quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook die fouten vielen mee. Behoorlijk geframed. Helaas trappen velen in de frames van de media.
Bij mij had een reclamebord naast het benzinestation het verpest zondagquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef daNpy het volgende:
Ik ga deze race live missen denk ik, wordt dus weer radio en telefoon uit voor een of andere josti de uitslag weer verpest
Sorry zit op Spa, ingeschreven met een aantal auto's voor verschillende racesquote:
Bij mij een nieuwsbericht een tijd terug al, begon metquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij had een reclamebord naast het benzinestation het verpest zondag
Ah, dat is wel tof jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry zit op Spa, ingeschreven met een aantal auto's voor verschillende races
Wie plant er dan ook weer 2 F1 races achter elkaarquote:
Mja, daarna een maand niksquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wie plant er dan ook weer 2 F1 races achter elkaar
Ik zit 1 september op Spa. Tegen een spotprijs (<100E) kaartje + busreisquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry zit op Spa, ingeschreven met een aantal auto's voor verschillende races
Achja de garage hier moet toch afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Leuk, mijn vriendin is er ook wel eens geweest, dan wel het weekend incl kamperen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zit 1 september op Spa. Tegen een spotprijs (<100E) kaartje + busreis
Op deze baan kan niet worden ingehaald, wel goed voor de economie, elke hoer uit het hele land reist daar naar toe om zaken te doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:04 schreef Gruj0 het volgende:
Whiskers2009 en potjecreme verdedigen Kvyat.
Voor mij zijn hij, Vettel en Max echte toppers. Max is van een uitzonderlijk kaliber, maar hij heeft dat vooral te danken aan zijn genetische aanleg (vader/moeder en een hardwerkende vader).
Trouwens deze Hongaarse baan is voor mij een van de beste banen in de F1. Velen zullen het vast niet met mij eens zijn, maar ik vind deze baan gewoon leuker.
Na Frankrijk, Oostenrijk, Engeland en Duitsland kijk ik nu weer een keer livequote:
Alsof je een keuze hebt, met een lege bundelquote:
Morgen nieuwe maandquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:03 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Alsof je een keuze hebt, met een lege bundel
Ik heb voor 3 tientjes per maand 20 gieg en dan ben ik ook nog mn toestel aan het betalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Niet gewoon de mb-aanvuller pakken voor 10 euro..
RIP Sepang.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:04 schreef Gruj0 het volgende:
Trouwens deze Hongaarse baan is voor mij een van de beste banen in de F1. Velen zullen het vast niet met mij eens zijn, maar ik vind deze baan gewoon leuker.
Er is maar een baantje wat hun baantje is en daar heeft Max een paar GP's geleden nog gewonnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:19 schreef Nober het volgende:
Gaat Red Bull eindelijk weer eens winnen op hun baantje? Tis al sinds 2014 niet meer gelukt.
Het scheelt niet veel of ieder baantje is van hen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is maar een baantje wat hun baantje is en daar heeft Max een paar GP's geleden nog gewonnen.
Dat einde met die orange army.quote:
Oh nee helemaal mee eens hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet goed genoeg. Ik zie ook niet in waarom er niet gewoon een coureur van buiten naast Max gezet kan worden. Webber kwam toch ook niet uit de opleiding en deed het best aardig. Als je niemand hebt die goed genoeg is zou ik het niet te ingewikkeld maken.
Sorry hoor maar sommigen mensen hebben nou eenmaal een leven?quote:
Dit dus. Eigenlijk elk race weekend.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef daNpy het volgende:
Ik ga deze race live missen denk ik, wordt dus weer radio en telefoon uit voor een of andere josti de uitslag weer verpest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |