Verder lezen op:quote:Een blond meisje kijkt in de camera en vertelt vol enthousiasme hoe geweldig ze een politicus vindt. Ze heeft een serieuze poging gedaan om een leuk filmpje te maken: een beetje achtergrondmuziek, wisselende perspectieven, filmfragmentjes erin gemonteerd, lekker buiten opgenomen in een Hollands landschap.
Eigenlijk is het gewoon een schattig filmpje…
En toch veroorzaakte dit onschuldige filmpje een rel.
Sterker nog: er ontstond een heksenjacht.
Dat is best ernstig. Oké, ze heeft best wel een ongenuanceerde mening, maar hier zijn mensen echt volledig doorgedraaid. Echt zorgelijk.twitter:Wildersthebest twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:44:47Mensen,Door hele extreme bedreigingen moet ik Twitter verlaten. Mijn leven staat op zijn kop en die van mijn omgeving ook! Dit gaat te ver! Politie heeft dit in onderzoek! Sorry mensen, jullie zullen me wel een watje vinden, maar ik loop nu gevaar!!!Groet Els. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een laaghartige opmerking (ik houd het nog netjes) door een D'66-gedeputeerde die de hele boel in gang zet, wel toch?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
Twitter is geen nieuws. Trolls op twitter al helemaal niet.
Precies. Gewoon een keer anaal volblaffen zonder spuug zou voldoende straf moeten zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Nja, d'r argumenten zijn vrij zwak, maar om d'r ervoor te gaan bedreigen gaat dan ook wel weer te ver.
Dat bedoel ik. Hallo, adresgegevens opsporen, uitpluizen waar ze woont, etc, echt, how low can you go?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Nja, d'r argumenten zijn vrij zwak, maar om d'r ervoor te gaan bedreigen gaat dan ook wel weer te ver.
Ik ben aan de linkse kant, en als ik het filmpje van dat meiske bekijk dan heb ik het idee dat ze kant noch wal raakt, en ik vooral haar ouders hoor in haar uitspraken. Niet echt op inhoud te betrappen.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Hallo, adresgegevens opsporen, uitpluizen waar ze woont, etc, echt, how low can you go?
Doet me een beetje denken aan dat Haren-meisje. Liep ook volledig uit de hand. Nu ook weer. Dat je van Twitter af moet omdat jij en mensen om je heen bedreigd worden
Het heeft toch 15 hele posts geduurd voordat de islam erbij betrokken is, hulde.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja zo zie je maar, Hollandse blanke dames met gouden lokken moeten zich verbergen en onderduiken om de islamisering ongeschonden te overleven. Voor je het weet eindig je als die blonde deernes in Marokko
Nee ook niet. Dit is allemaal rommel. Topic dicht en verder geen aandacht aan schenken.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Een laaghartige opmerking (ik houd het nog netjes) door een D'66-gedeputeerde die de hele boel in gang zet, wel toch?
Naja, het gaat niet zozeer om dat je van twitter af moet, want inderdaad, dat overleef je wel, maar meer dat er anders de kans bestaat dat één of andere gek iets in zi'n hoofd haalt met je. Dan wordt het wel heel echt.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:59 schreef vosss het volgende:
Redelijk absurd ja. Hopelijk valt het allemaal mee. Ik bedoel van twitter af is toch ook weer niet het einde van de wereld toch?
In Geert we trustquote:Op maandag 22 juli 2019 23:04 schreef zarGon het volgende:
Om te beginnen: Absurd dat bedreigd wordt en dat de politie erbij moet gehaald worden. Hoop dat er werk van gemaakt wordt; zo reageren gaat veels te ver.
Dat gezegd hebbende: ze is er rijkelijk laat mee. FvD vist in dezelfde vijver en PVV heeft daar duidelijk last van. Ik zie de PVV er ook niet meer van herstellen.
Gaat nu ook het verhaal rond dat Erdogan een hartaanval heeft gehad en misschien wel dood is.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
Hoi, wat bedoel je. Dat dit allemaal nep is?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Dit was een opzetje van een lokale PVV'er. Slim gedaan, dat wel.
quote:Op maandag 22 juli 2019 23:08 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Verder: wat een achterlijk accent zeg.
Ontmenselijkt of niet... toch beste jetsers.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Standaard techniek om het slachtoffer te ontmenselijken... Zeer triest
Niks mis mee inderdaad, onder het stoten nog even zeiken over die kutbuitenlanders en je mag er volgende keer weer opquote:Op maandag 22 juli 2019 23:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ontmenselijkt of niet... toch beste jetsers.
Nou......je mist wel hoe laat iemand zijn tanden gaat poetsen.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:59 schreef vosss het volgende:
Redelijk absurd ja. Hopelijk valt het allemaal mee. Ik bedoel van twitter af is toch ook weer niet het einde van de wereld toch?
Zoals het blonde haar benoemen een standaard techniek is om medelijden op te wekken?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Standaard techniek om het slachtoffer te ontmenselijken... Zeer triest
Blond haar = slecht... we snappen het welquote:Op maandag 22 juli 2019 23:35 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Zoals het blonde haar benoemen een standaard techniek is om medelijden op te wekken?
Da’s het andere uiterste. Blond haar is blond haar. Bruin haar is bruin haar. Waarom moet blond alles extra zielig maken?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Blond haar = slecht... we snappen het wel
Wat vind jij zielig aan blond haar,, dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:38 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Da’s het andere uiterste. Blond haar is blond haar. Bruin haar is bruin haar. Waarom moet blond alles extra zielig maken?
Geen idee. Maar het valt me wel op dat volwassen vrouwen die blond zijn al snel als slachtoffer, meisje en zielig worden neergezet. Als ze ook nog ‘ns doodgaan is de moord 10x erger dan op een brunette. Echt, let maar eens op. Blond = waardeverhogende factor. Ben je blond en wordt je bedreigd/vermoord/whatever? Dan is het een heus drama. Terwijl het gewoon de kleur haar is die uit je kop komt. Of uit een potje.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat vind jij zielig aan blond haar,, dan?
Eigenlijk?
Dus ik ben niet zielig met rood haar.
Hoe werkt dat haarkleur -technisch gezien?
In dit land?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:37 schreef Harvest89 het volgende:
Triest dat ze haar Twitter moet beëindigen door dat kansloze huilvolk.
Hopelijk gaat de politie actie ondernemen.
Ze is 20, geen 15. Het is dus een jonge vrouw.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:51 schreef VeX- het volgende:
Toen ik dr tweets zo zag had ik al het idee dat het niet echt goed zou aflopen. Het is een betje een naief meisje en soberso PVV.
Oh, ze kwam bij mij op over als 15 idd. Nou ja, dan leeft ze in een bubbel ofzo. Tegenwoordig weet zelfs een kind dat je voorzichtig moet zijn met wat je op social media gooit. Ik vind het wel jammer voor dr.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ze is 20, geen 15. Het is dus een jonge vrouw.
Misschien wil ze die tollie.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Dat ze fan is van de pvv, oke, dat wil ik nog wel geloven (al is Dion Graus natuurlijk wel een geval apart) maar dat Edwin Wagenveld een held voor haar is.. waarom dan?
Het is zeker jammer. Ze is ook jong, en dan is je mening vaak wat minder genuanceerd dan wanneer je 30 ofzo bent. Ondanks dat ik fel anti PVV ben keur ik het gedrag van haar bedreigers echt af.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:56 schreef VeX- het volgende:
[..]
Oh, ze kwam bij mij op over als 15 idd. Nou ja, dan leeft ze in een bubbel ofzo. Tegenwoordig weet zelfs een kind dat je voorzichtig moet zijn met wat je op social media gooit. Ik vind het wel jammer voor dr.
Ik denk als ik heel eerlijk ben, gezien haar monoloog eerder dat ze haar zinnen heeft gezet op de ballen van Geert Wilders. De passie spat er ook echt vanaf wanneer ze er bij herhaling over vertelt.quote:
Denk het niet. Wake up call: in Marokko hebben ze natuurlijk blonde Marokkaanse dames.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja zo zie je maar, Hollandse blanke dames met gouden lokken moeten zich verbergen en onderduiken om de islamisering ongeschonden te overleven. Voor je het weet eindig je als die blonde deernes in Marokko
Ja, mee eens natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:50 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
In dit land?![]()
In Nederland wordt je enkel vervolgd voor je politieke overtuiging als je om je land geeft. Dan krijg je huisbezoekjes van de politie die zich daadwerkelijk als toonpolitie opwerpt. Of wat te denken van het malafide showproces tegen Wilders, dat duidelijk lijkt te maken dat we in dit land geen trias politica meer hebben.
Hopelijk lekken de persoonsgegevens van de betrokkenen ook uit. Kijken of ze het dan nog zo leuk vinden.
Die zijn schijnbaar niet slim genoeg om te bedenken dat die meid wel eens gebruikt zou kunnen zijn voor dat filmpje door de PVV zelf en de PVV ging er vanuit dat men wel zou happen en nu weer reclame kunnen maken dat deze meid bedreigd word. En inderdaad, zelfs ik krijg het mee. Totale waanzin allemaal.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Een laaghartige opmerking (ik houd het nog netjes) door een D'66-gedeputeerde die de hele boel in gang zet, wel toch?
Klinkt inderdaad echt als een snood plan van gemene Geert!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:54 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die zijn schijnbaar niet slim genoeg om te bedenken dat die meid wel eens gebruikt zou kunnen zijn voor dat filmpje door de PVV zelf en de PVV ging er vanuit dat men wel zou happen en nu weer reclame kunnen maken dat deze meid bedreigd word. En inderdaad, zelfs ik krijg het mee. Totale waanzin allemaal.
Dat is mijn mening. Helaas is die meid nu de dupe als ik het mag geloven. Juist nu de politiek beter met de PVV omging om niet gelijk overal op te reageren gaat het nu weer mis.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad echt als een snood plan van gemene Geert!
Het lijkt dit forum wel.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie domme mensen elkaar uitschelden op een dom medium.
Overblijfsel van de barbarijse zeerovers die overal rond de Europese kusten mensen ontvoerden om te verhandelen op hun slavenmarkten.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:30 schreef p078 het volgende:
[..]
Denk het niet. Wake up call: in Marokko hebben ze natuurlijk blonde Marokkaanse dames.
https://i.imgur.com/nxGPG12.jpg
Jij kan dat blijkbaar; normaal denken. Maar zo te zien kunnen vele dat niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben aan de linkse kant, en als ik het filmpje van dat meiske bekijk dan heb ik het idee dat ze kant noch wal raakt, en ik vooral haar ouders hoor in haar uitspraken. Niet echt op inhoud te betrappen.
Maar goed, dan klik ik zo'n filmpje weg en kijk ik er niet meer naar. Ook opgelost jatoch![]()
Ik hou van democratie, dus ook meningen waar ik het niet mee eens ben moeten uitgesproken kunnen worden.
Heb je de topic titel gelezen?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het heeft toch 15 hele posts geduurd voordat de islam erbij betrokken is, hulde.
Hèhè!quote:
Overigens zijn bedreigingen natuurlijk nooit goed en verwerpelijk, dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:20 schreef VoMy het volgende:
Jeetje, er is iets gebeurt op Twitter.
Op twitter wordt ongeveer iedereen wel bedreigd, uitgescholden, beledigd, etc.. Dit lijkt me geen nieuws. Of is het ook elke keer nieuws als het Sylvana Simons overkomt?
https://www.facebook.com/(...)526637166?__tn__=K-Rquote:MichielvoorGelderland
20 juli om 12:03 ·
Beste Els,
Via twitter vraag je aan Rob Jetten om te reageren op een tweet. Dat hoeft niet, D66 heeft 25000 leden die, net als elke Nederlander, net als jij, allemaal vrijheid van meningsuiting hebben. Je hoeft dus niet Links de mond toesnoeren. Niemand hoeft, voor het uiten van een mening, verantwoordelijkheid af te leggen voor of achteraf aan welke autoriteit dan ook, anders dan voor de rechter na een aanklacht. Ik ben zelf, in tegenstelling tot reacties op Twitter, geen gedeputeerde of volksvertegenwoordiger meer, dus heb alleen met mijn eigen geweten te maken en de wet. Je hebt ook mij om excuses gevraagd, dan ben je in elk geval aan het goede adres.
Ik heb donderdagochtend een tweet geplaatst met een foto van een blond meisje op schoot bij SS Voorman Heinrich Himmler met mijn tekst Roodkapje en de Grote Wolf. Het meisje is de dochter van Himmler, waarbij het dus de vraag is of ze daar vrijwillig zit. Dit is een bewust gekozen foto omdat deze foto net als jou twitter account vragen oproept. Kortom is het een sprookje of een nachtmerrie.
Op je twitteraccount ga je onder de naam “Els Wildersthebest” als jonge vrouw op de foto met verschillende PVV kopmannen en met Pegida boegbeeld Edwin Wagensveld. Daarnaast plaats je een aantal films, die duidelijk geen zelfgemaakte vlogs zijn en geregisseerd zijn.
Dat roept de volgende vragen op:
- Waarom twitter je onder een half pseudoniem en niet onder een volle naam
- Hoe weet je in minder dan een maand al ruim 2000 volgers te krijgen, zonder een aanwijsbare voorgeschiedenis.
- Hoe kan het zijn dat je na een kennismaking en interview op 19 juni met Wilders al kort daarna op een goedbeveiligde PVV barbecue mag verschijnen?
- Waarom is Edwin Wagensveld, de voorman van Pegida op de BBQ van een parlementair gekozen partij aanwezig en waarom ga je ook met hem op de foto?
Het is niet te verifieren of je echt bestaat, of je echt de getoonde vrouw bent. Je doet dus mee aan het publieke debat, maar we weten niet of je bestaat. Het is dus ook de vraag of roodkapje bestaat, maar de grote wolf bestaat wel. Die wolf – Himmler- verwijst niet naar de gekozen PVV- maar naar Wagensveld. Himmler was propagandist, ideoloog als leider van de gewapende tak van de nazi’s. Hij was meester in nep-nieuws maar ook in het toepassen van geweld.
In die combinatie creerde Himmler bewust een omgeving die gevaarlijk was voor joden. Uiteindelijk was Himmler ook bestuurlijk verantwoordelijk voor de concentratie- en vernietigingskampen, waar meer dan 70 van mijn familieleden de dood vonden. Ook Wagensveld –veroordeeld voor wapenhandel- combineert verbale propaganda, nep nieuws, verstoren van de openbare orde en het belemmeren van de vrijheid van anderen met de dreiging van geweld. De openlijke associatie van Wagensveld met Wilders en met jou is ook een nieuwe stap die ik met mijn tweet ook agendeer.
Ik heb niet met deze foto keuze willen zeggen dat jij, Els, zelf nazi bent. Ik suggereer wel je optreden de indruk wekt van kritiekloos op schoot zitten of worden gezet, en geeft daarmee extreem rechts een air van onschuldige charme. Terwijl het ook de vraag oproept of er niet sprake is van een strategie of bewuste campagne. Roodkapje en de grote wolf: is dit een sprookje of een nachtmerrie en zit Roodkapje vrijwillig op schoot bij de wolf?
Wat ik met deze tweet en ook een eerdere tweet over Trump twee jaar geleden wil laten zien, is dat extreem rechts vergelijkbare methodes gebruikt als fascistische of nazistische bewegingen in de jaren dertig. Dat doen heet een Godwin, en dat heet smakeloos. Maar we hebben nu eenmaal geen beter, recenter maar ook geen aangrijpender vergelijkingsmateriaal.
Mensen van vlees en bloed kun je excuses aanbieden. Daarom, Els, als je bestaat, ga ik graag met je in gesprek, bijvoorbeeld op 22 Augustus op het Plein in Den Haag. Ik bijt niet.
Vriendelijke Groet,
Michiel Scheffer
Die is niet blond, weerloos en zielig. Dus dan mag het.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:20 schreef VoMy het volgende:
Jeetje, er is iets gebeurt op Twitter.
Op twitter wordt ongeveer iedereen wel bedreigd, uitgescholden, beledigd, etc.. Dit lijkt me geen nieuws. Of is het ook elke keer nieuws als het Sylvana Simons overkomt?
Klaverthebest zou wel tactvol zijn?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Wildersthebest
Ja, even wat tactvollere naam zou handig zijn geweest
Dit zegt niemand.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Klaverthebest zou wel tactvol zijn?
Meisjes van 20 mogen best een linkse mening hebben, want die is dan van zichzelf, maar een rechtse mening moet wel bij de ouders vandaan komen. Wat een onzin allemaal.
Respect Els, voor je mening.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Meisjes van 20 mogen best een linkse mening hebben, want die is dan van zichzelf, maar een rechtse mening moet wel bij de ouders vandaan komen. Wat een onzin allemaal.
quote:
Nou, bij die Greta was het zogenaamd wel allemaal van haarzelf afkomstig.quote:
Het kan zijn dat sommige mensen het zeggen over deze vrouw. Dat maakt het niet de algemene consensus, ik heb niet het idee dat mensen haar als gebrainwashed zien, niet hier en ook niet op Twitter.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, bij die Greta was het zogenaamd wel allemaal van haarzelf afkomstig.
En in meerdere reacties over Els wordt beweerd dat het ingegeven door de ouders of geregiseerd is door de PVV zelf. Alsof jonge mensen alleen maar links kunnen zijn.
Is Greta bedreigd en opgespoord?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het kan zijn dat sommige mensen het zeggen over deze vrouw. Dat maakt het niet de algemene consensus, ik heb niet het idee dat mensen haar als gebrainwashed zien, niet hier en ook niet op Twitter.
Overigens werkt het de andere kant ook op. Je haalt Greta (die Zweedse) aan. Het is niet moeilijk om op dit forum al mensen te vinden die suggereren dat ze enkel de standpunten van haar ouders uitdraagt. Hetzelfde bij klimaatprotesten en al het andere waar GroenLinksige-tieners/twintigers actief zijn, zijn er zeker hier op Fok en op Twitter altijd wel wat mensen bereid om te zeggen dat ze enkel de mening van hun docenten/ouders uitdragen en zelf er niet over na hebben gedacht (naast dat deze naïeve kinderen natuurlijk allemaal 3x per jaar op vakantie gaan naar Nepal en allemaal de nieuwste iPhone zouden hebben).
Nogal vreemd om dan te suggereren dat er bij deze PVV-ster zo over gedacht wordt, terwijl ik die gedachtegang hier bepaald niet prominent tegen kom, en het dan ook nog eens af te zetten tegen de andere groep (Greta & co), waar dat dan zogenaamd niet zou gebeuren, terwijl het daar juist veel vaker over gezegd wordt
Ja en nee. Via Twitter kun je met regelmaat de feiten krijgen die de krant nog moet rectificeren.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, die ontvangt ook dreigementen en waarschijnlijk ook wel op een andere schaal dan deze Els die 1 filmpje gemaakt heeft.quote:
Tsja, het is ook gewoon achterlijk gedrag om die meid aan te vallen. Maar ja, dat is sociale media anno 2019.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, bij die Greta was het zogenaamd wel allemaal van haarzelf afkomstig.
En in meerdere reacties over Els wordt beweerd dat het ingegeven door de ouders (bijvoorbeeld post 14) of geregisseerd is door de PVV zelf (o.a. post 6). Alsof jonge mensen alleen maar links kunnen zijn.
Mooie reactie van hem, hij stelt daarin ook heel goede vragen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:18 schreef Montagui het volgende:
Reactie van Michiel Scheffer:
[..]
https://www.facebook.com/(...)526637166?__tn__=K-R
Hoe kom je erbij die Anne Fleur Dekker werd continue verguisd om haar linkse mening en vervolgens om haar rechtse vrienden. Als jonge vrouw kun je het uberhaupt bijna niet goed doen als je een politieke mening hebt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Als vrouw kun je het niet goed doen als je een mening hebt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij die Anne Fleur Dekker werd continue verguisd om haar linkse mening en vervolgens om haar rechtse vrienden. Als jonge vrouw kun je het uberhaupt bijna niet goed doen als je een politieke mening hebt.
Maar ook bedreigd en opgespoord?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij die Anne Fleur Dekker werd continue verguisd om haar linkse mening en vervolgens om haar rechtse vrienden. Als jonge vrouw kun je het uberhaupt bijna niet goed doen als je een politieke mening hebt.
Precies.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:50 schreef Posergoth6667 het volgende:
Dreigen met geweld omdat je een andere politieke mening hebt![]()
Of je nu bij antifa, black bloc, kozp of een andere terroristische organisatie zit, geweld en dreigen met geweld is fout, heel fout.
Of je gaat in discussie, of, indien wat gezegt word strafbaar is, meld je dat. Dat hele dreigen met geweld en werkelijk plegen van geweld is absurd.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lde-7590296-a1552071quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ook bedreigd en opgespoord?
Volgens mij is haar geen haarbreed in de weg gelegd.
Akkoord, commentaar was er wel op haar, maar dat is niet hetzelfde als ongeveer een doodsbedreiging.
Dus ja bij haar gold hetzelfde. Niet geheel toevallig was Wilders daar ook bij betrokkenquote:Blogger en feministisch activiste Anne-Fleur Dekker (22) is ondergedoken vanwege bedreigingen, nadat onder meer PVV-leider Geert Wilders een onjuist bericht over haar had gedeeld op Facebook.
dat is omdat Stephanie Flores dezelfde dag nog is gevonden terwijl Natalee Holoway nog steeds vermist isquote:Op maandag 22 juli 2019 23:47 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het valt me wel op dat volwassen vrouwen die blond zijn al snel als slachtoffer, meisje en zielig worden neergezet. Als ze ook nog ‘ns doodgaan is de moord 10x erger dan op een brunette. Echt, let maar eens op. Blond = waardeverhogende factor. Ben je blond en wordt je bedreigd/vermoord/whatever? Dan is het een heus drama. Terwijl het gewoon de kleur haar is die uit je kop komt. Of uit een potje.
Iedereen herinnert zich Natalee Holoway. Maar wie de fuck is Stephanie Flores? Slachtoffer van dezelfde moordenaar, maar aanzienlijk minder (nieuws)waarde.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:10 schreef Hexagon het volgende:
Goed dat Michiel Scheffer deze troll heeft ontmaskerd
quote:Op maandag 22 juli 2019 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is de ontmaskering dan? Wie is het meisje echt? Wie zitten er achter?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:10 schreef Hexagon het volgende:
Misschien dat een linkje zou helpen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:10 schreef Hexagon het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2019 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Dit:quote:
bedoel je? Ik kan niet meer zien wie dat geweest is want die twitter account is weg.quote:Gemaakt door: @rechtsrevolutie ! Dankjewel
Waarom zou dit een troll zijn? Omdat de PVV politiek doodgezwegen dient te worden en jezelf er openlijk aan verbinden not done zou zijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:10 schreef Hexagon het volgende:
Ja reuze sterk schrijven van die Michiel hoor, echt wat een rake vergelijking!!!quote:Ik heb donderdagochtend een tweet geplaatst met een foto van een blond meisje op schoot bij SS Voorman Heinrich Himmler met mijn tekst Roodkapje en de Grote Wolf. Het meisje is de dochter van Himmler, waarbij het dus de vraag is of ze daar vrijwillig zit. Dit is een bewust gekozen foto omdat deze foto net als jou twitter account vragen oproept. Kortom is het een sprookje of een nachtmerrie.
Dit is dan wel weer een interessante vraag, maar denk je dat iemand aan huidig wethouder in Amsterdam Rutger Groot Wassink of huidig SP-kamerlid Peter Kwint vraagt waarom zij een antifa mars (met daaraan verbonden een bomdreiging bij de pegida mars waartegen geprotesteerd werd) aanvoerden? Ik denk het niet, zeker niet lieden van jouw (en michiel's) politieke signatuur. Weer lekker selectief dus!quote:- Waarom is Edwin Wagensveld, de voorman van Pegida op de BBQ van een parlementair gekozen partij aanwezig en waarom ga je ook met hem op de foto?
Heel chic! De haast niet te bevatten dreiging waaronder met name Wilders maar waarschijnlijk ook overige PVV'ers moeten leven nu ook nog eens ter verdachtmaking tegen hen aanwenden.quote:- Hoe kan het zijn dat je na een kennismaking en interview op 19 juni met Wilders al kort daarna op een goedbeveiligde PVV barbecue mag verschijnen?
Naaktfoto's? Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:29 schreef VEM2012 het volgende:
Een dag zonder fophef op twitter is een dag niet geleefd.
Heeft er al iemand om foto’s gevraagd van de blonde deerne? Kan dat ook van het lijstje gestreept worden.
Iets waar jij wel bekend mee bent, toch?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie domme mensen elkaar uitschelden op een dom medium.
Sterker nog, zelfs de user zelf. En dat weet hij maar al te goed.quote:
Ook als elsje een troll is, is het een prachtige manier om te zien hoe kortzichtig en eentonig links is idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:58 schreef DoubleUU het volgende:
Dit is hoe linksch rolt. Ik hoop dat die klootzakken zelf eens aangesproken worden.
En je ziet hoe beschaafd dat gaatquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook als elsje een troll is, is het een prachtige manier om te zien hoe kortzichtig en eentonig links is idd.
'Niet eens met mij? Jij vuige nazi jij moet dood! En het mag omdat je nazi bent!'
Dan kan iemand een poging wagen om dit acount als troll weg te zetten, het is wel een mooi lokmiddel. Noem het geen lokhomo, maar een lokrechtsebal.
Mooi hoe de sjw's rechts er altijd van beschuldigen hun onderbuikjes te legen. Zelf doen ze nauwelijks anders + de bedreigingen, openlijke geweldpleging en goedpraterij zijn om te kosten.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
En je ziet hoe beschaafd dat gaatHet is echt bizar. Dit gebeurt er als mensen met hun emoties denken in plaats van hun hersenen.
De AIVD schreef ook dat alhoewel extreem-rechts toeneemt, extreem-linksch juist bekend staat om de geweldplegingen en vaak sabotages van rechtse betogingen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooi hoe de sjw's rechts er altijd van beschuldigen hun onderbuikjes te legen. Zelf doen ze nauwelijks anders + de bedreigingen, openlijke geweldpleging en goedpraterij zijn om te kosten.
Je bedoelt om te zien hoe rechts rolt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook als elsje een troll is, is het een prachtige manier om te zien hoe kortzichtig en eentonig links is idd.
'Niet eens met mij? Jij vuige nazi jij moet dood! En het mag omdat je nazi bent!'
Dan kan iemand een poging wagen om dit acount als troll weg te zetten, het is wel een mooi lokmiddel. Noem het geen lokhomo, maar een lokrechtsebal.
Enige tegenreactie? AL haar prive-info wordt op internet gepleurd. Sylvana Simons is een politica. Volgens mij moet jij terug naar school ouwe.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je bedoelt om te zien hoe rechts rolt.
Rechts meisje krijgt enige tegenreactie en noemt gelijk de ander een landverrader. Daarbij je gaat mij niet vertellen dat iemand als Sylvana Simons al haar bedrijgingen uit linkse hoek ontvangt. Maarja veel users zoals jij hebben natuurlijk een gigantisch bord voor hun kop.
Oh een typfoutje, nou dan moet ik wel gigantisch dom zijn. En jij bent een modquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bedrijgingen.
En we zouden je mening serieus moeten nemen?.
Zie hier hoe links rolt. Gelijk wijzen naar rechts.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Rechts meisje krijgt enige tegenreactie en noemt gelijk de ander een landverrader. Daarbij je gaat mij niet vertellen dat iemand als Sylvana Simons al haar bedrijgingen uit linkse hoek ontvangt. Maarja veel users zoals jij hebben natuurlijk een gigantisch bord voor hun kop.
Zie hier hoe rechts rolt gelijk wijzen naar links.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie hier hoe links rolt. Gelijk wijzen naar rechts.
Het gaat er niet om dat rechts geweld zou toepassen, het gaat er om dat links de zelf verklaarde goedzak en hoeder van de vrije mening is, terwijl ze zelf de grootste geweldveroorzaker zijn in eldeze discussie.
Ga toch weg met me, Haatvana krijgt precies waar ze recht op heeft met haar extreem racistische gedachtengoed.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zie hier hoe rechts rolt gelijk wijzen naar links.
Doe eens wat aan dat bord voor je kop man. Zo nutteloos om uberhaupt aan discussies mee te doen als je maar een kant van het verhaal kan en wil zien. Ik neem aan dat Heatwave je nu ook dom gaat noemen omdat 'eldeze' niet bepaald correcte spelling is.
Dat is het wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:49 schreef sp3c het volgende:
mwah dat gedrag zie je helaas zowel links, rechts, in het midden en boven en onder wmb en veel te vaak en veel te snel de laatste tijd
das echt geen typisch links trekje
Dat dit meisje niet bestaat maar gewoon een nepaccount is van een dikke lelijke PVV droeftoeter.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat is de ontmaskering dan? Wie is het meisje echt? Wie zitten er achter?
Is ze een deepfake ja, hexagon? Of een ingehuurde actrice soms?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat dit meisje niet bestaat maar gewoon een nepaccount is van een dikke lelijke PVV droeftoeter.
hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat dit meisje niet bestaat maar gewoon een nepaccount is van een dikke lelijke PVV droeftoeter.
Zag ook nog een gezellige reactie over het uitroeien van linkse mensen voorbijkomen. Goed sfeertje.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
die kwam duidelijk ook van linkse mensenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zag ook nog een gezellige reactie over het uitroeien van linkse mensen voorbijkomen. Goed sfeertje.
Op het koranische af bijna.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zag ook nog een gezellige reactie over het uitroeien van linkse mensen voorbijkomen. Goed sfeertje.
Quote het eens.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ze vogelvrij is. Zo'n meisje bedreigen is totaal kansloos. Ik trok een paar posts terug al de vergelijking met Anne Fleur Dekker waarvan ik zei dat ze door beide kanten bedreigd is. Het punt was dat het hypocriet is om dit gedrag aan één kant van het politieke spectrum toe te wijzen. Daarom gebruikte ik wat voorbeelden van de andere kant. Jij beweert dat Sylvana extreem racstisch is dat zullen de mensen die dit meisje bedreigen misschien van haar zeggen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch weg met me, Haatvana krijgt precies waar ze recht op heeft met haar extreem racistische gedachtengoed.
Dit is een meisje van 20 dat ergens VOOR is, nergens predikt ze geweld of andere criminele activiteiten, maar toch vinden mensen als jij maar dat ze vogelvrij is, vanwege haar andere mening.
En ja, dat is typisch facistisch links denken.
Je kunt een privaat meisje niet vergelijken met Sylvana Simons, publiek figuur en front-woman van Artikel1.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ze vogelvrij is. Zo'n meisje bedreigen is totaal kansloos. Ik trok een paar posts terug al de vergelijking met Anne Fleur Dekker waarvan ik zei dat ze door beide kanten bedreigd is. Het punt was dat het hypocriet is om dit gedrag aan één kant van het politieke spectrum toe te wijzen. Daarom gebruikte ik wat voorbeelden van de andere kant. Jij beweert dat Sylvana extreem racstisch is dat zullen de mensen die dit meisje bedreigen misschien van haar zeggen.
Als je van de ene kant zegt alles wat Sylvana over zich heen krijgt is terecht wees dan ook mans genoeg om te zeggen dat alles wat Els over zich heen krijgt ook terecht is. Of wees consequent en veroordeel beide.
Verder vind ik dit hele debacle vooral wat weg hebben van Idiocracy. Het is vrij sneu als je als politieke partij dit soort taktieken gebruikt. In plaats van gewoon zelf een boodschap verkondigen die mensen steunen met dit soort verdekte propaganda steun proberen te krijgen. Vooral omdat de redenen die het meisje noemt voor de PVV ongeveer allemaal gebaseerd zijn op emotionele argumenten als WIlders is een baas en PVV'ers zijn geweldig. Je moet wel een lage dunk hebben van je potentiële kiezers als je dit een goed reclamepraatje vindt. Van de andere kant werkt het blijkbaar wel, toch media aandacht in komkommertijd en genoeg mensen die happen. Happers die haar bedreigen en happers die voor haar whiteknighten.
quote:
twitter:HarryPater62 twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:54:17@Wildersthebest Nee hoor meissie, dat snapt iedereen. Ik hoop dat laffe, linkse teringhonden zoals @hanslaroes met zichzelf kan leven. Bloedhond. En die andere Sjap komt ook wel een keer aan de beurt. Tijd dat dat linkse.pleuristuig een keer wordt uitgeroeid. Als ee iets is, je hebt mn nummer 👍 reageer retweet
Dat dus, een willekeurig meisje targetten en haar privegegevens openbaar maken is heel wat anders dan een figuur dat willens en wetens in de media komt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je kunt een privaat meisje niet vergelijken met Sylvana Simons, publiek figuur en front-woman van Artikel1.
Die heb ik gemist. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]twitter:HarryPater62 twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:54:17@:Wildersthebest Nee hoor meissie, dat snapt iedereen. Ik hoop dat laffe, linkse teringhonden zoals @:hanslaroes met zichzelf kan leven. Bloedhond. En die andere Sjap komt ook wel een keer aan de beurt. Tijd dat dat linkse.pleuristuig een keer wordt uitgeroeid. Als ee iets is, je hebt mn nummer 👍 reageer retweet
Dan nog is het een, te felle, reactie op iets, geen initiatief. Als jij met je grote bek een meisje van 20 gaat lopen bedreigen online heb je best recht op een paar nare tegenopmerkingen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]twitter:HarryPater62 twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:54:17@:Wildersthebest Nee hoor meissie, dat snapt iedereen. Ik hoop dat laffe, linkse teringhonden zoals @:hanslaroes met zichzelf kan leven. Bloedhond. En die andere Sjap komt ook wel een keer aan de beurt. Tijd dat dat linkse.pleuristuig een keer wordt uitgeroeid. Als ee iets is, je hebt mn nummer 👍 reageer retweet
Doe nou eens rustig, knul. Je leest weer van alles wat er niet staat.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het een, te felle, reactie op iets, geen initiatief. Als jij met je grote bek een meisje van 20 gaat lopen bedreigen online heb je best recht op een paar nare tegenopmerkingen.
Of gaan vrouwenrechten etc niet op als je niet "braaf" links bent als meisje van 20? Dan mag alles?
Klinkt als een hele gezellige vent die je rustig op je feestje kan uitnodigen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
Als die meid Hitler wil bejubelen, dan moet ze dat vooral doen.
Wedden dat ie in reallife super nerdy is?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klinkt als een hele gezellige vent die je rustig op je feestje kan uitnodigen.
Wat een figuur zeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
twitter:HarryPater62 twitterde op maandag 22-07-2019 om 23:37:10Linkse huilies vinden dat ik oproep tot geweld.1)Ik ben niet gelieerd aan de #PVV dus hen steeds aanroepen heeft geen zin.2)Geweld komt ALTIJD van en door links. (Kom maar met Breivik, ik heb er 12 terug)Maar als je steeds de hond slaat. bijt hij je een keer.Einde discussie! reageer retweet
twitter:HarryPater62 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 23:42:06Mijn 'white privilege' is dat ik met bestek kan eten 👍 reageer retweet
twitter:HarryPater62 twitterde op woensdag 17-07-2019 om 01:48:47Dear Mr. President,Can I come live in the US?I'm getting a little fed up with this shit over here ! @realDonaldTrump reageer retweet
En zie hier precies de facistische linksmens in actie, niet mee eens? HITLER!!!quote:
Ze zet toch zelf dat filmpje op internet. Het is niet alsof haar icloud gehacked is en we nu dat filmpje kunnen zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je kunt een privaat meisje niet vergelijken met Sylvana Simons, publiek figuur en front-woman van Artikel1.
Er is in dit geval natuurlijk niet veel willekeurig aan. Ze heeft er zelf voor gekozen om promotiemateriaal voor een politieke partij te zijn. Dat is toch echt willens en wetens in de media komen. Ze koos er zelf voor om het online te zetten waar iedereen het kan zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, een willekeurig meisje targetten en haar privegegevens openbaar maken is heel wat anders dan een figuur dat willens en wetens in de media komt.
En ja, dit gebeurt vrijwel alleen vanuit de totaal intolerante linkse hoek, deze openbare heksenjachten.
Maar waar blijft de link nou die dat laat zien?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Moet je dan waarschijnlijk wel flink voor betalen..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klinkt als een hele gezellige vent die je rustig op je feestje kan uitnodigen.
twitter:HarryPater62 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 23:49:14Zo'n linkse uitkeringssnol, met van die ongewassen vlechten in te slap elastiek, verweet mij net op FB dat mijn liedjes armoedig opgenomen zijn. Ik zei als ik alles in de studio moet opnemen ben ik zo een ton lichter en ik heb er nog maar een paar 😂 Nu heeft ze geblocked 🙄 reageer retweet
Nerds kunnen meestal logisch nadenken, deze man kan dat overduidelijk niet. Zulk soort opmerkingen op social media plaatsen kan wel eens hele vervelende gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:38 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wedden dat ie in reallife super nerdy is?
Sylvana heeft anders geen beveiliging zoals Wilders en Hirsh Ali nodig, dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze zet toch zelf dat filmpje op internet. Het is niet alsof haar icloud gehacked is en we nu dat filmpje kunnen zien.
[..]
Er is in dit geval natuurlijk niet veel willekeurig aan. Ze heeft er zelf voor gekozen om promotiemateriaal voor een politieke partij te zijn. Dat is toch echt willens en wetens in de media komen. Ze koos er zelf voor om het online te zetten waar iedereen het kan zien.
Verder bewijst Sylvana je ongelijk dat er alleen heksenjachten zijn vanuit linkse hoek. Waarschijnlijk kun je een heel subforum openen met mensen die politiek bedrijven die bedreigd zijn om hun mening. Alleen met je kop heel die in het zand kun je denken dat zulke bedreigingen exclusief zijn aan een kant van het politieke spectrum.
Snap nooit dat mensen zo over de zeiken kunnen raken op het interwebz. Heb ook het idee dat de haat voor 'links' het leven van deze man aardig domineert. Zal inderdaad een gezellige beer zijn op verjaardagen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat een figuur zeg.twitter:HarryPater62 twitterde op maandag 22-07-2019 om 23:37:10Linkse huilies vinden dat ik oproep tot geweld.1)Ik ben niet gelieerd aan de #PVV dus hen steeds aanroepen heeft geen zin.2)Geweld komt ALTIJD van en door links. (Kom maar met Breivik, ik heb er 12 terug)Maar als je steeds de hond slaat. bijt hij je een keer.Einde discussie! reageer retweet
twitter:HarryPater62 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 23:42:06Mijn 'white privilege' is dat ik met bestek kan eten 👍 reageer retweet
twitter:HarryPater62 twitterde op woensdag 17-07-2019 om 01:48:47Dear Mr. President,Can I come live in the US?I'm getting a little fed up with this shit over here !@:realDonaldTrump reageer retweet
Altijd leuk, ironiequote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensen zo over de zeiken kunnen raken op het interwebz.
geintje manquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zie hier precies de facistische linksmens in actie, niet mee eens? HITLER!!!
Net zoals jij al decennia hier over de zeik gaat over van alles en nog wat? En ja, ik ook, eigen boezem enzo.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensen zo over de zeiken kunnen raken op het interwebz. Heb ook het idee dat de haat voor 'links' het leven van deze man aardig domineert. Zal inderdaad een gezellige beer zijn op verjaardagen.
Dus we mogen nu ook een heksenjacht openen op iedereen die meewerkte aan haar prive-info openbaar maken? Zo lees ik je.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze zet toch zelf dat filmpje op internet. Het is niet alsof haar icloud gehacked is en we nu dat filmpje kunnen zien.
[..]
Er is in dit geval natuurlijk niet veel willekeurig aan. Ze heeft er zelf voor gekozen om promotiemateriaal voor een politieke partij te zijn. Dat is toch echt willens en wetens in de media komen. Ze koos er zelf voor om het online te zetten waar iedereen het kan zien.
Verder bewijst Sylvana je ongelijk dat er alleen heksenjachten zijn vanuit linkse hoek. Waarschijnlijk kun je een heel subforum openen met mensen die politiek bedrijven die bedreigd zijn om hun mening. Alleen met je kop heel die in het zand kun je denken dat zulke bedreigingen exclusief zijn aan een kant van het politieke spectrum.
Je kunt mij veel verwijten - domme bijdragen, het zijn van een kutuser - maar ik reageer zelden tot nooit opgefokt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net zoals jij al decennia hier over de zeik gaat over van alles en nog wat? En ja, ik ook, eigen boezem enzo.
Wat zegt dat dan volgens jou? Als iemand beveiligd wordt is die persoon altijd meer in gevaar dan iemand die dat niet wordt? Voor hetzelfde geld stopt de beveiliging van Wilders morgen en wordt hij alsnog 100. Die Duitse politicus die door een rechtsextremist vermoord werd had ook geen beveiliging, volgens jouw logica was hij dus niet in gevaar?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sylvana heeft anders geen beveiliging zoals Wilders en Hirsh Ali nodig, dat zegt genoeg.
Wat is dat voor logica? Duh dat Wilders meer gevaar loopt. Onder welke steen leef jij ?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan volgens jou? Als iemand beveiligd wordt is die persoon altijd meer in gevaar dan iemand die dat niet wordt? Voor hetzelfde geld stopt de beveiliging van Wilders morgen en wordt hij alsnog 100. Die Duitse politicus die door een rechtsextremist vermoord werd had ook geen beveiliging, volgens jouw logica was hij dus niet in gevaar?
Waar lees je dat kun je dat quoten?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:42 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dus we mogen nu ook een heksenjacht openen op iedereen die meewerkte aan haar prive-info openbaar maken? Zo lees ik je.
Politici hebben als werk publiek zijn, dat is wat anders dan een meisje die een zelfgemaakt filmpje online zet, zonder opdracht whatsoever. Als je dit verschil niet ziet, ja sorry hoor. Zeg even of je dit inziet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waar lees je dat kun je dat quoten?
Volgens mij was ik vrij duidelijk dat ik haar bedreigen kansloos vind. Ik zeg in die post alleen dat als je zegt bij Sylvana is bedreigen oké want ze is een publiek persoon omdat ze de media opzocht. Je dan ook moet zeggen dat Els een publiek persoon is want ze zocht de media op om haar politieke boodschap te delen.
Mensen doxen lijkt me vrijwel nooit oké. Ik kan wel redenen bedenken, bijvoorbeeld als iemand een gijzeling zou livestreamen de gijzelaar doxen.
Wilders loopt meer gevaar dan Lübcke die nu al onder de grond ligt?!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:46 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat is dat voor logica? Duh dat Wilders meer gevaar loopt. Onder welke steen leef jij ?
Omdat linksch veel extremer is dan rechts. Blijkt uit onderzoek. Vooral op het gebied van geweldpleging.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wilders loopt meer gevaar dan Lübcke die nu al onder de grond ligt?!
Ik neem aan dat je Sylvana bedoelt dan, waar baseer je dat op dan?
Anders vraag je het aan de enige politieke doden die ons land kentquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:52 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Omdat linksch veel extremer is dan rechts. Blijkt uit onderzoek. Vooral op het gebied van geweldpleging.
Nee, dat zegt niets, de dreiging die Wilders en Hirshi Ali ondervinden komt vooral vanuit moslimhoek.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sylvana heeft anders geen beveiliging zoals Wilders en Hirsh Ali nodig, dat zegt genoeg.
Je bedoelt Theo van Gogh en Pim Fortuyn? Allebei rechts...toeval?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders vraag je het aan de enige politieke doden die ons land kent.
Puur toeval denk ik iddquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:54 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je bedoelt Theo van Gogh en Pim Fortuyn? Allebei rechts...toeval?
En dan is het toeval? Het klopt niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Puur toeval denk ik idd.
Het is toch al jaren bekend dat links steden sloopt, mensen afmaakt als honden en rechts weggezet wordt als de foute kant?
Het werk van politici is helemaal niet publiek zijn. Het is niet geen real-life soap ofzoquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:51 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Politici hebben als werk publiek zijn, dat is wat anders dan een meisje die een zelfgemaakt filmpje online zet, zonder opdracht whatsoever. Als je dit verschil niet ziet, ja sorry hoor. Zeg even of je dit inziet.
Nee, dat zeggen "we" niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het werk van politici is helemaal niet publiek zijn. Het is niet geen real-life soap ofzoOf dit meisje een opdracht had of niet doet er niet toe. Waarschijnlijk wel. Maar hoe dan ook koos ze er zelf voor om publikelijk politiek te bedrijven. Niet veel anders dan wat Sylvana doet. Ik vind niet dat je dat soort mensen moet bedreigen. Jullie zeggen, in het geval ik het met je eens ben mag je niet bedreigd worden, zodra we het oneens zijn is bedreigen wel een terechte actie.
Wow dat is echt niet rechtvaardig wat je zegt. Een politicus speelt elke dag toneel, dat is ook deels zijn werk. Maar jij hebt blijkbaar zo weinig kennis van hoe de wereld werkt dat discussiëren vrij zinloos begint te worden. Ik krijg wel een teringhekel aan je.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het werk van politici is helemaal niet publiek zijn. Het is niet geen real-life soap ofzoOf dit meisje een opdracht had of niet doet er niet toe. Waarschijnlijk wel. Maar hoe dan ook koos ze er zelf voor om publikelijk politiek te bedrijven. Niet veel anders dan wat Sylvana doet. Ik vind niet dat je dat soort mensen moet bedreigen. Jullie zeggen, in het geval ik het met je eens ben mag je niet bedreigd worden, zodra we het oneens zijn is bedreigen wel een terechte actie.
Natuurlijk de steden gaan totaal kapot.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Puur toeval denk ik idd.
Het is toch al jaren bekend dat links steden sloopt, mensen afmaakt als honden en rechts weggezet wordt als de foute kant?
Dat is natuurlijk omdat linkse partijen die steden zo onleefbaar maken dat de vraag steeds hoger wordt dan het aanbod. Maar doe vooral nog een paar Pimwins, niet alsof Christchurch, zo'n Breivik of een moord op Lübcke geen dingen zijn. Altijd hilarisch dat rechtse slachtofferschap. Als je als sneeuwvlokje maar vaak genoeg herhaalt dat je als fout weggezet wordt ga je het zo te zien vanzelf ook daadwerkelijk geloven.quote:Van de grote steden stegen de prijzen in Utrecht met 9,7 procent het sterkst. Ook in Rotterdam en Den Haag werden woningen meer dan 9 procent duurder. De prijzen stegen in Amsterdam met 6,9 procent, minder dan het nationaal gemiddelde.
Jij bent echt niet goed bij je hoofd. Ik hoop dat de AIVD jou goed in de gaten houdt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Natuurlijk de steden gaan totaal kapot.
[..]
Dat is natuurlijk omdat linkse partijen die steden zo onleefbaar maken dat de vraag steeds hoger wordt dan het aanbod. Maar doe vooral nog een paar Pimwins, niet alsof Christchurch, zo'n Breivik of een moord op Lübcke geen dingen zijn. Altijd hilarisch dat rechtse slachtofferschap. Als je als sneeuwvlokje maar vaak genoeg herhaalt dat je als fout weggezet wordt ga je het zo te zien vanzelf ook daadwerkelijk geloven.
Lekker schuimbekken ouwe. Altijd weer die vuile linksmensen die boze reacties bij brave rechtse NPC'tjes uitlokken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:59 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wow dat is echt niet rechtvaardig wat je zegt. Een politicus speelt elke dag toneel, dat is ook deels zijn werk. Maar jij hebt blijkbaar zo weinig kennis van hoe de wereld werkt dat discussiëren vrij zinloos begint te worden. Ik krijg wel een teringhekel aan je.
Waarschijnlijk wel zeg je op de vraag of ze gestuurd is. Op basis waarvan zeg je dat? Bullshit ouwe.
Je zegt " Ik vind niet dat je DAT SOORT MENSEN moeten bedreigen, in het geval ik het met je eens ben mag je niet bedreigd worden, zodra we het oneens zijn is bedreigen wel een terechte actie."
Wat ben jij voor zwakzinnige? Jij spoort echt niet.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)iljoen-euro-a1567038 Ja, dat gaan ze als links langskomt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
[..]
Dat is natuurlijk omdat linkse partijen die steden zo onleefbaar maken dat de vraag steeds hoger wordt dan het aanbod. Maar doe vooral nog een paar Pimwins, niet alsof Christchurch, zo'n Breivik of een moord op Lübcke geen dingen zijn. Altijd hilarisch dat rechtse slachtofferschap. Als je als sneeuwvlokje maar vaak genoeg herhaalt dat je als fout weggezet wordt ga je het zo te zien vanzelf ook daadwerkelijk geloven.
Je enige bijdrage aan dit topic is een vrij doorzichtige poging om het onderwerp te laten ontsporen door over rechts of extreem-rechts te neuzelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet wachten op het moment dat we het face to face oneens worden. Ik train 5 x per week met zware gewichten, ik pleur jou zo richting China.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lekker schuimbekken ouwe. Altijd weer die vuile linksmensen die boze reacties bij brave rechtse NPC'tjes uitlokken.
Echt he xD Zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Je enige bijdrage aan dit topic is een vrij doorzichtige poging om het onderwerp te laten ontsporen door over rechts of extreem-rechts te neuzelen.
Het valt niet op.
Ja ik kan helemaal niet vechten, je neemt me makkelijk. Maar het dogma dat alleen links geweld predikt houdt niet bepaald stand zo he.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:06 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het moment dat we het face to face oneens worden. Ik train 5 x per week met zware gewichten, ik pleur jou zo richting China.
Oh sorry dat ik de nuttige bijdrages van lui die al het slechte in de wereld aan links toewijzen van wat repliek dien.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Je enige bijdrage aan dit topic is een vrij doorzichtige poging om het onderwerp te laten ontsporen door over rechts of extreem-rechts te neuzelen.
Het valt niet op.
De manier hoe ik het zei was wel doorslaggevend hoe ik het bedoelde. Ik ben anti-geweld:) Ik ben voor zelfverdediging though.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja ik kan helemaal niet vechten, je neemt me makkelijk. Maar het dogma dat alleen links geweld predikt houdt niet bepaald stand zo he.
[..]
Oh sorry dat ik de nuttige bijdrages van lui die al het slechte in de wereld aan links toewijzen van wat repliek dien.
Al het slechte in de wereld gaat wat ver, volgens mij doet niemand in dit topic dat, maar in dit geval is vrij duidelijk dat links/extreem-links een vuile heksenjacht op poten heeft gezet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik de nuttige bijdrages van lui die al het slechte in de wereld aan links toewijzen van wat repliek dien.
Over een paar jaar is linksch niets meerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:10 schreef epicbeardman het volgende:
Daarom durft niemand te zeggen dat ze FvD of PVV stemmen, maar doen ze het wel.
Ga zo door links Nederland!
En het OM houdt zich stil, terwijl er toch zeker strafbare zaken gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:10 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Al het slechte in de wereld gaat wat ver, volgens mij doet niemand in dit topic dat, maar in dit geval is vrij duidelijk dat links/extreem-links een vuile heksenjacht op poten heeft gezet.
Ik hoop dat Els ingaat op het verzoek van die ex-D66 gedeputeerde Michiel Scheffer om op 22 augustus op het Plein in Den Haag wat te eten/drinken. Ik heb zomaar het idee dat er dan wat mensen zijn die hun agenda vrijmaken om ook eens gezellig wat te eten/drinken met Scheffer.
Ja, wat ik al eerder postte in dit topic: om veroordeeld te worden in dit land moet je er 'de verkeerde politieke opvatting' op nahouden. De 'goeden' kunnen straffeloos de meest vreselijke dingen roepen of doen over anderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:11 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
En het OM houdt zich stil, terwijl er toch zeker strafbare zaken gebeurd zijn.
Oude rechters, vroeger was half Nederland linksch. Oorlogschaamte, omdat Nederlanders bekend staan als ratten in de oorlog. Maar niemand wil dat horen. En dus schaamte.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:13 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ja, wat ik al eerder postte in dit topic: om veroordeeld te worden in dit land moet je er 'de verkeerde politieke opvatting' op nahouden. De 'goeden' kunnen straffeloos de meest vreselijke dingen roepen of doen over anderen.
Dat dus, als je al politicus de feiten benoemd en daar iets tegen wil doen is het OM er snel bij om je te vervolgen, maar als je als 20 jarig meisje een minder PC mening hebt is het prima om opgejaagd te worden als een ordinaire crimineel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:13 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ja, wat ik al eerder postte in dit topic: om veroordeeld te worden in dit land moet je er 'de verkeerde politieke opvatting' op nahouden. De 'goeden' kunnen straffeloos de meest vreselijke dingen roepen of doen over anderen.
Ik snap dat jij dat niet ziet, je toont meestal niet aan erg kritisch te kijken. Dat er leipo's dat mens bedrijgen is duidelijk dat lijkt een soort heksenjacht ook eens. Of het opgezet is door links of extreem links daar heb ik eigenlijk geen enkel bewijs voor gezien. Als een of andere ex D66'er iets plaatst is dat niet direct een opzet van links of extreem links. Hetzelfde geldt voor de nerd die allemaal gegevens van haar ging openbaren.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:10 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Al het slechte in de wereld gaat wat ver, volgens mij doet niemand in dit topic dat, maar in dit geval is vrij duidelijk dat links/extreem-links een vuile heksenjacht op poten heeft gezet.
Ik hoop dat Els ingaat op het verzoek van die ex-D66 gedeputeerde Michiel Scheffer om op 22 augustus op het Plein in Den Haag wat te eten/drinken. Ik heb zomaar het idee dat er dan wat mensen zijn die hun agenda vrijmaken om ook eens gezellig wat te eten/drinken met Scheffer.
Als D'66 een actie uitvoert (linksche partij) dan is het een linksche actie? Je typt heel veel maar het slaat eigenlijk nergens op.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat niet ziet, je toont meestal niet aan erg kritisch te kijken. Dat er leipo's dat mens bedrijgen is duidelijk dat lijkt een soort heksenjacht ook eens. Of het opgezet is door links of extreem links daar heb ik eigenlijk geen enkel bewijs voor gezien. Als een of andere ex D66'er iets plaatst is dat niet direct een opzet van links of extreem links. Hetzelfde geldt voor de nerd die allemaal gegevens van haar ging openbaren.
Ik heb ook nog geen linkse gebruiker zien zeggen dat dit terecht is. Ik zie wel veel rechtse gebruikers hier dit type gedrag goedkeuren. Ook jouw reactie dat je hoopt op het openbaar worden van de plek waar ze wat zouden eten om gezellig aan te schuiven klinkt ook voornamelijk als het goedkeuren van intimidatie.
Hoezo openbaar worden? Scheffer doet een openbaar voorstel voor een locatie. Het is al openbaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat niet ziet, je toont meestal niet aan erg kritisch te kijken. Dat er leipo's dat mens bedrijgen is duidelijk dat lijkt een soort heksenjacht ook eens. Of het opgezet is door links of extreem links daar heb ik eigenlijk geen enkel bewijs voor gezien. Als een of andere ex D66'er iets plaatst is dat niet direct een opzet van links of extreem links. Hetzelfde geldt voor de nerd die allemaal gegevens van haar ging openbaren.
Ik heb ook nog geen linkse gebruiker zien zeggen dat dit terecht is. Ik zie wel veel rechtse gebruikers hier dit type gedrag goedkeuren. Ook jouw reactie dat je hoopt op het openbaar worden van de plek waar ze wat zouden eten om gezellig aan te schuiven klinkt ook voornamelijk als het goedkeuren van intimidatie.
D66 is niet bepaald links. Als de partij een bepaalde actie steunt zou je dat eventueel een linkse actie kunnen noemen. Als een ex D66 lid iets doet kun je daar natuurlijk niet van spreken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:20 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als D'66 een actie uitvoert (linksche partij) dan is het een linksche actie? Je typt heel veel maar het slaat eigenlijk nergens op.
D'66 is behoorlijk links.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
D66 is niet bepaald links. Als de partij een bepaalde actie steunt zou je dat eventueel een linkse actie kunnen noemen. Als een ex D66 lid iets doet kun je daar natuurlijk niet van spreken.
Zware shake weights of slechts reguliere gewichten?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:06 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het moment dat we het face to face oneens worden. Ik train 5 x per week met zware gewichten, ik pleur jou zo richting China.
D66 niet links?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
D66 is niet bepaald links. Als de partij een bepaalde actie steunt zou je dat eventueel een linkse actie kunnen noemen. Als een ex D66 lid iets doet kun je daar natuurlijk niet van spreken.
Haha, 1 avond met mij meedoen en je bent voor 4 dagen beurs ouwequote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zware shake weights of slechts reguliere gewichten?
Je bedoelt een huidig D66 lid, bovendien een vrij prominente.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wel zwarte humor dat Antifa tegen zichzelf demonstreert. Vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:24 schreef epicbeardman het volgende:
Dat die D66'er het uberhaupt durft om haar nog publiekelijk uit te nodigen, wat verwacht hij zelf? een bakje thee? nee antifa die haar gaat lynchen. paf paf paf.
Ze zitten allemaal al achter haar aan. Als je wilders/thierry/trump op maar enige manier goed vindt dan ben je racist en verdien je niet meer te leven.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wel zwarte humor dat Antifa tegen zichzelf demonstreert. Vicieuze cirkel.
Ze zijn niet bepaald marxistisch.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:23 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
D66 niet links?![]()
D66 staat steevast voorop om Nederland weg te geven.
Linksch maakt zichzelf kapot. Het is een kwestie van tijd. Mensen zijn te goed geïnformeerd tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal al achter haar aan. Als je wilders/thierry/trump op maar enige manier goed vindt dan ben je racist en verdien je niet meer te leven.
https://www.facebook.com/(...)0830452205454&type=3
D66 is economisch rechts ja, maar als je op één gebied rechts bent, ben je direct niet meer links? Politiek draait om meer dan economie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze zijn niet bepaald marxistisch.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het plaatje een aardige weergave is. Op fok is progressief natuurlijk ook synoniem voor links maar qua economisch beleid is D66 toch echt een beetje rechts.
Die andere moderator verwijdert reacties, en zijn eigen om zijn sporen te wissen. Wtf is dat voor gek joh?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:31 schreef sp3c het volgende:
doe nou ff niet op de man jongens, het gaat op zich nog goed
alstublieft?
gastquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:32 schreef HeatWave het volgende:
En weer, het links facistischcensuurbureau draait overuren vandaag.
Samenvatting/quote/screenshot voor niet facebook gebruikers?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal al achter haar aan. Als je wilders/thierry/trump op maar enige manier goed vindt dan ben je racist en verdien je niet meer te leven.
https://www.facebook.com/(...)0830452205454&type=3
Oké ik ken hem niet. Maakt verder weinig uit voor het punt. Een lid van een partij kan iets doen zonder dat dit direct een opzet van de hele partij is. Als een PVV of FvD'er een greep in de partijkas doet betekent dat niet direct dat het een rechts plan is om partijkassen te beroven.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je bedoelt een huidig D66 lid, bovendien een vrij prominente.
nee dat was ikquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:32 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Die andere moderator verwijdert reacties, en zijn eigen om zijn sporen te wissen. Wtf is dat voor gek joh?
Fijn dat eindelijk erkent dat je je niet hebt ingelezen en er maar een slag naar slaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oké ik ken hem niet. Maakt verder weinig uit voor het punt. Een lid van een partij kan iets doen zonder dat dit direct een opzet van de hele partij is. Als een PVV of FvD'er een greep in de partijkas doet betekent dat niet direct dat het een rechts plan is om partijkassen te beroven.
Dus je dekt hem? Of hoe moet ik dat zien?quote:
Zou maar uitkijken. Die user ramt je zo over twee.quote:
nee dat lijkt me niet lekker, ik heb dat gezeur over die spelfout en de daaropstaande reacties verwijderd, lijkt me geen goed idee als moderators op jacht gaan naar usersquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dus je dekt hem? Of hoe moet ik dat zien?
Ik heb een stukje van dat Saltmines gelezen maar dat was zo gekleurd dat ik op een gegeven moment wel genoeg had ja. Daarbij zoals ik al zei het maakt voor het punt niets uit. Als je bij een politieke partij zit kun je nog steeds dingen doen als privé persoon. Dat ontkennen lijkt me vrij bizar.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:33 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Fijn dat eindelijk erkent dat je je niet hebt ingelezen en er maar een slag naar slaat.
niemand ramt mij zo in tweequote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou maar uitkijken. Die user ramt je zo over twee.
nee je mening staat er nog gewoon hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik mod helemaal niets, maar ik heb de verkeerde mening, dus is het weg.
Waarom verwijder je dat? Wat is de meerwaarde?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat lijkt me niet lekker, ik heb dat gezeur over die spelfout en de daaropstaande reacties verwijderd, lijkt me geen goed idee als moderators op jacht gaan naar users
nu istie #mad ofzo
Maar hij traint 5 x per week.quote:
lijkt me meer wat voor het feedbacktopicquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Waarom verwijder je dat? Wat is de meerwaarde?
das niet genoegquote:
De wat? Daar komt niemand waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me meer wat voor het feedbacktopic
Meer kan nietquote:
Meh, prima. Maar iemand dom noemen nadat ie zelf met A) beledigingen en B) domme spelfouten, komt aanzetten lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je mening staat er nog gewoon hoor
alleen dat gezeur over hoe dom die ene gast was ofzo is weg
Als je het mij vraagt is sylvana's leven en zijn zeker haar mediaoptredens nog net geen performance art.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Daarbij zoals ik al zei het maakt voor het punt niets uit. Als je bij een politieke partij zit kun je nog steeds dingen doen als privé persoon. Dat ontkennen lijkt me vrij bizar.
je kent de regels primaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, prima. Maar iemand dom noemen nadat ie zelf met A) beledigingen en B) domme spelfouten, komt aanzetten lijkt me niet meer dan terecht.
Ja, maar die gelden van 2 kanten, mensen domrechts etc noemen is allemaal prima blijkbaar, maar als je dan iemand wijst op aanwijsbaar dom zijn is het fout?quote:
jij noemde mij net linksfacistisch he, staat er ook nog gewoon dus laat die enorme calimero lekker weg wil jequote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die gelden van 2 kanten, mensen domrechts etc noemen is allemaal prima blijkbaar, maar als je dan iemand wijst op aanwijsbaar dom zijn is het fout?
Oh well, carry on.
Wie heeft jullie moderators gemaakt sp3c?quote:
Dat kwam natuurlijk wel heel erg goed uit gezien het onderwerpquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij noemde mij net linksfacistisch he, staat er ook nog gewoon dus laat die enorme calimero lekker weg wil je
primaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk wel heel erg goed uit gezien het onderwerp.
vertel ons meerquote:
Zonder bewijs hiervoor ben jij de enige die fake news brengt.quote:
Sorry HW, ik had mijn rechtse lolmuts nog opquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder bewijs hiervoor ben jij de enige die fake news brengt.
Zodra iemand over de vorm begint, is deze de inhoud niet meester.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zie hier hoe rechts rolt gelijk wijzen naar links.
Doe eens wat aan dat bord voor je kop man. Zo nutteloos om uberhaupt aan discussies mee te doen als je maar een kant van het verhaal kan en wil zien. Ik neem aan dat Heatwave je nu ook dom gaat noemen omdat 'eldeze' niet bepaald correcte spelling is.
Oh ja sorry, het is nu ook minder grappig nu de post van de moderator weg is gehaald die dat de post ervoor bij mij deed. Je hebt helemaal gelijk dat kritiek op de vorm begint bij een gebrek aan inhoud. Hopelijk is het met deze excuses weer goed tussen onsquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zodra iemand over de vorm begint, is deze de inhoud niet meester.
Iemand z'n creditwaardigheid ter discussie stellen vanwege een typotje, zielig hoor.
Je bent het toonbeeld.
Als man net zo min. Baudet, wilders, rutte, klaver. Allemaal worden ze gehaat en bespot.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Als vrouw kun je het niet goed doen als je een mening hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |