Klinkt als een hele gezellige vent die je rustig op je feestje kan uitnodigen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]twitter:HarryPater62 twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:54:17@:Wildersthebest Nee hoor meissie, dat snapt iedereen. Ik hoop dat laffe, linkse teringhonden zoals @:hanslaroes met zichzelf kan leven. Bloedhond. En die andere Sjap komt ook wel een keer aan de beurt. Tijd dat dat linkse.pleuristuig een keer wordt uitgeroeid. Als ee iets is, je hebt mn nummer 👍 reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
Als die meid Hitler wil bejubelen, dan moet ze dat vooral doen.
Wedden dat ie in reallife super nerdy is?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klinkt als een hele gezellige vent die je rustig op je feestje kan uitnodigen.
Wat een figuur zeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]twitter:HarryPater62 twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:54:17@:Wildersthebest Nee hoor meissie, dat snapt iedereen. Ik hoop dat laffe, linkse teringhonden zoals @:hanslaroes met zichzelf kan leven. Bloedhond. En die andere Sjap komt ook wel een keer aan de beurt. Tijd dat dat linkse.pleuristuig een keer wordt uitgeroeid. Als ee iets is, je hebt mn nummer 👍 reageer retweet
twitter:HarryPater62 twitterde op maandag 22-07-2019 om 23:37:10Linkse huilies vinden dat ik oproep tot geweld.1)Ik ben niet gelieerd aan de #PVV dus hen steeds aanroepen heeft geen zin.2)Geweld komt ALTIJD van en door links. (Kom maar met Breivik, ik heb er 12 terug)Maar als je steeds de hond slaat. bijt hij je een keer.Einde discussie! reageer retweet
twitter:HarryPater62 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 23:42:06Mijn 'white privilege' is dat ik met bestek kan eten 👍 reageer retweet
twitter:HarryPater62 twitterde op woensdag 17-07-2019 om 01:48:47Dear Mr. President,Can I come live in the US?I'm getting a little fed up with this shit over here ! @realDonaldTrump reageer retweet
En zie hier precies de facistische linksmens in actie, niet mee eens? HITLER!!!quote:
Ze zet toch zelf dat filmpje op internet. Het is niet alsof haar icloud gehacked is en we nu dat filmpje kunnen zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:26 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je kunt een privaat meisje niet vergelijken met Sylvana Simons, publiek figuur en front-woman van Artikel1.
Er is in dit geval natuurlijk niet veel willekeurig aan. Ze heeft er zelf voor gekozen om promotiemateriaal voor een politieke partij te zijn. Dat is toch echt willens en wetens in de media komen. Ze koos er zelf voor om het online te zetten waar iedereen het kan zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, een willekeurig meisje targetten en haar privegegevens openbaar maken is heel wat anders dan een figuur dat willens en wetens in de media komt.
En ja, dit gebeurt vrijwel alleen vanuit de totaal intolerante linkse hoek, deze openbare heksenjachten.
Maar waar blijft de link nou die dat laat zien?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat dit meisje niet bestaat maar gewoon een nepaccount is van een dikke lelijke PVV droeftoeter.
Moet je dan waarschijnlijk wel flink voor betalen..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klinkt als een hele gezellige vent die je rustig op je feestje kan uitnodigen.
twitter:HarryPater62 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 23:49:14Zo'n linkse uitkeringssnol, met van die ongewassen vlechten in te slap elastiek, verweet mij net op FB dat mijn liedjes armoedig opgenomen zijn. Ik zei als ik alles in de studio moet opnemen ben ik zo een ton lichter en ik heb er nog maar een paar 😂 Nu heeft ze geblocked 🙄 reageer retweet
Nerds kunnen meestal logisch nadenken, deze man kan dat overduidelijk niet. Zulk soort opmerkingen op social media plaatsen kan wel eens hele vervelende gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:38 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wedden dat ie in reallife super nerdy is?
Sylvana heeft anders geen beveiliging zoals Wilders en Hirsh Ali nodig, dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze zet toch zelf dat filmpje op internet. Het is niet alsof haar icloud gehacked is en we nu dat filmpje kunnen zien.
[..]
Er is in dit geval natuurlijk niet veel willekeurig aan. Ze heeft er zelf voor gekozen om promotiemateriaal voor een politieke partij te zijn. Dat is toch echt willens en wetens in de media komen. Ze koos er zelf voor om het online te zetten waar iedereen het kan zien.
Verder bewijst Sylvana je ongelijk dat er alleen heksenjachten zijn vanuit linkse hoek. Waarschijnlijk kun je een heel subforum openen met mensen die politiek bedrijven die bedreigd zijn om hun mening. Alleen met je kop heel die in het zand kun je denken dat zulke bedreigingen exclusief zijn aan een kant van het politieke spectrum.
Snap nooit dat mensen zo over de zeiken kunnen raken op het interwebz. Heb ook het idee dat de haat voor 'links' het leven van deze man aardig domineert. Zal inderdaad een gezellige beer zijn op verjaardagen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat een figuur zeg.twitter:HarryPater62 twitterde op maandag 22-07-2019 om 23:37:10Linkse huilies vinden dat ik oproep tot geweld.1)Ik ben niet gelieerd aan de #PVV dus hen steeds aanroepen heeft geen zin.2)Geweld komt ALTIJD van en door links. (Kom maar met Breivik, ik heb er 12 terug)Maar als je steeds de hond slaat. bijt hij je een keer.Einde discussie! reageer retweet
twitter:HarryPater62 twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 23:42:06Mijn 'white privilege' is dat ik met bestek kan eten 👍 reageer retweet
twitter:HarryPater62 twitterde op woensdag 17-07-2019 om 01:48:47Dear Mr. President,Can I come live in the US?I'm getting a little fed up with this shit over here !@:realDonaldTrump reageer retweet
Altijd leuk, ironiequote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensen zo over de zeiken kunnen raken op het interwebz.
geintje manquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zie hier precies de facistische linksmens in actie, niet mee eens? HITLER!!!
Net zoals jij al decennia hier over de zeik gaat over van alles en nog wat? En ja, ik ook, eigen boezem enzo.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensen zo over de zeiken kunnen raken op het interwebz. Heb ook het idee dat de haat voor 'links' het leven van deze man aardig domineert. Zal inderdaad een gezellige beer zijn op verjaardagen.
Dus we mogen nu ook een heksenjacht openen op iedereen die meewerkte aan haar prive-info openbaar maken? Zo lees ik je.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze zet toch zelf dat filmpje op internet. Het is niet alsof haar icloud gehacked is en we nu dat filmpje kunnen zien.
[..]
Er is in dit geval natuurlijk niet veel willekeurig aan. Ze heeft er zelf voor gekozen om promotiemateriaal voor een politieke partij te zijn. Dat is toch echt willens en wetens in de media komen. Ze koos er zelf voor om het online te zetten waar iedereen het kan zien.
Verder bewijst Sylvana je ongelijk dat er alleen heksenjachten zijn vanuit linkse hoek. Waarschijnlijk kun je een heel subforum openen met mensen die politiek bedrijven die bedreigd zijn om hun mening. Alleen met je kop heel die in het zand kun je denken dat zulke bedreigingen exclusief zijn aan een kant van het politieke spectrum.
Je kunt mij veel verwijten - domme bijdragen, het zijn van een kutuser - maar ik reageer zelden tot nooit opgefokt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net zoals jij al decennia hier over de zeik gaat over van alles en nog wat? En ja, ik ook, eigen boezem enzo.
Wat zegt dat dan volgens jou? Als iemand beveiligd wordt is die persoon altijd meer in gevaar dan iemand die dat niet wordt? Voor hetzelfde geld stopt de beveiliging van Wilders morgen en wordt hij alsnog 100. Die Duitse politicus die door een rechtsextremist vermoord werd had ook geen beveiliging, volgens jouw logica was hij dus niet in gevaar?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sylvana heeft anders geen beveiliging zoals Wilders en Hirsh Ali nodig, dat zegt genoeg.
Wat is dat voor logica? Duh dat Wilders meer gevaar loopt. Onder welke steen leef jij ?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan volgens jou? Als iemand beveiligd wordt is die persoon altijd meer in gevaar dan iemand die dat niet wordt? Voor hetzelfde geld stopt de beveiliging van Wilders morgen en wordt hij alsnog 100. Die Duitse politicus die door een rechtsextremist vermoord werd had ook geen beveiliging, volgens jouw logica was hij dus niet in gevaar?
Waar lees je dat kun je dat quoten?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:42 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dus we mogen nu ook een heksenjacht openen op iedereen die meewerkte aan haar prive-info openbaar maken? Zo lees ik je.
Politici hebben als werk publiek zijn, dat is wat anders dan een meisje die een zelfgemaakt filmpje online zet, zonder opdracht whatsoever. Als je dit verschil niet ziet, ja sorry hoor. Zeg even of je dit inziet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waar lees je dat kun je dat quoten?
Volgens mij was ik vrij duidelijk dat ik haar bedreigen kansloos vind. Ik zeg in die post alleen dat als je zegt bij Sylvana is bedreigen oké want ze is een publiek persoon omdat ze de media opzocht. Je dan ook moet zeggen dat Els een publiek persoon is want ze zocht de media op om haar politieke boodschap te delen.
Mensen doxen lijkt me vrijwel nooit oké. Ik kan wel redenen bedenken, bijvoorbeeld als iemand een gijzeling zou livestreamen de gijzelaar doxen.
Wilders loopt meer gevaar dan Lübcke die nu al onder de grond ligt?!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:46 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat is dat voor logica? Duh dat Wilders meer gevaar loopt. Onder welke steen leef jij ?
Omdat linksch veel extremer is dan rechts. Blijkt uit onderzoek. Vooral op het gebied van geweldpleging.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wilders loopt meer gevaar dan Lübcke die nu al onder de grond ligt?!
Ik neem aan dat je Sylvana bedoelt dan, waar baseer je dat op dan?
Anders vraag je het aan de enige politieke doden die ons land kentquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:52 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Omdat linksch veel extremer is dan rechts. Blijkt uit onderzoek. Vooral op het gebied van geweldpleging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |