Ik ook niet. Misschien een paar uurtjes later.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee
Ik in ieder geval niet
heb je er duidelijk opgeschreven dat het jouw biefstukken zijn?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb biefstuk gekocht, dus ik hoop dat mensen dat niet uit de koelkast gaan jatten![]()
Dan ga ik echt met een hooivork al die kantoortjes langs hoor.
Jazekerquote:Op maandag 1 juli 2019 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je er duidelijk opgeschreven dat het jouw biefstukken zijn?
heel goed. voor je het weet denk iemand dat het voor iedereen isquote:Op maandag 1 juli 2019 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker
"VAN 4EBE, ALS JE DIT JAT, HAKT ZE JE HANDEN ERAF."
En dan is de biefstuk het hele pand doorgegaan.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel goed. voor je het weet denk iemand dat het voor iedereen is
in stukjes gesneden en voorzien van een prikkertje met een nederlandse vlagquote:Op maandag 1 juli 2019 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan is de biefstuk het hele pand doorgegaan.
Dat moeten we niet hebben.
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in stukjes gesneden en voorzien van een prikkertje met een nederlandse vlag
niks mis mee. Alleen plakjes leverworst zie ik gelukkig maar zelden. Dit is meestal plakjes droogworst.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Woehoe kringverjaardagen
Ik kan al die snacks opnoemen:
Blokje kaas met een zilveruitje met een prikkertje (NL vlag), Plakje leverworst/ gekookte worst/ grilworst, boterhamworst met augurk, gevuld eitje, gehaktballetjes, zoute stokjes, kaasvlinders, visjesmix (chips) etc etc etc
Ik zou niet klagen als het pittige poolse worst is, maar dat zie je echt nooit.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee. Alleen plakjes leverworst zie ik gelukkig maar zelden. Dit is meestal plakjes droogworst.
of tegenwoordig fuet als men hip wil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |