Je herinnert het je nog held!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat stond inderdaad in je review. Zie, ik heb 'm gelezen!
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:33 schreef Meke het volgende:
ZOVEEL LIEFDE HIER
*strooit hartjes
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog niet verder in opgeschoten. Maar hoop misschien morgen een nieuwe aflevering mee te kunnen pikken.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee @:Aoibhin hoe staat het met seizoen 4 ?
Ik merk hetquote:Op zondag 7 juli 2019 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie je wel hoe snel wij mensen opnemen?
Je zei pis heheheh.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Dave het volgende:
Als iedereen dezelfde PI's gaat gebruiken raak ik overbelast.
Veel.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ik merk hetWarm bad alles. Ik zou bijna zeggen; Teveel liefde.
Ze leest mee! Ik zeg het je!quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
Amber heeft Jon Ola dan alweer ontvolgd en ingeruild voor Marc vd Linden. Misschien viel het te veel op?
En ze tweet veel over F1 volgens haar bio dus die heeft het in mei veel te druk daarmee.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
Amber heeft Jon Ola dan alweer ontvolgd en ingeruild voor Marc vd Linden. Misschien viel het te veel op?
Maar goed dat Marc dan is afgevallen, anders had ze nog iemand moeten ontvolgen.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar goed dat Marc dan is afgevallen, anders had ze nog iemand moeten ontvolgen.
Wtfffff ja hij staat er niet meer tussenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
Gezellige sfeer in de bar.twitter:funder twitterde op zondag 07-07-2019 om 20:48:52Fox News went to a bar to cover the soccer game, then everyone started chanting “fuck Trump!” on live tv. https://t.co/H6wbMtg7Wk reageer retweet
Bij mij staat Jon Ola er nog hoor.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
Mensen helpen als admin/mod is echt heerlijkquote:Op zondag 7 juli 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer ja. Maar je moet er wel de discipline voor op kunnen brengen, en dat kon ik als mod al niet
Wij ook van jou Fauks.quote:
Wij ook met jou hoorquote:
Het is niet TEVEEL bij ons; het is gewoon precies goedquote:Op zondag 7 juli 2019 22:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ik merk hetWarm bad alles. Ik zou bijna zeggen; Teveel liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |