Heb je een FOK!vlag bij?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:55 schreef Funzel het volgende:
Vanaf morgen aanwezig op het circuit, zin aan
Ik hoop dat je een paraplu nodig hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:55 schreef Funzel het volgende:
Alleen wat goedkope poncho's dus een klein buitje voor de start vind ik voldoende.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een paraplu nodig hebt.
Het hele weekend
Niet vervelend bedoelt
Cool!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:55 schreef Funzel het volgende:
Sowieso niet het hele weekend. Hoogstens de race en misschien de kwalificatie. Anders hebben de mindere goden te lang de tijd om aan de omstandigheden te wennen. Gaat ten koste van het spektakel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een paraplu nodig hebt.
Het hele weekend
Niet vervelend bedoelt
Dat idee kreeg ik al toen ik aan het kijken was.. De afgelopen races waren inderdaad niet zo goed geregisseerd. Hopen op wat beters!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
Hopelijk hebben we aanstaande zaterdag een betere regisseur dan afgelopen weekend.
Leuk filmpje van twee minuten van afgelopen zaterdag Q3 en hoe veel actie totaal gemist werd.
https://streamable.com/amp_player/fxu7l?__twitter_impression=true
Silverstone was gewoon goede regie. Hockemheim minder maar er gebeurde op elke meter van de baan wel wat en dat iedere ronde.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al toen ik aan het kijken was.. De afgelopen races waren inderdaad niet zo goed geregisseerd. Hopen op wat beters!
Zoals dat 6 seconden durende shot wachtend op een auto zekerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Silverstone was gewoon goede regie. Hockemheim minder maar er gebeurde op elke meter van de baan wel wat en dat iedere ronde.
Silverstone goede regie? Zoals dat shot van het publiek tijdens de inhaalactie van Hamilton en Bottas?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Silverstone was gewoon goede regie. Hockemheim minder maar er gebeurde op elke meter van de baan wel wat en dat iedere ronde.
Dit gaat over Q3, niet over de racequote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al toen ik aan het kijken was.. De afgelopen races waren inderdaad niet zo goed geregisseerd. Hopen op wat beters!
Is dat niet dezelfde regisseur?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit gaat over Q3, niet over de race
Uiteraard. Je moet er niet aan denken dat andere teams dat voordeel ook krijgen. Dat moet wel voorbehouden blijven aan Ferrari.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook even hier ivm invloed op aankomende race:
Geen precedent gezet, er zullen geen boetes meer worden uitgedeeld na een unsafe release:
https://www.autosport.com(...)ine-wont-be-repeated
In de pitboxquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tss... Op Assen nog een Porsche ingehaald.
grapje hoop ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Silverstone was gewoon goede regie.
Man man man.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen precedent gezet, er zullen geen boetes meer worden uitgedeeld na een unsafe release:
Het zou kunnen, maar ik denk dat ze nog net tekort komen op de Benzquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:50 schreef Gezicht het volgende:
Heeft Red Bull een auto voor pole komende zaterdag?
Zo weet je toch onderhand niet meer waar je naar zit te kijken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |