Ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Caviacaviacaviacaviacavia
OrkaOrkaOrkaOrka
Oreo Oreo Oreo
CloudCloud
YoshiYosi
Valencia
Marsmellowww
Waarom niet op de gourmet?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:29 schreef Rozevla het volgende:
Had vroeger ook cavia
Kut beest
Mooi vrij gelaten in een weiland
Dat zei vks moeder ook vannachtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet ze ook eerst opblazen, dan worden ze groter
Hoe laat was dat? Ze rook al zo raar. Ben wel overheen gegaan want heb vooraf betaald.quote:
Iedereen is anoniemquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had gedacht dat dit topic al wel dicht zou zijn
KLB SC WILL NEVER DIEquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had gedacht dat dit topic al wel dicht zou zijn
Was toch al een tijdje aan de gang ? Of is iedereen verbrand op die zolderkamerquote:
Het sterft wel een langzame dood jaquote:
Helemaal nu onze altijd vrolijke HAAGS op vakantie is. Wie gaat er nu om 5 uur ‘s ochtends goedemorgen zeggen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het sterft wel een langzame dood ja
Geniet je nog een beetje?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het sterft wel een langzame dood ja
heb het gevoel dat het de goede kant op gaatquote:
Je gedrag is voorbeeldig.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heb het gevoel dat het de goede kant op gaat
Dan kan ik hier weer komen postenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heb het gevoel dat het de goede kant op gaat
Ja, geen ideequote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal nu onze altijd vrolijke HAAGS op vakantie is. Wie gaat er nu om 5 uur ‘s ochtends goedemorgen zeggen?
Ik zou het prettig vinden als de temperatuur wat omlaag zou gaan, kan je dat misschien voor mij regelen ?quote:
Komt voor elkaar!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als de temperatuur wat omlaag zou gaan, kan je dat misschien voor mij regelen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |