Wat is dat? Vakantie?quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima prima, bijna vakantie.
Ja dat vroeg ik mij het afgelopen jaar ook af maar het mag weer even.quote:
Ik ben op mn werk, hier is ook airco dus ja, prima toeven hier. Heb vanochtend nog een airco besteld voor de zolder.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey vriend, hoe is de temperatuur daar?
Joah op het werk stabiel 21 hequote:Op donderdag 27 juni 2019 10:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben op mn werk, hier is ook airco dus ja, prima toeven hier. Heb vanochtend nog een airco besteld voor de zolder.
Hoe is t bij jou dan?
Lekker. Maar het is nu momenteel ook niet zo warm he. Maar het is fijn om te weten dat áls het dan warm wordt, je dat op kunt vangen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Joah op het werk stabiel 21 he
Airco staat thuis nu gewoon uit inderdaad. Lekker goed gelucht vanacht, nu 18 graden bij me binnenquote:Op donderdag 27 juni 2019 10:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lekker. Maar het is nu momenteel ook niet zo warm he. Maar het is fijn om te weten dat áls het dan warm wordt, je dat op kunt vangen.
Ja niet zonder reden aanzetten natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Airco staat thuis nu gewoon uit inderdaad. Lekker goed gelucht vanacht, nu 18 graden bij me binnen
#genietmaarkoelmetmatequote:Op donderdag 27 juni 2019 11:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja niet zonder reden aanzetten natuurlijk.
Ik raad een Serengeti aan vriend.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:13 schreef Rozevla het volgende:
WEETJE WAT IK HEBBON WIL EEN MOOIE NIEUWE ZONNONBRIL
Maat!quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik raad een Serengeti aan vriend.
Vriend. Vandaag keer ik weer terug naar de lage landenquote:
Lkkr goosquote:Op donderdag 27 juni 2019 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend. Vandaag keer ik weer terug naar de lage landen
Was 1.5 week op Sardinië. Genieten.
Jazeker vriend. Maar ook wel weer zin om in Nederland te genieten.quote:
Ik ga zondag op maandag weg.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker vriend. Maar ook wel weer zin om in Nederland te genieten.
Waar gaat de familie Kwartiertje heen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zondag op maandag weg.
En niet fokken op vakantie he, komt allemaal goed hierquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zondag op maandag weg.
Spanjequote:Op donderdag 27 juni 2019 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar gaat de familie Kwartiertje heen?
Is je niets opgevallen aan de vrouwen daar?quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend. Vandaag keer ik weer terug naar de lage landen
Was 1.5 week op Sardinië. Genieten.
Lekker man.quote:
Nee hoezo?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je niets opgevallen aan de vrouwen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |