Shoot!quote:Op maandag 29 juli 2019 19:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die straf is nooit uitgedeeld voor een unsafe release en is veel te zwaar.
Je verwart unsafe release met released in an unsafe condition, oftewel als bijvoorbeeld niet alle wielen goed vast zitten na een pitstop.
Nou, precies daarom eigenlijk nietquote:Op maandag 29 juli 2019 20:04 schreef Elan het volgende:
Waarom zit Max eigenlijk niet gewoon bij Mercedes? Die is toch een stuk beter dan Hamilton
Bovendien reed Hamilton 34 van de 61 ronden geloof ik gewoon op pole, als je ziek bent dan kun je dit niet. Ze zeggen dan ook wel, de pijn voel je alleen wanneer je verliest, niet wanneer je wint.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat hij op die gele banden geen grip kreeg heeft toch niets met foutjes van hem te maken?Hooguit de keuze voor de medium, maar dat leek me een teamcall. Was meer een wonder dat hij hem op de baan hield. Dat die 360 goed afloopt is combinatie van geluk en kunde.
En Hamilton maakt ook gewoon een fout, dat ziek zijn is een lam excuus. Als je in de auto gaat zitten ben je fit genoeg.
Na die 34 ronden was het dan ook op. Door ziekte (afhankelijk van wat en hoe ernstig) kun je best wel even presteren, maar ben je veel eerder moe dan normaal en dat lijkt hier het geval te zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Bovendien reed Hamilton 34 van de 61 ronden geloof ik gewoon op pole, als je ziek bent dan kun je dit niet. Ze zeggen dan ook wel, de pijn voel je alleen wanneer je verliest, niet wanneer je wint.
Tis zijn eerste seizoen dat hij zo goed is. Begin vorig jaar behoorlijk wat punten laten liggen en andere laten spinnen. Ocon was gewoon Karma.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:04 schreef Elan het volgende:
Waarom zit Max eigenlijk niet gewoon bij Mercedes? Die is toch een stuk beter dan Hamilton
Marko zegt van niet maar de resultaten laten suggeren dat het een beter idee is om Kvyat weer om te ruilenquote:Op maandag 29 juli 2019 20:26 schreef MakkieR het volgende:
Even een andere vraag: Nu RBR met Max Verstappen het veel beter lijkt te doen dan van te voren verwacht was en RBR ineens op de constructor er beter voor staat. Heeft dit ook een negatieve gevolgen voor Gasly? Immers als de derde plaats het hoogst haalbaar is, dan is het geduld misschien groter bij RBR voor Gasly om te kunnen groeien. Verstappen zorgt er nu wel voor dat de druk bij Gasly steeds groter wordt niet alleen om de gap, maar ook om het geld dat te verdienen is met de constructor kampioenschap om de tweede plaats te halen. Met andere woorden Gasly zit echt in de problemen.
Leclerc 2 maal pole, zijn tweede of derde race bij een top team bijna gewonnen. Het niet winnen kwam niet door hem.... Nogmaals nu in het vijfde seizoen is Max zijn wilde fouten kwijt. Leclerc is in zijn 2de seizoen.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:20 schreef opreis het volgende:
Ik heb echt genoten, niet alleen van de actie maar ook bijna alle coureurs waar ik een voorkeur voor heb hadden een mooi resultaat en degene die ik wat overrated vind hadden vaak een slecht resultaat.
Max nu ook kunnen laten zien wat hij in de regen kan als hij vooraan rijdt zoals. Geen last van dirty air of spray van andere auto's, binnen een paar bochten heeft ie bijna 2 seconde voorsprong na een SC. Dan zie je ook meteen aan Lewis wat voor een verschil dat maakt of hij vooraan rijdt in 1 een snelle auto en 2. dus de extra voordelen heeft. Ook hoe dicht Max nog op Bottas kon rijden voor een groot deel in het begin.
Ik gun het Vettel ook dat hij een mooie P2 (vanaf P20) heeft na alle pech die hij de laatste tijd heeft bij Ferrari en de (in mijn ogen onterechte roep) dat LeClerk het beter doet terwijl hij al 3 crashes gehad heeft op belangrijke momenten in een half seizoen. Max had al veel meer laten zien voordat hij zn crashes had en Leklerc wat mij betreft nog niet zo heel veel laten zien om als Max zn gelijke gezien te mogen worden, maar de wens is de vader van de gedachte.
Kvyat ook zo iemand die ik het onwijs gun. Vecht zich goed terug na een zware periode en laat zien waarom hij in het zitje van Gasly moet zitten die er wederom niet veel van bakt, was ook vaak de langzaamste van alle Honda's en dat in een RB.
Stroll vind ik dat wel weer een beetje onterecht, hele race in de achterhoede en met 1 laatste pitstop op het juiste moment toch nog 4de worden, gelukkig wordt hij dan nog wel ingehaald door Vettel en Kvyat.
Sainz ben ik redelijk neutraal over, heeft ook vaak mazzel dit jaar, vandaag ook weer.
En dan verder eigenlijk de Merc's, Bottas wederom geen topper en Lewis die laat zien dat het als hij niet in de perfecte situatie ziet hij wel een stukje minder is.
EDIT:naja en Renault, ik vind het lekker voor Renault, maar erg jammer voor de coureurs
2017 was Max ook ijzersterk, en vorig jaar 3/4 van het jaarquote:Op maandag 29 juli 2019 20:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis zijn eerste seizoen dat hij zo goed is. Begin vorig jaar behoorlijk wat punten laten liggen en andere laten spinnen. Ocon was gewoon Karma.
2015 in de Toro Rosso ook erg weinig fouten gemaakt geloof ik.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:52 schreef opreis het volgende:
[..]
2017 was Max ook ijzersterk, en vorig jaar 3/4 van het jaar
Wat is er zo geweldig aan 2 maal pole als dat is wat je auto kan, er zijn zat coureurs die wel eens het maximale uit hun auto halen, maar dan op P7 kwalificeren? 1x daarvan hoefde hij het ook niet op te nemen tegen Vettel. In Bahrein was hij goed, maar verder heb ik hem niet heel veel spectaculairs zien doen, in Silverstone was hij ook leuk bezig, maar had dan toch de mazzel dat zn teamgenoot Max eruit ramt. Het niet winnen in Oostenrijk kwam door hem, hij had Canada ook kunnen winnen. Hij had gister ook een goede kans om te winnen als hij niet gecrasht zou zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Leclerc 2 maal pole, zijn tweede of derde race bij een top team bijna gewonnen. Het niet winnen kwam niet door hem.... Nogmaals nu in het vijfde seizoen is Max zijn wilde fouten kwijt. Leclerc is in zijn 2de seizoen.
Uit mijn hoofd Monaco en Silverstone, maar verder wel een sloot aan inhaalacties waar je u tegen zegt, die ook het nodige risico met zich meenamenquote:Op maandag 29 juli 2019 20:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
2015 in de Toro Rosso ook erg weinig fouten gemaakt geloof ik.
Hij had Canada kunnen winnen ? Misschien laat mijn geheugen mij in de steek maar dacht dat Leclerc aardig wat pace tekort kwam in Canada.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan 2 maal pole als dat is wat je auto kan, er zijn zat coureurs die wel eens het maximale uit hun auto halen, maar dan op P7 kwalificeren? 1x daarvan hoefde hij het ook niet op te nemen tegen Vettel. In Bahrein was hij goed, maar verder heb ik hem niet heel veel spectaculairs zien doen, in Silverstone was hij ook leuk bezig, maar had dan toch de mazzel dat zn teamgenoot Max eruit ramt. Het niet winnen in Oostenrijk kwam door hem, hij had Canada ook kunnen winnen. Hij had gister ook een goede kans om te winnen als hij niet gecrasht zou zijn.
Die wilde fouten van Max zijn ook het resultaat in het willen halen van een podium met een auto die daar net niet goed genoeg voor is, dan neem je wel eens wat meer risico. En nogmaals, Max heeft met mindere auto's meer laten zien dan Charles. Die RB is bijna altijd de 3de auto geweest.
En in je 2de seizoen 3 grote fouten in een half jaar, ik denk dat er heel veel coureurs zijn die in hun 2de jaar minder crashes in een half jaar hadden dan hij nu.
Leclerc ja, er mankeerde toch niets aan die Ferrari waar hij in reed? Als Vettel zijn Ferrari op pole kan zetten en de race als eerste over de finish kan komen dan kan je toch zeggen dat het aan de coureur Leclerc lag dat hij daar niet won?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij had Canada kunnen winnen ? Misschien laat mijn geheugen mij in de steek maar dacht dat Leclerc aardig wat pace tekort kwam in Canada.
quote:Op maandag 29 juli 2019 20:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis zijn eerste seizoen dat hij zo goed is. Begin vorig jaar behoorlijk wat punten laten liggen en andere laten spinnen. Ocon was gewoon Karma.
Ah op die manier.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Leclerc ja, er mankeerde toch niets aan die Ferrari waar hij in reed? Als Vettel zijn Ferrari op pole kan zetten en de race als eerste over de finish kan komen dan kan je toch zeggen dat het aan de coureur Leclerc lag dat hij daar niet won?
Kvyatquote:Op maandag 29 juli 2019 20:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Marko zegt van niet maar de resultaten laten suggeren dat het een beter idee is om Kvyat weer om te ruilen
Kan Max daar mooi als 2e rijder zitten?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:04 schreef Elan het volgende:
Waarom zit Max eigenlijk niet gewoon bij Mercedes? Die is toch een stuk beter dan Hamilton
Dat tijd gunnen vind ik z'n onzin. Welke echte toppers hadden veel tijd nodig? Leclerc is echt wel goed hoor, en hij zal ook nog wel wat beter worden dan hij nu is. Maar ik zie nog weinig uitzonderlijks in hem.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Gun hem nog wat tijd. Ik had sowieso niet verwacht dat hij gelijk Vettel de baas zou zijn. Ik vind dat hij het steeds beter gaat doen. Het is pas zijn 2de seizoen he.
Niet veel coureurs zitten in een Ferrari en de druk die daarbij komt kijken. Al met al doet hij het goed. Het wilde gaat er wel uit.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:00 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan 2 maal pole als dat is wat je auto kan, er zijn zat coureurs die wel eens het maximale uit hun auto halen, maar dan op P7 kwalificeren? 1x daarvan hoefde hij het ook niet op te nemen tegen Vettel. In Bahrein was hij goed, maar verder heb ik hem niet heel veel spectaculairs zien doen, in Silverstone was hij ook leuk bezig, maar had dan toch de mazzel dat zn teamgenoot Max eruit ramt. Het niet winnen in Oostenrijk kwam door hem, hij had Canada ook kunnen winnen. Hij had gister ook een goede kans om te winnen als hij niet gecrasht zou zijn.
Die wilde fouten van Max zijn ook het resultaat in het willen halen van een podium met een auto die daar net niet goed genoeg voor is, dan neem je wel eens wat meer risico. En nogmaals, Max heeft met mindere auto's meer laten zien dan Charles. Die RB is bijna altijd de 3de auto geweest.
En in je 2de seizoen 3 grote fouten in een half jaar, ik denk dat er heel veel coureurs zijn die in hun 2de jaar minder crashes in een half jaar hadden dan hij nu.
Wederom zn drogreden als de druk die bij Ferrari is. Geloof mij maar, tenzij je papa een F1 team voor je koopt hebben al die jongens druk om te presteren. Gasly heeft dat nu bij Red Bull. Een Norris moet ook presteren bij Mclaren, anders is hij ook weg. Dat is al bij de F2 en de F3. Massa kon jaren lang aanploeteren bij Ferrari, Kimi kon dat ook.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet veel coureurs zitten in een Ferrari en de druk die daarbij komt kijken. Al met al doet hij het goed. Het wilde gaat er wel uit.
De wilde fouten vorig jaar warengewoon gretigheid. Op die momenten was de rbr de beste van het veld. Ric heeft die races gewonnen.
Leclerc heeft niet de agressie die een Verstappen of Hamilton hebben. Hij is een andere type rijder. Hierdoor heeft hij andere acties. Leclerc komt er wel.
Leclerc heeft NIET de agressie?!quote:Op maandag 29 juli 2019 21:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet veel coureurs zitten in een Ferrari en de druk die daarbij komt kijken. Al met al doet hij het goed. Het wilde gaat er wel uit.
De wilde fouten vorig jaar warengewoon gretigheid. Op die momenten was de rbr de beste van het veld. Ric heeft die races gewonnen.
Leclerc heeft niet de agressie die een Verstappen of Hamilton hebben. Hij is een andere type rijder. Hierdoor heeft hij andere acties. Leclerc komt er wel.
Ik heb Max nog nooit zo roekeloos gezien als Leclerc in die races was.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Wederom zn drogreden als de druk die bij Ferrari is. Geloof mij maar, tenzij je papa een F1 team voor je koopt hebben al die jongens druk om te presteren. Gasly heeft dat nu bij Red Bull. Een Norris moet ook presteren bij Mclaren, anders is hij ook weg. Dat is al bij de F2 en de F3. Massa kon jaren lang aanploeteren bij Ferrari, Kimi kon dat ook.
Wat voor garantie heb je dat dat wilde er wel uit gaat?
En Leclerc heeft zeker wel de agressie, heb je Monaco niet gezien? Silverstone niet gezien?
Jammer is dat, Ham kan echt wel prima rijden. Dat gedrag is totaal onnodig.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Onpopulaire mening: Hamilton heeft alleen maar geluk dat ie in een goede auto zit, echter zodra die in verkeer terecht komt of achter mensen zit, dan bakt ie er geen zak van.
En uiteindelijk zelfs gaat roepen dat ie de auto wil parkeren, nee, laat hem maar snel ophoepelen uit de Formule 1.
Voor een "onpopulaire mening" is het volgens mij nodig dat het merendeel van het volk het met je oneens is i.p.v. andersom hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Onpopulaire mening: Hamilton heeft alleen maar geluk dat ie in een goede auto zit, echter zodra die in verkeer terecht komt of achter mensen zit, dan bakt ie er geen zak van.
En uiteindelijk zelfs gaat roepen dat ie de auto wil parkeren, nee, laat hem maar snel ophoepelen uit de Formule 1.
Oh, op vrijdag wint hij FP1 en 2 ook vaak.quote:
Hamilton over die handschoenen!quote:
Sinds z'n terugkeer doet hij het anders prima. Een wissel met Gasly heeft hij inmiddels wel verdiend.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kvyat
Man die gast heeft nog nooit echt wat goed gedaan. Alsof die het ook maar iets beter gaat doen in de RBR.
[..]
Max kneep te hard, toen Toto hem een hand gaf?quote:
Wat is eigenlijk de afweging dat Toto in de garage (aan z'n tafeltje) zit, en anderen (bijv Horner) aan de pitmuur?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Max kneep te hard, toen Toto hem een hand gaf?![]()
...óf het tafeltje nam wraak en sloeg terug?
Hij heeft natuurlijk ook een goede leermeester.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:30 schreef Armani XL het volgende:
Leclerc is wel een beetje een zeikventje aan het worden. Klagen dat het zo glad was op de uitloopstrook.
Leclerc rijd zo roekeloos omdat hij anders de snelheid niet heeft om mensen als Ham en Max bij te benen imo. En dit was gewoon dom en Frans arrogant( Ja ik weet dat het een monegask is ): er al 2 x afgaan op dat stuk en hem houden met inters en dan denken dat je met slicks hetzelfde kunstje kan flikken. Dat ging dus niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ik heb Max nog nooit zo roekeloos gezien als Leclerc in die races was.
Kimi op Spa misschien, maar dan nog was dat niet op een manier dat het leek alsof hij een rode lap voor zich had.
Hij gaf wel toe dat het zijn eigen fout was.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:30 schreef Armani XL het volgende:
Leclerc is wel een beetje een zeikventje aan het worden. Klagen dat het zo glad was op de uitloopstrook.
In de race was ie er al twee keer op hetzelfde punt afgegaan dus hij wist dat het daar glad was. Hij neemt zelf het risico.
Iets wat iedereen weet. En zelfs een redelijke leek weet dat aan het begin van een dragstrip rubber en olie ligt, wat een zeepbaan wordt met regen. Dus daar moet je vanaf blijven. Als daar een muur zat, gingen ze er ook niet regelmatig tegen aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij gaf wel toe dat het zijn eigen fout was.
En Hulkenberg klaagde ook over dat stuk. Het asfalt is daar anders dan bij een normale uitloopstrook op de rest van het circuit, omdat daar een dragstrip ligt.
Slipcursus bij Kimi nemen, die hielt hem daar heel netjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij gaf wel toe dat het zijn eigen fout was.
En Hulkenberg klaagde ook over dat stuk. Het asfalt is daar anders dan bij een normale uitloopstrook op de rest van het circuit, omdat daar een dragstrip ligt.
Maar hij impliceerde gelijk ook dat 'zo'n klein foutje' hem niet de race had mogen kosten. Terwijl hij er al 2x bijna afgegaan was daar. Ik vond Leclercs reactie daarom ook ergerlijk en sluit me aan bij Allard Kalff: "Je hoort daar niet de rijden en gras is ook glad".quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij gaf wel toe dat het zijn eigen fout was.
En Hulkenberg klaagde ook over dat stuk. Het asfalt is daar anders dan bij een normale uitloopstrook op de rest van het circuit, omdat daar een dragstrip ligt.
Niemand weet het, maar het schept wel een gevaarlijk precedent als rijke teams zo'n unsafe release gewoon kunnen afkopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef tja77 het volgende:
Geen zin om alle posts door te lezen, maar waarom kreeg bij de unsafe release van Leclerc afgelopen zondag het team een penal, en bij Max in Monaco de coureur?
Bedankt, mooi om even terug te zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:07 schreef Jane het volgende:
Die onboard van Max inclusief radio, na de restart in lap 46 is wel nice.
RB verwachtte ook dat Bottas Kvyat en Stroll wel ff in zou halen.
Op een gegeven moment, nadat Kvyat Stroll heeft ingehaald:
GP: The car behind you is Dany, Dany Kvyat
Max: What happened to Bottas?
GP: He's still behind Stroll.
![]()
En dat gesprekje daarna over de banden is ook grappig.
Max: Are you happy as well?
GP denkt, wat is dit voor een persoonlijke chit chat ineens? Kan dat niet na de race?
GP (droog): Yeah, I'm delighted at the moment
Max: That's good to hear, but I meant the tyres
https://streamable.com/gn0u9
ik denk niet dat zijn macht zover rijkt, de stewards wilden gewoon zijn race niet verpesten maar op zich een vreemde beslissing.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Niemand weet het, maar het schept wel een gevaarlijk precedent als rijke teams zo'n unsafe release gewoon kunnen afkopen.
Btw, nu ik weet dat Leclercs manager de zoon van Jean Todt is, vrees ik ook dat dat er iets mee te maken heeft.
Engineer:'Looking after these tires, aren't you Max?'quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:07 schreef Jane het volgende:
Die onboard van Max inclusief radio, na de restart in lap 46 is wel nice.
RB verwachtte ook dat Bottas Kvyat en Stroll wel ff in zou halen.
Op een gegeven moment, nadat Kvyat Stroll heeft ingehaald:
GP: The car behind you is Dany, Dany Kvyat
Max: What happened to Bottas?
GP: He's still behind Stroll.
![]()
En dat gesprekje daarna over de banden is ook grappig.
Max: Are you happy as well?
GP denkt, wat is dit voor een persoonlijke chit chat ineens? Kan dat niet na de race?
GP (droog): Yeah, I'm delighted at the moment
Max: That's good to hear, but I meant the tyres
https://streamable.com/gn0u9
Omdat die van Max werd gezien als "causing a collision" na een unsafe release en daar bij Leclerc geen sprake van was, aldus Masi.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:24 schreef tja77 het volgende:
Geen zin om alle posts door te lezen, maar waarom kreeg bij de unsafe release van Leclerc afgelopen zondag het team een penal, en bij Max in Monaco de coureur?
Ik hoop dat LEC de cheque naar GRO dan inmiddels op de post gedaan heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat die van Max werd gezien als "causing a collision" na een unsafe release en daar bij Leclerc geen sprake van was, aldus Masi.
Feitelijk correct maar Grosjean remde. Oftewel de uitkomst en het handelen van het slachtoffer bepaald de strafmaat....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat die van Max werd gezien als "causing a collision" na een unsafe release en daar bij Leclerc geen sprake van was, aldus Masi.
Dus omdat Grosjean vol in de ankers gaat, wordt Leclerc gematst?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat die van Max werd gezien als "causing a collision" na een unsafe release en daar bij Leclerc geen sprake van was, aldus Masi.
mee eens, op zich vind ik het beter dat het team bestraft wordt ipv de rijder maar dat moet je dan wel vanaf de eerste race doen en die boetes mogen dan ook wel wat hoger of constructeurspunten afpakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus omdat Grosjean vol in de ankers gaat, wordt Leclerc gematst?
Beetje kromme redenatie, het gaat mijn inziens om de fout, niet om het gevolg van die fout.
Zowel in Monaco als Hockenheim was er sprake van dezelfde fout.
Helemaal gemist, erg zwak van Hamilton.twitter:OdemzG twitterde op zondag 28-07-2019 om 23:22:23I can't believe Hamilton was proper ready to give up and somehow snuck 2 points 😔😔😔 #GermanGP https://t.co/UTDJTgp8Tq reageer retweet
ach hij kan het zich permitterenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:05 schreef BroesWillems het volgende:
Helemaal gemist, erg zwak van Hamilton.twitter:OdemzG twitterde op zondag 28-07-2019 om 23:22:23I can't believe Hamilton was proper ready to give up and somehow snuck 2 points 😔😔😔 #GermanGP https://t.co/UTDJTgp8Tq reageer retweet
"Still I Rise" Achter op je helm plakken, maar bij de eerste tegenslag de auto aan de kant willen zetten.quote:
Hamilton is gewoon een klein kind, janken als ie niet op P1 staat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:05 schreef BroesWillems het volgende:
Helemaal gemist, erg zwak van Hamilton.twitter:OdemzG twitterde op zondag 28-07-2019 om 23:22:23I can't believe Hamilton was proper ready to give up and somehow snuck 2 points 😔😔😔 #GermanGP https://t.co/UTDJTgp8Tq reageer retweet
Én de voorvleugel werd aangepastquote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:37 schreef Jane het volgende:
Ook bizar: die wereldrecord-pitstop werd dus pas 3 bochten van te voren besloten.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
"Still I Rise" Achter op je helm plakken, maar bij de eerste tegenslag de auto aan de kant willen zetten.
Jup. Dat is bij veel incidenten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Feitelijk correct maar Grosjean remde. Oftewel de uitkomst en het handelen van het slachtoffer bepaald de strafmaat....
Over dat laatste heb ik ook na zitten denken, maar daarmee straf je de kleinere/lager geklasseerde teams ook onevenredig hard. Mercedes kan zich doorgaans wel een paar puntjes per race permitteren, terwijl het behoorlijk zuur zou zijn als je Williams straks hun ene punt weer gaat afnemen. En als ze dan weer op 0 staan, komen ze dan daarna in de min te staan of kunnen ze los gaan qua unsafe releases?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, op zich vind ik het beter dat het team bestraft wordt ipv de rijder maar dat moet je dan wel vanaf de eerste race doen en die boetes mogen dan ook wel wat hoger of constructeurspunten afpakken
Nog zo'n bullshit ja, als je op P1 staat kun je dus alles makenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup. Dat is bij veel incidenten.
Net zoals ik geloof 2017 dat ze niet wilde ingrijpen vanwege de stand in het WK.
Lewis is zo melodramatisch. Zijn laatste insta post bijvoorbeeld. Alsof hij zichzelf moed aan het inpraten is. #nevergiveup #keepbelievingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
"Still I Rise" Achter op je helm plakken, maar bij de eerste tegenslag de auto aan de kant willen zetten.
Zou kunnen, maar dat staat feitelijk los van de release op het moment dat Grosjean daar rijdt in de pitlane. Ferrari had Leclerc niet mogen releasen maar een seconde of wat moeten wachten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:40 schreef TAV74 het volgende:
Volgens Mol in de F1 aan tafel podcast kreeg Leclerc geen tijdstraf omdat hij sneller naar links/de fastlane moest omdat hij een teamlid van een ander team moest ontwijken.
Cool!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:07 schreef Jane het volgende:
Die onboard van Max inclusief radio, na de restart in lap 46 is wel nice.
RB verwachtte ook dat Bottas Kvyat en Stroll wel ff in zou halen.
Op een gegeven moment, nadat Kvyat Stroll heeft ingehaald:
GP: The car behind you is Dany, Dany Kvyat
Max: What happened to Bottas?
GP: He's still behind Stroll.
![]()
En dat gesprekje daarna over de banden is ook grappig.
Max: Are you happy as well?
GP denkt, wat is dit voor een persoonlijke chit chat ineens? Kan dat niet na de race?
GP (droog): Yeah, I'm delighted at the moment
Max: That's good to hear, but I meant the tyres
https://streamable.com/gn0u9
dat is natuurlijk in het normale leven ook zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus omdat Grosjean vol in de ankers gaat, wordt Leclerc gematst?
Beetje kromme redenatie, het gaat mijn inziens om de fout, niet om het gevolg van die fout.
Zowel in Monaco als Hockenheim was er sprake van dezelfde fout.
Ja en nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:53 schreef manny het volgende:
[..]
dat is natuurlijk in het normale leven ook zo.
als ik door rood rij en een voetganger raak dan krijg ik meer straf dan dat ik door rood rij en de voetganger springt nog net op zij. in feite is de overtreding exact hetzelfde.
eens hoor. en je zou ook kunnen stellen dat F1 pro's gewoon straf moeten krijgen onafhankelijk van het handelen van (een eventueel) slachtofferquote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee.
Want een race is natuurlijk iets anders dan een voetganger die te allen tijden beschermd wordt in het verkeer.
Daarnaast krijg je een boete (voor rood licht) en een extra opgelegde sanctie voor het raken van een voetganger (rijontzegging of erger).
Dit weekend kreeg de TomTom van Leclerc een straf voor het door rood rijden van Leclercquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:53 schreef manny het volgende:
[..]
dat is natuurlijk in het normale leven ook zo.
als ik door rood rij en een voetganger raak dan krijg ik meer straf dan dat ik door rood rij en de voetganger springt nog net op zij. in feite is de overtreding exact hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |