abonnement Unibet Coolblue
pi_187931380
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

[ afbeelding ]
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

[ afbeelding ]
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
pi_187931693
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waar staat 'wiskundig'?
Anders ga je even helemaal voorbij aan de inhoud en over een woordje mauwen.

Maar goed: Waar is het waterdichte bewijs dat presidenten allemaal corrupt zijn?
pi_187931699
Je kunt je afvragen wat het nut is om een Amerikaanse topic over politiek te openen indien elke reactie die pro-Trump is wordt afgeserveerd als het ontsporen van deze topic.

De soms obsessieve haat jegens Trump is bij veel users zo dominant aanwezig dat het iedere vorm van normaal discussiëren onmogelijk maakt. Op dat vlak is er sinds 2016 weinig veranderd.

Terwijl de Amerikaanse politiek toch echt twee verschillende vaststaande meningen kent inzake verschillende onderwerpen, waaronder de positie van migrantenkinderen. Het doet er niet toe of men het wel of niet eens is over een van die meningen, het bestaande verschil van opvatting is een bestaand gegeven.

Amerika is echter wel een graadmeter met wat later in Europa gebeurd. Ook de EU laat vergelijkbare stromingen zien in de lijn van Trumps opvattingen. Inzake migratie en nationalisme. Wil men het begrijpen dan is het taak de achterliggende oorzaak ervan te achterhalen. Want dat dit soort stromingen inmiddels een vaststaand deel uitmaken van onze samenlevingen is opnieuw een gegeven.
pi_187931765
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 10:53 schreef Elzies het volgende:
Je kunt je afvragen wat het nut is om een Amerikaanse topic over politiek te openen indien elke reactie die pro-Trump is wordt afgeserveerd als het ontsporen van deze topic.

De soms obsessieve haat jegens Trump is bij veel users zo dominant aanwezig dat het iedere vorm van normaal discussiëren onmogelijk maakt. Op dat vlak is er sinds 2016 weinig veranderd.

Terwijl de Amerikaanse politiek toch echt twee verschillende vaststaande meningen kent inzake verschillende onderwerpen, waaronder de positie van migrantenkinderen. Het doet er niet toe of men het wel of niet eens is over een van die meningen, het bestaande verschil van opvatting is een bestaand gegeven.

Amerika is echter wel een graadmeter met wat later in Europa gebeurd. Ook de EU laat vergelijkbare stromingen zien in de lijn van Trumps opvattingen. Inzake migratie en nationalisme. Wil men het begrijpen dan is het taak de achterliggende oorzaak ervan te achterhalen. Want dat dit soort stromingen inmiddels een vaststaand deel uitmaken van onze samenlevingen is opnieuw een gegeven.
Er zijn genoeg mensen die gewoon in discussie gaan hoor. Je kunt gaan jammeren over die paar mensen die jou e.a. dingen persoonlijk verwijten, je kunt ze ook gewoon negeren en normaal de discussie aangaan, met bronnen en argumenten.
pi_187931845
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 10:57 schreef archito het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die gewoon in discussie gaan hoor. Je kunt gaan jammeren over die paar mensen die jou e.a. dingen persoonlijk verwijten, je kunt ze ook gewoon negeren en normaal de discussie aangaan, met bronnen en argumenten.
Ik ga sowieso niet in op persoonlijke verwijten. Was ook de voorwaarde om hier weer te posten.

Het gaat me puur om de politieke inhoud.
pi_187931969
Toch behoorlijk bizar dat er überhaupt nog mensen pro-Trump zijn. Volgen die het nieuws niet, of vinden ze racistisch, megalomaan, misogyn, onnozel wangedrag prima?
pi_187932052
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:14 schreef Jigzoz het volgende:
Toch behoorlijk bizar dat er überhaupt nog mensen pro-Trump zijn. Volgen die het nieuws niet, of vinden ze racistisch, megalomaan, misogyn, onnozel wangedrag prima?
Ach zoals je kunt lezen zijn dat de mensen die nogal veel tijd nodig hebben om te proberen uit te leggen dat hij niet racistisch is en dat Trump nogal veel gedaan krijgt ondanks de hele witch hunt en de fake media die al 3 jaar lang niks anders doen dan deze zielige president aanvallen.

Wat ook wel weer bijzonder is, onder Obama vonden deze mensen het blijkbaar allemaal prima de de rechtste msm en de birther movement waar de huidige president zo ongeveer de grondlegger van is Obama zo aanvielen maar zodra ze het terug krijgen beginnen ze hard te huilen dat de wereld niet eerlijk is.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:21:20 #8
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187932056
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:14 schreef Jigzoz het volgende:
Toch behoorlijk bizar dat er überhaupt nog mensen pro-Trump zijn. Volgen die het nieuws niet, of vinden ze racistisch, megalomaan, misogyn, onnozel wangedrag prima?
Die volgen ander nieuws, waarin zijn gedrag word gezien als daadkrachtig, bewust provocerend, gericht op het binnenland, weer trots kunnen zijn op Amerika en de burgers beschermd tegen de vreemde buitenlandse invloeden die de American way of living bedreigen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_187932107
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:14 schreef Jigzoz het volgende:
Toch behoorlijk bizar dat er überhaupt nog mensen pro-Trump zijn. Volgen die het nieuws niet, of vinden ze racistisch, megalomaan, misogyn, onnozel wangedrag prima?
Openstaande vraag is wat de Amerikaan racistisch vindt.

De ene stroming vindt het uitzetbeleid van Trump racistisch. (terwijl onder Obama meer illegalen werden uitgezet) De andere stroming vindt het uitzetten van illegalen louter het naleven van de wet.

De ene stroming vindt een te bouwen Muur inhumaan terwijl een andere stroming juist het gebrek van zo'n Muur inhumaan vindt omdat het illegalen valse hoop biedt. Denk aan die recent verdronken vader met dat dochtertje. Mogelijkerwijs had hij bij de aanwezigheid van zo'n Muur zo'n poging niet gewaagd en waren ze nog in leven.

Is het racistisch wanneer je politici met een andere etnische achtergrond oproept de problemen in het eigen thuisland aan te pakken, in plaats dat ze alleen maar kritiek uit oefenen op het beleid van het land waar ze een staatsburgerschap genieten? De bekritiseerde zal zich uiteraard racistisch bejegend voelen terwijl een ander vindt dat er wel degelijk argumenten voor Trumps stelling zijn te vinden.
pi_187932202
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:25 schreef Elzies het volgende:
Openstaande vraag is wat de Amerikaan racistisch vindt.
Dat is helemaal niet interessant. Die term heeft gewoon een definitie.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:35:41 #11
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187932232
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:25 schreef Elzies het volgende:

[..]
..

Is het racistisch wanneer je politici met een andere etnische achtergrond oproept de problemen in het eigen thuisland aan te pakken, in plaats dat ze alleen maar kritiek uit oefenen op het beleid van het land waar ze een staatsburgerschap genieten? De bekritiseerde zal zich uiteraard racistisch bejegend voelen terwijl een ander vindt dat er wel degelijk argumenten voor Trumps stelling zijn te vinden.

Kortzichtig op zijn minst, 3 van de 4 zijn in de VS geboren.
quote:
Congresswomen, who originally came from countries whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world (if they even have a functioning government at all)
Gaat dan in die drie gevallen over de VS. Ik betwijfel of het een stukje reflectie van Trump is, of dat hij per ongeluk aanneemt dat deze vier dames allen in het buitenland zijn geboren.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_187932243
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:21 schreef zalkc het volgende:
gericht op het binnenland
Dat vind ik ook altijd wat apart, want volgens mij besteedt Trump 95% van zijn tijd aan buitenlandpolitiek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:38:34 #13
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_187932268
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd wat apart, want volgens mij besteedt Trump 95% van zijn tijd aan buitenlandpolitiek.
Kan niet, hij besteedt al 40% van zijn tijd aan golfen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 15 juli 2019 @ 11:39:48 #14
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187932289
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd wat apart, want volgens mij besteedt Trump 95% van zijn tijd aan buitenlandpolitiek.
Er zijn genoeg situaties bekend waarbij buitenlandpolitiek word gebruikt voor binnenlandpolitiek. Hij wil overkomen als de sterke leider die Amerika weer zij trots teruggeeft door de rest van de wereld te kunnen dwingen zich naar hem toe aan te passen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 15 juli 2019 @ 11:53:15 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_187932428
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:14 schreef Jigzoz het volgende:
Toch behoorlijk bizar dat er überhaupt nog mensen pro-Trump zijn. Volgen die het nieuws niet, of vinden ze racistisch, megalomaan, misogyn, onnozel wangedrag prima?
Dat laatste. Trumpistas voelen zich deel van een “zwijgende meerderheid die niet meer wil zwijgen” en hebben steevast een hekel aan immigranten, moslims, transgenders, homoseksuelen, vrouwen en andere “minderheden die ons hun wil opleggen”. Het is echt een sociale opstand vanuit mainstream middle class America, het gaat om het recht je als een tyfusklootzak te gedragen zonder dat men jou een tyfusklootzak mag noemen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:54:46 #16
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_187932445
De slechterik, dat is de ander.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:55:08 #17
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187932456
Ik vind het niet vreemd dat je iets verweten wordt als je keer op keer een racisme en kindermishandeling goedpraat, wanneer je hard roept dat kinderdoden op scholen en Las Vegas acteurs waren, dat Pizzagate echt is, dat je een radicaal bent als je goede zorg voor iedereen wil, als je het goed vindt dat een president de vrije pers aanwijst als vijand van de staat.

Dan zou je best kunnen proberen te discussiëren, maar ergens onderweg ben je dan net iets teveel kudoos verloren en is het moeilijk jou dat niet persoonlijk aan te rekenen.

Kijk dat je 1 vd bovenstaande punten gelooft of volgt, prima. Maar wat voor figuur ben je als je ze allemaal aanhangt?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187932567
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet interessant. Die term heeft gewoon een definitie.
"Iemand die mijn politieke opvattingen niet deelt."
  maandag 15 juli 2019 @ 12:08:19 #19
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187932593
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Kan niet, hij besteedt al 40% van zijn tijd aan golfen.
de rest van het etmaal twittert hij op de plee.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 15 juli 2019 @ 12:11:24 #20
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_187932626
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat laatste. Trumpistas voelen zich deel van een “zwijgende meerderheid die niet meer wil zwijgen” en hebben steevast een hekel aan immigranten, moslims, transgenders, homoseksuelen, vrouwen en andere “minderheden die ons hun wil opleggen”. Het is echt een sociale opstand vanuit mainstream middle class America, het gaat om het recht je als een tyfusklootzak te gedragen zonder dat men jou een tyfusklootzak mag noemen.
Treffend en accuraat.
Op het scherp van de snede.
  maandag 15 juli 2019 @ 12:13:03 #21
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187932657
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat laatste. Trumpistas voelen zich deel van een “zwijgende meerderheid die niet meer wil zwijgen” en hebben steevast een hekel aan immigranten, moslims, transgenders, homoseksuelen, vrouwen en andere “minderheden die ons hun wil opleggen”. Het is echt een sociale opstand vanuit mainstream middle class America, het gaat om het recht je als een tyfusklootzak te gedragen zonder dat men jou een tyfusklootzak mag noemen.
_O_
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187933035
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:26 schreef Chivaz het volgende:

Terugnemen als ze het land hebben hervormd tot een succesvolle welvaartsstaat.

Met andere woorden: blijf maar vooral weg.

[ Bericht 10% gewijzigd door capricia op 15-07-2019 15:20:18 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 15 juli 2019 @ 12:37:10 #23
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187933057
Bovendien zegt hij dus hiermee dat deze Amerikanen voor hem geen echte Amerikanen zijn.

Heeft wel wat weg van de birther movement, wat ook vast niet racistisch was, hoewel het juist McCain was die niet in de VS, maar Panama geboren was. Daar hoorde je ze dan niet over.
  maandag 15 juli 2019 @ 12:40:12 #24
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187933111
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Terugnemen als ze het land hebben hervormd tot een succesvolle welvaartsstaat.

Met andere woorden: blijf maar vooral weg.
Vooral als juist diegene die hij zo graag weg wil bluffen uit zijn groeiende veld politieke critici om hem heen komen. .
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 15 juli 2019 @ 12:41:18 #25
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187933129
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bovendien zegt hij dus hiermee dat deze Amerikanen voor hem geen echte Amerikanen zijn.
straks zeg hij nog dat natives terug moeten naar hun reservaten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187933201
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Kappen met dat getrol.
Ik denk inderdaad niet dat een Amerikaans Congreslid voor radicale veranderingen kan zorgen in een Derde Wereldland waar ze nog nooit heeft gewoond.

Maar klopt, ik ben een enorme racist.

[ Bericht 9% gewijzigd door capricia op 15-07-2019 13:00:27 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187933379
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad niet dat een Amerikaans Congreslid voor radicale veranderingen kan zorgen in een Derde Wereldland waar ze nog nooit heeft gewoond.

Maar klopt, ik ben een enorme racist.
Rare hersengymnastiek is dat. Zie het vaker op NWS voorbij komen. Dat wanneer je minderheden meer kansen wil bieden op gelijkheid je dan racistisch bezig bent. Is dat om zichzelf beter te laten voelen door geen ene reet te willen doen aan ongelijkheid op de arbeidsmarkt, scholing of ontwikkelingssamenwerking.

Wat Ringo zegt, zo denk ik er ook over. Ze willen zich als een lul gedragen zonder een lul genoemd te worden.
  maandag 15 juli 2019 @ 12:59:36 #28
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187933415
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]


Dat ze niet in staat zijn om een welvaartsstaat op te bouwen heeft meer te maken met locatie en middelen van dat land dan met de capaciteiten van de mensen die daar leven. Als Trump was opgegroeid en geschoold in Cleveland in plaats van Pennsylvania, en géén 413 miljoen schimmig zakgeld via zijn belasting ontwijkende vader had meegekregen dan had hij ook minder kansen gekregen. De Dems die Trump graag zou willen wegpoetsen hebben ondanks de locatie en financiele steun op talent een politiek carriere opgebouwd. En trapt Trump bitter op de ziel (mits hij die heeft)

[ Bericht 6% gewijzigd door capricia op 15-07-2019 13:01:58 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187933520
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bovendien zegt hij dus hiermee dat deze Amerikanen voor hem geen echte Amerikanen zijn.

Heeft wel wat weg van de birther movement, wat ook vast niet racistisch was, hoewel het juist McCain was die niet in de VS, maar Panama geboren was. Daar hoorde je ze dan niet over.
Het zielige is dat hij onder Obama ook continue kritiek uitte op de regering. Hij zou dus zelf terug moeten gaan naar Duitsland.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 15 juli 2019 @ 13:05:45 #30
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187933542
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het zielige is dat hij onder Obama ook continue kritiek uitte op de regering. Hij zou dus zelf terug moeten gaan naar Duitsland.
Daar willen ze hem niet meer. Dat is het probleem. Dan zit hij daar straks in een cel weg te kwijnen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187933549
Mensen die Trump nog het voordeel van de twijfel gaven of die zijn eerdere opmerkingen zoals "bad people on both sides" afdeden als ongelukkig, kunnen daar nu mee ophouden. Trump heeft nu voor eens en voor altijd bewezen dat hij een racist is.

Hij wil Amerikaanse staatsburgers, leden van het Parlement, "terugsturen" naar de landen waar ze vandaan komen. Dat terwijl bijna de volledige bevolking van de VS uit migranten bestaat, op een kleine groep Native Americans na.

De zittend president van de VS is een racist.
  maandag 15 juli 2019 @ 13:07:06 #32
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187933570
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die Trump nog het voordeel van de twijfel gaven of die zijn eerdere opmerkingen zoals "bad people on both sides" afdeden als ongelukkig, kunnen daar nu mee ophouden. Trump heeft nu voor eens en voor altijd bewezen dat hij een racist is.

Hij wil Amerikaanse staatsburgers, leden van het Parlement, "terugsturen" naar de landen waar ze vandaan komen. Dat terwijl bijna de volledige bevolking van de VS uit migranten bestaat, op een kleine groep Native Americans na.

De zittend president van de VS is een racist.
Hij is ook gelijk de som van een groeiend probleem, vergeet dit niet. -O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187933791
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat laatste. Trumpistas voelen zich deel van een “zwijgende meerderheid die niet meer wil zwijgen” en hebben steevast een hekel aan immigranten, moslims, transgenders, homoseksuelen, vrouwen en andere “minderheden die ons hun wil opleggen”. Het is echt een sociale opstand vanuit mainstream middle class America, het gaat om het recht je als een tyfusklootzak te gedragen zonder dat men jou een tyfusklootzak mag noemen.
Zelden zulke onzin gelezen.
  maandag 15 juli 2019 @ 13:19:56 #34
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187933815
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zelden zulke onzin gelezen.
Lees je je eigen berichten niet dan? ;) :*
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 juli 2019 @ 13:23:04 #35
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187933869
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 12:54:29 When will the Radical Left Congresswomen apologize to our Country, the people of Israel and even to the Office of the President, for the foul language they have used, and the terrible things they have said. So many people are angry at them & their horrible & disgusting actions! reageer retweet
Trump doet een 'NO U!' :')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 15 juli 2019 @ 13:31:15 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187933982
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 12:54:29 When will the Radical Left Congresswomen apologize to our Country, the people of Israel and even to the Office of the President, for the foul language they have used, and the terrible things they have said. So many people are angry at them & their horrible & disgusting actions! reageer retweet
Trump doet een 'NO U!' :')
https://rationalwiki.org/wiki/DARVO
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 13:34:11 #37
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187934025
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 12:54:29 When will the Radical Left Congresswomen apologize to our Country, the people of Israel and even to the Office of the President, for the foul language they have used, and the terrible things they have said. So many people are angry at them & their horrible & disgusting actions! reageer retweet
Trump doet een 'NO U!' :')
Wat hebben ze voor vreselijke taal gebezigd dan? Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk wat ze gedaan hebben, AOC heeft kinderen opgesloten in concentratiekampen of zo? Oh...wacht..
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187934066
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Lees je je eigen berichten niet dan? ;) :*
Ben geen "Trumpista".
Tis gewoon net zo'n onzin als roepen dat alle democraten babymoordenaars zijn die de grensen wagenwijd open willen, allemaal atheistische christendomhaters, en een schijthekel aan hun eigen land hebben.
pi_187934090
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ben geen "Trumpista".
Tis gewoon net zo'n onzin als roepen dat alle democraten babymoordenaars zijn die de grensen wagenwijd open willen, allemaal atheistische christendomhaters, en een schijthekel aan hun eigen land hebben.
Of onzin zoals pizzagate.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 13:43:35 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187934149
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat laatste. Trumpistas voelen zich deel van een “zwijgende meerderheid die niet meer wil zwijgen” en hebben steevast een hekel aan immigranten, moslims, transgenders, homoseksuelen, vrouwen en andere “minderheden die ons hun wil opleggen”. Het is echt een sociale opstand vanuit mainstream middle class America, het gaat om het recht je als een tyfusklootzak te gedragen zonder dat men jou een tyfusklootzak mag noemen.
Dit.

En er is een diepgeworteld verlangen naar een 'leider'. Veel mensen willen geen democratie zolang democratie kan betekenen dat 'die daar' soms ook hun zin krijgen. In de VS is dat bij veel republikeinen en evangelicals doorgeslagen naar neo-fascisme. Alle klassieke ingredienten en kenmerken zijn er:
-Samenzweringen tegen ons
-'Die daar' zijn tegelijk supergevaarlijk èn inferieur.
-oppositie is landverraad
-(veronderstelde) vernieuwing en verandering moet je wantrouwen en/of tegenhouden.
-absolute minachting voor zwakkeren. Obsessie met 'de sterken'.
-Soft Power en diplomatie bestaan niet of zijn tekenen van zwakte.

Etc.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 13:51:26 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187934261
joncoopertweets twitterde op zondag 14-07-2019 om 21:49:57 Hundreds of roads, parks, schools and other landmarks have been named in honor of @BarackObama since he left office. What do you think will be named after Donald Trump? https://t.co/f4JzXYAxIO reageer retweet
Dit is wel een goede vraag. Ik kan me buiten vuilnisbelten, rioleringen, latrines en misschien een SOA weinig voorstellen dat men naar Trump zou willen noemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187934278
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:51 schreef Ulx het volgende:
joncoopertweets twitterde op zondag 14-07-2019 om 21:49:57 Hundreds of roads, parks, schools and other landmarks have been named in honor of @:BarackObama since he left office. What do you think will be named after Donald Trump? https://t.co/f4JzXYAxIO reageer retweet
Dit is wel een goede vraag. Ik kan me buiten vuilnisbelten, rioleringen, latrines en misschien een SOA weinig voorstellen dat men naar Trump zou willen noemen.
Ik denk dat Trump wel genoeg naar zichzelf vernoemd heeft. Daar hoeven anderen echt geen bijdrage meer aan te leveren.
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 14:02:41 #43
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187934433
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:51 schreef Ulx het volgende:
joncoopertweets twitterde op zondag 14-07-2019 om 21:49:57 Hundreds of roads, parks, schools and other landmarks have been named in honor of @:BarackObama since he left office. What do you think will be named after Donald Trump? https://t.co/f4JzXYAxIO reageer retweet
Dit is wel een goede vraag. Ik kan me buiten vuilnisbelten, rioleringen, latrines en misschien een SOA weinig voorstellen dat men naar Trump zou willen noemen.
Trump Tower Moscow.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 15 juli 2019 @ 14:41:07 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187934933
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 13:42:25 If Democrats want to unite around the foul language & racist hatred spewed from the mouths and actions of these very unpopular & unrepresentative Congresswomen, it will be interesting to see how it plays out. I can tell you that they have made Israel feel abandoned by the U.S. reageer retweet
Hij gaat nog even door. Waarom geeft hij om mensen in Israel en hun gevoelens, maar eigen landgenoten,,, America First (my ass)

En nog iets:
atrupar twitterde op maandag 15-07-2019 om 14:44:58 .@LindseyGrahamSC on Fox & Friends: "We all know that AOC and this crowd are a bunch of communists ... they're anti-Semitic. They're anti-America." https://t.co/lsFqZi1Eu8 reageer retweet


[ Bericht 36% gewijzigd door Vis1980 op 15-07-2019 14:51:15 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 juli 2019 @ 15:14:20 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_187935455
op zich ook opzienbarend dat Trump blijkbaar Puerto Rico niet bij Amerika vindt horen en dat hijzelf iemand heeft gescoord via familieimmigratie

En over vrijheid van meningsuiting lijkt hij ook superamerikaans te zijn, je mag alleen maar positief zijn over trump

dat land gaat naar de tyfus en elke aanhanger van hem mag van mij met een enkeltje naar rural Kentucky of Alabama

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 15-07-2019 15:15:37 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 15:18:52 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187935535
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:41 schreef Vis1980 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 13:42:25 If Democrats want to unite around the foul language & racist hatred spewed from the mouths and actions of these very unpopular & unrepresentative Congresswomen, it will be interesting to see how it plays out. I can tell you that they have made Israel feel abandoned by the U.S. reageer retweet
Hij gaat nog even door. Waarom geeft hij om mensen in Israel en hun gevoelens, maar eigen landgenoten,,, America First (my ass)

En nog iets:
atrupar twitterde op maandag 15-07-2019 om 14:44:58 .@:LindseyGrahamSC on Fox & Friends: "We all know that AOC and this crowd are a bunch of communists ... they're anti-Semitic. They're anti-America." https://t.co/lsFqZi1Eu8 reageer retweet
[ afbeelding ]

Aan de andere kant is het gedoe over 'verdeelde democraten' wat de afgelopen weken hèt punt van de fascisten was wel gelijk van tafel en mogen lui als Graham uitleggen waarom Israeli's belangrijker zijn dan Amerikanen.
De Democraten moeten figuren als Meadows, Cruz, Crenshaw, Rouzer, Chao en Wilkie dwingen een standpunt in te nemen. Laat die maar on-the-record gaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 15:37:27 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187935886
GMA twitterde op maandag 15-07-2019 om 13:13:10 President Trump’s promised nationwide deportation sweep fell short of expectations on Sunday, with only a small number of operations that appeared to fall closer in line with routine enforcement. @CeciliaVega has the details. https://t.co/rQ7qLWZvGU https://t.co/xurAxeM7dl reageer retweet
Fail.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 15:47:31 #48
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187936027
quote:
3s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:14 schreef Re het volgende:
op zich ook opzienbarend dat Trump blijkbaar Puerto Rico niet bij Amerika vindt horen en dat hijzelf iemand heeft gescoord via familieimmigratie

En over vrijheid van meningsuiting lijkt hij ook superamerikaans te zijn, je mag alleen maar positief zijn over trump

dat land gaat naar de tyfus en elke aanhanger van hem mag van mij met een enkeltje naar rural Kentucky of Alabama
Na de ramp in Puerto Rico was het al snel duidelijk dat Trump geen flikker geeft om PR, tenslotte zijn die niet blank.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 15:55:56 #49
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187936141
zerohedge twitterde op zondag 14-07-2019 om 16:50:01 NY Fed's "Recession Probability Index" Is Now At "Alarming Levels" https://t.co/WBVCysWhtM reageer retweet
TheBubbleBubble twitterde op zondag 14-07-2019 om 19:11:31 @zerohedge Actually, the odds of a recession are likely far higher than 33% because the NY Fed model has greatly underestimated recession odds in the past 3 decades. The real odds may actually be over 64%. See my explanation: https://t.co/IkUTsjCF1phttps://t.co/J5M5i1tR1b https://t.co/QUdzVFaosY reageer retweet
Mexico zit al in een recessie. En dat is niet gunstig voor veel bedrijven in de VS. Trump heeft geen speelruimte zijn margin-of-error is ongeveer nul.
Slecht nieuws dus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187936258
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Met welke supercomputers? Want er is wel wat rekenkracht voor nodig.
Dat is relatief. Los Alamos National Laboratory en Lawrence Livermore National Laboratory (de twee labs die kernwapens ontwikkelen) draaiden reeds in de jaren '60 driedimensionale hydrodynamische simulaties, en beschikten steeds over de nieuwste supercomputers, maar pas in 1995 bereikten die de snelheid van de huidige high-end PCs.
En de nieuwste grafische processor van AMD (Radeon Instinct MI60, geschikt voor GPGPU: "General-purpose computing on graphics processing units") haalt 7.4 Teraflops, evenveel als de supercomputer die het Amerikaanse "Advanced Simulation and Computing Program" (opgestart in 1995 als vervanging voor fysieke nucleaire tests) in 2003 gebruikte...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 15 juli 2019 @ 16:07:46 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_187936320
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:55 schreef Ulx het volgende:
zerohedge twitterde op zondag 14-07-2019 om 16:50:01 NY Fed's "Recession Probability Index" Is Now At "Alarming Levels" https://t.co/WBVCysWhtM reageer retweet
TheBubbleBubble twitterde op zondag 14-07-2019 om 19:11:31 @:zerohedge Actually, the odds of a recession are likely far higher than 33% because the NY Fed model has greatly underestimated recession odds in the past 3 decades. The real odds may actually be over 64%. See my explanation: https://t.co/IkUTsjCF1phttps://t.co/J5M5i1tR1b https://t.co/QUdzVFaosY reageer retweet
Mexico zit al in een recessie. En dat is niet gunstig voor veel bedrijven in de VS. Trump heeft geen speelruimte zijn margin-of-error is ongeveer nul.
Slecht nieuws dus.
och, het zal afgeschoven worden op de libs, hun anti-amerika narrative veroorzaakt het verlies in vertrouwen … of zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_187936756
Is Trump zijn verloren kinderjaren aan het inhalen in het Witte Huis?
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 16:35:24 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187936796
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 16:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat is relatief. Los Alamos National Laboratory en Lawrence Livermore National Laboratory (de twee labs die kernwapens ontwikkelen) draaiden reeds in de jaren '60 driedimensionale hydrodynamische simulaties, en beschikten steeds over de nieuwste supercomputers, maar pas in 1995 bereikten die de snelheid van de huidige high-end PCs.
En de nieuwste grafische processor van AMD (Radeon Instinct MI60, geschikt voor GPGPU: "General-purpose computing on graphics processing units") haalt 7.4 Teraflops, evenveel als de supercomputer die het Amerikaanse "Advanced Simulation and Computing Program" (opgestart in 1995 als vervanging voor fysieke nucleaire tests) in 2003 gebruikte...
Leuk, maar die chips staan al jaren op de embargolijst. De enige supercomputer die ze bij mijn weten in de laatste jaren hebben weten te bouwen was een 900 gigaflop machine voor weersvoorspellingen. En dat was op basis van gesmokkelde onderdelen.

En als een simulatie trouwens de smoking gun is, waarom komt niemand daarmee aan? Geen Trump. Geen CIA. Ze meldden het heen van allen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 16:43:08 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187936958
Maar goed. Guess wot?

kylegriffin1 twitterde op maandag 15-07-2019 om 14:30:29 Trump has told allies that he's considering removing Commerce Secretary Wilbur Ross after the census citizenship question defeat. Ross would be the 10th Senate-confirmed member of the Cabinet to leave the admin.https://t.co/ELInqOVnP8 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187937545
Trump krijgt zijn zin niet dus er moet een zondebok worden gezocht.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 17:32:27 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187937954
Het was te verwachten. Hij neemt niet alleen niet echt de beste mensen aan. Dat is maar een deel van het probleem.

Het is ook slecht leiderschap. Het lijkt dat Trump niet in staat is zijn wensen helder en duidelijk te formuleren. Hoe moet je dan een plan van aanpak maken als minister zijnde?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 17:44:44 #57
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187938122
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 17:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Trump krijgt zijn zin niet dus er moet een zondebok worden gezocht.
Zo werkt het, ja, tot er alleen maar mensen zijn die of liegen dat ze dingen voor elkaar krijgen of dat ze iig constant vleien en likken zodat ze nog iets van waarde voor Trump hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187938477
Volgens Trump's Chief of Staff Marc Short is Trump geen racist omdat hij een Aziatische vrouw in zijn regering heeft :X

Fimpje

Trump's tweets not 'racist': Short
quote:
Marc Short, chief of staff for Vice President Mike Pence, defended President Trump's tweets about four U.S. congresswomen, saying on his tweets were not racist because Trump has an ''Asian woman of color in his Cabinet,'' referring to Transportation Secretary Elaine Chao. Rough Cut (no reporter narration).
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187938568
quote:
9s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Trump's Chief of Staff Marc Short is Trump geen racist omdat hij een Aziatische vrouw in zijn regering heeft :X

Fimpje

Trump's tweets not 'racist': Short
[..]

Wat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187938570
Nog zo'n Repubikeins licht die de woorden van Trump probeert te duiden:
BryanNehman twitterde op maandag 15-07-2019 om 16:02:31 Maryland Congressman @RepAndyHarrisMD tells me President Trump's tweets this weekend were "clearly not racist" and that "he could have meant go back to the district they came from--to the neighborhood they came from." Full interview https://t.co/avXhiW2uBP reageer retweet
quote:
Harris told WBAL's Bryan Nehman on Monday that Trump's comments were "clearly not racist," adding: "He could have meant go back to the district they came from -- to the neighborhood they came from."
Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 18:34:06 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187938763
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 17:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zo werkt het, ja, tot er alleen maar mensen zijn die of liegen dat ze dingen voor elkaar krijgen of dat ze iig constant vleien en likken zodat ze nog iets van waarde voor Trump hebben.
Benieuwd welke ja-knikker Ross' vervanger gaat worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187938806
quote:
9s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Trump's Chief of Staff Marc Short is Trump geen racist omdat hij een Aziatische vrouw in zijn regering heeft :X

Fimpje

Trump's tweets not 'racist': Short
[..]

Ah, daar is hij eindelijk, het "ik ben geen racist want 1 van m'n vrienden is donker" argument. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 18:38:15 #63
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187938839
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:36 schreef OMG het volgende:

[..]

Ah, daar is hij eindelijk, het "ik ben geen racist want 1 van m'n vrienden is donker" argument. :').
Hij word wel erg voorspelbaar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 18:43:34 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187938928
quote:
9s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Trump's Chief of Staff Marc Short is Trump geen racist omdat hij een Aziatische vrouw in zijn regering heeft :X

Fimpje

Trump's tweets not 'racist': Short
[..]

Typisch dat hij Ben Carson niet npemt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 18:49:59 #65
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187939026
Geraldo is ook niet helemaal blij. Niet dat hij nou echt iets veroordeelt, maar toch....

GeraldoRivera twitterde op zondag 14-07-2019 om 22:09:21 Sad to watch my friend @realDonaldTrump take low road regarding @AOC of the Bronx, @RashidaTlaib of Detroit @AyannaPressley of Boston & @Ilhan of Somalia & Minneapolis. Let’s stick to issues & steer clear of language that’s xenophobic even racist. @POTUS you’re better than that. reageer retweet
GeraldoRivera twitterde op maandag 15-07-2019 om 14:03:19 From a patriotic & moral viewpoint, @realDonaldTrump's "Go back where they came from," BS is deeply disappointing. I know he's better & smarter than that. As a matter of politics, it inadvertently rescues @SpeakerPelosi from her self-destructive feud with her nemesis "the squad." reageer retweet
Ik hoop dat Trunp deze conmie-spanjool hard aanpakt. Lachen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187939064
Ah de eerste Republikeinse senator die tenminste de moed heeft om te zeggen dat Trump fout zit:
frankthorp twitterde op maandag 15-07-2019 om 18:01:39 GOP @SenToomey: "President Trump was wrong to suggest that four left-wing congresswomen should go back to where they came from. Three of the four were born in America and the citizenship of all four is as valid as mine."Full stmt here: https://t.co/Sw8lJGPLZS reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 18:52:58 #67
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187939087
Pelosi gaat een motie van afkeuring over Trump's uitspraken in stemming brengen. Eens kijken welke GOP afgevaardigden Trump's racisme steunen. Zoiets is altijd handig bij de verkiezingen. Doet het goed in spotjes.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187939217
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Is het racistisch wanneer je politici met een andere etnische achtergrond oproept de problemen in het eigen thuisland aan te pakken
Dat laatste is precies wat ze doen. Het feit dat jij echter blijkbaar vindt dat de VS niet hun thuisland kan zijn, ook al zijn ze Amerikaans staatsburger en zijn ze in de VS geboren, is inderdaad racistisch,

[ Bericht 0% gewijzigd door Kansenjongere op 15-07-2019 19:13:41 ]
pi_187939505
Filmpje in tweet:
mkraju twitterde op maandag 15-07-2019 om 19:14:09 Trump, asked if he has concerns that he's using the language of white supremacists and many view his tweets as racist, says: "It doesn't concern me because many people agree with me." https://t.co/C0ranRv6vg reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 15 juli 2019 @ 19:43:19 #70
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_187939930
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:17 schreef Kijkertje het volgende:
Filmpje in tweet:
mkraju twitterde op maandag 15-07-2019 om 19:14:09 Trump, asked if he has concerns that he's using the language of white supremacists and many view his tweets as racist, says: "It doesn't concern me because many people agree with me." https://t.co/C0ranRv6vg reageer retweet
Wauw. Volgens mij is Trump het zat president te zijn en doet hij opzettelijk zijn best om niet herkozen te worden in 2020.

Dat of de man is echt oer- en oerdom. Dat hij niet de slimste is wisten we al, maar dit is in geen enkel scenario "a good move".
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 19:44:26 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187939953
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:25 schreef Elzies het volgende:


Is het racistisch wanneer je politici met een andere etnische achtergrond oproept de problemen in het eigen thuisland aan te pakken, in plaats dat ze alleen maar kritiek uit oefenen op het beleid van het land waar ze een staatsburgerschap genieten?

Zoiets als Joe Scarborough hier zegt over een andere politicus?

JoeNBC twitterde op zondag 14-07-2019 om 20:57:51 Trump launched his political career saying “the American Dream is dead” and by calling America “crippled”. Using his logic, Trump should’ve gone back to Scotland where his immigrant mother was born instead of running for president. This was yet another a racist signal to bigots. reageer retweet
Of dichter bij huis; Een indo met blond haar kan wel met een zachte G praten, maar het blijft natuurlijk maar een gast hier. En dan kritiek leveren op de echte Nederlander? Zo'n Wilders hoort volgens die logica ook terug naar Ambon of een ander eiland vol peniskokerdragende kannibalen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187940000
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef Belabor het volgende:

[..]

Wauw. Volgens mij is Trump het zat president te zijn en doet hij opzettelijk zijn best om niet herkozen te worden in 2020.

Dat of de man is echt oer- en oerdom. Dat hij niet de slimste is wisten we al, maar dit is in geen enkel scenario "a good move".
Hij ging vreselijk tekeer tegen de vier vrouwen tijdens de persco: "They hate America, they hate Israel, they love El Qaeda!"
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187940025
De nieuwe politieke correctheid: je mag een politicus onder geen beding een racist.

In Nederland zien we dat ook, met figuren zoals Wilders en Baudet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 19:47:57 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187940034
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij ging vreselijk tekeer tegen de vier vrouwen tijdens de persco: "They hate America, they love El Qaeda!"
Hij is echt doodsbang.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187940048
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij ging vreselijk tekeer tegen de vier vrouwen tijdens de persco: "They hate America, they love El Qaeda!"
Werkelijk? Hij zei echt Al Qaeda?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187940060
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk? Hij zei echt Al Qaeda?
:Y

Oh en 'they hate Israel" natuurlijk ook
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 19:51:54 #77
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187940125
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk? Hij zei echt Al Qaeda?
Hij bedoelde natuurlijk ISIS, Trump's dementie speelt weer op.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187940163
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 15 juli 2019 @ 19:57:19 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187940226
Nog een republikeinse afgevaardigde neemt hier afstand van:
RepMikeTurner twitterde op maandag 15-07-2019 om 19:46:30 I am confident that every Member of Congress is a committed American. @realDonaldTrump’s tweets from this weekend were racist and he should apologize. We must work as a country to rise above hate, not enable it. reageer retweet
pi_187940272
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij bedoelde natuurlijk ISIS, Trump's dementie speelt weer op.
Tja, typisch Trump. Never back down. En het werkt. Z'n achterban smult ervan. Hij zegt gewoon letterlijk wat veel zijn supporters allang denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187940434
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij bedoelde natuurlijk ISIS, Trump's dementie speelt weer op.
Ik denk dat Trump refereert aan de uit zijn verband gerukte opmerking van Omar over de aanslag van 9/11 een tijdje terug: "some people did something"

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187940591
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja, typisch Trump. Never back down. En het werkt. Z'n achterban smult ervan. Hij zegt gewoon letterlijk wat veel zijn supporters allang denken.
https://pbs.twimg.com/media/C5Et63TVYAAbdca?format=jpg&name=small

Zó werkt het. Weer wat geleerd. 🇺🇸
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 20:24:13 #83
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187940767
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja, typisch Trump. Never back down. En het werkt. Z'n achterban smult ervan. Hij zegt gewoon letterlijk wat veel zijn supporters allang denken.
Yep. En er zijn gewoon heel veel racisten in de VS die hiervan smullen, wel besmuikt, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 20:26:11 #84
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187940817
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump refereert aan de uit zijn verband gerukte opmerking van Omar over de aanslag van 9/11 een tijdje terug: "some people did something"

Maar AOC heeft nooit ook maar iets in die richting gezegd, volgens mij, dus waarom zou zij of de andere twee Al Queda lovers zijn?

Maar goed, Donald kan natuurlijk ook gewoon zijn belasting aangiftes openbaren en de socialisten duidelijk maken dat hij gewoon heel veel belasting betaald. Toch?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187941195
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar AOC heeft nooit ook maar iets in die richting gezegd, volgens mij, dus waarom zou zij of de andere twee Al Queda lovers zijn?

Nee natuurlijk niet. hij is lekker aan het generaliseren. Er is er ook maar eentje niet in de VS geboren. Overigens zei hij ook dat hij geen namen genoemd had in zijn tweet dus hij probeerde enigszins terug te krabbelen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 20:48:24 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187941434
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Yep. En er zijn gewoon heel veel racisten in de VS die hiervan smullen, wel besmuikt, natuurlijk.
Zijn opmerkingen na Charlotteville maakten hem niet populairder. Ik ben benieuwd wat dit gaat doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ulx op 15-07-2019 21:01:21 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187941493
washingtonpost twitterde op maandag 15-07-2019 om 20:31:23 Twitter says Trump’s tweet didn’t violate its rules against racism but won’t say why https://t.co/cGJ5kX5kTz reageer retweet
quote:
Twitter's new policy for holding powerful leaders to account for engaging in hate speech and harassment received its first major test this weekend when President Trump called on several Democratic members of Congress to "go back" to their countries -- prompting widespread allegations of racism against women of color.

Twitter said Monday that the president's tweets didn't violate its policies, but independent researchers who study social media said they struggled to see why. The platform bars attacks on people on the basis of their race, ethnicity or national origin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 15 juli 2019 @ 20:58:38 #88
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_187941692
quote:
9s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef Kijkertje het volgende:
washingtonpost twitterde op maandag 15-07-2019 om 20:31:23 Twitter says Trump’s tweet didn’t violate its rules against racism but won’t say why https://t.co/cGJ5kX5kTz reageer retweet
[..]

Kortom, als puntje bij paaltje komt durven ze hun eigen 'beleid' niet uit te voeren.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_187942063
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:37 schreef Ulx het volgende:
GMA twitterde op maandag 15-07-2019 om 13:13:10 President Trump’s promised nationwide deportation sweep fell short of expectations on Sunday, with only a small number of operations that appeared to fall closer in line with routine enforcement. @:CeciliaVega has the details. https://t.co/rQ7qLWZvGU https://t.co/xurAxeM7dl reageer retweet
Fail.
Hierover zei hij tijdens de persco dat er heel mensen opgepakt zijn alleen weet de pers daar nog niks van :D

Voorlopig wordt er wél onderzoek gedaan naar een aantal (ex) medewerkers aan de grens:

KannoYoungs twitterde op maandag 15-07-2019 om 21:01:55 An internal investigation by Customs and Border Protection has identified 70 current and former employees who participated in Facebook groups with inappropriate posts, including the one revealed by ProPublica with insulting and threatening posts directed to members of Congress reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 21:18:02 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187942121
Barr valt Trump aan!

sahilkapur twitterde op maandag 15-07-2019 om 21:06:29 AG Barr said this today: "My concern today is that under the banner of identity politics, some political factions are seeking to obtain power by dividing Americans. They undermine the values that draw us together... This is the breeding ground for hatred, and we must reject it." reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187942848
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zijn opmerkingen na Charlotteville maakten hem niet populairder. Ik ben benieuwd wat dit gaat doen.
Niets die mensen die hem een totale lul vonden veranderen niet van mening een ook de mensen die hem aanhangen vinden het wel best. Want wat heeft hij nu helemaal gezegd een paar congresleden van de andere partij geschoffeerd. Valt nog alles mee als je het vergelijkt met het opsluiten van kinderen in kooien.
Ik denk dat afgezien van een paar blauwe staten nuken er niets is dat Trump kan doen waarbij de republikeinse kant van dat land zegt nu is het genoeg geweest.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 21:54:31 #92
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187942936
We zullen zien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:54:38 #93
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187942941
Sowieso niet de bedoeling om mensen hier dood te wensen lijkt me.

Zou denk ik ook niet veel uithalen als die wens uit zou komen. Het hele apparaat wat er toe leidde dat zo'n engnek verkozen kon worden en wat continue de helft van de bevolking voedt in hun misinformatie blijft gewoon bestaan.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:58:33 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_187943010
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Sowieso niet de bedoeling om mensen hier dood te wensen lijkt me.
Nou ja, de bedoeling... het is een diepgevoeld verlangen. Ik wilde dat met jullie delen.
quote:
Zou denk ik ook niet veel uithalen als die wens uit zou komen. Het hele apparaat wat er toe leidde dat zo'n engnek verkozen kon worden en wat continue de helft van de bevolking voedt in hun misinformatie blijft gewoon bestaan.
Je redt er de wereld niet mee. Maar je bent van één klootzak verlost.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 15 juli 2019 @ 22:00:41 #95
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_187943063
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Sowieso niet de bedoeling om mensen hier dood te wensen lijkt me.

Zou denk ik ook niet veel uithalen als die wens uit zou komen. Het hele apparaat wat er toe leidde dat zo'n engnek verkozen kon worden en wat continue de helft van de bevolking voedt in hun misinformatie blijft gewoon bestaan.
Krijg je Pence.
Die is niet veul beter.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 22:18:36 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187943397
mkraju twitterde op maandag 15-07-2019 om 20:10:22 Tim Scott, the lone black GOP senator, says that “instead of sharing how the Democratic Party’s far-left, pro-socialist policies ... are wrong for the future of our nation, the President interjected with unacceptable personal attacks and racially offensive language.“ reageer retweet
Beetje slapjes. Beetje lafjes. Niet van onder de indruk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 juli 2019 @ 22:18:45 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187943401
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Krijg je Pence.
Die is niet veul beter.
Die is helemaal niet beter. Die is (m.i.) verwerpelijk met een andere nadruk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 16-07-2019 06:40:36 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_187943498
Wazig dat hier nu ook al de hele dag geroepen wordt over zogenaamde racistische tweets can Trump. Maar als je er objectief naar kijkt zie je vrij snel dat ze helemaal niet racistisch zijn... nationalistisch? Ja, absoluut. Racistisch? Nee. Er wordt met geen woord gerept over ras of iets dergelijks. Het is van toepassing op alles wat niet origineel amerikaans zou zijn, maar wel naar amerika gaat om daar te zeiken over amerika. Ras staat daar los van.
Plus, ze zouden mogen terugkomen.

Maar de media zegt "racistisch!!!!" en de anti-trump brigade zegt "how high!?" en neemt het klakkeloos over zonder ook maar zelf een beetje na te denken. Het woord heeft al flink aan waarde en lading moeten inboeten, maar blijkbaar nog niet genoeg.

Neemt niet weg dat het nergens op sloeg wat Trump zei in zn tweets.
  maandag 15 juli 2019 @ 22:29:01 #99
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187943627
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Krijg je Pence.
Die is niet veul beter.
Ook dat, maar het probleem is denk ik veel structureler dan welk poppetje toevallig aan het roer staat. Het tweepartijenstelsel, manier van kiezen van een president en de min-of-meer arbitraire verdeling van senatoren, geen representatieve democratie, media die de boel verdraaien voor politieke vrienden, de macht van de majority leader in de senaat en speaker in het huis, de inrichting van het hooggerchtshof, de gigantische hoeveelheid geld bij verkiezingen, en de hoeveelheid dark money en hoeveel tijd politici kwijt moeten zijn aan geld verzamelen / donoren pleasen, etc etc etc
pi_187943667
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:22 schreef Refragmental het volgende:
Wazig dat hier nu ook al de hele dag geroepen wordt over zogenaamde racistische tweets can Trump. Maar als je er objectief naar kijkt zie je vrij snel dat ze helemaal niet racistisch zijn... nationalistisch? Ja, absoluut. Racistisch? Nee. Er wordt met geen woord gerept over ras of iets dergelijks. Het is van toepassing op alles wat niet origineel amerikaans zou zijn, maar wel naar amerika gaat om daar te zeiken over amerika. Ras staat daar los van.
Plus, ze zouden mogen terugkomen.

Maar de media zegt "racistisch!!!!" en de anti-trump brigade zegt "how high!?" en neemt het klakkeloos over zonder ook maar zelf een beetje na te denken. Het woord heeft al flink aan waarde en lading moeten inboeten, maar blijkbaar nog niet genoeg.

Neemt niet weg dat het nergens op sloeg wat Trump zei in zn tweets.
De gedachte achter de tweets is racistisch. Het is de digitale equivalent van 'ga terug naar je eigen land' roepen tegen een Marokkaan die in Nederland is geboren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 22:30:58 #101
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187943671
Boo-fucking-hoo.

Ik denk dat de aangesproken afgevaardigden mogen besluiten of het racistisch was. En dat hebben ze dus al gedaan.

Terugkrabbelen en goedpraten zoals de hele GOP doet is slap. Met hun rechtspopulistische 'we zeggen waar het op staat!' gelul.

Doe dat nu dan ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 juli 2019 @ 22:40:51 #102
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187943894
Nog even en de verdediging wordt iets als dat rassen volgens veel biologen niet bestaan en dus racisme ook niet.
  maandag 15 juli 2019 @ 22:50:17 #103
323401 Kijkertje
met filter
pi_187944107
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:22 schreef Refragmental het volgende:
Wazig dat hier nu ook al de hele dag geroepen wordt over zogenaamde racistische tweets can Trump. Maar als je er objectief naar kijkt zie je vrij snel dat ze helemaal niet racistisch zijn... nationalistisch? Ja, absoluut. Racistisch? Nee. Er wordt met geen woord gerept over ras of iets dergelijks. Het is van toepassing op alles wat niet origineel amerikaans zou zijn, maar wel naar amerika gaat om daar te zeiken over amerika. Ras staat daar los van.
Plus, ze zouden mogen terugkomen.

Maar de media zegt "racistisch!!!!" en de anti-trump brigade zegt "how high!?" en neemt het klakkeloos over zonder ook maar zelf een beetje na te denken. Het woord heeft al flink aan waarde en lading moeten inboeten, maar blijkbaar nog niet genoeg.

Neemt niet weg dat het nergens op sloeg wat Trump zei in zn tweets.
Want Trump zegt net zo goed tegen blanke Congresleden dat als het ze niet bevalt ze maar terug moeten naar hun eigen land/ moeten vertrekken?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187944242
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:22 schreef Refragmental het volgende:
Er wordt met geen woord gerept over ras of iets dergelijks. Het is van toepassing op alles wat niet origineel amerikaans zou zijn, maar wel naar amerika gaat om daar te zeiken over amerika. Ras staat daar los van.
Plus, ze zouden mogen terugkomen.
Wat bedoel je precies met "naar Amerika gaat" en "mogen terugkomen"?
Zie je ze, ondanks dat ze in de VS zijn geboren en getogen, op basis van hun afkomst als niet-Amerikaans?
  maandag 15 juli 2019 @ 22:57:19 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187944262
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:22 schreef Refragmental het volgende:
Wazig dat hier nu ook al de hele dag geroepen wordt over zogenaamde racistische tweets can Trump. Maar als je er objectief naar kijkt zie je vrij snel dat ze helemaal niet racistisch zijn... nationalistisch? Ja, absoluut. Racistisch? Nee. Er wordt met geen woord gerept over ras of iets dergelijks. Het is van toepassing op alles wat niet origineel amerikaans zou zijn, maar wel naar amerika gaat om daar te zeiken over amerika. Ras staat daar los van.
Plus, ze zouden mogen terugkomen.

Maar de media zegt "racistisch!!!!" en de anti-trump brigade zegt "how high!?" en neemt het klakkeloos over zonder ook maar zelf een beetje na te denken. Het woord heeft al flink aan waarde en lading moeten inboeten, maar blijkbaar nog niet genoeg.

Neemt niet weg dat het nergens op sloeg wat Trump zei in zn tweets.
Ze zijn geboren in de USA, meneer. America first toch?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187944282
Refragmental heeft blijkbaar de tweet gelezen van dat communicatiefiguur van het Witte Huis. Die schreef exact hetzelfde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 15 juli 2019 @ 22:59:35 #107
323401 Kijkertje
met filter
pi_187944332
Trump's spiekbriefje:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187944470
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
Refragmental heeft blijkbaar de tweet gelezen van dat communicatiefiguur van het Witte Huis. Die schreef exact hetzelfde.
Nee, dat heb ik niet.
Ik kan alleen uit de tweets van Trump niks over ras vinden.
Kan dan wel blindelings de med i a gaan naroepen. Maar de tweet is eerder nationalistisch dan racistisch. "De gedachte erachter" is eigen invulling en waarschijnlijk projectie en wensdenken.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 23:07:33 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187944507
Zijn truukje is wel over houdbaarheidsdatum. Nou ja.

James Fields heeft nog een keer levenslang gekregen. Nu van de staat. Zou Trump daarom pissed off zijn?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 juli 2019 @ 23:08:02 #110
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187944516
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet.
Ik kan alleen uit de tweets van Trump niks over ras vinden.
Kan dan wel blindelings de med i a gaan naroepen. Maar de tweet is eerder nationalistisch dan racistisch. "De gedachte erachter" is eigen invulling en waarschijnlijk projectie en wensdenken.
Maar ze zijn dus net zo amerikaans als de blanke kandidaten...maar daar zegt hij het heel toevallig niet tegen. Heeft dus helemaal niets met nationalisme te maken, maar met racisme...een president,,,jouw held.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187944525
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:30 schreef Ulx het volgende:
Boo-fucking-hoo.

Ik denk dat de aangesproken afgevaardigden mogen besluiten of het racistisch was. En dat hebben ze dus al gedaan.

Terugkrabbelen en goedpraten zoals de hele GOP doet is slap. Met hun rechtspopulistische 'we zeggen waar het op staat!' gelul.

Doe dat nu dan ook.
Deze post van jou is racistisch.
De aangesproken persoon mag dat namelijk volgens jou beslissen, en dat heb ik zojuist besloten.

Maar zo werkt de echte wereld natuurlijk niet. Gelukkig maar.
pi_187944531
-nee-

[ Bericht 50% gewijzigd door capricia op 15-07-2019 23:16:48 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 23:11:51 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187944588
Anyway, vandaag was/is de Epstein borgtocht hearing.

Epstein heeft een saoudi-arabisch paspoort.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 juli 2019 @ 23:12:01 #114
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187944590
Hij noemde geen ras en zei ook niet dat hij alle zwarten haatte en er werkt een bruin iemand in het Witte Huis. Dan kun je onmogelijk racistisch zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187944604
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar ze zijn dus net zo amerikaans als de blanke kandidaten...maar daar zegt hij het heel toevallig niet tegen. Heeft dus helemaal niets met nationalisme te maken, maar met racisme...een president,,,jouw held.
Volgens mij komt Ilhan Omar toch echt uit Somalië.
Waren er andere blanke kandidaten geweest die constant slecht spraken over de VS, maar niet uit de CS zelf kwamen, dan had Trump hoogstwaarschijnlijk hetzelfde gezegd.

Niet mijn held overigens.
pi_187944625
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet.
Ik kan alleen uit de tweets van Trump niks over ras vinden.
Kan dan wel blindelings de med i a gaan naroepen. Maar de tweet is eerder nationalistisch dan racistisch. "De gedachte erachter" is eigen invulling en waarschijnlijk projectie en wensdenken.
Een in Amerika geboren en getogen Amerikaans staatsburger terug willen sturen naar haar eigen land, dat blijkbaar een ander land is dan haar eigen land, is nationalistisch?
#HOEDAN?
  maandag 15 juli 2019 @ 23:14:46 #117
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187944643
Vind je birtherism ook niet racistisch, Refragmental?
  maandag 15 juli 2019 @ 23:15:17 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187944654
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet.
Ik kan alleen uit de tweets van Trump niks over ras vinden.
Kan dan wel blindelings de med i a gaan naroepen. Maar de tweet is eerder nationalistisch dan racistisch. "De gedachte erachter" is eigen invulling en waarschijnlijk projectie en wensdenken.
Hij valt ze aan vanwege hun afkomst (of eigenlijk die van hun ouders). Hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 15 juli 2019 @ 23:15:49 #119
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_187944665
Het is bewijs nummer 31999 dat Trump een halve zool is. Helaas is het ook totaal irrelevant. Geen enkele racistische/seksistische uitspraak van hem gaat ervoor zorgen dat hij wordt afgezet.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_187944693
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:13 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Een in Amerika geboren en getogen Amerikaans staatsburger terug willen sturen naar haar eigen land, dat blijkbaar een ander land is dan haar eigen land, is nationalistisch?
#HOEDAN?
Zoals ik gelijk aangaf. Die hele tweet van hem sloeg nergens op.
pi_187944757
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals ik gelijk aangaf. Die hele tweet van hem sloeg nergens op.
Maar wederom probeer je onverbloemd racisme goed te praten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187944763
Ik zie een patroon.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 15 juli 2019 @ 23:20:51 #123
323401 Kijkertje
met filter
pi_187944772
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals ik gelijk aangaf. Die hele tweet van hem sloeg nergens op.
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 23:08:24 We will never be a Socialist or Communist Country. IF YOU ARE NOT HAPPY HERE, YOU CAN LEAVE! It is your choice, and your choice alone. This is about love for America. Certain people HATE our Country.... reageer retweet
Denk je dat Trump het hier bv over Bernie Sanders heeft?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187944778
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals ik gelijk aangaf. Die hele tweet van hem sloeg nergens op.
Je beweerde dat die twee niet racistisch is, maar nationalistisch.
Kun je aangeven hoe het stellen dat iemand die geboren en getogen is in de VS maar weg moet naar haar "eigen land" dat blijkbaar niet de VS is, niet racistisch is?
Kun je aangeven hoe het stellen dat iemand die geboren en getogen is in de VS maar weg moet naar haar "eigen land" dat blijkbaar niet de VS is, nationalistisch is?
  maandag 15 juli 2019 @ 23:22:01 #125
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_187944804
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij komt Ilhan Omar toch echt uit Somalië.
Waren er andere blanke kandidaten geweest die constant slecht spraken over de VS, maar niet uit de CS zelf kwamen, dan had Trump hoogstwaarschijnlijk hetzelfde gezegd.

Niet mijn held overigens.
Als we zijn tweets dan toch 100% letterlijk gaan nemen zonder tussen de regels te lezen is de enige "radical left congresswoman" die hij noemt AOC, en zij is gewoon in Amerika geboren.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 15 juli 2019 @ 23:22:34 #126
323401 Kijkertje
met filter
pi_187944817
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187944839
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef Belabor het volgende:

[..]

Wauw. Volgens mij is Trump het zat president te zijn en doet hij opzettelijk zijn best om niet herkozen te worden in 2020.

Dat of de man is echt oer- en oerdom. Dat hij niet de slimste is wisten we al, maar dit is in geen enkel scenario "a good move".
Tja, zijn narcisme dwingt hem om woorden nooit terug te nemen en altijd double down te doen totdat e.e.a. uit het nieuws is verdwenen en/of hij in de gelegenheid komt er een spin aan te geven die plausibel genoeg is om het onderwerp verder nooit meer aan te stippen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_187944843
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar wederom probeer je onverbloemd racisme goed te praten.
Ik kan er niks aan doen dat het woord racisme te pas en te onpas wordt gebruikt.
In dit geval werd er met geen woord over ras gerept.
Zoals ik al zei, tis een nationalistische tweet, dat absoluut. Tis ook een tweet die nergens op slaat. Maar de tweet racistisch noemen, tja misschien als je totaal geen waarde hecht aan dat woord en het puur als politiek pressiemiddel wilt gebruiken... dan misschien wel ja.
pi_187944874
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen dat het woord racisme te pas en te onpas wordt gebruikt.
In dit geval werd er met geen woord over ras gerept.
Zoals ik al zei, tis een nationalistische tweet, dat absoluut. Tis ook een tweet die nergens op slaat. Maar de tweet racistisch noemen, tja misschien als je totaal geen waarde hecht aan dat woord en het puur als politiek pressiemiddel wilt gebruiken... dan misschien wel ja.
We kunnen een hele lange discussie hebben over semantiek natuurlijk. Maar als jij de race baiting niet kunt lezen in zijn tweets is er serieus iets mis met je.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187944940
De tweet(s):

realDonaldTrump twitterde op zondag 14-07-2019 om 14:27:52 So interesting to see “Progressive” Democrat Congresswomen, who originally came from countries whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world (if they even have a functioning government at all), now loudly..........and viciously telling the people of the United States, the greatest and most powerful Nation on earth, how our government is to be run. Why don’t they go back and help fix the totally broken and crime infested places from which they came. Then come back and show us how........it is done. These places need your help badly, you can’t leave fast enough. I’m sure that Nancy Pelosi would be very happy to quickly work out free travel arrangements! reageer retweet
De betekenis van racisme:

"elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van ras, huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming die ten doel heeft de erkenning, het genot of de uitoefening, op voet van gelijkheid, van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel gebied, of op andere terreinen van het openbare leven, teniet te doen of aan te tasten, dan wel de tenietdoening of aantasting daarvan ten gevolge heeft."
  maandag 15 juli 2019 @ 23:30:21 #131
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_187944945
Lekker boeiend of je het racistisch vindt of niet. Het is gewoon een debiele tweet. Daar is zo'n beetje iedereen het over eens. En een debiel moet geen president zijn van de VS. Gewoon die vent afzetten op basis van algeheel onvermogen.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
  maandag 15 juli 2019 @ 23:30:36 #132
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187944949
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen dat het woord racisme te pas en te onpas wordt gebruikt.
In dit geval werd er met geen woord over ras gerept.
Zoals ik al zei, tis een nationalistische tweet, dat absoluut. Tis ook een tweet die nergens op slaat. Maar de tweet racistisch noemen, tja misschien als je totaal geen waarde hecht aan dat woord en het puur als politiek pressiemiddel wilt gebruiken... dan misschien wel ja.
Waar denk jij dat Trump naar refereert als hij zegt dat deze vrouwen, die hij net als Obama klaarblijkelijk niet als echt Amerikaansen ziet, naar hun eigen land moeten terug gaan?
pi_187944966
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen dat het woord racisme te pas en te onpas wordt gebruikt.
In dit geval werd er met geen woord over ras gerept.
Zoals ik al zei, tis een nationalistische tweet, dat absoluut. Tis ook een tweet die nergens op slaat. Maar de tweet racistisch noemen, tja misschien als je totaal geen waarde hecht aan dat woord en het puur als politiek pressiemiddel wilt gebruiken... dan misschien wel ja.
Er zijn vele vormen van racisme. Gebruik Google eens, misschien steek je er nog wat van op.

Begin hier eens zou ik zeggen: https://en.wikipedia.org/wiki/Racism
pi_187944984
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je beweerde dat die twee niet racistisch is, maar nationalistisch.
Kun je aangeven hoe het stellen dat iemand die geboren en getogen is in de VS maar weg moet naar haar "eigen land" dat blijkbaar niet de VS is, niet racistisch is?
Kun je aangeven hoe het stellen dat iemand die geboren en getogen is in de VS maar weg moet naar haar "eigen land" dat blijkbaar niet de VS is, nationalistisch is?
Ik heb volgens mij al meerdere malen aangegeven dat de tweet sowieso nergens op slaat.

Gaan we de tweet verder analyseren dan komt het er gewoon op neer dat "bevalt de VS je niet dan ga je toch terug naar je eigen land, of dan vertrek je maar" neerkomt op pure nationalisme, de kern is het "niet bevallen van de VS". En Trump is simpelweg een pure nationalist, een patriot, dat roept ie al decennia.
pi_187945020
Bizar dit allemaal maar toegelaten wordt dat bepaalde individuen in dit topic dit soort onvervalst racistische uitlatingen gaan zitten verdedigen. Wat is er toch met Fok! gebeurd?
  maandag 15 juli 2019 @ 23:35:04 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187945032
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij al meerdere malen aangegeven dat de tweet sowieso nergens op slaat.

Gaan we de tweet verder analyseren dan komt het er gewoon op neer dat "bevalt de VS je niet dan ga je toch terug naar je eigen land, of dan vertrek je maar" neerkomt op pure nationalisme, de kern is het "niet bevallen van de VS". En Trump is simpelweg een pure nationalist, een patriot, dat roept ie al decennia.
Voor 3 vd 4 is de VS hun eigen land.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_187945034
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
De betekenis van racisme:

"elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van ras, huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming die ten doel heeft de erkenning, het genot of de uitoefening, op voet van gelijkheid, van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel gebied, of op andere terreinen van het openbare leven, teniet te doen of aan te tasten, dan wel de tenietdoening of aantasting daarvan ten gevolge heeft."
Volgens die definitie is positieve discriminatie ook racisme.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 23:35:28 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187945043
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Bizar dit allemaal maar toegelaten wordt dat bepaalde individuen in dit topic dit soort onvervalst racistische uitlatingen gaan zitten verdedigen. Wat is er toch met Fok! gebeurd?
Niks. Dit is al zo sinds het begon.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187945048
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij al meerdere malen aangegeven dat de tweet sowieso nergens op slaat.

Gaan we de tweet verder analyseren dan komt het er gewoon op neer dat "bevalt de VS je niet dan ga je toch terug naar je eigen land, of dan vertrek je maar" neerkomt op pure nationalisme, de kern is het "niet bevallen van de VS". En Trump is simpelweg een pure nationalist, een patriot, dat roept ie al decennia.
Wat is dat "eigen land" dan volgens jou?
En hoe is dat niet racistisch?
pi_187945055
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Voor 3 vd 4 is de VS hun eigen land.
Ik heb volgens mij al meerdere malen aangegeven dat de tweet sowieso nergens op slaat.
  maandag 15 juli 2019 @ 23:37:23 #141
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187945081
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:35 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Volgens die definitie is positieve discriminatie ook racisme.
Hangt er vanaf of het vanuit een achtergestelde positie is, volgens die definitie.
pi_187945107
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen dat het woord racisme te pas en te onpas wordt gebruikt.
In dit geval werd er met geen woord over ras gerept.
Zoals ik al zei, tis een nationalistische tweet, dat absoluut. Tis ook een tweet die nergens op slaat. Maar de tweet racistisch noemen, tja misschien als je totaal geen waarde hecht aan dat woord en het puur als politiek pressiemiddel wilt gebruiken... dan misschien wel ja.
Nee, het wordt gebruikt daar waar het racisme is. Dat jij dat niet inziet, betekent dat je een hele flinke ruk op de schaal naar rechts hebt gemaakt dat je inmiddels blind bent geworden voor de realiteit. De spookrijder die duizenden spookrijders ziet.

Denk aan die personen die vinden dat 'zwarten' minderwaardig zijn omdat ze een lager IQ hebben. Die lopen hier ook rond op Fok. En daar komen hele in hun optiek volledig rationele epistels uit. Die zíen het niet eens meer. Voor hen is het volledig geinternaliseerd.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_187945110
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
De tweet(s):

realDonaldTrump twitterde op zondag 14-07-2019 om 14:27:52 So interesting to see “Progressive” Democrat Congresswomen, who originally came from countries whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world (if they even have a functioning government at all), now loudly..........and viciously telling the people of the United States, the greatest and most powerful Nation on earth, how our government is to be run. Why don’t they go back and help fix the totally broken and crime infested places from which they came. Then come back and show us how........it is done. These places need your help badly, you can’t leave fast enough. I’m sure that Nancy Pelosi would be very happy to quickly work out free travel arrangements! reageer retweet
De betekenis van racisme:

"elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van ras, huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming die ten doel heeft de erkenning, het genot of de uitoefening, op voet van gelijkheid, van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel gebied, of op andere terreinen van het openbare leven, teniet te doen of aan te tasten, dan wel de tenietdoening of aantasting daarvan ten gevolge heeft."
Racisme is het onderscheid maken op basis van ras en daarbij uitsluiten of voortrekken. Al het andere SJW geneuzel wat er steeds aan wordt toegevoegd doet steeds meer afbreuk aan het woord.
pi_187945119
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hangt er vanaf of het vanuit een achtergestelde positie is, volgens die definitie.
Er staat niets over een achtergestelde positie in.

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:38 schreef Refragmental het volgende:
Racisme is het onderscheid maken op basis van ras en daarbij uitsluiten of voortrekken.
Dat is discriminatie toch al?
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 23:39:53 #145
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187945132
MiaFarrow twitterde op zondag 14-07-2019 om 16:41:27 Well Trump has succeeded in distracting us from two credible accusations of rape- including that of a 13-yr old child https://t.co/84F1kQWUsW reageer retweet
MiaFarrow twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:51:46 At Epstein’s party In 1994 Trump “ raped a 13-yr-old girl -in what was a "savage sexual attack," according to 2016 lawsuit filed by "Jane Doe” corroborated by witness who claimed to have watched as the child performed sexual acts on Trump & Epstein https://t.co/fqgpiqnzEU reageer retweet
Laten we wel even bij de les blijven. Trump is uiteraard gewoon een kinderverkrachter. Dat hij alles zal proberen om daarvan de aandacht af te leiden is niet onverwacht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 juli 2019 @ 23:40:15 #146
862 Arcee
Look closer
  maandag 15 juli 2019 @ 23:40:57 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187945148
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:39 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Er staat niets over een achtergestelde positie in.
Voet van gelijkheid.
pi_187945157
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij al meerdere malen aangegeven dat de tweet sowieso nergens op slaat.

Gaan we de tweet verder analyseren dan komt het er gewoon op neer dat "bevalt de VS je niet dan ga je toch terug naar je eigen land, of dan vertrek je maar" neerkomt op pure nationalisme, de kern is het "niet bevallen van de VS". En Trump is simpelweg een pure nationalist, een patriot, dat roept ie al decennia.
Noem jij nu een draft dodger een nationalist, een patriot? Een man die trots aangeeft geen belasting te betalen want 'that makes me smart'. Wat? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187945173
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat is dat "eigen land" dan volgens jou?
En hoe is dat niet racistisch?
Het eigen land is elke plek anders dan de VS. Mogelijk die waar je eventueel vandaan komt.
Zoals ik al zei, de kern is "bevalt de VS je niet?"
Trump is ontzettend nationalistisch en trots op "zijn" land.
Ga je dat land afkraken, dan "ga je toch lekker ergens anders na toe, a l s het je hier niet bevalt".
pi_187945191
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Voet van gelijkheid.
Zou je zo kunnen lezen inderdaad. Je offert als het ware gelijkheid van behandeling op voor meer gelijkheid van uitkomst.
pi_187945208
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het eigen land is elke plek anders dan de VS. Mogelijk die waar je eventueel vandaan komt.
Zoals ik al zei, de kern is "bevalt de VS je niet?"
Trump is ontzettend nationalistisch en trots op "zijn" land.
Ga je dat land afkraken, dan "ga je toch lekker ergens anders na toe, a l s het je hier niet bevalt".
Aha, dus dat deze congresleden in de ogen van Trump niet Amerikaans zijn en dat ook nooit zullen worden, is niet racistisch maar nationalistisch.
Dat Obama in de ogen van Trump nooit een Amerikaan zal zijn maar een Afrikaan is, is niet racistisch maar nationalistisch,
Het is gewoon puur nationalisme dat hij het niet zo heeft op de niet-borealen?
pi_187945212
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:39 schreef Ulx het volgende:
MiaFarrow twitterde op zondag 14-07-2019 om 16:41:27 Well Trump has succeeded in distracting us from two credible accusations of rape- including that of a 13-yr old child https://t.co/84F1kQWUsW reageer retweet
MiaFarrow twitterde op zondag 07-07-2019 om 18:51:46 At Epstein’s party In 1994 Trump “ raped a 13-yr-old girl -in what was a "savage sexual attack," according to 2016 lawsuit filed by "Jane Doe” corroborated by witness who claimed to have watched as the child performed sexual acts on Trump & Epstein https://t.co/fqgpiqnzEU reageer retweet
Laten we wel even bij de les blijven. Trump is uiteraard gewoon een kinderverkrachter. Dat hij alles zal proberen om daarvan de aandacht af te leiden is niet onverwacht.
Maar hij is zo trots op zijn land. Leave Donny alooone :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187945214
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:39 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Er staat niets over een achtergestelde positie in.

[..]

Dat is discriminatie toch al?
Die hele definitie die SJWers hanteren mbt racisme en discriminatie gaat nergens over.

Discriminatie gaat overigens gewoon over uitsluitsel obv persoonlijke kenmerken, ras is daar 1 van.
  maandag 15 juli 2019 @ 23:45:06 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187945217
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen dat het woord racisme te pas en te onpas wordt gebruikt.
In dit geval werd er met geen woord over ras gerept.
Zoals ik al zei, tis een nationalistische tweet, dat absoluut. Tis ook een tweet die nergens op slaat. Maar de tweet racistisch noemen, tja misschien als je totaal geen waarde hecht aan dat woord en het puur als politiek pressiemiddel wilt gebruiken... dan misschien wel ja.
Wat een nonargument. Kom op je bent veel beter dan dat.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187945232
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het eigen land is elke plek anders dan de VS. Mogelijk die waar je eventueel vandaan komt.
Zoals ik al zei, de kern is "bevalt de VS je niet?"
Trump is ontzettend nationalistisch en trots op "zijn" land.
Ga je dat land afkraken, dan "ga je toch lekker ergens anders na toe, a l s het je hier niet bevalt".
Dat zegt ie niet. Hij zegt letterlijk dat die 4 congress women terug moeten naar hun eigen shithole country. Hij gaat er dus vanuit dat ze, waarschijnlijk vanwege hun getinte of donkere huidskeur, uit Afrika komen. Ben je nou echt zo stupide?
pi_187945243
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die hele definitie die SJWers hanteren mbt racisme en discriminatie gaat nergens over.

Discriminatie gaat overigens gewoon over uitsluitsel obv persoonlijke kenmerken, ras is daar 1 van.
Ik ga er altijd vanuit dat bij racisme iets wordt bedoeld als een haat- of superioriteitsgevoel tov een ander ras. En discriminatie op basis van ras een uitwerking daarvan.
Maar iedereen lijkt inderdaad een andere definitie te gebruiken.
pi_187945256
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het eigen land is elke plek anders dan de VS. Mogelijk die waar je eventueel vandaan komt.
Zoals ik al zei, de kern is "bevalt de VS je niet?"
Trump is ontzettend nationalistisch en trots op "zijn" land.
Ga je dat land afkraken, dan "ga je toch lekker ergens anders na toe, a l s het je hier niet bevalt".
Precies, en The Donald was gewoon oprecht nieuwsgierig naar de geboorteplaats van Obama. Niets meer, niets minder. Met racisme had dat allemaal niets van doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187945278
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wat een nonargument. Kom op je bent veel beter dan dat.
Nee, dat is hij niet. Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan en ik begrijp de motivatie erachter, maar ik weiger te accepteren dat racisme genormaliseerd wordt, zeker in dit topic. En dat is exact wat Refragmental nu aan het doen is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187945285
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:45 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat zegt ie niet. Hij zegt letterlijk dat die 4 congress women terug moeten naar hun eigen shithole country. Hij gaat er dus vanuit dat ze, waarschijnlijk vanwege hun getinte of donkere huidskeur, uit Afrika komen.
Hoe kom je op "letterlijk 4"? :?
pi_187945306
Moet Elizabeth Warren nou ook terug naar haar eigen land? ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 15 juli 2019 @ 23:50:43 #161
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187945314
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:43 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Zou je zo kunnen lezen inderdaad. Je offert als het ware gelijkheid van behandeling op voor meer gelijkheid van uitkomst.
Nou ja, wat ras moet betekenen kun je ook nog een heel boompje over op zetten... bv. op Wikipedia staat onder andere over menselijk ras:
quote:
A race is a grouping of humans based on shared physical or social qualities into categories generally viewed as distinct by society.[1] First used to refer to speakers of a common language and then to denote national affiliations, by the 17th century the term race began to refer to physical (phenotypical) traits. Modern scholarship regards race as a social construct, an identity which is assigned based on rules made by society. While partially based on physical similarities within groups, race is not an inherent physical or biological quality.[1][2]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Race_(human_categorization)
Maarehm, inderdaad, zo vatte ik het op... althans, ik zie het meer als gelijheid van kansen, niet per se uitkomsten.
  maandag 15 juli 2019 @ 23:51:09 #162
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187945325
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Racisme is het onderscheid maken op basis van ras en daarbij uitsluiten of voortrekken. Al het andere SJW geneuzel wat er steeds aan wordt toegevoegd doet steeds meer afbreuk aan het woord.
Hoe noem jij onderscheid maken op basis van etnische afkomst dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_187945336
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat is hij niet. Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan en ik begrijp de motivatie erachter, maar ik weiger te accepteren dat racisme genormaliseerd wordt, zeker in dit topic. En dat is exact wat Refragmental nu aan het doen is.
Je mag je insinuaties, dreigementen, en persoonlijke aanvallen voor je houden.
Je hebt het ontzettende nare trekje om andersdenkenden constant dingen in de schoenen te schuiven.
Ik kan er niks aan doen dat het woord racisme blijkbaar behoorlijk aan waarde heeft ingeboet dat het nu voor werkelijk iedere scheet wordt gebruikt.
Ook nu weer de gehele dag weer.
pi_187945358
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je mag je insinuaties, dreigementen, en persoonlijke aanvallen voor je houden.
Je hebt het ontzettende nare trekje om andersdenkenden constant dingen in de schoenen te schuiven.
Ik kan er niks aan doen dat het woord racisme blijkbaar behoorlijk aan waarde heeft ingeboet dat het nu voor werkelijk iedere scheet wordt gebruikt.
Ook nu weer de gehele dag weer.
Dat jij niet ziet voor wat het is is jouw tekortkoming. Maar jij ziet het niet zo. Jij vind het gewoon wel ok. Je postgeschiedenis aangaande Charlottesville gaf dat al aan. Sta gewoon eens op voor waar je voor staat man.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187945376
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe noem jij onderscheid maken op basis van etnische afkomst dan?
Etniciteit heeft voornamelijk een culturele grondslag. Niks met ras te maken. Dus discriminatie.
  maandag 15 juli 2019 @ 23:58:26 #166
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_187945389
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:59 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's spiekbriefje:

[ afbeelding ]
Er zitten dus gewoon een paar staffers dit soort sneue bulletpoints voor Trump te bedenken, of zou hij dat zelf doen?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  maandag 15 juli 2019 @ 23:59:23 #167
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_187945398
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat is hij niet. Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan en ik begrijp de motivatie erachter, maar ik weiger te accepteren dat racisme genormaliseerd wordt, zeker in dit topic. En dat is exact wat Refragmental nu aan het doen is.
Wat een onzin man, doe niet zo hysterisch. Dat iemand iets niet racisme vindt, betekent niet dat hij racisme normaliseert. Overigens wordt er hier op FOK! regelmatig onvervalst racisme getolereerd door de moderatie. Waarschijnlijk juist omdat door de inflatie van het begrip mensen totaal niet meer begrijpen wat racisme eigenlijk is.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_187945404
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:58 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Er zitten dus gewoon een paar staffers dit soort sneue bulletpoints voor Trump te bedenken, of zou hij dat zelf doen?
Ik zie hem er idd voor aan om voor dit staffers te hebben :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187945406
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat jij niet ziet voor wat het is is jouw tekortkoming. Maar jij ziet het niet zo. Jij vind het gewoon wel ok. Je postgeschiedenis aangaande Charlottesville gaf dat al aan. Sta gewoon eens op voor waar je voor staat man.
Je haalt steeds charlottesville aan, waarschijnlijk in een poging tot ontsporing.
Moet ik je eraan herinneren dat ik al je beschuldigingen onlangs nog heb ontkracht in het feedback topic met links naar de originele discussies van toen? Toen haakte je ook snel weer af.
Toch blijf je dit trucje steeds opnieuw herhalen.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:00:29 #170
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187945410
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het eigen land is elke plek anders dan de VS. Mogelijk die waar je eventueel vandaan komt.
Zoals ik al zei, de kern is "bevalt de VS je niet?"
Trump is ontzettend nationalistisch en trots op "zijn" land.
Ga je dat land afkraken, dan "ga je toch lekker ergens anders na toe, a l s het je hier niet bevalt".
Ben jij wel eens negatief over Nederland?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:01:30 #171
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187945422
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Etniciteit heeft voornamelijk een culturele grondslag. Niks met ras te maken. Dus discriminatie.
Ethnic discrimination is een vorm van racism.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_187945425
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:59 schreef Kaji het volgende:

[..]

Wat een onzin man, doe niet zo hysterisch. Dat iemand iets niet racisme vindt, betekent niet dat hij racisme normaliseert. Overigens wordt er hier op FOK! regelmatig onvervalst racisme getolereerd door de moderatie. Waarschijnlijk juist omdat door de inflatie van het begrip mensen totaal niet meer begrijpen wat racisme eigenlijk is.
Challenge accepted. Laat eens zien waar zijn reacties niet racisme normaliseren. Neem zijn hele pohi in dit topic door.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187945441
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:00 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je haalt steeds charlottesville aan, waarschijnlijk in een poging tot ontsporing.
Moet ik je eraan herinneren dat ik al je beschuldigingen onlangs nog heb ontkracht in het feedback topic met links naar de originele discussies van toen? Toen haakte je ook snel weer af.
Toch blijf je dit trucje steeds opnieuw herhalen.
Omdat het gewoon waar is. Dat je ergste reacties zijn weggehaald betekent niet dat je ze gepost hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187945443
Mia Farrow maakt wel een punt: het is weer een prachtige afleidingsmaneouvre van Trump om maar niet de aandacht te vestigen op zijn vermeende kinderneukerij met pedovriendje Epstein.

Het is toch geen toeval dit?
pi_187945448
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ben jij wel eens negatief over Nederland?
Ja absoluut.
Maar als een nationalist dan tegen mij roept dat ik dan maar weg moet ga ik niet racisme janken.
pi_187945455
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mia Farrow maakt wel een punt: het is weer een prachtige afleidingsmaneouvre van Trump om maar niet de aandacht te vestigen op zijn vermeende kinderneukerij met pedovriendje Epstein.

Het is toch geen toeval dit?
Het ene schandaal inruilen voor het andere. Klinkt niet echt slim.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187945456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat het gewoon waar is. Dat je ergste reacties zijn weggehaald betekent niet dat je ze gepost hebt.
Daar begin je weer met liegen.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:05:13 #178
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187945459
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mia Farrow maakt wel een punt: het is weer een prachtige afleidingsmaneouvre van Trump om maar niet de aandacht te vestigen op zijn vermeende kinderneukerij met pedovriendje Epstein.

Het is toch geen toeval dit?
Dat lijkt me onzin. Die rechtszaak loopt voorlopig nog wel door.
pi_187945460
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daar begin je weer met liegen.
Nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:06:19 #180
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_187945472
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Challenge accepted. Laat eens zien waar zijn reacties niet racisme normaliseren. Neem zijn hele pohi in dit topic door.
Ik volg de discussie dit hele topic al. Hij vindt de tweets van Trump geen racisme en ik begrijp zijn standpunt wel. Ik zie er daarom geen poging in om racisme te normaliseren. Ik vind zelf de tweets van Trump ook meer in de categorie 'boze oude oom'-uitspraken van het type 'alle buitenlanders oprotten' vallen. Maakt zijn tweets niet minder achterlijk overigens. Bij onvervalst racisme denk ik meer aan een uitspraak als 'Joden zijn een minderwaardig ras' ofzo.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_187945480
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:06 schreef Kaji het volgende:

[..]

Ik volg de discussie dit hele topic al. Hij vindt de tweets van Trump geen racisme en ik begrijp zijn standpunt wel. Ik zie er daarom geen poging in om racisme te normaliseren. Ik vind zelf de tweets van Trump ook meer in de categorie 'boze oude oom'-uitspraken van het type 'alle buitenlanders oprotten' vallen. Maakt zijn tweets niet minder achterlijk overigens. Bij onvervalst racisme denk ik meer aan een uitspraak als 'Joden zijn een minderwaardig ras' ofzo.
Dit precies.
pi_187945485
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja absoluut.
Maar als een nationalist dan tegen mij roept dat ik dan maar weg moet ga ik niet racisme janken.
realDonaldTrump twitterde op zondag 14-07-2019 om 14:27:52 So interesting to see “Progressive” Democrat Congresswomen, who originally came from countries whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world (if they even have a functioning government at all), now loudly..........and viciously telling the people of the United States, the greatest and most powerful Nation on earth, how our government is to be run. Why don’t they go back and help fix the totally broken and crime infested places from which they came. Then come back and show us how........it is done. These places need your help badly, you can’t leave fast enough. I’m sure that Nancy Pelosi would be very happy to quickly work out free travel arrangements! reageer retweet
Ik heb het even voor je gehighlight. Kennelijk zie je niet goed door die plaat voor je hoofd.

En om maar gelijk een stokoude meme uit de kast te halen:

  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:08:48 #183
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187945495
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:06 schreef Kaji het volgende:

[..]

Ik volg de discussie dit hele topic al. Hij vindt de tweets van Trump geen racisme en ik begrijp zijn standpunt wel. Ik zie er daarom geen poging in om racisme te normaliseren. Ik vind zelf de tweets van Trump ook meer in de categorie 'boze oude oom'-uitspraken van het type 'alle buitenlanders oprotten' vallen. Maakt zijn tweets niet minder achterlijk overigens. Bij onvervalst racisme denk ik meer aan een uitspraak als 'Joden zijn een minderwaardig ras' ofzo.
Dat zegt hij ook, maar niet direct. Hij vindt deze mensen geen echte Amerikanen, net zoals daarvoor Obama geen echte Amerikaan zou zijn geweest. Minderwaardig dus.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:09:57 #184
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_187945505
De Indianen c.q. "native Americans" zullen wel heel blij zijn met de uitspraken van Trump van dit weekend. :Y ^O^

De vraag is alleen of we in Europa +200 miljoen blanke Amerikaanse vluchtelingengelukszoekers kunnen opvangen. :{ -O-
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:12:45 #185
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187945523
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je mag je insinuaties, dreigementen, en persoonlijke aanvallen voor je houden.
Je hebt het ontzettende nare trekje om andersdenkenden constant dingen in de schoenen te schuiven.
Ik kan er niks aan doen dat het woord racisme blijkbaar behoorlijk aan waarde heeft ingeboet dat het nu voor werkelijk iedere scheet wordt gebruikt.
Ook nu weer de gehele dag weer.
JIJ vindt het minder waarde hebben, maar DAT slaat nergens op. Als ik vaak het woord trein zeg, is het dan op een gegeven moment geen trein meer?

Daarnaast is het geen argument.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187945524
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee.
Ja.
In feedback is dit allemaal ontkracht.

Reeks begint hier.
POL / [POL-Feedback]

Nu mag je kappen met dit leugenachtig gedrag.
pi_187945536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

JIJ vindt het minder waarde hebben, maar DAT slaat nergens op. Als ik vaak het woord trein zeg, is het dan op een gegeven moment geen trein meer?

Daarnaast is het geen argument.
Wel als je autos, fietsen, vogels, clowns, etc gaat aanwijzen en steeds trein roept.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:14:21 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187945538
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 23:59 schreef Kaji het volgende:

[..]

Wat een onzin man, doe niet zo hysterisch. Dat iemand iets niet racisme vindt, betekent niet dat hij racisme normaliseert. Overigens wordt er hier op FOK! regelmatig onvervalst racisme getolereerd door de moderatie. Waarschijnlijk juist omdat door de inflatie van het begrip mensen totaal niet meer begrijpen wat racisme eigenlijk is.
Maar dat is verzonnen door diezelfde mensen die het nu geen racisme vinden om die reden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:15:01 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187945544
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:00 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je haalt steeds charlottesville aan, waarschijnlijk in een poging tot ontsporing.
Moet ik je eraan herinneren dat ik al je beschuldigingen onlangs nog heb ontkracht in het feedback topic met links naar de originele discussies van toen? Toen haakte je ook snel weer af.
Toch blijf je dit trucje steeds opnieuw herhalen.
Omdat jouw quotes toen zijn weggehaald door moderators.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:16:47 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187945558
Nog maar een keer de definitie die de VN gebruikt:

quote:
Article 1 of the Convention defines "racial discrimination" as:

... any distinction, exclusion, restriction or preference based on race, colour, descent, or national or ethnic origin which has the purpose or effect of nullifying or impairing the recognition, enjoyment or exercise, on an equal footing, of human rights and fundamental freedoms in the political, economic, social, cultural or any other field of public life.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_187945569
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Omdat jouw quotes toen zijn weggehaald door moderators.
Het bewijs staat letterlijk in de link die ik gepost heb.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:18:12 #192
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187945571
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja absoluut.
Maar als een nationalist dan tegen mij roept dat ik dan maar weg moet ga ik niet racisme janken.
Nee, het gaat erom dat iemand die negatief is over een land, ondanks er geboren te zijn, dat ze moeten optyfen. Wat doe je hier nog dan? (jouw logica)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187945576
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja.
In feedback is dit allemaal ontkracht.

Reeks begint hier.
POL / [POL-Feedback]

Nu mag je kappen met dit leugenachtig gedrag.
Gewoon nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:20:35 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187945587
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:06 schreef Kaji het volgende:

[..]

Ik volg de discussie dit hele topic al. Hij vindt de tweets van Trump geen racisme en ik begrijp zijn standpunt wel. Ik zie er daarom geen poging in om racisme te normaliseren. Ik vind zelf de tweets van Trump ook meer in de categorie 'boze oude oom'-uitspraken van het type 'alle buitenlanders oprotten' vallen. Maakt zijn tweets niet minder achterlijk overigens. Bij onvervalst racisme denk ik meer aan een uitspraak als 'Joden zijn een minderwaardig ras' ofzo.
Maakt het in dit geval uit? Jezus christus, zeg. In beide gevallen gaat het om pure haat jegens anderen op basis van afkomst.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:20:56 #195
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_187945590
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar dat is verzonnen door diezelfde mensen die het nu geen racisme vinden om die reden.
Tsja, toen ik op school zat was racisme vooral het minderwaardig achten van andere rassen zoals de Nazi's dat deden. Ik ga niet van iedereen die niet op buitenlanders/immigranten zit te wachten, aannemen dat hij/zij andere rassen daarom minderwaardig vindt.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 16 juli 2019 @ 00:21:40 #196
408813 crew  trein2000
pi_187945600
Ja is dit punt afgerond? Mooi. Terug ontopic, zonder persoonlijk gedoe.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:23:01 #197
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187945609
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het bewijs staat letterlijk in de link die ik gepost heb.
Gaat over wat anders, kijk eens goed.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:23:04 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187945610
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:20 schreef Kaji het volgende:

[..]

Tsja, toen ik op school zat was racisme vooral het minderwaardig achten van andere rassen zoals de Nazi's dat deden. Ik ga niet van iedereen die niet op buitenlanders/immigranten zit te wachten, aannemen dat hij/zij andere rassen daarom minderwaardig vindt.
De VN is het daar niet mee eens ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_187945611
Trump vind gewoon verscheidene congresleden niet amerikaans genoeg en daarom moeten ze maar opflikkeren. En dat is ok volgens sommigen hier. Fuck that. Dat is gewoon racisme. En als je dat verexcuseert is er iets mis met je.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:23:49 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187945617
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:20 schreef Kaji het volgende:

[..]

Tsja, toen ik op school zat was racisme vooral het minderwaardig achten van andere rassen zoals de Nazi's dat deden. Ik ga niet van iedereen die niet op buitenlanders/immigranten zit te wachten, aannemen dat hij/zij andere rassen daarom minderwaardig vindt.
Heb jij zijn tweets dan niet gelezen? Dit is precies wat hij uitkraamt.


Edit:

Zie nu pas post van trein2000. Ik stop.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187945637
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:23 schreef Barbusse het volgende:
Trump vind gewoon verscheidene congresleden niet amerikaans genoeg en daarom moeten ze maar opflikkeren. En dat is ok volgens sommigen hier. Fuck that. Dat is gewoon racisme. En als je dat verexcuseert is er iets mis met je.
Wie heeft gezegd dat dat ok is? :?
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:27:50 #202
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_187945639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:23 schreef Barbusse het volgende:
Trump vind gewoon verscheidene congresleden niet amerikaans genoeg en daarom moeten ze maar opflikkeren. En dat is ok volgens sommigen hier. Fuck that. Dat is gewoon racisme. En als je dat verexcuseert is er iets mis met je.
Niemand heeft hier gezegd dat dat Ok is. Alleen niet iedereen vindt dit onder de definitie van racisme vallen.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 16 juli 2019 @ 00:28:45 #203
408813 crew  trein2000
pi_187945644
Heren moet het nog duidelijker? Kappen nu.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 00:30:39 #204
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187945654
Mocht het 5D schaak zijn geweest van Trump is het mislukt. Pelosi gaat de GOP dwingen on the record te gaan. De rijen bij de Dems zijn gesloten. En AOC zegt dit.

AlexNBCNews twitterde op maandag 15-07-2019 om 23:32:22 More from @AOC: We’ll stay focused on our agenda and we won’t get caught slippin’ because all of this is a distraction reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 00:36:19 #205
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187945680
emilyjanefox twitterde op maandag 15-07-2019 om 18:20:24 When prosecutors noted in the Epstein hearing that they learned this morning of a safe in his home with piles of cash, diamonds, and a foreign passport with Epstein’s photo but a different name and under a residence in Saudi Arabia, the oxygen went out of the room. reageer retweet
Wauw......
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187945689
quote:
WH projects $1 trillion deficit for 2019

The White House projects that the federal deficit will surpass $1 trillion this year, the only time in the nation's history the deficit has exceeded that level excluding the 4-year period following the Great Recession.

"The 2019 deficit has been revised to a projected $1.0 trillion," the White House Office of Management and Budget wrote in its mid-year review.
As a candidate, President Trump had promised to not only wipe out the deficit, but the entire federal debt, which has surpassed $22 trillion.

Republicans cast aside projections that their 2017 tax reform law would add $1.9 trillion to deficits over a decade. Larry Kudlow, the top White House economic advisor, claimed just last week that the tax cuts were on track to pay for themselves.
https://thehill.com/polic(...)ion-deficit-for-2019
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:40:27 #207
323401 Kijkertje
met filter
pi_187945709
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef Ulx het volgende:
emilyjanefox twitterde op maandag 15-07-2019 om 18:20:24 When prosecutors noted in the Epstein hearing that they learned this morning of a safe in his home with piles of cash, diamonds, and a foreign passport with Epstein’s photo but a different name and under a residence in Saudi Arabia, the oxygen went out of the room. reageer retweet
Wauw......
Nou die kan zijn vrijlating op borgtocht wel vergeten zou je zeggen ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 00:41:36 #208
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187945716
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 23:56:27 MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
Hoezo "AGAIN"? Is het nu niet goed genoeg voor je? Love it or leave it.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:44:28 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187945741
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 16 juli 2019 @ 00:46:26 #210
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187945750
quote:
Oftewel, de GOP loog, Kudlow loog en, uiteraard, Trump loog. En maar lenen, lenen, lenen om vooral de 0.1% te spekken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 00:46:43 #211
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187945752
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nou die kan zijn vrijlating op borgtocht wel vergeten zou je zeggen ...
jkbjournalist twitterde op maandag 15-07-2019 om 19:03:49 In one exchange, Epstein’s lawyer, Martin Weinberg said: “It’s not like he is an out-of-control rapist,” to which judge Richard Berman replied “Hoe do you know that?” reageer retweet
Ouch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 00:48:24 #212
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_187945765
Mja, maar het US rechtsysteem is inmiddels zo corrupt dat je ook niet vreemd op moet kijken als hij volgende week weer vrij rond loopt.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 01:32:58 #213
323401 Kijkertje
met filter
pi_187945982
Ook Kellyanne Conway Is niet op komen dagen voor haar hearing mbt schendingen van de Hatch Act

quote:
In a letter to Rep. Elijah Cummings (D-Md.), the chairman of the panel, White House Counsel Pat Cipollone asserted the Trump administration’s long-standing view that current and former presidential advisers are “absolutely immune” from congressional testimony, writing:

“Ms. Conway cannot be compelled to testify before Congress with respect to matters related to her service as a senior adviser to the president.”

“Because of this constitutional immunity, and in order to protect the prerogatives of the Office of the President, the president has directed Ms. Conway not to appear at the committee's scheduled hearing,”
Cipollone continued.

Cummings threatened to hold Conway in contempt of Congress if she does not honor the subpoena before July 25.

“This is a clear cut case. We are not requiring her to testify about advice she gave the president or about the White House’s policy decisions,” Cummings said before adjourning Monday’s hearing.

“We are requiring her to testify before Congress about her multiple violations of federal law, her waste of taxpayer funds, and her actions that compromise public confidence in the integrity of the federal government,” he added.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 16 juli 2019 @ 06:37:12 #214
323401 Kijkertje
met filter
pi_187946665
Ze weten dus precies hoe allemaal is gegaan met het doorspelen van de gehackte documenten door de Russen naar Assange in de ambassade van Ecuador in Londen. Er is zelfs een foto van een overdracht:



Exclusive: Security reports reveal how Assange turned an embassy into a command post for election meddling

quote:
New documents obtained exclusively by CNN reveal that WikiLeaks founder Julian Assange received in-person deliveries, potentially of hacked materials related to the 2016 US election, during a series of suspicious meetings at the Ecuadorian Embassy in London.

The documents build on the possibility, raised by special counsel Robert Mueller in his report on Russian meddling, that couriers brought hacked files to Assange at the embassy.

The surveillance reports also describe how Assange turned the embassy into a command center and orchestrated a series of damaging disclosures that rocked the 2016 presidential campaign in the United States.

[..]
De tijdlijn:



[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 16-07-2019 06:45:22 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 16 juli 2019 @ 08:19:09 #215
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187947250
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 06:37 schreef Kijkertje het volgende:
Ze weten dus precies hoe allemaal is gegaan met het doorspelen van de gehackte documenten door de Russen naar Assange in de ambassade van Ecuador in Londen. Er is zelfs een foto van een overdracht:

[ afbeelding ]

Exclusive: Security reports reveal how Assange turned an embassy into a command post for election meddling
[..]

De tijdlijn:

[ afbeelding ]
Ik had ook begrepen dat Nigel Farage een klein rolletje in dit gebeuren speelde.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 16 juli 2019 @ 08:39:21 #216
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187947392
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:48 schreef kladderadatsch het volgende:
Mja, maar het US rechtsysteem is inmiddels zo corrupt dat je ook niet vreemd op moet kijken als hij volgende week weer vrij rond loopt.
Nou nee, vooral niet omdat er twee getuigenverklaringen zijn geweest die Epstein als een gevaar voor de samenleving brandmerkten. Dit zal Trump "i can shoot someone on 5th Avenue and get away with it' bijzonder nerveus maken. En veel van de onderkoningen die zich achter zijn corpulente pens verstoppen ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 16 juli 2019 @ 08:45:08 #217
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187947436
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:30 schreef Ulx het volgende:
Mocht het 5D schaak zijn geweest van Trump is het mislukt. Pelosi gaat de GOP dwingen on the record te gaan. De rijen bij de Dems zijn gesloten. En AOC zegt dit.

AlexNBCNews twitterde op maandag 15-07-2019 om 23:32:22 More from @:AOC: We’ll stay focused on our agenda and we won’t get caught slippin’ because all of this is a distraction reageer retweet
Misschien beseffen ze nu dat met eensgezindheid ze effectiever hun doel bereiken. Wat je nu ziet is een herlijming van de DEMs die een klein beetje begon te barsten. Nu ze weer op een lijn komen te staan zal zich gelijk het komende congres vormen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187947606
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat laatste is precies wat ze doen. Het feit dat jij echter blijkbaar vindt dat de VS niet hun thuisland kan zijn, ook al zijn ze Amerikaans staatsburger en zijn ze in de VS geboren, is inderdaad racistisch,
Als je voortdurend jouw eigen land bekritiseerd terwijl het in jouw etnische thuisland zoveel slechter is. Wat let je dan om dan de mouwen uit te steken en terug te gaan om daar te helpen?

Grappig dat Trump niet eens de namen van die vier heeft opgenoemd maar deze vier als door een wesp gestoken reageerde. Dus klaarblijkelijk voelde ze zich toch aangesproken.

Zijn de uitspraken racistisch? Ach, in het gepolariseerde Amerika zegt de ene groep dat de uitspraken racistisch zijn en de tegenovergestelde groep vindt het voortreffelijk wat Trump hier heeft gezegd en ziet er niets racistisch in.

Verder is het natuurlijk verkiezingstijd. Trump heeft een tik uitgedeeld, de tegenstander hapte braaf. 1-0 voor Trump. ;)
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:18:49 #219
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187947731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Verder is het natuurlijk verkiezingstijd. Trump heeft een tik uitgedeeld, de tegenstander hapte braaf. 1-0 voor Trump. ;)
Je blijft het proberen he? levert dit soort lachwekkende reacties je ook nog wat op?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:20:47 #220
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187947748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:07 schreef Elzies het volgende:
Als je voortdurend jouw eigen land bekritiseerd terwijl het in jouw etnische thuisland zoveel slechter is. Wat let je dan om dan de mouwen uit te steken en terug te gaan om daar te helpen?
Hun thuisland is de VS. Spreken over een 'thuisland' op basis van etniciteit is letterlijk racistisch.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:07 schreef Elzies het volgende:
Grappig dat Trump niet eens de namen van die vier heeft opgenoemd maar deze vier als door een wesp gestoken reageerde. Dus klaarblijkelijk voelde ze zich toch aangesproken.
Mooie dooddoener, het was iedereen volkomen duidelijk wie er bedoeld werd. En dat "ik heb geen namen genoemd" is gewoon een luie cop out.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:07 schreef Elzies het volgende:
Zijn de uitspraken racistisch? Ach, in het gepolariseerde Amerika zegt de ene groep dat de uitspraken racistisch zijn en de tegenovergestelde groep vindt het voortreffelijk wat Trump hier heeft gezegd en ziet er niets racistisch in.
Ja, en die mensen die het voortreffelijk vinden zijn inderdaad ook racistisch.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:07 schreef Elzies het volgende:
Verder is het natuurlijk verkiezingstijd. Trump heeft een tik uitgedeeld, de tegenstander hapte braaf. 1-0 voor Trump. ;)
Als iemand iets verwerpelijks zegt, mag je niet reageren, want dan is het 1-0 voor die persoon.
Goed verhaal man. :')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 juli 2019 @ 09:23:05 #221
862 Arcee
Look closer
pi_187947765
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:07 schreef Elzies het volgende:
jouw etnische thuisland
pi_187947778
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Je blijft het proberen he? levert dit soort lachwekkende reacties je ook nog wat op?
Op NEWS exact dezelfde topic.

Daar lees je precies de tegenovergestelde opvatting over dit onderwerp.

Grappig. ;)

Nee, ik blijf erbij dat dit een verkiezingsstunt is. Zo werkt Trump nu eenmaal. Hij dropt een bommetje, zijn tegenstanders happen en Trumps aanhang juicht.

Trump weet altijd de media te bespelen. Altijd naar zijn hand te zetten. Altijd de camera's op hem te richten. Valt toch moeilijk te ontkennen.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:24:40 #223
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187947791
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

Op NEWS exact dezelfde topic.

Daar lees je precies de tegenovergestelde opvatting over dit onderwerp.

Grappig. ;)

Nee, ik blijf erbij dat dit een verkiezingsstunt is. Zo werkt Trump nu eenmaal. Hij dropt een bommetje, zijn tegenstanders happen en Trumps aanhang juicht.

Trump weet altijd de media beter te bespelen. Altijd naar zijn hand te zetten. Altijd de camera's op hem te richten. Valt toch moeilijk te ontkennen.
Wat vinden ze daar in jouw etnische thuisland van?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_187947846
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:18 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Je blijft het proberen he? levert dit soort lachwekkende reacties je ook nog wat op?
In ieder geval al 1 die hapt.
pi_187947852
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wat vinden ze daar in jouw etnische thuisland van?
Dat die vier daar thuis horen. Niet in de VS.

Je mag dit verwerpelijk vinden of zelfs racistisch, maar veel Amerikanen delen dezelfde mening als Trump.

Hoe harder men er over valt, hoe meer steun Trump geniet vanuit zijn aanhang.

Maar nogmaals, dit is de bekende tactiek in verkiezingstijd. Vergeet niet dat Trump de vorige presidentsverkiezing won met vergelijkbare onconventionele uitspraken. Ik verwacht nog wel meer van hetzelfde. En keer op keer zal men blijven happen. Zal Trump de camera's en als de publieke aandacht naar zich toe weten te trekken.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:33:16 #226
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187947882
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:30 schreef Elzies het volgende:
Dat die vier daar thuis horen. Niet in de VS.
Nu ben ik wel benieuwd wat jij denkt dat jouw 'etnische thuisland' is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:30 schreef Elzies het volgende:
Je mag dit verwerpelijk vinden of zelfs racistisch, maar veel Amerikanen delen dezelfde mening als Trump.
Dat vind ik niet, dat is letterlijk de definitie, je behandelt iemand anders op basis van zijn/haar etniciteit, terwijl het gewoon ingezetenen van de VS zijn.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 09:37:33 #227
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187947912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als je voortdurend jouw eigen land bekritiseerd terwijl het in jouw etnische thuisland zoveel slechter is. Wat let je dan om dan de mouwen uit te steken en terug te gaan om daar te helpen?

Grappig dat Trump niet eens de namen van die vier heeft opgenoemd maar deze vier als door een wesp gestoken reageerde. Dus klaarblijkelijk voelde ze zich toch aangesproken.

Zijn de uitspraken racistisch? Ach, in het gepolariseerde Amerika zegt de ene groep dat de uitspraken racistisch zijn en de tegenovergestelde groep vindt het voortreffelijk wat Trump hier heeft gezegd en ziet er niets racistisch in.

Verder is het natuurlijk verkiezingstijd. Trump heeft een tik uitgedeeld, de tegenstander hapte braaf. 1-0 voor Trump. ;)
Bedoel je hiermee Trump die de hele tijd brulde dat het zo slecht was in de VS? Dat ze het land weer great AGAIN moesten maken?
Voor een Volksdeutsche is dat dan toch ook not done?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187947953
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:33 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd wat jij denkt dat jouw 'etnische thuisland' is.
[..]

Dat vind ik niet, dat is letterlijk de definitie, je behandelt iemand anders op basis van zijn/haar etniciteit, terwijl het gewoon ingezetenen van de VS zijn.
Hoeveel geregistreerde en geboren Nederlandse-Turken in Nederland voelen zich meer Turk dan Nederlander? Datzelfde geldt voor tig andere etniciteiten, van Marokkaan tot Chinees. Dit buitenlandse bloed is nu eenmaal familiair en genetisch bepaald. Het is iemands identiteit, iemands wezen.

Hierdoor is de band met het oorspronkelijke moederland vaak sterker dan het land waarin ze zijn geboren.

Geen onbekend gegeven dus, ook niet binnen de VS. Daar speelt precies hetzelfde vraagstuk. Dit gegeven als zodanig erkennen vind ik niet racistisch. Het is zoals het is.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:42:50 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187947958
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mia Farrow maakt wel een punt: het is weer een prachtige afleidingsmaneouvre van Trump om maar niet de aandacht te vestigen op zijn vermeende kinderneukerij met pedovriendje Epstein.

Het is toch geen toeval dit?
Ja ja, Trump verkracht kinderen en Podesta en Hillary runnen een pedoring.

Goede verhalen allemaal en blijkbaar een makkelijke manier om je tegenstanders te schaden, maar kom dan eerst maar met bewijzen. Ik vind het bizar dat je gewoon over iemand gewoon een kinderverkrachter kan noemen in de media. Niemand heeft ook maar enige aanleiding een onderzoek naar Trump in deze zaak te starten, nergens vinden instanties reden hem ergens van te verdenken, hoe kan het dan zo zijn dat je in de media mag roepen dat iemand een kinderverkrachter is? :?

En erger nog, hoe kunnen allerlei weldenkende mensen hier daar in mee gaan
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:45:13 #230
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187947979
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hoeveel geregistreerde en geboren Nederlandse-Turken in Nederland voelen zich meer Turk dan Nederlander? Datzelfde geldt voor tig andere etniciteiten, van Marokkaan tot Chinees. Dit buitenlandse bloed is nu eenmaal familiair en genetisch bepaald. Het is iemands identiteit, iemands wezen.

Hierdoor is de band met het oorspronkelijke moederland vaak sterker dan het land waarin ze zijn geboren.

Geen onbekend gegeven dus, ook niet binnen de VS. Daar speelt precies hetzelfde vraagstuk. Dit gegeven als zodanig erkennen vind ik niet racistisch. Het is zoals het is.
Turks, Marokkaans en Chinees zijn geen etniciteit om het over het genetische aspect maar helemaal niet te hebben.

Maar los daarvan, geef eens antwoord op de vraag in plaats van van onderwerp te veranderen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:45:42 #231
441440 aquawoman
Bitch please
pi_187947983
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:33 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd wat jij denkt dat jouw 'etnische thuisland' is.
[..]

Dat vind ik niet, dat is letterlijk de definitie, je behandelt iemand anders op basis van zijn/haar etniciteit, terwijl het gewoon ingezetenen van de VS zijn.
Het punt is denk ik meer dat dit een tactiek van trump is om het onderbuik gevoel van een groot deel van zijn kiezers aan te spreken. Hij gebruikt haat en racisme om mensen angst aan te jagen en de community te verdelen.

Ik vind het racistisch en verwerpelijk, maar dat interesseert Trump niet.

Trump heeft overigens ook veel te zeiken over Amerika en zijn groot ouders komen uit Duitsland en zijn vrouw uit Slovenie. Dus laat hem lekker naar een van hun "etnische thuislanden" teruggaan als ie het allemaal zo kut vind in Amerika.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:45:53 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_187947985
Etnische thuisland, waar kennen we dat ook alweer van.

Ohja



Ik geloof dat de jury er nog niet helemaal over uit is of we dat racistisch moeten noemen.

Ik bedoel normaal gesproken wel, maar als Trump het zegt, dan misschien toch niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_187947988
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hoeveel geregistreerde en geboren Nederlandse-Turken in Nederland voelen zich meer Turk dan Nederlander? Datzelfde geldt voor tig andere etniciteiten, van Marokkaan tot Chinees. Dit buitenlandse bloed is nu eenmaal familiair en genetisch bepaald. Het is iemands identiteit, iemands wezen.

Hierdoor is de band met het oorspronkelijke moederland vaak sterker dan het land waarin ze zijn geboren.

Geen onbekend gegeven dus, ook niet binnen de VS. Daar speelt precies hetzelfde vraagstuk. Dit gegeven als zodanig erkennen vind ik niet racistisch. Het is zoals het is.
Praat jij wel eens met mensen met een ander kleurtje?
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:47:05 #234
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187947996
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:45 schreef speknek het volgende:
Etnische thuisland, waar kennen we dat ook alweer van.

Ohja

[ afbeelding ]

Ik geloof dat de jury er nog niet helemaal over uit is of we dat racistisch moeten noemen.

Ik bedoel normaal gesproken wel, maar als Trump het zegt, dan misschien toch niet.
"Very fine people, on both sides"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 09:51:04 #235
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187948038
kaitlancollins twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 00:15:55 From the White House transcript: Q: Are you okay with people thinking your tweets are racist, Mr. President? Trump: Quiet. Quiet. Quiet. Quiet. Q: Mr. President, are you okay with people thinking your tweets are racist, sir? Trump: Quiet. Q: I'm asking a question, sir. reageer retweet
Het komt weer lafjes over. Grote bek op twitter, maar een vraag beantwoorden ho maar.

Toetsenbordheld!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 09:59:10 #236
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187948109
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als je voortdurend jouw eigen land bekritiseerd terwijl het in jouw etnische thuisland zoveel slechter is. Wat let je dan om dan de mouwen uit te steken en terug te gaan om daar te helpen?

Grappig dat Trump niet eens de namen van die vier heeft opgenoemd maar deze vier als door een wesp gestoken reageerde. Dus klaarblijkelijk voelde ze zich toch aangesproken.

Zijn de uitspraken racistisch? Ach, in het gepolariseerde Amerika zegt de ene groep dat de uitspraken racistisch zijn en de tegenovergestelde groep vindt het voortreffelijk wat Trump hier heeft gezegd en ziet er niets racistisch in.

Verder is het natuurlijk verkiezingstijd. Trump heeft een tik uitgedeeld, de tegenstander hapte braaf. 1-0 voor Trump. ;)
Kap met je racisme, trol. Trump moet in dat geval ook oprotten naar zijn thuisland.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:00:16 #237
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187948114
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

Op NEWS exact dezelfde topic.

Daar lees je precies de tegenovergestelde opvatting over dit onderwerp.

Grappig. ;)

Nee, ik blijf erbij dat dit een verkiezingsstunt is. Zo werkt Trump nu eenmaal. Hij dropt een bommetje, zijn tegenstanders happen en Trumps aanhang juicht.

Trump weet altijd de media te bespelen. Altijd naar zijn hand te zetten. Altijd de camera's op hem te richten. Valt toch moeilijk te ontkennen.
Juichen om racisme is nog triester en je bent er nog trots op ook.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187948118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:58 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Maar als je dan de witte man als voorbeeld neemt klopt er niks van zijn stelling of geld zijn stelling dan alleen voor anders gekleurden?
Ja, het is niet de bedoeling dat je blanken ook bepaalde eigenschappen gaat toeschrijven op basis van hun bloed of de groep waar ze toe behoren, tenzij het positieve dingen zijn uiteraard.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187948135
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:45 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Turks, Marokkaans en Chinees zijn geen etniciteit om het over het genetische aspect maar helemaal niet te hebben.

Maar los daarvan, geef eens antwoord op de vraag in plaats van van onderwerp te veranderen?
De vraag is duidelijk beantwoord. Dat het antwoord jou niet bevalt is secundair hieraan.

Trump heeft in ieder geval zijn doel bereikt. Aandacht genereren en de discussie hierover openen. Precies wat we nu aan het doen zijn.

Aandacht genereren is precies wat je doet tijdens verkiezingstijd, want van de potentiële tegenkandidaten horen we vrij weinig. Denk je nu werkelijk dat de aanhang van Trump ook maar een seconde wakker ligt wanneer een democratische tegenkandidaat verontwaardigd roept dat Trumps uitspraken racistisch zijn? Voor diezelfde aanhang zijn Cortez en consorten meer buitenlanders dan Amerikanen, ongeacht drie ervan in de VS zijn geboren en ze allemaal een Amerikaans staatsburgerschap genieten. Deze vier personen zijn nu al besmet geraakt door deze beeldvorming. Dat is ook precies de onderliggende bedoeling.

Trump heeft hetzelfde spelletje gespeeld rondom het geboortebewijs van Obama. Die voelde zich ook uiteindelijk gedwongen zich te moeten verantwoorden. Ook hier slaagde de missie van het neerleggen van een bepaalde beeldvorming. Dat Obama kon aantonen dat hij geboren was in de VS, dat deed er inmiddels niet mee toe. De tik was al uitgedeeld.

Probeer in dit soort zaken altijd verder te kijken dan de ogenschijnlijke oppervlakte. Er is altijd sprake van een onderliggend doel. Ook hier.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:04:13 #240
262 Re
Kiss & Swallow
pi_187948141
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja ja, Trump verkracht kinderen en Podesta en Hillary runnen een pedoring.

Goede verhalen allemaal en blijkbaar een makkelijke manier om je tegenstanders te schaden, maar kom dan eerst maar met bewijzen. Ik vind het bizar dat je gewoon over iemand gewoon een kinderverkrachter kan noemen in de media. Niemand heeft ook maar enige aanleiding een onderzoek naar Trump in deze zaak te starten, nergens vinden instanties reden hem ergens van te verdenken, hoe kan het dan zo zijn dat je in de media mag roepen dat iemand een kinderverkrachter is? :?

En erger nog, hoe kunnen allerlei weldenkende mensen hier daar in mee gaan
och if it looks like a duck, walks like a duck... etc...

innocent until proven guilty maar hier wat achtergrond (redelijk neutraal)
https://www.snopes.com/news/2016/06/23/donald-trump-rape-lawsuit/
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_187948152
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 09:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja ja, Trump verkracht kinderen en Podesta en Hillary runnen een pedoring.

Goede verhalen allemaal en blijkbaar een makkelijke manier om je tegenstanders te schaden, maar kom dan eerst maar met bewijzen. Ik vind het bizar dat je gewoon over iemand gewoon een kinderverkrachter kan noemen in de media. Niemand heeft ook maar enige aanleiding een onderzoek naar Trump in deze zaak te starten, nergens vinden instanties reden hem ergens van te verdenken, hoe kan het dan zo zijn dat je in de media mag roepen dat iemand een kinderverkrachter is? :?

En erger nog, hoe kunnen allerlei weldenkende mensen hier daar in mee gaan
Wacht even. Welke media noemen Trump precies een kinderverkrachter?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187948158
Trump wil ook weer sancties instellen op Europese produkten:

quote:
De Wereldhandelsorganisatie (WTO) geeft de Amerikanen waarschijnlijk groen licht om importheffingen op 5 tot 7 miljard dollar aan Europese goederen op te leggen. Dat hebben ingewijden tegen persbureau Bloomberg gezegd. Ze verwachten dat de handelsorganisatie uiterlijk deze zomer uitsluitsel geeft.
https://www.businessinsid(...)ook-hollandse-kazen/
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 10:07:13 #243
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187948159
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wacht even. Welke media noemen Trump precies een kinderverkrachter?
Is deze vraag nou zo'n 'perjury trap'?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:08:15 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187948169
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wacht even. Welke media noemen Trump precies een kinderverkrachter?
De tweets van Mia Farrow staan hierboven
Laffe huichelaar
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 10:08:31 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187948173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Trump wil ook weer sancties instellen op Europese produkten:

http://www.msn.com/nl-nl/(...)r-AAEohwd?ocid=ientp
Boeien. De EU heeft de vergeldingsmaatregelen al klaar. De base gaat weer klappen krijgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 10:08:54 #246
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187948176
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De tweets van Mia Farrow staan hierboven
Mia Farrow is media?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187948177
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De tweets van Mia Farrow staan hierboven
Is zij een medium?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187948182
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De tweets van Mia Farrow staan hierboven
Mia Farrow is geen media maar een individu. Zeg dan niks als je het verschil niet snapt.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:09:57 #249
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187948188
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

De vraag is duidelijk beantwoord. Dat het antwoord jou niet bevalt is secundair hieraan.

Trump heeft in ieder geval zijn doel bereikt. Aandacht genereren en de discussie hierover openen. Precies wat we nu aan het doen zijn.

Aandacht genereren is precies wat je doet tijdens verkiezingstijd, want van de potentiële tegenkandidaten horen we vrij weinig. Denk je nu werkelijk dat de aanhang van Trump ook maar een seconde wakker ligt wanneer een democratische tegenkandidaat verontwaardigd roept dat Trumps uitspraken racistisch zijn? Voor diezelfde aanhang zijn Cortez en consorten meer buitenlanders dan Amerikanen, ongeacht drie ervan in de VS zijn geboren en ze allemaal een Amerikaans staatsburgerschap genieten. Deze vier personen zijn nu al besmet geraakt door deze beeldvorming. Dat is ook precies de onderliggende bedoeling.

Trump heeft hetzelfde spelletje gespeeld rondom het geboortebewijs van Obama. Die voelde zich ook uiteindelijk gedwongen zich te moeten verantwoorden. Ook hier slaagde de missie van het neerleggen van een bepaalde beeldvorming. Dat Obama kon aantonen dat hij geboren was in de VS, dat deed er inmiddels niet mee toe. De tik was al uitgedeeld.

Probeer in dit soort zaken altijd verder te kijken dan de ogenschijnlijke oppervlakte. Er is altijd sprake van een onderliggend doel. Ook hier.
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat laatste. Trumpistas voelen zich deel van een “zwijgende meerderheid die niet meer wil zwijgen” en hebben steevast een hekel aan immigranten, moslims, transgenders, homoseksuelen, vrouwen en andere “minderheden die ons hun wil opleggen”. Het is echt een sociale opstand vanuit mainstream middle class America, het gaat om het recht je als een tyfusklootzak te gedragen zonder dat men jou een tyfusklootzak mag noemen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187948197
In timmms verdediging zal hij vast bedoelen dat Twitter het medium is en dat Mia het dus in 'de media' mag zeggen als ze het op Twitter zegt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:10:41 #251
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187948199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mia Farrow is media?
Twitter is (social) media en Farrow is iemand. Ik zeg dat ik het belachelijk vind dat iemand dat zomaar in de media kan roepen.
Laffe huichelaar
pi_187948204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De tweets van Mia Farrow staan hierboven
Ik versta toch echt iets anders onder de 'de media', beste jongen. Farrow is geen journalist, laat staan een nieuwsmedium.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:11:37 #253
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187948206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:09 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Mia Farrow is geen media maar een individu. Zeg dan niks als je het verschil niet snapt.
Waar zeg ik dan dat 'de media' dat zegt? En waar heb ik deze vijandigheid aan te danken? Doe gewoon normaal joh
Laffe huichelaar
pi_187948209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Twitter is (social) media en Farrow is iemand. Ik zeg dat ik het belachelijk vind dat iemand dat zomaar in de media kan roepen.
Dit slaat als een lul op een drumstel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187948212
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Twitter is (social) media en Farrow is iemand. Ik zeg dat ik het belachelijk vind dat iemand dat zomaar in de media kan roepen.
Zij noemt hem geen kinderverkrachter natuurlijk, ze wijst alleen op de beschuldigingen daaromtrent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:12:50 #256
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187948221
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Twitter is (social) media en Farrow is iemand. Ik zeg dat ik het belachelijk vind dat iemand dat zomaar in de media kan roepen.
Normaal gesproken wordt zoiets wel verwijderd van social media?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:13:03 #257
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187948222
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:03 schreef Elzies het volgende:
De vraag is duidelijk beantwoord. Dat het antwoord jou niet bevalt is secundair hieraan.
Ik vroeg jou wat je denkt dat je 'etnische thuisland' is.

Die vraag is niet beantwoord.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:14:28 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187948232
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik versta toch echt iets anders onder de 'de media', beste jongen. Farrow is geen journalist, laat staan een nieuwsmedium.
Dat zeg ik dan ook helemaal niet. Lees mijn post vooral nog een keer, nergens zeg ik dat 'de media' iets zegt.

Wat ik zeg is dat ik het belachelijk vind dat je blijkbaar zomaar in de media mag roepen dat het er toch wel alle schijn van heeft dat Trump een kinderverkrachter is.

Lekker makkelijk om zo tegenstanders monddood te maken, gewoon roepen dat ie een kinderverkrachter is of gewoon roepen dat ze stiekem een pedoring runnen onder een pizzaria.

Ik vind het raar dat er zoveel weerstand is tegen die mening hier.
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:15:57 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187948249
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

De vraag is duidelijk beantwoord. Dat het antwoord jou niet bevalt is secundair hieraan.

Trump heeft in ieder geval zijn doel bereikt. Aandacht genereren en de discussie hierover openen. Precies wat we nu aan het doen zijn.

Aandacht genereren is precies wat je doet tijdens verkiezingstijd, want van de potentiële tegenkandidaten horen we vrij weinig. Denk je nu werkelijk dat de aanhang van Trump ook maar een seconde wakker ligt wanneer een democratische tegenkandidaat verontwaardigd roept dat Trumps uitspraken racistisch zijn? Voor diezelfde aanhang zijn Cortez en consorten meer buitenlanders dan Amerikanen, ongeacht drie ervan in de VS zijn geboren en ze allemaal een Amerikaans staatsburgerschap genieten. Deze vier personen zijn nu al besmet geraakt door deze beeldvorming. Dat is ook precies de onderliggende bedoeling.

Trump heeft hetzelfde spelletje gespeeld rondom het geboortebewijs van Obama. Die voelde zich ook uiteindelijk gedwongen zich te moeten verantwoorden. Ook hier slaagde de missie van het neerleggen van een bepaalde beeldvorming. Dat Obama kon aantonen dat hij geboren was in de VS, dat deed er inmiddels niet mee toe. De tik was al uitgedeeld.

Probeer in dit soort zaken altijd verder te kijken dan de ogenschijnlijke oppervlakte. Er is altijd sprake van een onderliggend doel. Ook hier.
Amerika's rascistische opa die de racistische achterban aanspreekt. Wat een triest volk is het soms ook.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_187948252
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook helemaal niet. Lees mijn post vooral nog een keer, nergens zeg ik dat 'de media' iets zegt.

Wat ik zeg is dat ik het belachelijk vind dat je blijkbaar zomaar in de media mag roepen dat het er toch wel alle schijn van heeft dat Trump een kinderverkrachter is.

Lekker makkelijk om zo tegenstanders monddood te maken, gewoon roepen dat ie een kinderverkrachter is of gewoon roepen dat ze stiekem een pedoring runnen onder een pizzaria.

Ik vind het raar dat er zoveel weerstand is tegen die mening hier.
Ze roept het niet 'zomaar', daar zijn gewoon daadwerkelijke beschuldigingen van geweest in de rechtszaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:16:19 #261
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187948254
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook helemaal niet. Lees mijn post vooral nog een keer, nergens zeg ik dat 'de media' iets zegt.

Wat ik zeg is dat ik het belachelijk vind dat je blijkbaar zomaar in de media mag roepen dat het er toch wel alle schijn van heeft dat Trump een kinderverkrachter is.

Lekker makkelijk om zo tegenstanders monddood te maken, gewoon roepen dat ie een kinderverkrachter is of gewoon roepen dat ze stiekem een pedoring runnen onder een pizzaria.

Ik vind het raar dat er zoveel weerstand is tegen die mening hier.
Maar Tim de media is wat anders dan social media. Verder staat dit topic vol met dingen waarvan mijn oren gaan klapperen. Ik vind het raar dat Elzies die in de media kan roepen. Zullen we daarmee gaan beginnen, sinds Mia hier minder vaak komt?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187948262
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook helemaal niet. Lees mijn post vooral nog een keer, nergens zeg ik dat 'de media' iets zegt.

Wat ik zeg is dat ik het belachelijk vind dat je blijkbaar zomaar in de media mag roepen dat het er toch wel alle schijn van heeft dat Trump een kinderverkrachter is.

Lekker makkelijk om zo tegenstanders monddood te maken, gewoon roepen dat ie een kinderverkrachter is of gewoon roepen dat ze stiekem een pedoring runnen onder een pizzaria.

Ik vind het raar dat er zoveel weerstand is tegen die mening hier.
Iets op Twitter posten is toch iets anders dan 'iets zeggen in de media'. En ja, ik snap dat Twitter valt onder social media. Maar in deze reeks verstaan wij iets anders onder 'de media'.

Dus wees de volgende keer wat specifieker en gebruik 'social media' of simpelweg 'Twitter'. Daarmee voorkom je verwarring.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:17:51 #263
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187948270
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Normaal gesproken wordt zoiets wel verwijderd van social media?
Of je nou voor of tegen Trump bent verwacht ik van beide kanten wel wat backlash als zo'n rare actrice turned activist dit soort dingen roept.

De grenzen aan een beschaafd debat lijken volledig vervaagd. Van beide kanten overigens. Pizzagate kon als ik toen de berichten mocht geloven rekenen om bijna de helft van de Republikeinen die dat geloofde.

Het is op zo'n manier zo makkelijk iemand kapot, ik vind het echt gestoord dat dergelijke tweets als normaal worden gezien
Laffe huichelaar
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 10:18:20 #264
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187948273
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook helemaal niet. Lees mijn post vooral nog een keer, nergens zeg ik dat 'de media' iets zegt.

Wat ik zeg is dat ik het belachelijk vind dat je blijkbaar zomaar in de media mag roepen dat het er toch wel alle schijn van heeft dat Trump een kinderverkrachter is.

Lekker makkelijk om zo tegenstanders monddood te maken, gewoon roepen dat ie een kinderverkrachter is of gewoon roepen dat ze stiekem een pedoring runnen onder een pizzaria.

Ik vind het raar dat er zoveel weerstand is tegen die mening hier.
Met meer dan twintig beschuldigingen die we weten tegen zich (en gezien Trump's afkoopbeleid zijn her misschien wel meer) en al zijn uitspraken kun je rustig stellen dat hij de schijn tegen heeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187948280
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:04 schreef Re het volgende:

[..]

och if it looks like a duck, walks like a duck... etc...

innocent until proven guilty maar hier wat achtergrond (redelijk neutraal)
https://www.snopes.com/news/2016/06/23/donald-trump-rape-lawsuit/
Maar als iemand het heeft over de intussen 60+ doden onder verdachte omstandigheden (bv zelfmoord door jezelf 2 keer door je achterhoofd te schieten) die op 1 of andere manier betrokken waren met de Clintons... waaronder een hoop getuigen die op het punt stonden te getuigen tegen de Clintons.

Dan geldt "och if it looks like a duck, walks like a duck... etc..." opeens niet meer en is het allemaal BNW. Terecht ook hoor, maar dat is dit mbt Trump en Epstein ook gewoon.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:19:57 #266
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187948287
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iets op Twitter posten is toch iets anders dan 'iets zeggen in de media'. En ja, ik snap dat Twitter valt onder social media. Maar in deze reeks verstaan wij iets anders onder 'de media'.

Dus wees de volgende keer wat specifieker en gebruik 'social media' of simpelweg 'Twitter'. Daarmee voorkom je verwarring.
Of, als je het topic niet volgt en dus niet doorhebt dat ik naar een post of 10-20 eerder refereer, vraag gewoon even wat ik dan bedoel als je het niet kan rijmen.

Het is niet zo'n ramp lijkt me als jij aan CNN denkt terwijl ik het overduidelijk over die eerdere post heb, dat is zo verduidelijkt. Tenzij je er volslagen misplaatst zo'n groot ding van maakt
Laffe huichelaar
pi_187948296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Of je nou voor of tegen Trump bent verwacht ik van beide kanten wel wat backlash als zo'n rare actrice turned activist dit soort dingen roept.
Wat is daar precies mis mee? Ze geeft slechts aan dat Trump wordt beschuldigd van het verkrachten van een 13-jarig meisje. En daar is geen woord van gelogen.

Of de aanklacht op waarheid berust, is een ander verhaal. Maar daar doet ze dan ook geen uitspraken over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187948303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Of, als je het topic niet volgt en dus niet doorhebt dat ik naar een post of 10-20 eerder refereer, vraag gewoon even wat ik dan bedoel als je het niet kan rijmen.

Het is niet zo'n ramp lijkt me als jij aan CNN denkt terwijl ik het overduidelijk over die eerdere post heb, dat is zo verduidelijkt. Tenzij je er volslagen misplaatst zo'n groot ding van maakt
Of je gebruikt gewoon de juiste term. Zo moeilijk is dat niet en het is een kleine moeite, me dunkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187948311
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is daar precies mis mee? Ze geeft slechts aan dat Trump wordt beschuldigd van het verkrachten van een 13-jarig meisje. En daar is geen woord van gelogen.
Wel, want Trump wordt niet beschuldigd, hij werd beschuldigd. Inmiddels is de zaak vervallen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187948317
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Of je nou voor of tegen Trump bent verwacht ik van beide kanten wel wat backlash als zo'n rare actrice turned activist dit soort dingen roept.

De grenzen aan een beschaafd debat lijken volledig vervaagd. Van beide kanten overigens. Pizzagate kon als ik toen de berichten mocht geloven rekenen om bijna de helft van de Republikeinen die dat geloofde.

Het is op zo'n manier zo makkelijk iemand kapot, ik vind het echt gestoord dat dergelijke tweets als normaal worden gezien
Uiteindelijk streeft het zijn doel voorbij.

Je kan via social media van alles schaamteloos roepen, uiteindelijk wordt het aantal wat nonchalant zijn schouders erover ophaalt groter. In de trant van, ach daar hebben we weer de zoveelste beschuldiging van verkrachting. Het zal allemaal wel.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:26:55 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_187948347
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar als iemand het heeft over de intussen 60+ doden onder verdachte omstandigheden (bv zelfmoord door jezelf 2 keer door je achterhoofd te schieten) die op 1 of andere manier betrokken waren met de Clintons... waaronder een hoop getuigen die op het punt stonden te getuigen tegen de Clintons.

Dan geldt "och if it looks like a duck, walks like a duck... etc..." opeens niet meer en is het allemaal BNW. Terecht ook hoor, maar dat is dit mbt Trump en Epstein ook gewoon.
zijn daar al rechtzaken over geweest…? geef eens een linkje naar de files?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_187948354
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wel, want Trump wordt niet beschuldigd, hij werd beschuldigd. Inmiddels is de zaak vervallen.
Akkoord. Dat werpt natuurlijk wel een ander licht op de zaak.

Overigens heb ik vorige week een stuk gelezen op Vox waarin een hoop vraagtekens worden geplaatst bij het Katie Johnson-verhaal. Er zit wel een luchtje aan de zaak (in het voordeel van Trump).

The lawsuit accusing Trump of raping a 13-year-old girl, explained
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187948495
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:18 schreef Refragmental het volgende:

Dan geldt "och if it looks like a duck, walks like a duck... etc..." opeens niet meer en is het allemaal BNW. Terecht ook hoor, maar dat is dit mbt Trump en Epstein ook gewoon.
De connectie Epstein - Trump is er gewoon net zoals de connectie Epstein - Clinton of die connectie er ook is wat betreft kindermisbruik is vooralsnog onbekend en past dan (nu nog) beter bij het bespreken van complotten.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 10:45:35 #274
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187948506
Omar gaat het advies van Trump opvolgen!

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 04:00:43 Rep. Omar to @maddow: "He's called on us to go back and fight corruption and fight these countries that have ... inept leaders. Well, we are living in one. He is that president. He is corrupt. He is the worst president we've had. He is inept. And we're going to call him out." reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 10:50:33 #275
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187948537
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:43 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
past dan (nu nog) beter bij het bespreken van complotten.
Te simpel.

Trump is Potus. Gaf zelf toe dat hij vrouwen aanrandt en kwam gluren bij halfnaakte tienermeisjes. Tientallen beschuldigingen van sexueel misbruik aan zijn adtes. Vriendjes met een pedofiel die ook altijd de dans ontsprong.

Dit afdoen als BNW gelul is net zoiets als de beschuldigingen tegen Holleeder afdoen als een complot.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187948539
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:43 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

De connectie Epstein - Trump is er gewoon net zoals de connectie Epstein - Clinton of die connectie er ook is wat betreft kindermisbruik is vooralsnog onbekend en past dan (nu nog) beter bij het bespreken van complotten.
Niemand ontkent dan ook die connectie.
pi_187948555
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Niemand ontkent dan ook die connectie.
Dat is mooi
  dinsdag 16 juli 2019 @ 12:19:59 #278
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187949676
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wel, want Trump wordt niet beschuldigd, hij werd beschuldigd. Inmiddels is de zaak vervallen.
Dat komt vooral omdat hij met zijn geld rechtszaken zo lang kan oprekken als hij maar wil. Vaak hebben de aanklagers dan al de moed opgegeven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 14:15:39 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187951084
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 13:20:42 The Democrat Congresswomen have been spewing some of the most vile, hateful, and disgusting things ever said by a politician in the House or Senate, & yet they get a free pass and a big embrace from the Democrat Party. Horrible anti-Israel, anti-USA, pro-terrorist & public..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 13:20:42 .....shouting of the F...word, among many other terrible things, and the petrified Dems run for the hills. Why isn’t the House voting to rebuke the filthy and hate laced things they have said? Because they are the Radical Left, and the Democrats are afraid to take them on. Sad! reageer retweet
Ik vind die taal van die dames wel, eh, verfrissend....

Voor degenen die niet weten wat een f-word is:


Verschrikkelijke taal dus. Voor sommigen. Als het zo uitkomt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187952275
Waar haalt ie vandaan dat ze pro-terrorist zijn?
pi_187952291
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 15:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waar haalt ie vandaan dat ze pro-terrorist zijn?
In dat soort kringen zien ze dat aan de huidskleur.
pi_187952358
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 15:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

In dat soort kringen zien ze dat aan de huidskleur.
Nee.

Omdat ze (Ilhan Omar) eerder ISIS terroristen heeft verdedigd en zich hard heeft gemaakt voor strafvermindering of kwijtschelding (precieze details zijn me ontgaan).
En onlangs op een vraag of ze tegen AlQaida was gaf ze geen antwoord.
pi_187952386
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 15:59 schreef Refragmental het volgende:
Nee.

Omdat ze (Ilhan Omar) eerder ISIS terroristen heeft verdedigd
Heb je daar een linkje bij?
pi_187952400
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 15:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee.

Omdat ze (Ilhan Omar) eerder ISIS terroristen heeft verdedigd en zich hard heeft gemaakt voor strafvermindering of kwijtschelding (precieze details zijn me ontgaan).
En onlangs op een vraag of ze tegen AlQaida was gaf ze geen antwoord.
Stop met liegen
  dinsdag 16 juli 2019 @ 16:12:50 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_187952517
40 jaar gevangenisstraf omdat je een Syrisch paspoort wilde kopen is natuurlijk ook volkomen van de pot gerukt, maar ze heeft inderdaad gepleit voor clementie, om het niet van de pot gerukt te maken. Niet dat dat haar pro-terrorist maakt natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_187952545
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit maakt haar pro-terrorist?
pi_187952552
quote:
"I will not dignify it with an answer because I know that every single Islamophobe, every single person who is hateful, who is driven by an ideology of 'othering' as this president is, rejoices in us responding to that and us defending ourselves," Omar said at a press conference Monday.

"I do not expect every time there is a white supremacist who attacks or there is a white man who kills in a school or in a movie theater, or in a mosque, or in a synagogue, I don't expect my white community members to respond on whether they love that person or not. And so I think it is beyond time, it is beyond time to ask Muslims to condemn terrorists. We are no longer going to allow the dignification of such ridiculous — ridiculous statement," she said.
Ziejewel, ze is pro-Al Qaida. Man man man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187952607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 16:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit maakt haar pro-terrorist?
Volgens Trump blijkbaar wel.
pi_187952655
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 16:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens Trump blijkbaar wel.
Zoveel is duidelijk ja.
pi_187952720
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 16:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ziejewel, ze is pro-Al Qaida. Man man man.
Mam man man.
Ik ben hier vaker voor Nazi uitgemaakt en weet ik wat allemaal. Zelfs wanneer mij rechtstreeks de vraag werd gesteld en ik gelijk afstand nam van Nazis en hun geweld.
Moet er niet aan denken wat er hier zou gebeuren wanneer ik daar ontwijkend op zou antwoorden.
Is weer die befaamde AMV kliek hypocrisie en meten met 2 maten.

Hoe moeilijk is het overigens om te zeggen dat je niet pro al-qaida bent?

Jij als inwoner van nederland (land van de NSBers) hebt toch ook totaal geen moeite met zeggen dat je niet pro-Nazi bent wanneer iemand je dat vraagt? Ondanks dat je als "boze blanke man" alle schijn volgens velen tegen hebt.
pi_187952759
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 16:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mam man man.
Ik ben hier vaker voor Nazi uitgemaakt en weet ik wat allemaal. Zelfs wanneer mij rechtstreeks de vraag werd gesteld en ik gelijk afstand nam van Nazis en hun geweld.
Moet er niet aan denken wat er hier zou gebeuren wanneer ik daar ontwijkend op zou antwoorden.
Is weer die befaamde AMV kliek hypocrisie en meten met 2 maten.

Hoe moeilijk is het overigens om te zeggen dat je niet pro al-qaida bent?

Jij als inwoner van nederland (land van de NSBers) hebt toch ook totaal geen moeite met zeggen dat je niet pro-Nazi bent wanneer iemand je dat vraagt? Ondanks dat je als "boze blanke man" alle schijn volgens velen tegen hebt.
Adem in, adem uit en lees dat stuk nog eens.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187952843
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 16:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Adem in, adem uit en lees dat stuk nog eens.
Ik lees geen antwoord op de vraag van die reporter. Wel 1 of andere ontwijking met een hoop onzin.
pi_187952869
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 16:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik lees geen antwoord op de vraag van die reporter. Wel 1 of andere ontwijking met een hoop onzin.
En wat was de vraag van de reporter volgens jou?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 16:55:21 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187953102
postandcourier twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 16:08:46 BREAKING: @MarkSanford, S.C. Republican and former U.S. Representative, is considering a presidential run against Trump.https://t.co/2gKHUK7umy reageer retweet
Die GOP is wel hopeloos verdeeld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187953869
Het is vooral de angst die daar regeert.
pi_187953928
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 16:55 schreef Ulx het volgende:
postandcourier twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 16:08:46 BREAKING: @:MarkSanford, S.C. Republican and former U.S. Representative, is considering a presidential run against Trump.https://t.co/2gKHUK7umy reageer retweet
Die GOP is wel hopeloos verdeeld.
Een paar marginalen die kans zien op wat aandacht betekenen niet dat de GOP hopeloos verdeeld is. Kap toch eens met dat zwakzinnige gezwets waarvan je zelf ook heus wel weet dat het onzin is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 juli 2019 @ 19:27:59 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187955618
Godsammekraken, hoeveel kansen krijgt een figuyr als Stone van rechters? Doe alsof Stone een neger is en flikker hem de cel in.

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 19:00:11 Federal Judge Amy Berman Jackson has just issued an order prohibiting Roger Stone from posting anything on Instagram, Facebook, or Twitter after finding he violated her previous gag order limiting what he could say publicly about his case. https://t.co/YAWBT7gSSz reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 19:34:29 #300
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_187955749
Hoe zit het met die volkstelling en opvolgende nieuwe districten. Zijn die van kracht voor of na de verkiezingen van 2020?
pi_187956235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 16:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mam man man.
Ik ben hier vaker voor Nazi uitgemaakt en weet ik wat allemaal. Zelfs wanneer mij rechtstreeks de vraag werd gesteld en ik gelijk afstand nam van Nazis en hun geweld.
Moet er niet aan denken wat er hier zou gebeuren wanneer ik daar ontwijkend op zou antwoorden.
Is weer die befaamde AMV kliek hypocrisie en meten met 2 maten.

Hoe moeilijk is het overigens om te zeggen dat je niet pro al-qaida bent?

Jij als inwoner van nederland (land van de NSBers) hebt toch ook totaal geen moeite met zeggen dat je niet pro-Nazi bent wanneer iemand je dat vraagt? Ondanks dat je als "boze blanke man" alle schijn volgens velen tegen hebt.
Oké, maar vind je het dan terecht dat mensen jou die vraag stellen en dus ook aan Omar of vind je het voor beiden onterecht? Nu doe je hetzelfde als waar je andere mensen van beschuldigt, inconsequent zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')