heb je er duidelijk opgeschreven dat het jouw biefstukken zijn?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb biefstuk gekocht, dus ik hoop dat mensen dat niet uit de koelkast gaan jatten![]()
Dan ga ik echt met een hooivork al die kantoortjes langs hoor.
Jazekerquote:Op maandag 1 juli 2019 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je er duidelijk opgeschreven dat het jouw biefstukken zijn?
heel goed. voor je het weet denk iemand dat het voor iedereen isquote:Op maandag 1 juli 2019 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker
"VAN 4EBE, ALS JE DIT JAT, HAKT ZE JE HANDEN ERAF."
En dan is de biefstuk het hele pand doorgegaan.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel goed. voor je het weet denk iemand dat het voor iedereen is
in stukjes gesneden en voorzien van een prikkertje met een nederlandse vlagquote:Op maandag 1 juli 2019 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan is de biefstuk het hele pand doorgegaan.
Dat moeten we niet hebben.
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in stukjes gesneden en voorzien van een prikkertje met een nederlandse vlag
niks mis mee. Alleen plakjes leverworst zie ik gelukkig maar zelden. Dit is meestal plakjes droogworst.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Woehoe kringverjaardagen
Ik kan al die snacks opnoemen:
Blokje kaas met een zilveruitje met een prikkertje (NL vlag), Plakje leverworst/ gekookte worst/ grilworst, boterhamworst met augurk, gevuld eitje, gehaktballetjes, zoute stokjes, kaasvlinders, visjesmix (chips) etc etc etc
Ik zou niet klagen als het pittige poolse worst is, maar dat zie je echt nooit.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee. Alleen plakjes leverworst zie ik gelukkig maar zelden. Dit is meestal plakjes droogworst.
of tegenwoordig fuet als men hip wil zijn.
nooit gehad geloof ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen als het pittige poolse worst is, maar dat zie je echt nooit.
Een tijd voor #ANONIEM, gok ikquote:Op maandag 1 juli 2019 13:01 schreef Kiid het volgende:
Boys
Waar is de tijd gebleven dat we max 10 minuten deden over een topic ipv een hele week
Je weet niet wat je mist (letterlijk)quote:Op maandag 1 juli 2019 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gehad geloof ik.
een goed kaasplankje kan ik ook wel waarderen.
Waar haal jij je Poolse worst?quote:Op maandag 1 juli 2019 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist (letterlijk)
Kaas is wel oke, maar de heftigere soorten kan ik niet waarderen.
Vroeger bij een Pools winkeltje in Brabant, maar nu eigenlijk al een hele tijd niet meer.quote:
Poolse winkel hier heeft alles alleen in het Pools aangegeven, dus weet nooit wat wat is.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger bij een Pools winkeltje in Brabant, maar nu eigenlijk al een hele tijd niet meer.
Het zou zo maar eens maagwandsoep kunnen zijnquote:Op maandag 1 juli 2019 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poolse winkel hier heeft alles alleen in het Pools aangegeven, dus weet nooit wat wat is.
Precies. Dat, en kaas en vlees zijn duur zodat het random meenemen niet leuk is.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou zo maar eens maagwandsoep kunnen zijn
Vind kaas niet te vreten. Jonge kaas gaat nog wel, maar die speciale kazen is om van te janken zo viesquote:Op maandag 1 juli 2019 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gehad geloof ik.
een goed kaasplankje kan ik ook wel waarderen.
Toen jij op zwart ging was men hier er zo ziek van dat ze massaal op anoniem gingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |