Max gaat alleen naar Ferrari als hij dat team naar zijn hand kan zettenquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:11 schreef tja77 het volgende:
Max volgend seizoen WDC bij RBR.
Jaar erop naar Ferrari en vervolgens met Ferrari hetzelfde flikken. Dat zou hem echt onsterfelijk maken.
En als het vooral een team is waar je ook wat mee kan. Waar bekwame mensen zitten of waar je die binnen mag (laten) halen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max gaat alleen naar Ferrari als hij dat team naar zijn hand kan zetten
Vooral dat laatste zal belangrijk zijn. Zorgen dat het team minder in de panic mode zit, maar bouwt aan een nieuw tijdperk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als vooral het een team is waar je ook wat mee kan. Waar bekwame mensen zitten of waar je die binnen mag (laten) halen.
Nou ja, liever een Mercedes, maar verder is dat dan ook gewoon logisch toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:18 schreef DeeBee het volgende:
En als hij 6 DNF's heeft in de tweede seizoenshelft wil iedereen weer wel een Ferrari.
Verstappen lijkt me, de snelste coureur met nog hele toekomst voor zichquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:29 schreef tja77 het volgende:
Vraag me af dat als alle huidige coureurs beschikbaar zouden zijn voor de topteams, wie er het hoogst in pikorde zou staan.
Ik hoop van niet, eerder het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:38 schreef potjecreme het volgende:
Ik hoop zondag op de eerste winst in f1 van Leclerc.
Z’n laatste overwinning?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, eerder het tegenovergestelde.
Pciesquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:47 schreef Jane het volgende:
Ik hoop vooral dat Leclerc gewoon een penalty krijgt als hij weer een overtreding begaat.
En zo nee, hoop ik dat karma weer z'n werk doet, net als afgelopen zondag.
Hij moet wel erg falen om het zondag al te laten gebeuren, maar ik heb zelf eigenlijk nauwelijks twijfel of Verstappen verslaat Bottas dit seizoen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou wel lekker zijn als Bottas blijft falen en Verstappen naar P2 in het kampioenschap kan.
Enige motor die nog niet stuk is gegaan dit seizoen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij moet wel erg falen om het zondag al te laten gebeuren, maar ik heb zelf eigenlijk nauwelijks twijfel of Verstappen verslaat Bottas dit seizoen.
Er van uitgaand dat de Honda betrouwbaar blijft. (Dit sowieso... alsjeblieft)
Wordt een keer tijd dusquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enige motor die nog niet stuk is gegaan dit seizoen.
zitten wel aan de limiet van te gebruiken power unit onderdelen, schijnen in Monza met een upgrade te komen en dan zullen ze een straf moeten pakkenquote:
Maar dat is voornamelijk omdat ze updates vanuit Japan krijgen en die ook willen gebruiken. Dat was van te voren al zo bedacht. Het is niet uit onbetrouwbaarheid dat ze extra motoronderdelen willen inzetten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
zitten wel aan de limiet van te gebruiken power unit onderdelen, schijnen in Monza met een upgrade te komen en dan zullen ze een straf moeten pakken
https://maxf1.net/en/2019-f1-power-unit-elements-usage/
Die 50% heeft ie gewoon gelijk in hè: het gebeurt, of het gebeurt niet. 50/50.....quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een willekeurige percentage uit m'n linkerduim zuigen, maar zonder onderbouwing is zo'n percentage gewoon lariekoek.
Dus ook 50% kans dat Max naar Williams toe gaatquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 50% heeft ie gewoon gelijk in hè: het gebeurt, of het gebeurt niet. 50/50.....
Mensen die niet gewoon 2 staatsloten kopen en dus elke maand de jackpot winnen wang met 1 lot is 50% kans dus met 2 loten 100% kans!!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ook 50% kans dat Max naar Williams toe gaat
Ja, zo werken a priori kansen inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 50% heeft ie gewoon gelijk in hè: het gebeurt, of het gebeurt niet. 50/50.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |