Oh nee helemaal mee eens hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet goed genoeg. Ik zie ook niet in waarom er niet gewoon een coureur van buiten naast Max gezet kan worden. Webber kwam toch ook niet uit de opleiding en deed het best aardig. Als je niemand hebt die goed genoeg is zou ik het niet te ingewikkeld maken.
Sorry hoor maar sommigen mensen hebben nou eenmaal een leven?quote:
Dit dus. Eigenlijk elk race weekend.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef daNpy het volgende:
Ik ga deze race live missen denk ik, wordt dus weer radio en telefoon uit voor een of andere josti de uitslag weer verpest
Talent heeft elke F1 coureur. Maar hij steekt er totaal niet bovenuit. Ik zie totaal geen reden om hem boven Gasly te zetten. Kvyat doet al jaren mee maar is gewoon grijze middenmoot.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kvyat heeft prima laten zien dat hij echt talent heeft (voor de wissel met Max), hij was alleen wat onstuimig en wisselvallig.
Maar hij deed het helemaal niet zo slecht naast RIC. Ook gewoon podia gehaald. 95 punten in zijn enige volledige jaar RBR, waar hij ook wat vroeg terecht kwam door het vetrek van Vettel.
En 25 punten in de 3 races waar hij in 2016 voor RBR van start ging (in Australië kapte de wagen ermee en heeft hij de start niet gehaald).
Mee eens, zijn slechte naam is beetje onzin. Maar hij is geen coureur die boven komt drijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Ook die fouten vielen mee. Behoorlijk geframed. Helaas trappen velen in de frames van de media.
Talentloos ben je sowieso niet als je in de F1 zit. Maar hij is gewoon grijze middenmoot.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt dat hem "talentloos" en "heeft hij nooit iets bijzonders laten zien" zoals bianconeri beweert?
En de helft daarvan ook nog in een mindere auto!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wat betreft kvyat, hij heeft meer podiums dan Gasly.
Ok top. Ik had hier anders van wakker gelegen vannachtquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:32 schreef Tijn het volgende:
Hoerenwekker. De tussen-n is in principe standaard. Er zijn een paar uitzonderingen waarin-ie wegvalt, maar in de meeste gevallen is-ie er wel.
Die allang gezien. Vaal zijn die minidrivers filmpjes leuker en interessanter dan de race zelfquote:
Norris is goed bezig, maar Russel? Nu is het met die knakenbak waarin hij rijdt wel enorm lastig om te zien hoe hij zelf presteert, maar ik heb nu niet echt het idee dat hij veel speciaals laat zien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:04 schreef bianconeri het volgende:
Maar bv een Norris of Russel zou ik qua huidige F1 grid dan aan denken.
leuk gedaan, wel jammer dat the Schu ingehaald gaat wordenquote:
Bij Sky zijn ze ook altijd heel positief over Russel, maar de voornaamste reden daarvoor is dat het een Brit is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Norris is goed bezig, maar Russel? Nu is het met die knakenbak waarin hij rijdt wel enorm lastig om te zien hoe hij zelf presteert, maar ik heb nu niet echt het idee dat hij veel speciaals laat zien.
en zelfs Kubica heeft meer punten dan hem![]()
Iddquote:Op woensdag 31 juli 2019 07:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die allang gezien. Vaal zijn die minidrivers filmpjes leuker en interessanter dan de race zelf
Maar wat veel belangrijker is....spreekt hij Nederlands?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij Sky zijn ze ook altijd heel positief over Russel, maar de voornaamste reden daarvoor is dat het een Brit is.
Ik wou net zeggen dat er niets saaier kon zijn dan de GP van Frankrijk, maar dit filmpje heeft het ruimschoots overtroffen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die allang gezien. Vaal zijn die minidrivers filmpjes leuker en interessanter dan de race zelf
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat veel belangrijker is....spreekt hij Nederlands?
Het schijnt trouwens dat Hulkenberg Nederlands spreekt. Ik weet niet of dat al bekend was hier?
dat Max bijna 25 jaar later dezelfde GP wintquote:
Als Netflix slim is gaan ze dat lekker melken. Shot erin van die Vettel banner die van Mercedes van de tribune moest. Dan een disclaimer dat Hamilton niet te zien zal zijn omdat hij dat niet wilt. En daarna een crash compilatie met als slapstick die pit erin waar een auto met een gecensureerd blokje erop gepit wordt. Paar mooie geluidseffecten eronder en eindigen met een shot van Vettel op het podium en dan Toto die op tafel slaatquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hamilton geeft geen toestemming om beelden van hem te gebruiken in D2S seizoen 2..
https://www.gpblog.com/nl(...)hele-tijd-ziek-.html
Als het team naar hem geluisterd had, had hij punten kunnen hebben zonder de straf van de Alfa'squote:Op woensdag 31 juli 2019 07:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Norris is goed bezig, maar Russel? Nu is het met die knakenbak waarin hij rijdt wel enorm lastig om te zien hoe hij zelf presteert, maar ik heb nu niet echt het idee dat hij veel speciaals laat zien.
en zelfs Kubica heeft meer punten dan hem![]()
had er al iets over gelezenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hamilton geeft geen toestemming om beelden van hem te gebruiken in D2S seizoen 2..
twitter:keithcollantine twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 21:50:02Pardon my cynicism, but this feels rather conveniently timed on the only weekend of the year Netflix happens to be following him around.https://t.co/2JkMRrHpjD #F1 #GermanGP reageer retweet
Regisseurtje gespotquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:28 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Als Netflix slim is gaan ze dat lekker melken. Shot erin van die Vettel banner die van Mercedes van de tribune moest. Dan een disclaimer dat Hamilton niet te zien zal zijn omdat hij dat niet wilt. En daarna een crash compilatie met als slapstick die pit erin waar een auto met een gecensureerd blokje erop gepit wordt. Paar mooie geluidseffecten eronder en eindigen met een shot van Vettel op het podium en dan Toto die op tafel slaat![]()
Top show
dit was nog best een gevaarlijk momentjetwitter:racefansdotnet twitterde op maandag 29-07-2019 om 16:18:17A fan captured the moment @LewisHamilton went off while @Charles_Leclerc was walking back to the pits during the Safety Car period on lap 29. #F1 #GermanGP https://t.co/wqvY7q47Nv reageer retweet
Denk dat die daar vrij weinig over te zeggen heeft, ga er van uit dat Netflix al die contracten volledig heeft dichtgetimmerd juist om zulke dingen te voorkomen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
@Janetwitter:tonisokolov1011 twitterde op maandag 29-07-2019 om 18:49:32Seriously, how the hell is this not a penalty for Hamilton? #F1 #GermanGP https://t.co/M1dun6Z7mJ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |