op een gegeven moment, nadat Kvyat Stroll heeft ingehaald:
GP: The car behind you is Dany, Dany Kvyat
Max: What happened to Bottas?
GP: He's still behind Stroll.
![]()
En dat gesprekje daarna over de banden is ook grappig.
Max: Are you happy as well?
GP denkt, wat is dit voor een persoonlijke chit chat ineens? Kan dat niet na de race?
GP (droog): Yeah, I'm delighted at the moment
Max: That's good to hear, but I meant the tyres
https://streamable.com/gn0u9
dat is natuurlijk in het normale leven ook zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus omdat Grosjean vol in de ankers gaat, wordt Leclerc gematst?
Beetje kromme redenatie, het gaat mijn inziens om de fout, niet om het gevolg van die fout.
Zowel in Monaco als Hockenheim was er sprake van dezelfde fout.
Ja en nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:53 schreef manny het volgende:
[..]
dat is natuurlijk in het normale leven ook zo.
als ik door rood rij en een voetganger raak dan krijg ik meer straf dan dat ik door rood rij en de voetganger springt nog net op zij. in feite is de overtreding exact hetzelfde.
eens hoor. en je zou ook kunnen stellen dat F1 pro's gewoon straf moeten krijgen onafhankelijk van het handelen van (een eventueel) slachtofferquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee.
Want een race is natuurlijk iets anders dan een voetganger die te allen tijden beschermd wordt in het verkeer.
Daarnaast krijg je een boete (voor rood licht) en een extra opgelegde sanctie voor het raken van een voetganger (rijontzegging of erger).
Dit weekend kreeg de TomTom van Leclerc een straf voor het door rood rijden van Leclercquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:53 schreef manny het volgende:
[..]
dat is natuurlijk in het normale leven ook zo.
als ik door rood rij en een voetganger raak dan krijg ik meer straf dan dat ik door rood rij en de voetganger springt nog net op zij. in feite is de overtreding exact hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |