abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187931380
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

[ afbeelding ]
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

[ afbeelding ]
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
pi_187931693
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waar staat 'wiskundig'?
Anders ga je even helemaal voorbij aan de inhoud en over een woordje mauwen.

Maar goed: Waar is het waterdichte bewijs dat presidenten allemaal corrupt zijn?
pi_187931699
Je kunt je afvragen wat het nut is om een Amerikaanse topic over politiek te openen indien elke reactie die pro-Trump is wordt afgeserveerd als het ontsporen van deze topic.

De soms obsessieve haat jegens Trump is bij veel users zo dominant aanwezig dat het iedere vorm van normaal discussiëren onmogelijk maakt. Op dat vlak is er sinds 2016 weinig veranderd.

Terwijl de Amerikaanse politiek toch echt twee verschillende vaststaande meningen kent inzake verschillende onderwerpen, waaronder de positie van migrantenkinderen. Het doet er niet toe of men het wel of niet eens is over een van die meningen, het bestaande verschil van opvatting is een bestaand gegeven.

Amerika is echter wel een graadmeter met wat later in Europa gebeurd. Ook de EU laat vergelijkbare stromingen zien in de lijn van Trumps opvattingen. Inzake migratie en nationalisme. Wil men het begrijpen dan is het taak de achterliggende oorzaak ervan te achterhalen. Want dat dit soort stromingen inmiddels een vaststaand deel uitmaken van onze samenlevingen is opnieuw een gegeven.
pi_187931765
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 10:53 schreef Elzies het volgende:
Je kunt je afvragen wat het nut is om een Amerikaanse topic over politiek te openen indien elke reactie die pro-Trump is wordt afgeserveerd als het ontsporen van deze topic.

De soms obsessieve haat jegens Trump is bij veel users zo dominant aanwezig dat het iedere vorm van normaal discussiëren onmogelijk maakt. Op dat vlak is er sinds 2016 weinig veranderd.

Terwijl de Amerikaanse politiek toch echt twee verschillende vaststaande meningen kent inzake verschillende onderwerpen, waaronder de positie van migrantenkinderen. Het doet er niet toe of men het wel of niet eens is over een van die meningen, het bestaande verschil van opvatting is een bestaand gegeven.

Amerika is echter wel een graadmeter met wat later in Europa gebeurd. Ook de EU laat vergelijkbare stromingen zien in de lijn van Trumps opvattingen. Inzake migratie en nationalisme. Wil men het begrijpen dan is het taak de achterliggende oorzaak ervan te achterhalen. Want dat dit soort stromingen inmiddels een vaststaand deel uitmaken van onze samenlevingen is opnieuw een gegeven.
Er zijn genoeg mensen die gewoon in discussie gaan hoor. Je kunt gaan jammeren over die paar mensen die jou e.a. dingen persoonlijk verwijten, je kunt ze ook gewoon negeren en normaal de discussie aangaan, met bronnen en argumenten.
pi_187931845
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 10:57 schreef archito het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die gewoon in discussie gaan hoor. Je kunt gaan jammeren over die paar mensen die jou e.a. dingen persoonlijk verwijten, je kunt ze ook gewoon negeren en normaal de discussie aangaan, met bronnen en argumenten.
Ik ga sowieso niet in op persoonlijke verwijten. Was ook de voorwaarde om hier weer te posten.

Het gaat me puur om de politieke inhoud.
pi_187931969
Toch behoorlijk bizar dat er überhaupt nog mensen pro-Trump zijn. Volgen die het nieuws niet, of vinden ze racistisch, megalomaan, misogyn, onnozel wangedrag prima?
pi_187932052
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:14 schreef Jigzoz het volgende:
Toch behoorlijk bizar dat er überhaupt nog mensen pro-Trump zijn. Volgen die het nieuws niet, of vinden ze racistisch, megalomaan, misogyn, onnozel wangedrag prima?
Ach zoals je kunt lezen zijn dat de mensen die nogal veel tijd nodig hebben om te proberen uit te leggen dat hij niet racistisch is en dat Trump nogal veel gedaan krijgt ondanks de hele witch hunt en de fake media die al 3 jaar lang niks anders doen dan deze zielige president aanvallen.

Wat ook wel weer bijzonder is, onder Obama vonden deze mensen het blijkbaar allemaal prima de de rechtste msm en de birther movement waar de huidige president zo ongeveer de grondlegger van is Obama zo aanvielen maar zodra ze het terug krijgen beginnen ze hard te huilen dat de wereld niet eerlijk is.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:21:20 #8
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187932056
quote:
Die volgen ander nieuws, waarin zijn gedrag word gezien als daadkrachtig, bewust provocerend, gericht op het binnenland, weer trots kunnen zijn op Amerika en de burgers beschermd tegen de vreemde buitenlandse invloeden die de American way of living bedreigen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_187932107
quote:
Openstaande vraag is wat de Amerikaan racistisch vindt.

De ene stroming vindt het uitzetbeleid van Trump racistisch. (terwijl onder Obama meer illegalen werden uitgezet) De andere stroming vindt het uitzetten van illegalen louter het naleven van de wet.

De ene stroming vindt een te bouwen Muur inhumaan terwijl een andere stroming juist het gebrek van zo'n Muur inhumaan vindt omdat het illegalen valse hoop biedt. Denk aan die recent verdronken vader met dat dochtertje. Mogelijkerwijs had hij bij de aanwezigheid van zo'n Muur zo'n poging niet gewaagd en waren ze nog in leven.

Is het racistisch wanneer je politici met een andere etnische achtergrond oproept de problemen in het eigen thuisland aan te pakken, in plaats dat ze alleen maar kritiek uit oefenen op het beleid van het land waar ze een staatsburgerschap genieten? De bekritiseerde zal zich uiteraard racistisch bejegend voelen terwijl een ander vindt dat er wel degelijk argumenten voor Trumps stelling zijn te vinden.
pi_187932202
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:25 schreef Elzies het volgende:
Openstaande vraag is wat de Amerikaan racistisch vindt.
Dat is helemaal niet interessant. Die term heeft gewoon een definitie.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:35:41 #11
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187932232
quote:

[..]
..

Is het racistisch wanneer je politici met een andere etnische achtergrond oproept de problemen in het eigen thuisland aan te pakken, in plaats dat ze alleen maar kritiek uit oefenen op het beleid van het land waar ze een staatsburgerschap genieten? De bekritiseerde zal zich uiteraard racistisch bejegend voelen terwijl een ander vindt dat er wel degelijk argumenten voor Trumps stelling zijn te vinden.

Kortzichtig op zijn minst, 3 van de 4 zijn in de VS geboren.
quote:
Congresswomen, who originally came from countries whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world (if they even have a functioning government at all)
Gaat dan in die drie gevallen over de VS. Ik betwijfel of het een stukje reflectie van Trump is, of dat hij per ongeluk aanneemt dat deze vier dames allen in het buitenland zijn geboren.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_187932243
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:21 schreef zalkc het volgende:
gericht op het binnenland
Dat vind ik ook altijd wat apart, want volgens mij besteedt Trump 95% van zijn tijd aan buitenlandpolitiek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:38:34 #13
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_187932268
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd wat apart, want volgens mij besteedt Trump 95% van zijn tijd aan buitenlandpolitiek.
Kan niet, hij besteedt al 40% van zijn tijd aan golfen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 15 juli 2019 @ 11:39:48 #14
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187932289
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er zijn genoeg situaties bekend waarbij buitenlandpolitiek word gebruikt voor binnenlandpolitiek. Hij wil overkomen als de sterke leider die Amerika weer zij trots teruggeeft door de rest van de wereld te kunnen dwingen zich naar hem toe aan te passen.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:53:15 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_187932428
quote:
Dat laatste. Trumpistas voelen zich deel van een “zwijgende meerderheid die niet meer wil zwijgen” en hebben steevast een hekel aan immigranten, moslims, transgenders, homoseksuelen, vrouwen en andere “minderheden die ons hun wil opleggen”. Het is echt een sociale opstand vanuit mainstream middle class America, het gaat om het recht je als een tyfusklootzak te gedragen zonder dat men jou een tyfusklootzak mag noemen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:54:46 #16
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_187932445
De slechterik, dat is de ander.
  maandag 15 juli 2019 @ 11:55:08 #17
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187932456
Ik vind het niet vreemd dat je iets verweten wordt als je keer op keer een racisme en kindermishandeling goedpraat, wanneer je hard roept dat kinderdoden op scholen en Las Vegas acteurs waren, dat Pizzagate echt is, dat je een radicaal bent als je goede zorg voor iedereen wil, als je het goed vindt dat een president de vrije pers aanwijst als vijand van de staat.

Dan zou je best kunnen proberen te discussiëren, maar ergens onderweg ben je dan net iets teveel kudoos verloren en is het moeilijk jou dat niet persoonlijk aan te rekenen.

Kijk dat je 1 vd bovenstaande punten gelooft of volgt, prima. Maar wat voor figuur ben je als je ze allemaal aanhangt?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187932567
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet interessant. Die term heeft gewoon een definitie.
"Iemand die mijn politieke opvattingen niet deelt."
  maandag 15 juli 2019 @ 12:08:19 #19
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187932593
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Kan niet, hij besteedt al 40% van zijn tijd aan golfen.
de rest van het etmaal twittert hij op de plee.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 15 juli 2019 @ 12:11:24 #20
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_187932626
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat laatste. Trumpistas voelen zich deel van een “zwijgende meerderheid die niet meer wil zwijgen” en hebben steevast een hekel aan immigranten, moslims, transgenders, homoseksuelen, vrouwen en andere “minderheden die ons hun wil opleggen”. Het is echt een sociale opstand vanuit mainstream middle class America, het gaat om het recht je als een tyfusklootzak te gedragen zonder dat men jou een tyfusklootzak mag noemen.
Treffend en accuraat.
Op het scherp van de snede.
  maandag 15 juli 2019 @ 12:13:03 #21
384435 klappernootopreis
pi_187932657
quote:

[..]

_O_
pi_187933035
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:26 schreef Chivaz het volgende:

Terugnemen als ze het land hebben hervormd tot een succesvolle welvaartsstaat.

Met andere woorden: blijf maar vooral weg.

[ Bericht 10% gewijzigd door capricia op 15-07-2019 15:20:18 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 15 juli 2019 @ 12:37:10 #23
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187933057
Bovendien zegt hij dus hiermee dat deze Amerikanen voor hem geen echte Amerikanen zijn.

Heeft wel wat weg van de birther movement, wat ook vast niet racistisch was, hoewel het juist McCain was die niet in de VS, maar Panama geboren was. Daar hoorde je ze dan niet over.
  maandag 15 juli 2019 @ 12:40:12 #24
384435 klappernootopreis
pi_187933111
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Terugnemen als ze het land hebben hervormd tot een succesvolle welvaartsstaat.

Met andere woorden: blijf maar vooral weg.
Vooral als juist diegene die hij zo graag weg wil bluffen uit zijn groeiende veld politieke critici om hem heen komen. .
  maandag 15 juli 2019 @ 12:41:18 #25
384435 klappernootopreis
pi_187933129
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bovendien zegt hij dus hiermee dat deze Amerikanen voor hem geen echte Amerikanen zijn.
straks zeg hij nog dat natives terug moeten naar hun reservaten.
pi_187933201
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Kappen met dat getrol.
Ik denk inderdaad niet dat een Amerikaans Congreslid voor radicale veranderingen kan zorgen in een Derde Wereldland waar ze nog nooit heeft gewoond.

Maar klopt, ik ben een enorme racist.

[ Bericht 9% gewijzigd door capricia op 15-07-2019 13:00:27 ]
pi_187933379
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad niet dat een Amerikaans Congreslid voor radicale veranderingen kan zorgen in een Derde Wereldland waar ze nog nooit heeft gewoond.

Maar klopt, ik ben een enorme racist.
Rare hersengymnastiek is dat. Zie het vaker op NWS voorbij komen. Dat wanneer je minderheden meer kansen wil bieden op gelijkheid je dan racistisch bezig bent. Is dat om zichzelf beter te laten voelen door geen ene reet te willen doen aan ongelijkheid op de arbeidsmarkt, scholing of ontwikkelingssamenwerking.

Wat Ringo zegt, zo denk ik er ook over. Ze willen zich als een lul gedragen zonder een lul genoemd te worden.
  maandag 15 juli 2019 @ 12:59:36 #28
384435 klappernootopreis
pi_187933415
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat ze niet in staat zijn om een welvaartsstaat op te bouwen heeft meer te maken met locatie en middelen van dat land dan met de capaciteiten van de mensen die daar leven. Als Trump was opgegroeid en geschoold in Cleveland in plaats van Pennsylvania, en géén 413 miljoen schimmig zakgeld via zijn belasting ontwijkende vader had meegekregen dan had hij ook minder kansen gekregen. De Dems die Trump graag zou willen wegpoetsen hebben ondanks de locatie en financiele steun op talent een politiek carriere opgebouwd. En trapt Trump bitter op de ziel (mits hij die heeft)

[ Bericht 6% gewijzigd door capricia op 15-07-2019 13:01:58 ]
pi_187933520
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Heeft wel wat weg van de birther movement, wat ook vast niet racistisch was, hoewel het juist McCain was die niet in de VS, maar Panama geboren was. Daar hoorde je ze dan niet over.
Het zielige is dat hij onder Obama ook continue kritiek uitte op de regering. Hij zou dus zelf terug moeten gaan naar Duitsland.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 15 juli 2019 @ 13:05:45 #30
384435 klappernootopreis
pi_187933542
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het zielige is dat hij onder Obama ook continue kritiek uitte op de regering. Hij zou dus zelf terug moeten gaan naar Duitsland.
Daar willen ze hem niet meer. Dat is het probleem. Dan zit hij daar straks in een cel weg te kwijnen.
pi_187933549
Mensen die Trump nog het voordeel van de twijfel gaven of die zijn eerdere opmerkingen zoals "bad people on both sides" afdeden als ongelukkig, kunnen daar nu mee ophouden. Trump heeft nu voor eens en voor altijd bewezen dat hij een racist is.

Hij wil Amerikaanse staatsburgers, leden van het Parlement, "terugsturen" naar de landen waar ze vandaan komen. Dat terwijl bijna de volledige bevolking van de VS uit migranten bestaat, op een kleine groep Native Americans na.

De zittend president van de VS is een racist.
  maandag 15 juli 2019 @ 13:07:06 #32
384435 klappernootopreis
pi_187933570
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die Trump nog het voordeel van de twijfel gaven of die zijn eerdere opmerkingen zoals "bad people on both sides" afdeden als ongelukkig, kunnen daar nu mee ophouden. Trump heeft nu voor eens en voor altijd bewezen dat hij een racist is.

Hij wil Amerikaanse staatsburgers, leden van het Parlement, "terugsturen" naar de landen waar ze vandaan komen. Dat terwijl bijna de volledige bevolking van de VS uit migranten bestaat, op een kleine groep Native Americans na.

De zittend president van de VS is een racist.
Hij is ook gelijk de som van een groeiend probleem, vergeet dit niet. -O-
pi_187933791
quote:

[..]

Zelden zulke onzin gelezen.
  maandag 15 juli 2019 @ 13:19:56 #34
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187933815
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zelden zulke onzin gelezen.
Lees je je eigen berichten niet dan? ;) :*
  maandag 15 juli 2019 @ 13:23:04 #35
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187933869
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 12:54:29 When will the Radical Left Congresswomen apologize to our Country, the people of Israel and even to the Office of the President, for the foul language they have used, and the terrible things they have said. So many people are angry at them & their horrible & disgusting actions! reageer retweet
Trump doet een 'NO U!' :')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 15 juli 2019 @ 13:31:15 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187933982
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 12:54:29 When will the Radical Left Congresswomen apologize to our Country, the people of Israel and even to the Office of the President, for the foul language they have used, and the terrible things they have said. So many people are angry at them & their horrible & disgusting actions! reageer retweet
https://rationalwiki.org/wiki/DARVO
pi_187934025
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
Wat hebben ze voor vreselijke taal gebezigd dan? Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk wat ze gedaan hebben, AOC heeft kinderen opgesloten in concentratiekampen of zo? Oh...wacht..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2019 13:34:27 ]
pi_187934066
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Lees je je eigen berichten niet dan? ;) :*
Ben geen "Trumpista".
Tis gewoon net zo'n onzin als roepen dat alle democraten babymoordenaars zijn die de grensen wagenwijd open willen, allemaal atheistische christendomhaters, en een schijthekel aan hun eigen land hebben.
pi_187934090
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:36 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ben geen "Trumpista".
Tis gewoon net zo'n onzin als roepen dat alle democraten babymoordenaars zijn die de grensen wagenwijd open willen, allemaal atheistische christendomhaters, en een schijthekel aan hun eigen land hebben.
Of onzin zoals pizzagate.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 13:43:35 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187934149
quote:

[..]

Dit.

En er is een diepgeworteld verlangen naar een 'leider'. Veel mensen willen geen democratie zolang democratie kan betekenen dat 'die daar' soms ook hun zin krijgen. In de VS is dat bij veel republikeinen en evangelicals doorgeslagen naar neo-fascisme. Alle klassieke ingredienten en kenmerken zijn er:
-Samenzweringen tegen ons
-'Die daar' zijn tegelijk supergevaarlijk èn inferieur.
-oppositie is landverraad
-(veronderstelde) vernieuwing en verandering moet je wantrouwen en/of tegenhouden.
-absolute minachting voor zwakkeren. Obsessie met 'de sterken'.
-Soft Power en diplomatie bestaan niet of zijn tekenen van zwakte.

Etc.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 13:51:26 #41
3928 Ulx
pi_187934261
joncoopertweets twitterde op zondag 14-07-2019 om 21:49:57 Hundreds of roads, parks, schools and other landmarks have been named in honor of @BarackObama since he left office. What do you think will be named after Donald Trump? https://t.co/f4JzXYAxIO reageer retweet
Dit is wel een goede vraag. Ik kan me buiten vuilnisbelten, rioleringen, latrines en misschien een SOA weinig voorstellen dat men naar Trump zou willen noemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187934278
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:51 schreef Ulx het volgende:
joncoopertweets twitterde op zondag 14-07-2019 om 21:49:57 Hundreds of roads, parks, schools and other landmarks have been named in honor of @:BarackObama since he left office. What do you think will be named after Donald Trump? https://t.co/f4JzXYAxIO reageer retweet
Dit is wel een goede vraag. Ik kan me buiten vuilnisbelten, rioleringen, latrines en misschien een SOA weinig voorstellen dat men naar Trump zou willen noemen.
Ik denk dat Trump wel genoeg naar zichzelf vernoemd heeft. Daar hoeven anderen echt geen bijdrage meer aan te leveren.
pi_187934433
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 13:51 schreef Ulx het volgende:
joncoopertweets twitterde op zondag 14-07-2019 om 21:49:57 Hundreds of roads, parks, schools and other landmarks have been named in honor of @:BarackObama since he left office. What do you think will be named after Donald Trump? https://t.co/f4JzXYAxIO reageer retweet
Trump Tower Moscow.
  maandag 15 juli 2019 @ 14:41:07 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187934933
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 13:42:25 If Democrats want to unite around the foul language & racist hatred spewed from the mouths and actions of these very unpopular & unrepresentative Congresswomen, it will be interesting to see how it plays out. I can tell you that they have made Israel feel abandoned by the U.S. reageer retweet
Hij gaat nog even door. Waarom geeft hij om mensen in Israel en hun gevoelens, maar eigen landgenoten,,, America First (my ass)

En nog iets:
atrupar twitterde op maandag 15-07-2019 om 14:44:58 .@LindseyGrahamSC on Fox & Friends: "We all know that AOC and this crowd are a bunch of communists ... they're anti-Semitic. They're anti-America." https://t.co/lsFqZi1Eu8 reageer retweet

[ Bericht 36% gewijzigd door Vis1980 op 15-07-2019 14:51:15 ]
  maandag 15 juli 2019 @ 15:14:20 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_187935455
op zich ook opzienbarend dat Trump blijkbaar Puerto Rico niet bij Amerika vindt horen en dat hijzelf iemand heeft gescoord via familieimmigratie

En over vrijheid van meningsuiting lijkt hij ook superamerikaans te zijn, je mag alleen maar positief zijn over trump

dat land gaat naar de tyfus en elke aanhanger van hem mag van mij met een enkeltje naar rural Kentucky of Alabama

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 15-07-2019 15:15:37 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 15:18:52 #46
3928 Ulx
pi_187935535
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:41 schreef Vis1980 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 15-07-2019 om 13:42:25 If Democrats want to unite around the foul language & racist hatred spewed from the mouths and actions of these very unpopular & unrepresentative Congresswomen, it will be interesting to see how it plays out. I can tell you that they have made Israel feel abandoned by the U.S. reageer retweet
Hij gaat nog even door. Waarom geeft hij om mensen in Israel en hun gevoelens, maar eigen landgenoten,,, America First (my ass)

En nog iets:
atrupar twitterde op maandag 15-07-2019 om 14:44:58 .@:LindseyGrahamSC on Fox & Friends: "We all know that AOC and this crowd are a bunch of communists ... they're anti-Semitic. They're anti-America." https://t.co/lsFqZi1Eu8 reageer retweet
[ afbeelding ]

Aan de andere kant is het gedoe over 'verdeelde democraten' wat de afgelopen weken hèt punt van de fascisten was wel gelijk van tafel en mogen lui als Graham uitleggen waarom Israeli's belangrijker zijn dan Amerikanen.
De Democraten moeten figuren als Meadows, Cruz, Crenshaw, Rouzer, Chao en Wilkie dwingen een standpunt in te nemen. Laat die maar on-the-record gaan.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 15:37:27 #47
3928 Ulx
pi_187935886
GMA twitterde op maandag 15-07-2019 om 13:13:10 President Trump’s promised nationwide deportation sweep fell short of expectations on Sunday, with only a small number of operations that appeared to fall closer in line with routine enforcement. @CeciliaVega has the details. https://t.co/rQ7qLWZvGU https://t.co/xurAxeM7dl reageer retweet
Fail.
pi_187936027
quote:
3s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:14 schreef Re het volgende:
op zich ook opzienbarend dat Trump blijkbaar Puerto Rico niet bij Amerika vindt horen en dat hijzelf iemand heeft gescoord via familieimmigratie

En over vrijheid van meningsuiting lijkt hij ook superamerikaans te zijn, je mag alleen maar positief zijn over trump

dat land gaat naar de tyfus en elke aanhanger van hem mag van mij met een enkeltje naar rural Kentucky of Alabama
Na de ramp in Puerto Rico was het al snel duidelijk dat Trump geen flikker geeft om PR, tenslotte zijn die niet blank.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2019 15:48:28 ]
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 15:55:56 #49
3928 Ulx
pi_187936141
zerohedge twitterde op zondag 14-07-2019 om 16:50:01 NY Fed's "Recession Probability Index" Is Now At "Alarming Levels" https://t.co/WBVCysWhtM reageer retweet
TheBubbleBubble twitterde op zondag 14-07-2019 om 19:11:31 @zerohedge Actually, the odds of a recession are likely far higher than 33% because the NY Fed model has greatly underestimated recession odds in the past 3 decades. The real odds may actually be over 64%. See my explanation: https://t.co/IkUTsjCF1phttps://t.co/J5M5i1tR1b https://t.co/QUdzVFaosY reageer retweet
Mexico zit al in een recessie. En dat is niet gunstig voor veel bedrijven in de VS. Trump heeft geen speelruimte zijn margin-of-error is ongeveer nul.
Slecht nieuws dus.
  maandag 15 juli 2019 @ 16:03:21 #50
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_187936258
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Met welke supercomputers? Want er is wel wat rekenkracht voor nodig.
Dat is relatief. Los Alamos National Laboratory en Lawrence Livermore National Laboratory (de twee labs die kernwapens ontwikkelen) draaiden reeds in de jaren '60 driedimensionale hydrodynamische simulaties, en beschikten steeds over de nieuwste supercomputers, maar pas in 1995 bereikten die de snelheid van de huidige high-end PCs.
En de nieuwste grafische processor van AMD (Radeon Instinct MI60, geschikt voor GPGPU: "General-purpose computing on graphics processing units") haalt 7.4 Teraflops, evenveel als de supercomputer die het Amerikaanse "Advanced Simulation and Computing Program" (opgestart in 1995 als vervanging voor fysieke nucleaire tests) in 2003 gebruikte...
are we infinite or am I alone
  maandag 15 juli 2019 @ 16:07:46 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_187936320
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:55 schreef Ulx het volgende:
zerohedge twitterde op zondag 14-07-2019 om 16:50:01 NY Fed's "Recession Probability Index" Is Now At "Alarming Levels" https://t.co/WBVCysWhtM reageer retweet
TheBubbleBubble twitterde op zondag 14-07-2019 om 19:11:31 @:zerohedge Actually, the odds of a recession are likely far higher than 33% because the NY Fed model has greatly underestimated recession odds in the past 3 decades. The real odds may actually be over 64%. See my explanation: https://t.co/IkUTsjCF1phttps://t.co/J5M5i1tR1b https://t.co/QUdzVFaosY reageer retweet
Mexico zit al in een recessie. En dat is niet gunstig voor veel bedrijven in de VS. Trump heeft geen speelruimte zijn margin-of-error is ongeveer nul.
Slecht nieuws dus.
och, het zal afgeschoven worden op de libs, hun anti-amerika narrative veroorzaakt het verlies in vertrouwen … of zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_187936756
Is Trump zijn verloren kinderjaren aan het inhalen in het Witte Huis?
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 16:35:24 #53
3928 Ulx
pi_187936796
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 16:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat is relatief. Los Alamos National Laboratory en Lawrence Livermore National Laboratory (de twee labs die kernwapens ontwikkelen) draaiden reeds in de jaren '60 driedimensionale hydrodynamische simulaties, en beschikten steeds over de nieuwste supercomputers, maar pas in 1995 bereikten die de snelheid van de huidige high-end PCs.
En de nieuwste grafische processor van AMD (Radeon Instinct MI60, geschikt voor GPGPU: "General-purpose computing on graphics processing units") haalt 7.4 Teraflops, evenveel als de supercomputer die het Amerikaanse "Advanced Simulation and Computing Program" (opgestart in 1995 als vervanging voor fysieke nucleaire tests) in 2003 gebruikte...
Leuk, maar die chips staan al jaren op de embargolijst. De enige supercomputer die ze bij mijn weten in de laatste jaren hebben weten te bouwen was een 900 gigaflop machine voor weersvoorspellingen. En dat was op basis van gesmokkelde onderdelen.

En als een simulatie trouwens de smoking gun is, waarom komt niemand daarmee aan? Geen Trump. Geen CIA. Ze meldden het heen van allen.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 16:43:08 #54
3928 Ulx
pi_187936958
Maar goed. Guess wot?

kylegriffin1 twitterde op maandag 15-07-2019 om 14:30:29 Trump has told allies that he's considering removing Commerce Secretary Wilbur Ross after the census citizenship question defeat. Ross would be the 10th Senate-confirmed member of the Cabinet to leave the admin.https://t.co/ELInqOVnP8 reageer retweet
pi_187937545
Trump krijgt zijn zin niet dus er moet een zondebok worden gezocht.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 17:32:27 #56
3928 Ulx
pi_187937954
Het was te verwachten. Hij neemt niet alleen niet echt de beste mensen aan. Dat is maar een deel van het probleem.

Het is ook slecht leiderschap. Het lijkt dat Trump niet in staat is zijn wensen helder en duidelijk te formuleren. Hoe moet je dan een plan van aanpak maken als minister zijnde?
pi_187938122
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 17:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Trump krijgt zijn zin niet dus er moet een zondebok worden gezocht.
Zo werkt het, ja, tot er alleen maar mensen zijn die of liegen dat ze dingen voor elkaar krijgen of dat ze iig constant vleien en likken zodat ze nog iets van waarde voor Trump hebben.
pi_187938477
Volgens Trump's Chief of Staff Marc Short is Trump geen racist omdat hij een Aziatische vrouw in zijn regering heeft :X

Fimpje

Trump's tweets not 'racist': Short
quote:
Marc Short, chief of staff for Vice President Mike Pence, defended President Trump's tweets about four U.S. congresswomen, saying on his tweets were not racist because Trump has an ''Asian woman of color in his Cabinet,'' referring to Transportation Secretary Elaine Chao. Rough Cut (no reporter narration).
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187938568
quote:
9s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Trump's Chief of Staff Marc Short is Trump geen racist omdat hij een Aziatische vrouw in zijn regering heeft :X

Fimpje

[..]

Wat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187938570
Nog zo'n Repubikeins licht die de woorden van Trump probeert te duiden:
BryanNehman twitterde op maandag 15-07-2019 om 16:02:31 Maryland Congressman @RepAndyHarrisMD tells me President Trump's tweets this weekend were "clearly not racist" and that "he could have meant go back to the district they came from--to the neighborhood they came from." Full interview https://t.co/avXhiW2uBP reageer retweet
quote:
Harris told WBAL's Bryan Nehman on Monday that Trump's comments were "clearly not racist," adding: "He could have meant go back to the district they came from -- to the neighborhood they came from."
Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 18:34:06 #61
3928 Ulx
pi_187938763
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 17:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zo werkt het, ja, tot er alleen maar mensen zijn die of liegen dat ze dingen voor elkaar krijgen of dat ze iig constant vleien en likken zodat ze nog iets van waarde voor Trump hebben.
Benieuwd welke ja-knikker Ross' vervanger gaat worden.
pi_187938806
quote:

Fimpje

[..]

Ah, daar is hij eindelijk, het "ik ben geen racist want 1 van m'n vrienden is donker" argument. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_187938839
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 18:36 schreef OMG het volgende:

[..]

Ah, daar is hij eindelijk, het "ik ben geen racist want 1 van m'n vrienden is donker" argument. :').
Hij word wel erg voorspelbaar.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 18:43:34 #64
3928 Ulx
pi_187938928
quote:

Fimpje

[..]

Typisch dat hij Ben Carson niet npemt.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 18:49:59 #65
3928 Ulx
pi_187939026
Geraldo is ook niet helemaal blij. Niet dat hij nou echt iets veroordeelt, maar toch....

GeraldoRivera twitterde op zondag 14-07-2019 om 22:09:21 Sad to watch my friend @realDonaldTrump take low road regarding @AOC of the Bronx, @RashidaTlaib of Detroit @AyannaPressley of Boston & @Ilhan of Somalia & Minneapolis. Let’s stick to issues & steer clear of language that’s xenophobic even racist. @POTUS you’re better than that. reageer retweet
GeraldoRivera twitterde op maandag 15-07-2019 om 14:03:19 From a patriotic & moral viewpoint, @realDonaldTrump's "Go back where they came from," BS is deeply disappointing. I know he's better & smarter than that. As a matter of politics, it inadvertently rescues @SpeakerPelosi from her self-destructive feud with her nemesis "the squad." reageer retweet
Ik hoop dat Trunp deze conmie-spanjool hard aanpakt. Lachen.
pi_187939064
Ah de eerste Republikeinse senator die tenminste de moed heeft om te zeggen dat Trump fout zit:
frankthorp twitterde op maandag 15-07-2019 om 18:01:39 GOP @SenToomey: "President Trump was wrong to suggest that four left-wing congresswomen should go back to where they came from. Three of the four were born in America and the citizenship of all four is as valid as mine."Full stmt here: https://t.co/Sw8lJGPLZS reageer retweet
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 18:52:58 #67
3928 Ulx
pi_187939087
Pelosi gaat een motie van afkeuring over Trump's uitspraken in stemming brengen. Eens kijken welke GOP afgevaardigden Trump's racisme steunen. Zoiets is altijd handig bij de verkiezingen. Doet het goed in spotjes.
pi_187939217
quote:

[..]

Is het racistisch wanneer je politici met een andere etnische achtergrond oproept de problemen in het eigen thuisland aan te pakken
Dat laatste is precies wat ze doen. Het feit dat jij echter blijkbaar vindt dat de VS niet hun thuisland kan zijn, ook al zijn ze Amerikaans staatsburger en zijn ze in de VS geboren, is inderdaad racistisch,

[ Bericht 0% gewijzigd door Kansenjongere op 15-07-2019 19:13:41 ]
pi_187939505
Filmpje in tweet:
mkraju twitterde op maandag 15-07-2019 om 19:14:09 Trump, asked if he has concerns that he's using the language of white supremacists and many view his tweets as racist, says: "It doesn't concern me because many people agree with me." https://t.co/C0ranRv6vg reageer retweet
  maandag 15 juli 2019 @ 19:43:19 #70
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_187939930
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:17 schreef Kijkertje het volgende:
Filmpje in tweet:
mkraju twitterde op maandag 15-07-2019 om 19:14:09 Trump, asked if he has concerns that he's using the language of white supremacists and many view his tweets as racist, says: "It doesn't concern me because many people agree with me." https://t.co/C0ranRv6vg reageer retweet
Wauw. Volgens mij is Trump het zat president te zijn en doet hij opzettelijk zijn best om niet herkozen te worden in 2020.

Dat of de man is echt oer- en oerdom. Dat hij niet de slimste is wisten we al, maar dit is in geen enkel scenario "a good move".
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 19:44:26 #71
3928 Ulx
pi_187939953
quote:

Is het racistisch wanneer je politici met een andere etnische achtergrond oproept de problemen in het eigen thuisland aan te pakken, in plaats dat ze alleen maar kritiek uit oefenen op het beleid van het land waar ze een staatsburgerschap genieten?

Zoiets als Joe Scarborough hier zegt over een andere politicus?

JoeNBC twitterde op zondag 14-07-2019 om 20:57:51 Trump launched his political career saying “the American Dream is dead” and by calling America “crippled”. Using his logic, Trump should’ve gone back to Scotland where his immigrant mother was born instead of running for president. This was yet another a racist signal to bigots. reageer retweet
Of dichter bij huis; Een indo met blond haar kan wel met een zachte G praten, maar het blijft natuurlijk maar een gast hier. En dan kritiek leveren op de echte Nederlander? Zo'n Wilders hoort volgens die logica ook terug naar Ambon of een ander eiland vol peniskokerdragende kannibalen.
pi_187940000
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef Belabor het volgende:

[..]

Wauw. Volgens mij is Trump het zat president te zijn en doet hij opzettelijk zijn best om niet herkozen te worden in 2020.

Dat of de man is echt oer- en oerdom. Dat hij niet de slimste is wisten we al, maar dit is in geen enkel scenario "a good move".
Hij ging vreselijk tekeer tegen de vier vrouwen tijdens de persco: "They hate America, they hate Israel, they love El Qaeda!"
pi_187940025
De nieuwe politieke correctheid: je mag een politicus onder geen beding een racist.

In Nederland zien we dat ook, met figuren zoals Wilders en Baudet.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 19:47:57 #74
3928 Ulx
pi_187940034
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij ging vreselijk tekeer tegen de vier vrouwen tijdens de persco: "They hate America, they love El Qaeda!"
Hij is echt doodsbang.
pi_187940048
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij ging vreselijk tekeer tegen de vier vrouwen tijdens de persco: "They hate America, they love El Qaeda!"
Werkelijk? Hij zei echt Al Qaeda?
pi_187940060
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:Y

Oh en 'they hate Israel" natuurlijk ook
pi_187940125
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij bedoelde natuurlijk ISIS, Trump's dementie speelt weer op.
pi_187940163
  maandag 15 juli 2019 @ 19:57:19 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187940226
Nog een republikeinse afgevaardigde neemt hier afstand van:
RepMikeTurner twitterde op maandag 15-07-2019 om 19:46:30 I am confident that every Member of Congress is a committed American. @realDonaldTrump’s tweets from this weekend were racist and he should apologize. We must work as a country to rise above hate, not enable it. reageer retweet
pi_187940272
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, typisch Trump. Never back down. En het werkt. Z'n achterban smult ervan. Hij zegt gewoon letterlijk wat veel zijn supporters allang denken.
pi_187940434
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump refereert aan de uit zijn verband gerukte opmerking van Omar over de aanslag van 9/11 een tijdje terug: "some people did something"

pi_187940591
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja, typisch Trump. Never back down. En het werkt. Z'n achterban smult ervan. Hij zegt gewoon letterlijk wat veel zijn supporters allang denken.
https://pbs.twimg.com/media/C5Et63TVYAAbdca?format=jpg&name=small

Zó werkt het. Weer wat geleerd. 🇺🇸
pi_187940767
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Yep. En er zijn gewoon heel veel racisten in de VS die hiervan smullen, wel besmuikt, natuurlijk.
pi_187940817
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump refereert aan de uit zijn verband gerukte opmerking van Omar over de aanslag van 9/11 een tijdje terug: "some people did something"

Maar AOC heeft nooit ook maar iets in die richting gezegd, volgens mij, dus waarom zou zij of de andere twee Al Queda lovers zijn?

Maar goed, Donald kan natuurlijk ook gewoon zijn belasting aangiftes openbaren en de socialisten duidelijk maken dat hij gewoon heel veel belasting betaald. Toch?
pi_187941195
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar AOC heeft nooit ook maar iets in die richting gezegd, volgens mij, dus waarom zou zij of de andere twee Al Queda lovers zijn?

Nee natuurlijk niet. hij is lekker aan het generaliseren. Er is er ook maar eentje niet in de VS geboren. Overigens zei hij ook dat hij geen namen genoemd had in zijn tweet dus hij probeerde enigszins terug te krabbelen.
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 20:48:24 #86
3928 Ulx
pi_187941434
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Yep. En er zijn gewoon heel veel racisten in de VS die hiervan smullen, wel besmuikt, natuurlijk.
Zijn opmerkingen na Charlotteville maakten hem niet populairder. Ik ben benieuwd wat dit gaat doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ulx op 15-07-2019 21:01:21 ]
pi_187941493
washingtonpost twitterde op maandag 15-07-2019 om 20:31:23 Twitter says Trump’s tweet didn’t violate its rules against racism but won’t say why https://t.co/cGJ5kX5kTz reageer retweet
quote:
Twitter's new policy for holding powerful leaders to account for engaging in hate speech and harassment received its first major test this weekend when President Trump called on several Democratic members of Congress to "go back" to their countries -- prompting widespread allegations of racism against women of color.

Twitter said Monday that the president's tweets didn't violate its policies, but independent researchers who study social media said they struggled to see why. The platform bars attacks on people on the basis of their race, ethnicity or national origin.
  maandag 15 juli 2019 @ 20:58:38 #88
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_187941692
quote:
9s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef Kijkertje het volgende:
washingtonpost twitterde op maandag 15-07-2019 om 20:31:23 Twitter says Trump’s tweet didn’t violate its rules against racism but won’t say why https://t.co/cGJ5kX5kTz reageer retweet
[..]

Kortom, als puntje bij paaltje komt durven ze hun eigen 'beleid' niet uit te voeren.
pi_187942063
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:37 schreef Ulx het volgende:
GMA twitterde op maandag 15-07-2019 om 13:13:10 President Trump’s promised nationwide deportation sweep fell short of expectations on Sunday, with only a small number of operations that appeared to fall closer in line with routine enforcement. @:CeciliaVega has the details. https://t.co/rQ7qLWZvGU https://t.co/xurAxeM7dl reageer retweet
Fail.
Hierover zei hij tijdens de persco dat er heel mensen opgepakt zijn alleen weet de pers daar nog niks van :D

Voorlopig wordt er wél onderzoek gedaan naar een aantal (ex) medewerkers aan de grens:

KannoYoungs twitterde op maandag 15-07-2019 om 21:01:55 An internal investigation by Customs and Border Protection has identified 70 current and former employees who participated in Facebook groups with inappropriate posts, including the one revealed by ProPublica with insulting and threatening posts directed to members of Congress reageer retweet
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 21:18:02 #90
3928 Ulx
pi_187942121
Barr valt Trump aan!

sahilkapur twitterde op maandag 15-07-2019 om 21:06:29 AG Barr said this today: "My concern today is that under the banner of identity politics, some political factions are seeking to obtain power by dividing Americans. They undermine the values that draw us together... This is the breeding ground for hatred, and we must reject it." reageer retweet
pi_187942848
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zijn opmerkingen na Charlotteville maakten hem niet populairder. Ik ben benieuwd wat dit gaat doen.
Niets die mensen die hem een totale lul vonden veranderen niet van mening een ook de mensen die hem aanhangen vinden het wel best. Want wat heeft hij nu helemaal gezegd een paar congresleden van de andere partij geschoffeerd. Valt nog alles mee als je het vergelijkt met het opsluiten van kinderen in kooien.
Ik denk dat afgezien van een paar blauwe staten nuken er niets is dat Trump kan doen waarbij de republikeinse kant van dat land zegt nu is het genoeg geweest.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 21:54:31 #92
3928 Ulx
pi_187942936
We zullen zien.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:54:38 #93
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187942941
Sowieso niet de bedoeling om mensen hier dood te wensen lijkt me.

Zou denk ik ook niet veel uithalen als die wens uit zou komen. Het hele apparaat wat er toe leidde dat zo'n engnek verkozen kon worden en wat continue de helft van de bevolking voedt in hun misinformatie blijft gewoon bestaan.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:58:33 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_187943010
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou ja, de bedoeling... het is een diepgevoeld verlangen. Ik wilde dat met jullie delen.
quote:
Zou denk ik ook niet veel uithalen als die wens uit zou komen. Het hele apparaat wat er toe leidde dat zo'n engnek verkozen kon worden en wat continue de helft van de bevolking voedt in hun misinformatie blijft gewoon bestaan.
Je redt er de wereld niet mee. Maar je bent van één klootzak verlost.
  maandag 15 juli 2019 @ 22:00:41 #95
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_187943063
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Krijg je Pence.
Die is niet veul beter.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 maandag 15 juli 2019 @ 22:18:36 #96
3928 Ulx
pi_187943397
mkraju twitterde op maandag 15-07-2019 om 20:10:22 Tim Scott, the lone black GOP senator, says that “instead of sharing how the Democratic Party’s far-left, pro-socialist policies ... are wrong for the future of our nation, the President interjected with unacceptable personal attacks and racially offensive language.“ reageer retweet
Beetje slapjes. Beetje lafjes. Niet van onder de indruk.
  maandag 15 juli 2019 @ 22:18:45 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187943401
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Krijg je Pence.
Die is niet veul beter.
Die is helemaal niet beter. Die is (m.i.) verwerpelijk met een andere nadruk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 16-07-2019 06:40:36 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_187943498
Wazig dat hier nu ook al de hele dag geroepen wordt over zogenaamde racistische tweets can Trump. Maar als je er objectief naar kijkt zie je vrij snel dat ze helemaal niet racistisch zijn... nationalistisch? Ja, absoluut. Racistisch? Nee. Er wordt met geen woord gerept over ras of iets dergelijks. Het is van toepassing op alles wat niet origineel amerikaans zou zijn, maar wel naar amerika gaat om daar te zeiken over amerika. Ras staat daar los van.
Plus, ze zouden mogen terugkomen.

Maar de media zegt "racistisch!!!!" en de anti-trump brigade zegt "how high!?" en neemt het klakkeloos over zonder ook maar zelf een beetje na te denken. Het woord heeft al flink aan waarde en lading moeten inboeten, maar blijkbaar nog niet genoeg.

Neemt niet weg dat het nergens op sloeg wat Trump zei in zn tweets.
  maandag 15 juli 2019 @ 22:29:01 #99
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187943627
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Krijg je Pence.
Die is niet veul beter.
Ook dat, maar het probleem is denk ik veel structureler dan welk poppetje toevallig aan het roer staat. Het tweepartijenstelsel, manier van kiezen van een president en de min-of-meer arbitraire verdeling van senatoren, geen representatieve democratie, media die de boel verdraaien voor politieke vrienden, de macht van de majority leader in de senaat en speaker in het huis, de inrichting van het hooggerchtshof, de gigantische hoeveelheid geld bij verkiezingen, en de hoeveelheid dark money en hoeveel tijd politici kwijt moeten zijn aan geld verzamelen / donoren pleasen, etc etc etc
pi_187943667
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:22 schreef Refragmental het volgende:
Wazig dat hier nu ook al de hele dag geroepen wordt over zogenaamde racistische tweets can Trump. Maar als je er objectief naar kijkt zie je vrij snel dat ze helemaal niet racistisch zijn... nationalistisch? Ja, absoluut. Racistisch? Nee. Er wordt met geen woord gerept over ras of iets dergelijks. Het is van toepassing op alles wat niet origineel amerikaans zou zijn, maar wel naar amerika gaat om daar te zeiken over amerika. Ras staat daar los van.
Plus, ze zouden mogen terugkomen.

Maar de media zegt "racistisch!!!!" en de anti-trump brigade zegt "how high!?" en neemt het klakkeloos over zonder ook maar zelf een beetje na te denken. Het woord heeft al flink aan waarde en lading moeten inboeten, maar blijkbaar nog niet genoeg.

Neemt niet weg dat het nergens op sloeg wat Trump zei in zn tweets.
De gedachte achter de tweets is racistisch. Het is de digitale equivalent van 'ga terug naar je eigen land' roepen tegen een Marokkaan die in Nederland is geboren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')