oo wat veel aquariums, dat zal wel mooi staan. Ja ik ben er ook niet veel meer , af en toe ffe buurten om mn lievelingsusers in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gezellig
[..]
Yo haagse
[..]
Nicede kat staat in zijn eigen poep aldoor?
ik dacht dat katten zo schoon waren
wat een debieltje ja
Heb ook meer met dieren... hebben 5 aquariums en een vogel![]()
Zit niet zo veel meer op FOK! (verrassing!).
Maar ja ik mis de mensen wel soms.... jij staat ergens boven aan het lijstje!
Niet trouwen nee, heb daar niks mee. Hebben jullie dat soort plannen?
[..]
Aight
zie post hierbovenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gezellig
[..]
Yo haagse
[..]
Nicede kat staat in zijn eigen poep aldoor?
ik dacht dat katten zo schoon waren
wat een debieltje ja
Heb ook meer met dieren... hebben 5 aquariums en een vogel![]()
Zit niet zo veel meer op FOK! (verrassing!).
Maar ja ik mis de mensen wel soms.... jij staat ergens boven aan het lijstje!
Niet trouwen nee, heb daar niks mee. Hebben jullie dat soort plannen?
[..]
Aight
Yeaa, love it.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oo wat veel aquariums, dat zal wel mooi staan. Ja ik ben er ook niet veel meer , af en toe ffe buurten om mn lievelingsusers in de gaten te houdenja komt omdat mn kat nogal een raar ritueel heeft na het poepen waardoor ze de bovenkant, zijkant en buitenkant vd kattenbak flink wat petsen geeft in de hoop dat daardoor haar drol begraven raakt haha
( tussendoor kijkt ze nog achterom om te zien of t al gelukt is)...en door verkeerde zachtedrollenveroorzakende voeding maar vandaag andere soort gekocht dus binnenkort hopelijk geen gedoe meer.
Trouwen... mss wel. Ik wil stiekem wel in een prinsessenjurk kunnen lopen![]()
Nou he heb je mooi een keer met mij over poep kunnen praten :p
ze is bijna 2 maar een beetje onhandig met sommige dingen. Ze is wel heel schattig .quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yeaa, love it.
Als je af en toe nog maar ff hallo zegt
Hahaha ik lig echt dubbel om die kat... wat een sukkelwellicht inderdaad dat voedsel veranderen wat oplost. Is het een jonge poes?
Grote bruiloft? jij leek me ook wel echt iemand die dat graag zou willen jaweet je al een beetje wat voor jurk?
Ben je onze maandelijkse dm sessies over poep vergeten?![]()
Ja maar ondertussen is het meer een madeliefff sc he...GEEF TOE , je verzaakt de boel weerquote:
Ja eens, je zou hier vaker moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen is het meer een madeliefff sc he...GEEF TOE , je verzaakt de boel weer.
Leuker kunnen ze het niet maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De Belastingdienst![]()
32 minuten mee aan de telefoon gezeten, 4 verschillende mensen gesproken, maar nu wel antwoord op mijn vragen
Ben zeer geamuseerd ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuker kunnen ze het niet maken.
Mag ik naar huis ?quote:
"Mocht van HK, doeeei fijn weekend."quote:
WIE?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Mocht van HK, doeeei fijn weekend."
Ik lees hier net dat je kan trouwen op de Pier bij dat pannenkoekenrestaurant.quote:
Nee dat is enorm pauper zelfs.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat je kan trouwen op de Pier bij dat pannenkoekenrestaurant.
Dat is toch niet gezellig>?
Beetje triest ookquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat is enorm pauper zelfs.
Boek jij of boek ikquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat je kan trouwen op de Pier bij dat pannenkoekenrestaurant.
Dat is toch niet gezellig>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |