Ik kan meehelpen!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:07 schreef I. het volgende:
[..]
Dat wordt een hoop swipen voordat we haar tegen gaan komen.
Dat is dan (ondanks je jonge leeftijd) best lang geleden denk ik? Was Wilfried nog actief in de laatste paar shows?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Cee het volgende:
Herman Finkers![]()
Ooit naar een show van hem geweest, zo tof. Die broer van ‘m ook, zo’n droge.
Oh jammer, was erg interessant.quote:
Ga jij nou maar stoplichten kiek'n voor je nog arrogant wordtquote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Is het heel raar dat ik een beetje chauvinistisch trots word als ik zie hoe jullie 'onze' Herman Finkers adoreren?
Het staat er al weer. Komt op hetzelfde neer, zo ongeveerquote:
Je krijgt zo een Nuts.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat we Herman Finkers moeten adopteren als patroonheilige van dit topic. Volgens mij heeft hij genoeg fans hier.
Als je via laptop kijkt en dan op volgend klikt zie je echt de laatste zeg maar, via telefoon is random. Zelfde met Twitterquote:Op zondag 7 juli 2019 23:09 schreef Cee het volgende:
Hoe kan je zien wie ze recent heeft gevolgd? Ik zie bijvoorbeeld een Tim Douwsma er tussen staan maar dat kan random zijn, tenzij hij ook net is toegevoegd.
Ik ga toch liever brommers kiek'n, hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga jij nou maar stoplichten kiek'n voor je nog arrogant wordt
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan meehelpen!
Niet dat ik Tinder heb of zo
Ja, volgens mij jaren ‘90 en dank je.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan (ondanks je jonge leeftijd) best lang geleden denk ik? Was Wilfried nog actief in de laatste paar shows?
Ja maar we hebben zo veel gehoord over de stoplichten in Almelo!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ga toch liever brommers kiek'n, hoor
Haar dan wel mentionen hè, kan ze hier mee komen posten om alles heel geloofwaardig te ontkrachten.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Greys het volgende:
Maar ff serieus, bij meer ontdekkingen ook graag ff in presentatietopic.
Dan kan ik daar mss een keer naar linken vanaf ESF Twitter.
Dat er altijd wat te doen is?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar we hebben zo veel gehoord over de stoplichten in Almelo!
Die droge humor is echt heerlijk jaquote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Cee het volgende:
Herman Finkers![]()
Ooit naar een show van hem geweest, zo tof. Die broer van ‘m ook, zo’n droge.
Presentatietopic ook ajb?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Dave het volgende:
Van haar LinkedIn:
Privéles
Franse taal (B1) en Duitse taal (B1)
2015 – 2017
Alfrink College
International Baccalaureate (Higher level), English
2001 – 2007
Eindcijfer: 8.6 (6 van de 7 punten)
Talen
* English Volledige professionele vaardigheid
* Dutch Moedertaal of tweetalig
* French Beperkte werkvaardigheid
* German Beperkte werkvaardigheid
Nee hoorquote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Is het heel raar dat ik een beetje chauvinistisch trots word als ik zie hoe jullie 'onze' Herman Finkers adoreren?
Sowieso met nieuwtjes wel handig om dat in de topics te plaatsen waar er al een voor is (even reminder ook voor mezelf, want ik ben zo'n chaoot die alles gewoon hier gat droppenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Greys het volgende:
Maar ff serieus, bij meer ontdekkingen ook graag ff in presentatietopic.
Dan kan ik daar mss een keer naar linken vanaf ESF Twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |