Verder lezen op:quote:Een blond meisje kijkt in de camera en vertelt vol enthousiasme hoe geweldig ze een politicus vindt. Ze heeft een serieuze poging gedaan om een leuk filmpje te maken: een beetje achtergrondmuziek, wisselende perspectieven, filmfragmentjes erin gemonteerd, lekker buiten opgenomen in een Hollands landschap.
Eigenlijk is het gewoon een schattig filmpje…
En toch veroorzaakte dit onschuldige filmpje een rel.
Sterker nog: er ontstond een heksenjacht.
Dat is best ernstig. Oké, ze heeft best wel een ongenuanceerde mening, maar hier zijn mensen echt volledig doorgedraaid. Echt zorgelijk.twitter:Wildersthebest twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:44:47Mensen,Door hele extreme bedreigingen moet ik Twitter verlaten. Mijn leven staat op zijn kop en die van mijn omgeving ook! Dit gaat te ver! Politie heeft dit in onderzoek! Sorry mensen, jullie zullen me wel een watje vinden, maar ik loop nu gevaar!!!Groet Els. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een laaghartige opmerking (ik houd het nog netjes) door een D'66-gedeputeerde die de hele boel in gang zet, wel toch?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
Twitter is geen nieuws. Trolls op twitter al helemaal niet.
Precies. Gewoon een keer anaal volblaffen zonder spuug zou voldoende straf moeten zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Nja, d'r argumenten zijn vrij zwak, maar om d'r ervoor te gaan bedreigen gaat dan ook wel weer te ver.
Dat bedoel ik. Hallo, adresgegevens opsporen, uitpluizen waar ze woont, etc, echt, how low can you go?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
Nja, d'r argumenten zijn vrij zwak, maar om d'r ervoor te gaan bedreigen gaat dan ook wel weer te ver.
Ik ben aan de linkse kant, en als ik het filmpje van dat meiske bekijk dan heb ik het idee dat ze kant noch wal raakt, en ik vooral haar ouders hoor in haar uitspraken. Niet echt op inhoud te betrappen.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Hallo, adresgegevens opsporen, uitpluizen waar ze woont, etc, echt, how low can you go?
Doet me een beetje denken aan dat Haren-meisje. Liep ook volledig uit de hand. Nu ook weer. Dat je van Twitter af moet omdat jij en mensen om je heen bedreigd worden
Het heeft toch 15 hele posts geduurd voordat de islam erbij betrokken is, hulde.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja zo zie je maar, Hollandse blanke dames met gouden lokken moeten zich verbergen en onderduiken om de islamisering ongeschonden te overleven. Voor je het weet eindig je als die blonde deernes in Marokko
Nee ook niet. Dit is allemaal rommel. Topic dicht en verder geen aandacht aan schenken.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Een laaghartige opmerking (ik houd het nog netjes) door een D'66-gedeputeerde die de hele boel in gang zet, wel toch?
Naja, het gaat niet zozeer om dat je van twitter af moet, want inderdaad, dat overleef je wel, maar meer dat er anders de kans bestaat dat één of andere gek iets in zi'n hoofd haalt met je. Dan wordt het wel heel echt.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:59 schreef vosss het volgende:
Redelijk absurd ja. Hopelijk valt het allemaal mee. Ik bedoel van twitter af is toch ook weer niet het einde van de wereld toch?
In Geert we trustquote:Op maandag 22 juli 2019 23:04 schreef zarGon het volgende:
Om te beginnen: Absurd dat bedreigd wordt en dat de politie erbij moet gehaald worden. Hoop dat er werk van gemaakt wordt; zo reageren gaat veels te ver.
Dat gezegd hebbende: ze is er rijkelijk laat mee. FvD vist in dezelfde vijver en PVV heeft daar duidelijk last van. Ik zie de PVV er ook niet meer van herstellen.
Gaat nu ook het verhaal rond dat Erdogan een hartaanval heeft gehad en misschien wel dood is.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:52 schreef Fir3fly het volgende:
Twitter is geen nieuws. Trolls op twitter al helemaal niet.
Hoi, wat bedoel je. Dat dit allemaal nep is?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Dit was een opzetje van een lokale PVV'er. Slim gedaan, dat wel.
quote:Op maandag 22 juli 2019 23:08 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Verder: wat een achterlijk accent zeg.
Ontmenselijkt of niet... toch beste jetsers.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Standaard techniek om het slachtoffer te ontmenselijken... Zeer triest
Niks mis mee inderdaad, onder het stoten nog even zeiken over die kutbuitenlanders en je mag er volgende keer weer opquote:Op maandag 22 juli 2019 23:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ontmenselijkt of niet... toch beste jetsers.
Nou......je mist wel hoe laat iemand zijn tanden gaat poetsen.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:59 schreef vosss het volgende:
Redelijk absurd ja. Hopelijk valt het allemaal mee. Ik bedoel van twitter af is toch ook weer niet het einde van de wereld toch?
Zoals het blonde haar benoemen een standaard techniek is om medelijden op te wekken?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Standaard techniek om het slachtoffer te ontmenselijken... Zeer triest
Blond haar = slecht... we snappen het welquote:Op maandag 22 juli 2019 23:35 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Zoals het blonde haar benoemen een standaard techniek is om medelijden op te wekken?
Da’s het andere uiterste. Blond haar is blond haar. Bruin haar is bruin haar. Waarom moet blond alles extra zielig maken?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Blond haar = slecht... we snappen het wel
Wat vind jij zielig aan blond haar,, dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:38 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Da’s het andere uiterste. Blond haar is blond haar. Bruin haar is bruin haar. Waarom moet blond alles extra zielig maken?
Geen idee. Maar het valt me wel op dat volwassen vrouwen die blond zijn al snel als slachtoffer, meisje en zielig worden neergezet. Als ze ook nog ‘ns doodgaan is de moord 10x erger dan op een brunette. Echt, let maar eens op. Blond = waardeverhogende factor. Ben je blond en wordt je bedreigd/vermoord/whatever? Dan is het een heus drama. Terwijl het gewoon de kleur haar is die uit je kop komt. Of uit een potje.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat vind jij zielig aan blond haar,, dan?
Eigenlijk?
Dus ik ben niet zielig met rood haar.
Hoe werkt dat haarkleur -technisch gezien?
In dit land?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:37 schreef Harvest89 het volgende:
Triest dat ze haar Twitter moet beëindigen door dat kansloze huilvolk.
Hopelijk gaat de politie actie ondernemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |