Max gaat alleen naar Ferrari als hij dat team naar zijn hand kan zettenquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:11 schreef tja77 het volgende:
Max volgend seizoen WDC bij RBR.
Jaar erop naar Ferrari en vervolgens met Ferrari hetzelfde flikken. Dat zou hem echt onsterfelijk maken.
En als het vooral een team is waar je ook wat mee kan. Waar bekwame mensen zitten of waar je die binnen mag (laten) halen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max gaat alleen naar Ferrari als hij dat team naar zijn hand kan zetten
Vooral dat laatste zal belangrijk zijn. Zorgen dat het team minder in de panic mode zit, maar bouwt aan een nieuw tijdperk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als vooral het een team is waar je ook wat mee kan. Waar bekwame mensen zitten of waar je die binnen mag (laten) halen.
Nou ja, liever een Mercedes, maar verder is dat dan ook gewoon logisch toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:18 schreef DeeBee het volgende:
En als hij 6 DNF's heeft in de tweede seizoenshelft wil iedereen weer wel een Ferrari.
Verstappen lijkt me, de snelste coureur met nog hele toekomst voor zichquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:29 schreef tja77 het volgende:
Vraag me af dat als alle huidige coureurs beschikbaar zouden zijn voor de topteams, wie er het hoogst in pikorde zou staan.
Ik hoop van niet, eerder het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:38 schreef potjecreme het volgende:
Ik hoop zondag op de eerste winst in f1 van Leclerc.
Z’n laatste overwinning?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, eerder het tegenovergestelde.
Pciesquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:47 schreef Jane het volgende:
Ik hoop vooral dat Leclerc gewoon een penalty krijgt als hij weer een overtreding begaat.
En zo nee, hoop ik dat karma weer z'n werk doet, net als afgelopen zondag.
Hij moet wel erg falen om het zondag al te laten gebeuren, maar ik heb zelf eigenlijk nauwelijks twijfel of Verstappen verslaat Bottas dit seizoen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou wel lekker zijn als Bottas blijft falen en Verstappen naar P2 in het kampioenschap kan.
Enige motor die nog niet stuk is gegaan dit seizoen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij moet wel erg falen om het zondag al te laten gebeuren, maar ik heb zelf eigenlijk nauwelijks twijfel of Verstappen verslaat Bottas dit seizoen.
Er van uitgaand dat de Honda betrouwbaar blijft. (Dit sowieso... alsjeblieft)
Wordt een keer tijd dusquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enige motor die nog niet stuk is gegaan dit seizoen.
zitten wel aan de limiet van te gebruiken power unit onderdelen, schijnen in Monza met een upgrade te komen en dan zullen ze een straf moeten pakkenquote:
Maar dat is voornamelijk omdat ze updates vanuit Japan krijgen en die ook willen gebruiken. Dat was van te voren al zo bedacht. Het is niet uit onbetrouwbaarheid dat ze extra motoronderdelen willen inzetten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
zitten wel aan de limiet van te gebruiken power unit onderdelen, schijnen in Monza met een upgrade te komen en dan zullen ze een straf moeten pakken
https://maxf1.net/en/2019-f1-power-unit-elements-usage/
Die 50% heeft ie gewoon gelijk in hè: het gebeurt, of het gebeurt niet. 50/50.....quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een willekeurige percentage uit m'n linkerduim zuigen, maar zonder onderbouwing is zo'n percentage gewoon lariekoek.
Dus ook 50% kans dat Max naar Williams toe gaatquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 50% heeft ie gewoon gelijk in hè: het gebeurt, of het gebeurt niet. 50/50.....
Mensen die niet gewoon 2 staatsloten kopen en dus elke maand de jackpot winnen wang met 1 lot is 50% kans dus met 2 loten 100% kans!!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ook 50% kans dat Max naar Williams toe gaat
Ja, zo werken a priori kansen inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die 50% heeft ie gewoon gelijk in hè: het gebeurt, of het gebeurt niet. 50/50.....
Joh sssst straks gaat iedereen dat doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die niet gewoon 2 staatsloten kopen en dus elke maand de jackpot winnen wang met 1 lot is 50% kans dus met 2 loten 100% kans!!!
Verdorie, daarom win ik dus nooit wat met m’n kwart staatslot.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die niet gewoon 2 staatsloten kopen en dus elke maand de jackpot winnen wang met 1 lot is 50% kans dus met 2 loten 100% kans!!!
Het ergste is dat dit volkomen logisch klinktquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Lil' Lewis het ziek zijn scenario bedacht heeft zodat zijn overwinning (die er niet kwam) nog epischer geweest zou zijn en omdat het de Netflix aflevering "interessanter" zou maken.
"Omg you guys, I'm feeling so sick! I don't know if I can even race!" En dan wat shots erbij van een bezorgd kijkende Toto: "You can do it Lewis, you are the biggest champion in Formula 1. Look at the croud, you cannot dissapoint these people! They all came for you." En dan Lewis, 5 minuten voor de start van de eerste training: "OK you guys, I am going to race. With the help of God I will be able to make it. I cannot let Team LH44 and Petronas AMG Mercedes down! Everybody is counting on me!"
Ik zie het al helemaal voor me. Maar nu het hele weekend in het water gevallen is heeft Lewis er geen zin meer in natuurlijk en wil hij het zo snel mogelijk vergeten.
Moet je eerst miljardair voor zijn. Kun je daarna miljonair wordenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:41 schreef vosss het volgende:
Allemaal miljonairs volgende maand! Zullen we samen een F1 team kopen van onze jackpots?
Zijn laatste DNF dus? Wat een Leclerc supporter ben jij toch!quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, eerder het tegenovergestelde.
Hamilton wordt een van de coureurs zodat we hem daarna meteen kunnen ontslaan wegens divagedragquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:46 schreef tja77 het volgende:
Welk team gaan we kopen, en wie worden de coureurs?
Vind een eventueel verhaal dat hij in een seizoen een keer of vier bijna binnen is maar de overwinning toch steeds misloopt ook wel docuwaardigquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:38 schreef potjecreme het volgende:
Ik hoop zondag op de eerste winst in f1 van Leclerc.
Om aan het eind toch 1 te pakken en die op te dragen aan Jules.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind een eventueel verhaal dat hij in een seizoen een keer of vier bijna binnen is maar de overwinning toch steeds misloopt ook wel docuwaardig
Of je neemt Hamilton en Stroll, en dan maak je de auto van Hamilton stiekem extra traag zodat Stroll de betere rijder lijkt. "Sorry Lewis, we hebben echt de hele auto uit elkaar gehaald maar we hebben echt niks kunnen vinden".quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Hamilton wordt een van de coureurs zodat we hem daarna meteen kunnen ontslaan wegens divagedrag
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Of je neemt Hamilton en Stroll, en dan maak je de auto van Hamilton stiekem extra traag zodat Stroll de betere rijder lijkt. "Sorry Lewis, we hebben echt de hele auto uit elkaar gehaald maar we hebben echt niks kunnen vinden".
Prima ontknoping. Leclerc krijgt Abu Dhabiquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Om aan het eind toch 1 te pakken en die op te dragen aan Jules.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met de prestatieclausule van Max en hoe de RBR nu presteert.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
Hm, gerucht via journalist Rencken (racefans) dat voor het nieuwe seizoen een swap Vettel-Verstappen kan plaatsvinden![]()
Mag hopen van niet
Ik zat zelf te denken aan Japan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prima ontknoping. Leclerc krijgt Abu Dhabi
Ik zeg nee. Max moet iig naar plek 2 in het WDC, dus die moet zoveel mogelijk punten harken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nah die gun ik Honda. Ik zeg knotsgekke regenrace die Albon wint.
The power of dreams...quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg nee. Max moet iig naar plek 2 in het WDC, dus die moet zoveel mogelijk punten harken.Gun het Albon op zich wel hoor, maar pas als plek 2 voor Max redelijk veilig is. Dus geef hem AD en een knotsgekke regenrace in de woestijn
Is die al geweest dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:55 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat een slap gelul hier zeg. Dacht hier iets te kunnen lezen over de gp van Hongarije..
Ik ben benieuwd hoe goed die updates op de Williams daadwerkelijk zijn. Als ze de achterstand op het middenveld kunnen halveren zou het mooi zijn. Dan hou je in een aantal races de Haas ver achter jequote:Op woensdag 31 juli 2019 22:43 schreef Gruj0 het volgende:
Het zou een soort cliffhanger zijn wanneer in Abu Dhabi opeens Kubica of Russel als eerste over de streep zou komen.
twitter:grandprixradio twitterde op woensdag 31-07-2019 om 16:00:46‘Renault-krachtbron doorbreekt grens van duizend pk’https://t.co/gYYIRdPKY8 reageer retweet
Ze weten nu eindelijk hoe ze stickers met vier cijfers erop kunnen maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:09 schreef Gehrman het volgende:
twitter:grandprixradio twitterde op woensdag 31-07-2019 om 16:00:46‘Renault-krachtbron doorbreekt grens van duizend pk’https://t.co/gYYIRdPKY8 reageer retweet
Ze hebben hun duizendste paard gekocht voor op de ranch.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze weten nu eindelijk hoe ze stickers met vier cijfers erop kunnen maken?
Ja, maar geeft niet, want ik kan er ook geen genoeg van krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waren deze geweldige onboard beelden van Max al hier gepost?
Krijgen dus 2 race strepen over de auto!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:09 schreef Gehrman het volgende:
16v plaatje op de achterkant.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:41 schreef mikieu het volgende:
[..]
Krijgen dus 2 race strepen over de auto!!
En dan nog niet mee kunnen komenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 00:09 schreef Gehrman het volgende:
VR6!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
16v plaatje op de achterkant.
RIC plof, nu ploft ie gewoon harder.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En dan nog niet mee kunnen komen
Ja gewoon een beetje meer spanning ende sensatie om het Amerikaanse publiek te trekkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RIC plof, nu ploft ie gewoon harder.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:46 schreef beantherio het volgende:
Zowel voor de zaterdag als de zondag is er nu (in ieder geval op Accuweather) een voorspelling van mogelijke regen- en onweersbuien.
Corrado?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
Dat is mn huidige circuit bak.
Veel te zwaar man. Zeker voor het vermogen wat er komtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
Dat is mn huidige circuit bak.
twitter:AlbertFabrega twitterde op donderdag 01-08-2019 om 13:05:16Las unidades de UP montadas hasta Hungría .Power unit element used up to Hungary. https://t.co/T7XN3oC3Fo reageer retweet
denk niet dat het iets zal uithalenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alfa Romeo is heeft officieel beroep aangetekend:
https://www.nu.nl/formule(...)in-gp-duitsland.html
Lijkt me ook, want onderstaande lijkt me geen argumentquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk niet dat het iets zal uithalen
Ook in natte weersomstandigheden moeten de wagens gewoon aan de eisen voldoen.quote:Alfa Romeo, dat zondag al aankondigde genoeg bewijs te kunnen vinden om in beroep te gaan, is van mening dat de natte weersomstandigheden de oorzaak zijn van de problemen bij de koppeling. Volgens de renstal ging het om een storing waar ze niks aan konden doen.
quote:zaterdagochtend 8:45, 3 augustus 2019, op Sky Sport F1: "Honda Come Good"
Former Formula 1 champion Jenson Button catches up with the highly talented young Red Bull driver Max Verstappen. Also in HD
Tss... Op Assen nog een Porsche ingehaald.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Veel te zwaar man. Zeker voor het vermogen wat er komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |