SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja halloooo ik liep achterquote:Op zondag 7 juli 2019 22:13 schreef Strani het volgende:
Helaas @:Aoibhin, FOK! is inmiddels opgeheven en iedereen is allang overleden
Ter voorbereiding heb ik alles wat ik eventueel wil posten alvast in het Necronomicon gezetquote:Op zondag 7 juli 2019 22:13 schreef Strani het volgende:
Zolang er geen nieuw topic was.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu kijken hoe lang murp en Greys nog in het dichte deel blijven
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:13 schreef Strani het volgende:
Verstandigquote:Op zondag 7 juli 2019 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ter voorbereiding heb ik alles wat ik eventueel wil posten alvast in het Necronomicon gezet
* Doe er gewoon een spatie tussenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:14 schreef Strani het volgende:
Wel stom dat je geen *werkwoord dingen kan doen met een D. Want dan wordt het.
* Strani kan natuurlijk ook dit doen maar dat lijkt hier niet de traditie.
Dat valt nog meequote:
oe oe oeeequote:
Ja dat is ook alweer een tijdje geleden, je hoort al bij het meubilair inmiddels. Ging vrij snel he.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:15 schreef I. het volgende:
[..]
oe oe oeee
Ik ben idd blijven plakken.Zag het topic nog in m'n AT staan, heb er weer eens een post gedaan, en sindsdien eh, ja, kom ik hier gewoon niet meer weg.
#lifehackquote:
Een week ofzo?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is ook alweer een tijdje geleden, je hoort al bij het meubilair inmiddels. Ging vrij snel he.
Aanstekelijk he, dat ESFquote:Op zondag 7 juli 2019 22:15 schreef I. het volgende:
[..]
oe oe oeee
Ik ben idd blijven plakken.Zag het topic nog in m'n AT staan, heb er weer eens een post gedaan, en sindsdien eh, ja, kom ik hier gewoon niet meer weg.
Morgen een week, dat moet gevierd wordenquote:
Ja, 't is graag of niet hčquote:Op zondag 7 juli 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, het is Satan's werk. Een spatie ertussenGodslastering!
Volgens mij echt net een weekje nu.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is ook alweer een tijdje geleden, je hoort al bij het meubilair inmiddels. Ging vrij snel he.
Heb je het lijstje in het voorsteltopic al ingevuld?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:19 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij echt net een weekje nu.Ik voel me al helemaal thuis in ieder geval ja.
Jaquote:Op zondag 7 juli 2019 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Een week ofzo?![]()
Maar ik kan me al geen SC zonder @:I. meer voorstellen
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je het lijstje in het voorsteltopic al ingevuld?
@grazzquote:
Saai is het iig nooit.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:22 schreef murp het volgende:
[..]
het is altijd spannend als ik eens mee post
Wow, ik heb ineens FA-ambities, of kan ik dit ook?quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow, ik heb ineens FA-ambities, of kan ik dit ook?
Dat vinden wij ook allemaal.quote:
FA worden is niet iets wat je zou moeten willenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow, ik heb ineens FA-ambities, of kan ik dit ook?
quote:
whehehequote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
@:murp
Ik ben gek, want had de modbagger van na het slotje helemaal doorgelezen
I. heeft het hier heel gezellig met onsquote:
Nee alleen maar om gekke dingen te kunnen postenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
FA worden is niet iets wat je zou moeten willenEen vloek, dat is het.
Ja ik weet het. Ik heb haar live gezien bij Londen Eurovision Partyquote:Op zondag 7 juli 2019 22:14 schreef Greys het volgende:
@:Aoibhin dit is Evil Ellie:
Bekijk Dr Ellie (@:ellie_made): https://twitter.com/ellie_made?s=09
Daar hoef je niet gek voor te zijn, ik heb het ook allemaal gelezen.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
@:murp
Ik ben gek, want had de modbagger van na het slotje helemaal doorgelezen
Ik over een jaar of 80quote:
Dat stond inderdaad in je review. Zie, ik heb 'm gelezen!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik heb haar live gezien bij Londen Eurovision PartyKwam haar tegen op de trap.
Was ook maar een grapje dat het eventueel dezelfde zou zijn
Als dit waar is, vind ik dit wel serieus een hint #widmquote:Op zondag 7 juli 2019 21:43 schreef Em31 het volgende:
Ik voel me nu net een stalker![]()
maar Amber Brantsen is als laatste Sietse Bakker en Jon Ola Sand gaan volgen.
Nou, het is wel een roeping..quote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je wel hoe snel wij mensen opnemen?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:15 schreef I. het volgende:
[..]
oe oe oeee
Hee @Aoibhin hoe staat het met seizoen 4 ?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Als dit waar is, vind ik dit wel serieus een hint #widm
Ik ook niet! I. is leuk hierquote:Op zondag 7 juli 2019 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar ik kan me al geen SC zonder @:I. meer voorstellen
Ik kan het me voorstellenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:28 schreef murp het volgende:
[..]
Nou, het is wel een roeping..
[ afbeelding ]
Das gewoon een html fliepelflapsje dingiequote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee alleen maar om gekke dingen te kunnen posten
Ja @I. DOEN! Want je hoort erbij nu he?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je het lijstje in het voorsteltopic al ingevuld?
Oké, daar moet ik echt een keertje goed voor gaan zitten.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Staat een linkje van in deze OP!
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Dat lijkt me dan wel weer ja. Maar je moet er wel de discipline voor op kunnen brengen, en dat kon ik als mod al nietquote:Op zondag 7 juli 2019 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
Maar users helpen is wel weer heel erg leuk
Eens. Heb die ellende op een ander forum al een keer meegemaakt. Was weliswaar half mijn eigen toko, maar de mede-admin was onmogelijk.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je de posthistory van deze post zien?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:27 schreef murp het volgende:
[..]
Ik durf niet meer andere dingen te doen.. Ik heb al eens eerder een topic gesloopt
Was wel leuk hoorquote:
Dit is wel waar ja.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
I. heeft het hier heel gezellig met ons![]()
Je herinnert het je nog held!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat stond inderdaad in je review. Zie, ik heb 'm gelezen!
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:33 schreef Meke het volgende:
ZOVEEL LIEFDE HIER
*strooit hartjes
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog niet verder in opgeschoten. Maar hoop misschien morgen een nieuwe aflevering mee te kunnen pikken.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee @:Aoibhin hoe staat het met seizoen 4 ?
Ik merk hetquote:Op zondag 7 juli 2019 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie je wel hoe snel wij mensen opnemen?
Je zei pis heheheh.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Dave het volgende:
Als iedereen dezelfde PI's gaat gebruiken raak ik overbelast.
Veel.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ik merk hetWarm bad alles. Ik zou bijna zeggen; Teveel liefde.
Ze leest mee! Ik zeg het je!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
Amber heeft Jon Ola dan alweer ontvolgd en ingeruild voor Marc vd Linden. Misschien viel het te veel op?
En ze tweet veel over F1 volgens haar bio dus die heeft het in mei veel te druk daarmee.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
Amber heeft Jon Ola dan alweer ontvolgd en ingeruild voor Marc vd Linden. Misschien viel het te veel op?
Maar goed dat Marc dan is afgevallen, anders had ze nog iemand moeten ontvolgen.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar goed dat Marc dan is afgevallen, anders had ze nog iemand moeten ontvolgen.
Wtfffff ja hij staat er niet meer tussenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
Gezellige sfeer in de bar.twitter:funder twitterde op zondag 07-07-2019 om 20:48:52Fox News went to a bar to cover the soccer game, then everyone started chanting “fuck Trump!” on live tv. https://t.co/H6wbMtg7Wk reageer retweet
Bij mij staat Jon Ola er nog hoor.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
Mensen helpen als admin/mod is echt heerlijkquote:Op zondag 7 juli 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer ja. Maar je moet er wel de discipline voor op kunnen brengen, en dat kon ik als mod al niet
Wij ook van jou Fauks.quote:
Wij ook met jou hoorquote:
Het is niet TEVEEL bij ons; het is gewoon precies goedquote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ik merk hetWarm bad alles. Ik zou bijna zeggen; Teveel liefde.
Ik jou ook jij eikelquote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben haar even gaan volgen met ESF. Voor het shock-effect.![]()
Ah!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:41 schreef Em31 het volgende:
Ah ja laptop zie ik ‘m wel bij volgers die je kent, mobiel niet
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij ook met jou hoorLekker hier blijven
[..]
Wubquote:Op zondag 7 juli 2019 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik jou ook jij eikel![]()
Is wel goed voor de balans inderdaad![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholmsyndroomquote:Op zondag 7 juli 2019 22:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zit hier vastgesmolten. Kom hier noooit meer weg.
Goed punt, goed punt. Het is nog niet te klef inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is niet TEVEEL bij ons; het is gewoon precies goed
Ja, ik maak ook wel eens tikfoutenquote:
Gierenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholmsyndroom
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Gierenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Hehehleguaan.gifquote:Op zondag 7 juli 2019 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Onverwacht! Net als de winst van Madagaskar vandaagquote:Op zondag 7 juli 2019 22:45 schreef Strani het volgende:
Zo.. Peru zomaar op 1-1 tegen Brazilie in de finale van de Copa America. Ik dacht dat willen jullie vast wel weten!
#widpquote:Op zondag 7 juli 2019 22:46 schreef I. het volgende:
En dan nu vanuit het ESF twitteraccount tweeten; "Amber Brantsen presenteert ESF 2020? Lees het nu op songfestivalforum.nl!!11"
Oh dat resultaat had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 7 juli 2019 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Onverwacht! Net als de winst van Madagaskar vandaag
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo voelt het wel ja!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig zijn wij een stelletje lieve en leuke gijzelaarsquote:
Dus daarom wil jij dat ESF groter wordt!!! Je wilt gewoon nieuwe slachtoffers!!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
You can check out any time you like
But you can never leave
Dat staat vantevoren vastquote:Op zondag 7 juli 2019 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Messi had het al voorspeltin ieder geval lekker veel drama daar
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
You can check out any time you like
But you can never leave
Da's wel waar.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij een stelletje lieve en leuke gijzelaars
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus daarom wil jij dat ESF groter wordt!!! Je wilt gewoon nieuwe slachtoffers!!
Om nog even verder te stalken, Sietse Bakker is haar ook net gaan volgenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:51 schreef Dave het volgende:
Toch gaat ze die gasten niet zomaar spontaan volgen, ze is gepolst, of heeft vernomen dat haar collega Dionne het gaat doen.
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Om nog even verder te stalken, Sietse Bakker is haar ook net gaan volgen![]()
Eens.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:51 schreef Dave het volgende:
Toch gaat ze die gasten niet zomaar spontaan volgen, ze is gepolst, of heeft vernomen dat haar collega Dionne het gaat doen.
Je bedoelt waarschijnlijk gijzelnemers. I is de gijzelaar.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij een stelletje lieve en leuke gijzelaars
In ieder geval iets om in de gaten te houden... #tunnelvisiequote:Op zondag 7 juli 2019 22:51 schreef Dave het volgende:
Ga zo door!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Murpquote:
Gieren om deze post!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Murp![]()
Ik zat in NWS en zag hoe je heel stoer bezig was om een topic op te schonen en toen kon ik niet meer stoppen met het staren naar je naamIs het al de 28e?
en Cu2!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:56 schreef I. het volgende:
Houden we haar Facebook, Insta, snapchat, MySpace, Hyves, en Sugababes profielen ook in de gaten?
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Murp![]()
Ik zat in NWS en zag hoe je heel stoer bezig was om een topic op te schonen en toen kon ik niet meer stoppen met het staren naar je naamIs het al de 28e?
Gijzelaar is correct en tevens juistquote:Op zondag 7 juli 2019 22:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk gijzelnemers. I is de gijzelaar.
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze is recent in ieder geval @eurovision en @songfestival.avrotros gaan volgen op instagramquote:Op zondag 7 juli 2019 22:56 schreef I. het volgende:
Houden we haar Facebook, Insta, snapchat, MySpace, Hyves, en Sugababes profielen ook in de gaten?
Jaaaa het is zondagavond en ik ben niet helemaal helder. @I. weet wel wat ik bedoelquote:Op zondag 7 juli 2019 22:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk gijzelnemers. I is de gijzelaar.
Nou dat lijkt me duidelijkquote:Op zondag 7 juli 2019 23:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze is recent in ieder geval @:eurovision en @:songfestival.avrotros gaan volgen op instagram
Oké nu stop ik![]()
Jullie tweequote:Op zondag 7 juli 2019 22:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Murp![]()
Ja ik zat net al op haar insta te kijken, ze volgt Eurovision, songfestival, Duncan maar goed, wie niet? Ze volgt meer dan 2000 accounts.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:56 schreef I. het volgende:
Ja dat kan natuurlijk ook gewoon!quote:
Vergeet Tinder niet!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:56 schreef I. het volgende:
Hey.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze is recent in ieder geval @:eurovision en @:songfestival.avrotros gaan volgen op instagram
Oké nu stop ik![]()
Ik vind het nogal verwarrend om gijzelaar voor beide kampen te gebruiken, dus ik hou het bij gijzelnemer. Blij dat ik geen scherpschutter ben. “Schiet de gijzelaar dood” “euh, wie bedoelt u?”quote:Op zondag 7 juli 2019 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gijzelaar is correct en tevens juist
Bewijs: Minstens even de eerste anderhalve minuut kijken
Herman Finkersquote:Op zondag 7 juli 2019 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gijzelaar is correct en tevens juist
Bewijs: Minstens even de eerste anderhalve minuut kijken
Nee stop niet! Op dit forum hebben we die weetjes nodig om als ESF FOK primeurs te hebben!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké nu stop ik![]()
Mwah, kan me voorstellen dat niet iedereen 'zomaar' die accounts vollgt.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik zat net al op haar insta te kijken, ze volgt Eurovision, songfestival, Duncan maar goed, wie niet? Ze volgt meer dan 2000 accounts.
Ik wil slapen maar ik wil ook gaan speuren.
Ik ben een shipkanonquote:Op zondag 7 juli 2019 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij vindt het wel leuk om mensen te 'shippen' he
OLa en Sietse vind ik van een andere orde.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik zat net al op haar insta te kijken, ze volgt Eurovision, songfestival, Duncan maar goed, wie niet? Ze volgt meer dan 2000 accounts.
Ik wil slapen maar ik wil ook gaan speuren.
Hai haiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Tsja, ik kan er ook niets aan doen dat onze taal zo raar isquote:Op zondag 7 juli 2019 23:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vind het nogal verwarrend om gijzelaar voor beide kampen te gebruiken, dus ik hou het bij gijzelnemer. Blij dat ik geen scherpschutter ben. “Schiet de gijzelaar dood” “euh, wie bedoelt u?”
Trots van de stad hier!quote:
Hai pools beestquote:
Geef mij maar kip, patat en appelmoesquote:Op zondag 7 juli 2019 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij vindt het wel leuk om mensen te 'shippen' he
quote:
Heb het ook allemaal ff in presentatietopic geplakt.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee stop niet! Op dit forum hebben we die weetjes nodig om als ESF FOK primeurs te hebben!
Ik kan meehelpen!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:07 schreef I. het volgende:
[..]
Dat wordt een hoop swipen voordat we haar tegen gaan komen.
Dat is dan (ondanks je jonge leeftijd) best lang geleden denk ik? Was Wilfried nog actief in de laatste paar shows?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Cee het volgende:
Herman Finkers![]()
Ooit naar een show van hem geweest, zo tof. Die broer van ‘m ook, zo’n droge.
Oh jammer, was erg interessant.quote:
Ga jij nou maar stoplichten kiek'n voor je nog arrogant wordtquote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Is het heel raar dat ik een beetje chauvinistisch trots word als ik zie hoe jullie 'onze' Herman Finkers adoreren?
Het staat er al weer. Komt op hetzelfde neer, zo ongeveerquote:
Je krijgt zo een Nuts.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat we Herman Finkers moeten adopteren als patroonheilige van dit topic. Volgens mij heeft hij genoeg fans hier.
Als je via laptop kijkt en dan op volgend klikt zie je echt de laatste zeg maar, via telefoon is random. Zelfde met Twitterquote:Op zondag 7 juli 2019 23:09 schreef Cee het volgende:
Hoe kan je zien wie ze recent heeft gevolgd? Ik zie bijvoorbeeld een Tim Douwsma er tussen staan maar dat kan random zijn, tenzij hij ook net is toegevoegd.
Ik ga toch liever brommers kiek'n, hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga jij nou maar stoplichten kiek'n voor je nog arrogant wordt
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan meehelpen!
Niet dat ik Tinder heb of zo
Ja, volgens mij jaren ‘90 en dank je.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan (ondanks je jonge leeftijd) best lang geleden denk ik? Was Wilfried nog actief in de laatste paar shows?
Ja maar we hebben zo veel gehoord over de stoplichten in Almelo!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ga toch liever brommers kiek'n, hoor
Haar dan wel mentionen hč, kan ze hier mee komen posten om alles heel geloofwaardig te ontkrachten.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Greys het volgende:
Maar ff serieus, bij meer ontdekkingen ook graag ff in presentatietopic.
Dan kan ik daar mss een keer naar linken vanaf ESF Twitter.
Dat er altijd wat te doen is?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar we hebben zo veel gehoord over de stoplichten in Almelo!
Die droge humor is echt heerlijk jaquote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Cee het volgende:
Herman Finkers![]()
Ooit naar een show van hem geweest, zo tof. Die broer van ‘m ook, zo’n droge.
Presentatietopic ook ajb?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Dave het volgende:
Van haar LinkedIn:
Privéles
Franse taal (B1) en Duitse taal (B1)
2015 – 2017
Alfrink College
International Baccalaureate (Higher level), English
2001 – 2007
Eindcijfer: 8.6 (6 van de 7 punten)
Talen
* English Volledige professionele vaardigheid
* Dutch Moedertaal of tweetalig
* French Beperkte werkvaardigheid
* German Beperkte werkvaardigheid
Nee hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Is het heel raar dat ik een beetje chauvinistisch trots word als ik zie hoe jullie 'onze' Herman Finkers adoreren?
Sowieso met nieuwtjes wel handig om dat in de topics te plaatsen waar er al een voor is (even reminder ook voor mezelf, want ik ben zo'n chaoot die alles gewoon hier gat droppenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Greys het volgende:
Maar ff serieus, bij meer ontdekkingen ook graag ff in presentatietopic.
Dan kan ik daar mss een keer naar linken vanaf ESF Twitter.
Alfameisje, net als ikquote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Dave het volgende:
Van haar LinkedIn:
Privéles
Franse taal (B1) en Duitse taal (B1)
2015 – 2017
Alfrink College
International Baccalaureate (Higher level), English
2001 – 2007
Eindcijfer: 8.6 (6 van de 7 punten)
Talen
* English Volledige professionele vaardigheid
* Dutch Moedertaal of tweetalig
* French Beperkte werkvaardigheid
* German Beperkte werkvaardigheid
Ja of allebei, want anders vinden we het nooit meer terug in de SC en velen lezen niet in de SC dus daar ook is wel handig.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sowieso met nieuwtjes wel handig om dat in de topics te plaatsen waar er al een voor is (even reminder ook voor mezelf, want ik ben zo'n chaoot die alles gewoon hier gat droppen).
Ik zat vorige week met een paar random twitteraars een weinig spannende mini campagne te houden dat hij het ESF moest presenteren waarin we hem @ vermeldden en hij heeft dat gevindikleukt, maar kan gewoon uit ijdelheid zijn.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:16 schreef Em31 het volgende:
Winfried Baijens is Bilal gaan volgen. Hebben we niets aan. Hij heeft in ieder geval wel gekeken dus.
Elly volgt ons!quote:
Ik kan jullie natuurlijk wel een keertje rondleiden langs alle stoplichten van Almelo!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar we hebben zo veel gehoord over de stoplichten in Almelo!
Ik ben soms wel benieuwd. Gewoon een Tinder aanmaken en kijken wat er gebeurtquote:Op zondag 7 juli 2019 23:15 schreef I. het volgende:
[..]Ik heb Tinder, maar of ik daar nou echt gebruik van maak, nope.
Mij zal je niet snel een Tinderduim zien krijgen.
Even je marktwaarde checken?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben soms wel benieuwd. Gewoon een Tinder aanmaken en kijken wat er gebeurt
In dat geval ga ik ook weer even Tinderen.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon doen. En hou ons van alles op de hoogte!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon doen! Wat kan er nu helemaal mis gaan?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ze 1 van de mannelijke leden in dit topic tegenkomtquote:Op zondag 7 juli 2019 23:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gewoon doen! Wat kan er nu helemaal mis gaan?
Zal dat zeker doen inderdaad. Maar was ook even een reminder naar mezelf dat ik soms de neiging heb om alles maar hier te gooien, terwijl het handig is om het ook in een desbetreffend topic te plaatsen; veel handiger om later terug te zoeken.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of allebei, want anders vinden we het nooit meer terug in de SC en velen lezen niet in de SC dus daar ook is wel handig.
Niks mis mee.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze 1 van de mannelijke leden in dit topic tegenkomt
Die hebben toch allemaal geen Tinder nodig met hun 30 centimeter? Even naar buiten lopen en bingo!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ze willen natuurlijk gewoon zo veel mogelijk meisjes een kans geven.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die hebben toch allemaal geen Tinder nodig met hun 30 centimeter? Even naar buiten lopen en bingo!
Dan ga je praten met mensen. Daarna ga je op date of niet. De ene gebruikt het als hook-up en ander zoekt er een serieuze relatie.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
gezien de reacties hier, lijkt het mij verstandig als je me dan wel meeneemt als je gaat meetenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:
Trusten !quote:Op zondag 7 juli 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik ga ook, het is telkens veel te laat geweest afgelopen tijd.
you fools
Trustequote:Op zondag 7 juli 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
you fools
Slaap lekker!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
you fools
Bestaan aliens?quote:
*insert wenkguanas*quote:
klinkt een beetje als een kroeg, maar dan online en zonder bier.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan ga je praten met mensen. Daarna ga je op date of niet. De ene gebruikt het als hook-up en ander zoekt er een serieuze relatie.
T is nogal een vleeskeuring vooral.
Kalm aan en rap een beetje zat hij nog gewoon inquote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan (ondanks je jonge leeftijd) best lang geleden denk ik? Was Wilfried nog actief in de laatste paar shows?
Oh ja, precies.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kalm aan en rap een beetje zat hij nog gewoon inDaarna kwam de gedwongen pauze en hebben we Wilfried niet meer op het podium gezien
Oude juist! Deze heeft jaren trouwe dienst gedaan en mag na een uitstapje weer terugkomenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
Het is trouwens wel even wennen aan je nieuwe UI @:Hawaii_Tim
Nieuwe uien zijn altijd wennen.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
Trucker's Delight wel eens gezien? Dat ideequote:Op zondag 7 juli 2019 23:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die hebben toch allemaal geen Tinder nodig met hun 30 centimeter? Even naar buiten lopen en bingo!
Ah okayquote:Op zondag 7 juli 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oude juist! Deze heeft jaren trouwe dienst gedaan en mag na een uitstapje weer terugkomen
Deze kleurcombinatie valt behoorlijk op tijdens het doorscrollen (meer dan de vos) en dat vind ik toch wel handigMisschien komt de vos weer een keer terug (want vossen vind ik mooie dieren) of anders Dommel weer een keer. Ook retro
Schande!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuwe uien zijn altijd wennen.![]()
Ik heb er ook nog wat moeite mee dat @:ijs_beer ineens geen ijsbeer meer heeft.
Trusten beebquote:Op zondag 7 juli 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
you fools
Nou, vooral even checken wat er allemaal isquote:Op zondag 7 juli 2019 23:23 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Even je marktwaarde checken?
Wil je weten of wij een Tindermatch hebben ofzo?quote:
Misschien, misschienquote:Op zondag 7 juli 2019 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wil je weten of wij een Tindermatch hebben ofzo?
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:51 schreef Greys het volgende:
Die verontwaardigde snavel van die meeuw.
[ afbeelding ]
Zal ik misschien soms doenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon doen. En hou ons van alles op de hoogte!
Wees maar niet bang; Spanje vind ik te ver en ik wil niet Guana's hart brekenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Heel FOK! schijnt 30 centimeter te hebben. Dan is het dus ook niet bijzonder meerquote:Op zondag 7 juli 2019 23:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, het is vooral die vleeskeuring waar ik niet meteen op zit te wachten. Ik trek dan vaak verkeerde mannen aan.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan ga je praten met mensen. Daarna ga je op date of niet. De ene gebruikt het als hook-up en ander zoekt er een serieuze relatie.
T is nogal een vleeskeuring vooral.
Welterusten!quote:
Je batsbajonet moet wel groter zijn dan je banksaldo he. En aangezien we hier allemaal minimaal vier keer modaal verdienen...quote:Op maandag 8 juli 2019 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel FOK! schijnt 30 centimeter te hebben. Dan is het dus ook niet bijzonder meer
Vond ik ook wel grappig. Aantal keer likes gehad van types waarvan ik dat écht niet had verwacht.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zal ik misschien soms doenNiet dat ik gelijk ga daten, maar ik vind het wel geinig om te zien wat er voorbij komt
Jij mag altijd mee!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:31 schreef grazz het volgende:
[..]
gezien de reacties hier, lijkt het mij verstandig als je me dan wel meeneemt als je gaat meeten
Trusten!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
you fools
Die "nieuwe" had hij juist eerst. Ik moest heel erg wennen aan degene daarna, en nu heeft hij de oude weer.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
Ik kan je nu al beloven dat het niet mijn laatste wordtquote:Op maandag 8 juli 2019 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die "nieuwe" had hij juist eerst. Ik moest heel erg wennen aan degene daarna, en nu heeft hij de oude weer.Geen touw aan vast te knopen.
Idem hier hoor.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb ook wel een tijdje Tinder en soortgelijke apps geprobeerd.
Was geen succes.
Maar FOK! is natuurlijk maar een relatief klein deel van de populatie. Zolang er bij je in de buurt geen enkele puddingbuks kan concurreren met de jouwe, is er niet aan de hand natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2019 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel FOK! schijnt 30 centimeter te hebben. Dan is het dus ook niet bijzonder meer
Oh nou, zo ver kwam ik nog niet eens :’)quote:Op maandag 8 juli 2019 00:06 schreef I. het volgende:
[..]
Idem hier hoor.Ooit 1x echt een heeeeeeel gesprek gehad met iemand.
Maar daar scheen Tinder niet voor bedoeld te zijn, want dan stel je dingen uit ofzo, en dan komt het er niet van. NOU DAN NIET
Stomme Tinder.
Ik heb er moeite mee dat @ijs_beer en @grazz ineens vrijwel dezelfde UI schijnen te hebben. Kan ze niet uit elkaar houdenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuwe uien zijn altijd wennen.![]()
Ik heb er ook nog wat moeite mee dat @:ijs_beer ineens geen ijsbeer meer heeft.
Londen he? Zo veel plezier daar! Ik hou echt van die stadquote:Op zondag 7 juli 2019 23:50 schreef Strani het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Ik morgen nog wel even hallo zeggen op weg naar of op de luchthaven. Truste allen!
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:51 schreef Greys het volgende:
Die verontwaardigde snavel van die meeuw.
[ afbeelding ]
samequote:Op maandag 8 juli 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee dat @:ijs_beer en @:grazz ineens vrijwel dezelfde UI schijnen te hebben. Kan ze niet uit elkaar houden
Mogelijk interessant met jouw UI: in het Engels hebben ze het over een pork sword als ze de paarsgepunte lans bedoelen. Al zijn er natuurlijk meer opties beschikbaarquote:Op maandag 8 juli 2019 00:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar FOK! is natuurlijk maar een relatief klein deel van de populatie. Zolang er bij je in de buurt geen enkele puddingbuks kan concurreren met de jouwe, is er niet aan de hand natuurlijk
Nu alweer bijna dicht!?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind trouwens de TT heel leuk!
Topic is bijna dicht maar oke![]()
Oja ik was weg
Ik heb ook een soortgelijke app geprobeerd. Leuke chats gehad, maar ook oppervlakkig geneuzel zoals verwacht. Soms een date en soms geblokkeerd wordenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb ook wel een tijdje Tinder en soortgelijke apps geprobeerd.
Was geen succes.
Ik zou het wel grappig vinden of er eventueel matches met FOK!ers gaan zijn. Zal lachen zijnquote:
Dat ook ja, heb al een paar keer moeten herkijken om te zien tegen wie ik het eigenlijk had.quote:Op maandag 8 juli 2019 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee dat @:ijs_beer en @:grazz ineens vrijwel dezelfde UI schijnen te hebben. Kan ze niet uit elkaar houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |