Nee haags is echt puur genotquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:06 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Je bent zeker niet de slechtste, maar @:vanillekwark is iets beter
xDquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
komt omdat we ons goed kunnen verstoppen hehehehehe
Jullie geven wel het voorbeeld, de rest van de SC zit ook verstopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
komt omdat we ons goed kunnen verstoppen hehehehehe
Lekker rustigquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jullie geven wel het voorbeeld, de rest van de SC zit ook verstopt.
We spelen allemaal verstoppertje maar niemand die gaat zoekenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jullie geven wel het voorbeeld, de rest van de SC zit ook verstopt.
Ze zullen wel ergens in de schaduw zitten, bovendien is het te warm om te zoeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We spelen allemaal verstoppertje maar niemand die gaat zoeken
Komt verkoeling aan man.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zullen wel ergens in de schaduw zitten, bovendien is het te warm om te zoeken.
Na iedere fapsessie eenmaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al gedoucht vandaag
Zeven keer dusquote:
Even op werk er eentje uitwerken toch.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeven keer dus
Word ook wel hitsig van dit weer ja
Misschien straks nog evenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even op werk er eentje uitwerken toch.
Kan geen topics meer openen door die kutmodsquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:03 schreef Solotovski het volgende:
Doe toxh niet zo kkzielig met die sneue kut tts Haags.
Jij en vk zijn alles wat hier mis is
Vrijdag.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien straks nog even
Wanneer heb jij je laatste lessen? Ik morgen
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kan geen topics meer openen door die kutmods
Niet iedereen is ambtenaar. Sommige mensen moeten gewoon de hele dag dingen doen ja. Om die reden maar twee keer, maar heb nu alweer een zweetzak. Kom je even sabbelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al gedoucht vandaag
Lees: sommige mensen waren te dom om door te leren en hebben nu een pauperbaanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:23 schreef Jemam het volgende:
[..]
Niet iedereen is ambtenaar. Sommige mensen moeten gewoon de hele dag dingen doen ja. Om die reden maar twee keer, maar heb nu alweer een zweetzak. Kom je even sabbelen.
En terechtquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
quote:
Hahahahahahquote:Op woensdag 26 juni 2019 09:13 schreef McGrath het volgende:
mooi, is dat ook weer ter sprake geweest
Jij hebt myrr weggejaagdquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Kijkt rond, nog steeds geen mooie leuke vrouwen hier, ok doeiiiii
Kan het er niet mee oneens zijnquote:
Ja.quote:
En die prof is ook een poosje wegquote:
Wat een loserquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het leven had voor Prof geen zin meer zonder Myrr.
Die hitte en oudjes, als dat maar goed is gegaanquote:
Arme braddiequote:Op woensdag 26 juni 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hitte en oudjes, als dat maar goed is gegaan
De buren dachten dat de barbecue aan stond maar het was gewoon brandend spek van Braddie in zijn zweethok.quote:
Heb je een topicban?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Achterin zeker hahaquote:
Je moet een andere benaderingswijze zien te vinden om het gevoel van onrecht te leren uiten.quote:
Wat mij betreft neem je een keer zijn moeder!!!quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:58 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Wat mij betreft neem je een keer verantwoordelijkheid
?????quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:10 schreef Rozevla het volgende:
Haaaaaahaaaaaaaatjes
GOEIE TIETIE @:jancees
Ja dat zal altijd zo blijven ookquote:
Wat is dat? Vakantie?quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima prima, bijna vakantie.
Ja dat vroeg ik mij het afgelopen jaar ook af maar het mag weer even.quote:
Ik ben op mn werk, hier is ook airco dus ja, prima toeven hier. Heb vanochtend nog een airco besteld voor de zolder.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey vriend, hoe is de temperatuur daar?
Joah op het werk stabiel 21 hequote:Op donderdag 27 juni 2019 10:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben op mn werk, hier is ook airco dus ja, prima toeven hier. Heb vanochtend nog een airco besteld voor de zolder.
Hoe is t bij jou dan?
Lekker. Maar het is nu momenteel ook niet zo warm he. Maar het is fijn om te weten dat áls het dan warm wordt, je dat op kunt vangen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Joah op het werk stabiel 21 he
Airco staat thuis nu gewoon uit inderdaad. Lekker goed gelucht vanacht, nu 18 graden bij me binnenquote:Op donderdag 27 juni 2019 10:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lekker. Maar het is nu momenteel ook niet zo warm he. Maar het is fijn om te weten dat áls het dan warm wordt, je dat op kunt vangen.
Ja niet zonder reden aanzetten natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Airco staat thuis nu gewoon uit inderdaad. Lekker goed gelucht vanacht, nu 18 graden bij me binnen
#genietmaarkoelmetmatequote:Op donderdag 27 juni 2019 11:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja niet zonder reden aanzetten natuurlijk.
Ik raad een Serengeti aan vriend.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:13 schreef Rozevla het volgende:
WEETJE WAT IK HEBBON WIL EEN MOOIE NIEUWE ZONNONBRIL
Maat!quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik raad een Serengeti aan vriend.
Vriend. Vandaag keer ik weer terug naar de lage landenquote:
Lkkr goosquote:Op donderdag 27 juni 2019 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend. Vandaag keer ik weer terug naar de lage landen
Was 1.5 week op Sardinië. Genieten.
Jazeker vriend. Maar ook wel weer zin om in Nederland te genieten.quote:
Ik ga zondag op maandag weg.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker vriend. Maar ook wel weer zin om in Nederland te genieten.
Waar gaat de familie Kwartiertje heen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zondag op maandag weg.
En niet fokken op vakantie he, komt allemaal goed hierquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zondag op maandag weg.
Spanjequote:Op donderdag 27 juni 2019 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar gaat de familie Kwartiertje heen?
Is je niets opgevallen aan de vrouwen daar?quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend. Vandaag keer ik weer terug naar de lage landen
Was 1.5 week op Sardinië. Genieten.
Lekker man.quote:
Nee hoezo?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je niets opgevallen aan de vrouwen daar?
Nee hoor. Zat badplaatsen waar je meisjes kan hosselen voor een breezer.quote:
omdat niemand een fuck om cavia's geeft en Haags en vkquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:43 schreef madeliefff het volgende:
Woo een topic in de sc die in 2 dagen tijd niet gevuld is. Hoe kan dit, missen jullie mij zo erg? waar is iedereen heen?
Hoooioquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:43 schreef madeliefff het volgende:
Woo een topic in de sc die in 2 dagen tijd niet gevuld is. Hoe kan dit, missen jullie mij zo erg? waar is iedereen heen?
Jij wij missen jou zo ergquote:Op donderdag 27 juni 2019 22:43 schreef madeliefff het volgende:
En katten wat vind je daarvan? Ik heb een kat gekochtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 05:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
omdat niemand een fuck om cavia's geeft en Haags en vk
Komt door slecht beleid !quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:43 schreef madeliefff het volgende:
sws.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
En katten wat vind je daarvan? Ik heb een kat gekocht
Morgen werken, zondag koffer inpakken en wegwezen. En jij?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, nog plannen dit weekend?
Trek jij eindelijk bij madam inquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen werken, zondag koffer inpakken en wegwezen. En jij?
Madebooosjeeeeeequote:Op donderdag 27 juni 2019 22:43 schreef madeliefff het volgende:
Hebben dit weekend weer de TT in Assen, dus mooi overal kijken, terrasjes pakken en zoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen werken, zondag koffer inpakken en wegwezen. En jij?
Heyyyy!! hoe is het met jou meid?quote:
En die dikke vetklep wat eerderquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:41 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood, vriend.
En een pro dat ie isquote:
Die ene vlog is mooi dat ie een pizza vreet en daarna nog ff een kapsalon en patat weg knaltquote:
watquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die ene vlog is mooi dat ie een pizza vreet en daarna nog ff een kapsalon en patat weg knalt
Gek he die hartaanval
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hebben dit weekend weer de TT in Assen, dus mooi overal kijken, terrasjes pakken en zo
Ha Nootmansquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watstaat dat nog online? heb al even niks meer gezien van hem
jaaa nog steeds hiero...samen met ons viervoetertje ( poes) sinds een maand of 2. Ik dacht babyluiers te ontlopen door geen kidos te nemen staat deze telkens in haar eigen poep te dansenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heyyyy!! hoe is het met jou meid?is alweer ff geleden he, zit je helemaal tevreden in je huisje? of is het zo lang geleden dat je al bijna weer gaat verhuizen?
Ik ga hem wel ff proberen te zoeken voor je wacht ffquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watstaat dat nog online? heb al even niks meer gezien van hem
Ja, gezelligquote:
Yo haagsequote:
Nicequote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jaaa nog steeds hiero...samen met ons viervoetertje ( poes) sinds een maand of 2. Ik dacht babyluiers te ontlopen door geen kidos te nemen staat deze telkens in haar eigen poep te dansen:') verder wel in love met haar zoals een echte moeder doet. En nee hierna geen kids, mss wel meer dieren ooit
maar wat spook jij uit naast fokken, mij missen en vriendje spelen? Al trouwplannen? Hihi
Aightquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ga hem wel ff proberen te zoeken voor je wacht ff
oo wat veel aquariums, dat zal wel mooi staan. Ja ik ben er ook niet veel meer , af en toe ffe buurten om mn lievelingsusers in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gezellig
[..]
Yo haagse
[..]
Nicede kat staat in zijn eigen poep aldoor?
ik dacht dat katten zo schoon waren
wat een debieltje ja
Heb ook meer met dieren... hebben 5 aquariums en een vogel![]()
Zit niet zo veel meer op FOK! (verrassing!).
Maar ja ik mis de mensen wel soms.... jij staat ergens boven aan het lijstje!
Niet trouwen nee, heb daar niks mee. Hebben jullie dat soort plannen?
[..]
Aight
zie post hierbovenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gezellig
[..]
Yo haagse
[..]
Nicede kat staat in zijn eigen poep aldoor?
ik dacht dat katten zo schoon waren
wat een debieltje ja
Heb ook meer met dieren... hebben 5 aquariums en een vogel![]()
Zit niet zo veel meer op FOK! (verrassing!).
Maar ja ik mis de mensen wel soms.... jij staat ergens boven aan het lijstje!
Niet trouwen nee, heb daar niks mee. Hebben jullie dat soort plannen?
[..]
Aight
Yeaa, love it.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oo wat veel aquariums, dat zal wel mooi staan. Ja ik ben er ook niet veel meer , af en toe ffe buurten om mn lievelingsusers in de gaten te houdenja komt omdat mn kat nogal een raar ritueel heeft na het poepen waardoor ze de bovenkant, zijkant en buitenkant vd kattenbak flink wat petsen geeft in de hoop dat daardoor haar drol begraven raakt haha
( tussendoor kijkt ze nog achterom om te zien of t al gelukt is)...en door verkeerde zachtedrollenveroorzakende voeding maar vandaag andere soort gekocht dus binnenkort hopelijk geen gedoe meer.
Trouwen... mss wel. Ik wil stiekem wel in een prinsessenjurk kunnen lopen![]()
Nou he heb je mooi een keer met mij over poep kunnen praten :p
ze is bijna 2 maar een beetje onhandig met sommige dingen. Ze is wel heel schattig .quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yeaa, love it.
Als je af en toe nog maar ff hallo zegt
Hahaha ik lig echt dubbel om die kat... wat een sukkelwellicht inderdaad dat voedsel veranderen wat oplost. Is het een jonge poes?
Grote bruiloft? jij leek me ook wel echt iemand die dat graag zou willen jaweet je al een beetje wat voor jurk?
Ben je onze maandelijkse dm sessies over poep vergeten?![]()
Ja maar ondertussen is het meer een madeliefff sc he...GEEF TOE , je verzaakt de boel weerquote:
Ja eens, je zou hier vaker moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen is het meer een madeliefff sc he...GEEF TOE , je verzaakt de boel weer.
Leuker kunnen ze het niet maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De Belastingdienst![]()
32 minuten mee aan de telefoon gezeten, 4 verschillende mensen gesproken, maar nu wel antwoord op mijn vragen
Ben zeer geamuseerd ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuker kunnen ze het niet maken.
Mag ik naar huis ?quote:
"Mocht van HK, doeeei fijn weekend."quote:
WIE?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Mocht van HK, doeeei fijn weekend."
Ik lees hier net dat je kan trouwen op de Pier bij dat pannenkoekenrestaurant.quote:
Nee dat is enorm pauper zelfs.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat je kan trouwen op de Pier bij dat pannenkoekenrestaurant.
Dat is toch niet gezellig>?
Beetje triest ookquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is enorm pauper zelfs.
Boek jij of boek ikquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat je kan trouwen op de Pier bij dat pannenkoekenrestaurant.
Dat is toch niet gezellig>?
Ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Caviacaviacaviacaviacavia
OrkaOrkaOrkaOrka
Oreo Oreo Oreo
CloudCloud
YoshiYosi
Valencia
Marsmellowww
Waarom niet op de gourmet?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:29 schreef Rozevla het volgende:
Had vroeger ook cavia
Kut beest
Mooi vrij gelaten in een weiland
Dat zei vks moeder ook vannachtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet ze ook eerst opblazen, dan worden ze groter
Hoe laat was dat? Ze rook al zo raar. Ben wel overheen gegaan want heb vooraf betaald.quote:
Iedereen is anoniemquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had gedacht dat dit topic al wel dicht zou zijn
KLB SC WILL NEVER DIEquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had gedacht dat dit topic al wel dicht zou zijn
Was toch al een tijdje aan de gang ? Of is iedereen verbrand op die zolderkamerquote:
Het sterft wel een langzame dood jaquote:
Helemaal nu onze altijd vrolijke HAAGS op vakantie is. Wie gaat er nu om 5 uur ‘s ochtends goedemorgen zeggen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het sterft wel een langzame dood ja
Geniet je nog een beetje?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het sterft wel een langzame dood ja
heb het gevoel dat het de goede kant op gaatquote:
Je gedrag is voorbeeldig.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heb het gevoel dat het de goede kant op gaat
Dan kan ik hier weer komen postenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heb het gevoel dat het de goede kant op gaat
Ja, geen ideequote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal nu onze altijd vrolijke HAAGS op vakantie is. Wie gaat er nu om 5 uur ‘s ochtends goedemorgen zeggen?
Ik zou het prettig vinden als de temperatuur wat omlaag zou gaan, kan je dat misschien voor mij regelen ?quote:
Komt voor elkaar!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als de temperatuur wat omlaag zou gaan, kan je dat misschien voor mij regelen ?
Ik ook niet. Misschien een paar uurtjes later.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee
Ik in ieder geval niet
heb je er duidelijk opgeschreven dat het jouw biefstukken zijn?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb biefstuk gekocht, dus ik hoop dat mensen dat niet uit de koelkast gaan jatten![]()
Dan ga ik echt met een hooivork al die kantoortjes langs hoor.
Jazekerquote:Op maandag 1 juli 2019 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je er duidelijk opgeschreven dat het jouw biefstukken zijn?
heel goed. voor je het weet denk iemand dat het voor iedereen isquote:Op maandag 1 juli 2019 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker
"VAN 4EBE, ALS JE DIT JAT, HAKT ZE JE HANDEN ERAF."
En dan is de biefstuk het hele pand doorgegaan.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel goed. voor je het weet denk iemand dat het voor iedereen is
in stukjes gesneden en voorzien van een prikkertje met een nederlandse vlagquote:Op maandag 1 juli 2019 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan is de biefstuk het hele pand doorgegaan.
Dat moeten we niet hebben.
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in stukjes gesneden en voorzien van een prikkertje met een nederlandse vlag
niks mis mee. Alleen plakjes leverworst zie ik gelukkig maar zelden. Dit is meestal plakjes droogworst.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Woehoe kringverjaardagen
Ik kan al die snacks opnoemen:
Blokje kaas met een zilveruitje met een prikkertje (NL vlag), Plakje leverworst/ gekookte worst/ grilworst, boterhamworst met augurk, gevuld eitje, gehaktballetjes, zoute stokjes, kaasvlinders, visjesmix (chips) etc etc etc
Ik zou niet klagen als het pittige poolse worst is, maar dat zie je echt nooit.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee. Alleen plakjes leverworst zie ik gelukkig maar zelden. Dit is meestal plakjes droogworst.
of tegenwoordig fuet als men hip wil zijn.
nooit gehad geloof ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen als het pittige poolse worst is, maar dat zie je echt nooit.
Een tijd voor #ANONIEM, gok ikquote:Op maandag 1 juli 2019 13:01 schreef Kiid het volgende:
Boys
Waar is de tijd gebleven dat we max 10 minuten deden over een topic ipv een hele week
Je weet niet wat je mist (letterlijk)quote:Op maandag 1 juli 2019 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gehad geloof ik.
een goed kaasplankje kan ik ook wel waarderen.
Waar haal jij je Poolse worst?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist (letterlijk)
Kaas is wel oke, maar de heftigere soorten kan ik niet waarderen.
Vroeger bij een Pools winkeltje in Brabant, maar nu eigenlijk al een hele tijd niet meer.quote:
Poolse winkel hier heeft alles alleen in het Pools aangegeven, dus weet nooit wat wat is.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger bij een Pools winkeltje in Brabant, maar nu eigenlijk al een hele tijd niet meer.
Het zou zo maar eens maagwandsoep kunnen zijnquote:Op maandag 1 juli 2019 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poolse winkel hier heeft alles alleen in het Pools aangegeven, dus weet nooit wat wat is.
Precies. Dat, en kaas en vlees zijn duur zodat het random meenemen niet leuk is.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou zo maar eens maagwandsoep kunnen zijn
Vind kaas niet te vreten. Jonge kaas gaat nog wel, maar die speciale kazen is om van te janken zo viesquote:Op maandag 1 juli 2019 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gehad geloof ik.
een goed kaasplankje kan ik ook wel waarderen.
Toen jij op zwart ging was men hier er zo ziek van dat ze massaal op anoniem gingen.quote:
Ja wel redelijk. Nu al bijna 24 uur. Heb lolly’s gekocht dus vreet die dingen nu hele dagquote:
Lekker manquote:Op maandag 1 juli 2019 17:23 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja wel redelijk. Nu al bijna 24 uur. Heb lolly’s gekocht dus vreet die dingen nu hele dag
Op vakantie, geloof ik ?quote:
Op dat tijdstip was ik polonaise met de auto aan het doen op de A4quote:
met carnavalsmuziek?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dat tijdstip was ik polonaise met de auto aan het doen op de A4
Wat denk je zelf ?quote:
ik zie jou wel van links naar rechts hossen met Snollebollekes..quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie jou wel van links naar rechts hossen met Snollebollekes..
Jij bent natuurlijk meer van de allah akbar muziek he.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk meer van de allah akbar muziek he.
Booslim gespot.
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!!!!
quote:
Krekquote:
Gaat prima hier en met jou? \quote:
Hoe gaat ie tuinvrouwquote:
Hm laatste was bij saffier die ik meekreeg, welke nog meer?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat prima hier en met jou? \
Wel veel branden de laatste tijd in de buurt.
Iets van meegekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |