Trustequote:Op zondag 7 juli 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik ga ook, het is telkens veel te laat geweest afgelopen tijd.
you fools
Slaap lekker!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
you fools
Bestaan aliens?quote:
*insert wenkguanas*quote:
klinkt een beetje als een kroeg, maar dan online en zonder bier.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan ga je praten met mensen. Daarna ga je op date of niet. De ene gebruikt het als hook-up en ander zoekt er een serieuze relatie.
T is nogal een vleeskeuring vooral.
Kalm aan en rap een beetje zat hij nog gewoon inquote:Op zondag 7 juli 2019 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan (ondanks je jonge leeftijd) best lang geleden denk ik? Was Wilfried nog actief in de laatste paar shows?
Oh ja, precies.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kalm aan en rap een beetje zat hij nog gewoon inDaarna kwam de gedwongen pauze en hebben we Wilfried niet meer op het podium gezien
Oude juist! Deze heeft jaren trouwe dienst gedaan en mag na een uitstapje weer terugkomenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
Het is trouwens wel even wennen aan je nieuwe UI @:Hawaii_Tim
Nieuwe uien zijn altijd wennen.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
Het is trouwens wel even wennen aan je nieuwe UI @:Hawaii_Tim
Trucker's Delight wel eens gezien? Dat ideequote:Op zondag 7 juli 2019 23:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die hebben toch allemaal geen Tinder nodig met hun 30 centimeter? Even naar buiten lopen en bingo!
Ah okayquote:Op zondag 7 juli 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oude juist! Deze heeft jaren trouwe dienst gedaan en mag na een uitstapje weer terugkomen
Deze kleurcombinatie valt behoorlijk op tijdens het doorscrollen (meer dan de vos) en dat vind ik toch wel handigMisschien komt de vos weer een keer terug (want vossen vind ik mooie dieren) of anders Dommel weer een keer. Ook retro
Schande!quote:Op zondag 7 juli 2019 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuwe uien zijn altijd wennen.![]()
Ik heb er ook nog wat moeite mee dat @:ijs_beer ineens geen ijsbeer meer heeft.
Trusten beebquote:Op zondag 7 juli 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
you fools
Nou, vooral even checken wat er allemaal isquote:Op zondag 7 juli 2019 23:23 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Even je marktwaarde checken?
Wil je weten of wij een Tindermatch hebben ofzo?quote:
Misschien, misschienquote:Op zondag 7 juli 2019 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wil je weten of wij een Tindermatch hebben ofzo?
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:51 schreef Greys het volgende:
Die verontwaardigde snavel van die meeuw.
[ afbeelding ]
Zal ik misschien soms doenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon doen. En hou ons van alles op de hoogte!
Wees maar niet bang; Spanje vind ik te ver en ik wil niet Guana's hart brekenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze 1 van de mannelijke leden in dit topic tegenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |